Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea
Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.
Kommentit (147)
No tämähän on Suomessa iltapäivälehdet julistaneet itsenäisen naisen halveksimiseksi ja alistamiseksi!
Sitä saatte mitä feministeiltä tilasitte.
Ja vi-tut huomaatte vai miksi sitten kiittäminen on vaikeaa? Käykö egolle?
Mä olen tasan yhden miehen skipannut siksi, kun se ei mm. avannut ovea. Ja tuo mies ei ollut suomalainen.
Myöhemmin yritti kyllä ovia availla, oli kai itsekin tajunnut asian? Mutta meni jo. Samassa ympäristössä yksi ihan suomalainen nuorimies ryntäsi aina avaamaan minulle ovet, ja kun oli jonkin aikaa tuota tehnyt, pyysi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies menee taksissakin etupenkille höpöttämään kuskille ja daami takapenkille yksin... joo ja tää on vali, vali.
Ja baarissa jää flirttailemaan baarineidolle kun oma nainen odottelee pöydässä.
Hyi helvetti jos ne avaa oven ne joko halveksii naisia tai on gigoloita .
Etkö osaa avata ovea itse? Oletko oman elämäsi uhri etkä vahva itsenäinen toimija?
Etsit virheitä. Olet tyypillinen nainen. Ennen miehet ja naiset pariutui. Luuletko sen johtuneen siitä että silloin miehet teki jokaisen pienenkin asian oikein?
Naiset ovat muuttuneet eikä miehet voi naisia muuttaa.
Muumaagigolot varastaa naisten kännykät siinä oven avauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Tässä paikalla Ap:n tapaama ns sivistynyt, kohtelias herrasmies.
Olen niiiiin kiitollinen, että välttyy tämmöisiltä tyypeiltä & treffeiltä 😅😂🤣😅😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Siis jotkut ei avaa? Kyllä mun kokemuksen mukaan avaa. Jo teininä ne jättihousuiset pojat avasi ovet.
Turha tätä tosielämän kokemusta alapeukutella.
Tosiaan jo teini-ikäisenä pojat avasi ovet, ne jättihousuiset ja leson näköiset hopparitkin. Ja niin tekee myös nykyiset nuoret miehet ja teinipojat.
Juu ja irstas Casanova taas tarjoaa oluen tai viinin vie leffaan MUTTA odottaa saavansa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen kädetön vai heikko kun ei saa ovea auki?
Oot varmaan semmonen mies joka ei avaa naiselle ihan tasa-arvon nimissä vaikka sillä olisi lastenrattaat ja kädet täynnä tavaraa?
Toki muistat tämän kysymyksen myös esittää ääneen sit.
Vierailija kirjoitti:
Se taito on kadonnut.
Jep, naiset ei osaa avata ovea. Ei edes kurkkupurkkia.
Avuttomia, silti huutaa "en tarvi MIESTÄ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taito on kadonnut.
Jep, naiset ei osaa avata ovea. Ei edes kurkkupurkkia.
Avuttomia, silti huutaa "en tarvi MIESTÄ".
Naiset availee kyllä ovia muille naisille sekä miehille.
Miehistä ei ole edes ovea avaamaan.
Tulee mieleen meemi, jossa nainen autossa kysyy mieheltä: Etkö aio avata ovea? Mies vastaa: No miten muuten luulet autosta pääsevän pois! En nyt sanatarkkaan muista, mutta jotenkin noin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vaihtaa meihin setämiehiin, me kyllä vielä avataan ovet.
Setämiehet on kauheimpia passiivisaggressiivisia vänkyttäjiä näissä asioissa.
Nainen halusi tasa-arvoa. Nyt kun sen sai, jatkoi vaan ulinaa...
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Miten joku ei ymmärrä ihan perusasioita. Tätä tasa-arvoa haetaan esim. siinä, että jos nainen tekee uraa, niin ei ihmetellä, että miten se pystyy kun sillä on niitä lapsiakin - kuinka monesta johtajamiehestä on sanottu samaa. Samasta työstä sama palkka, jne. Se ei tarkoita sitä, että naiset jotenkin erityisesti haluaisivat seurustella toisten naisten kanssa, koska siltä se on alkanut tuntua, että nykymiehet ovat vikiseviä prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen kädetön vai heikko kun ei saa ovea auki?
Oot varmaan semmonen mies joka ei avaa naiselle ihan tasa-arvon nimissä vaikka sillä olisi lastenrattaat ja kädet täynnä tavaraa?
Toki muistat tämän kysymyksen myös esittää ääneen sit.
Oliko aloituksessa jotain että naisella on käsissä rattaat tai muuta?
Silloin avataan ovi jopa miehelle.
Pöljät.
Nykyään naiset on tottunut niin vähään niin olis ihan hiton helppo tehdä vaikutus kun joku oven avaaminen riittäisi siihen. Tai euron kahvikupin tarjoaminen. Normaali huomiointi.
Mutta miehet ihan tasan arvon nimissä ei tee mitään ja sit ulisevat kun ei saa naista.
Päälle kolmekymppisenä aloin seurustelemaan miehen kanssa, joka otti aina automaattisesti itselleen kannettavaksi painavimmat ostokset ja mä olin ihan hämillään.