Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea

Vierailija
07.08.2026 |

Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.

Pöljät.

Nykyään naiset on tottunut niin vähään niin olis ihan hiton helppo tehdä vaikutus kun joku oven avaaminen riittäisi siihen. Tai euron kahvikupin tarjoaminen. Normaali huomiointi.

Mutta miehet ihan tasan arvon nimissä ei tee mitään ja sit ulisevat kun ei saa naista.

Päälle kolmekymppisenä aloin seurustelemaan miehen kanssa, joka otti aina automaattisesti itselleen kannettavaksi painavimmat ostokset ja mä olin ihan hämillään.

Palsta-olmien kriteereillä "jännikset" tekee nuo asiat jo teininä/parikymppisenä

Oisko ne niiden naismenestyksen taustalla olevat asiat sitten ihan muita kuin "jännyyteen" liittyviä.........................

Vierailija
42/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa suomalaiset miehet mallia käytöstavoista ja myös pukeutumisesta ekoilla treffeillä daamin kanssa; 

Italialainen mies kertoo selvät säännöt : 

You tube: Fabio farati @ almost Fabio 

Tosin ero kulttuurien välillä  olla jo kuin päivällä ja yöllä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekkamies sanoi venäläisistä naisia : siellä se on taas jalat levällään.  

Omasta kokemuksesta jopa Venäläisillä naisilla on paremmat käytös tavat kuin suomalaisilla, ja jalat sekä perse levällään on ihan Suomi naisetkin.

Vierailija
44/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä keskustelu sulle igorigorigorigor…..

Vierailija
45/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi pienten juttujen sijaan kiinnittää huomiota isoihin juttuihin, niin ei tarvitsisi palstalla aina itkeä siitä kuinka mies pettää tai hakkaa tai jotain pahempaa. 

Vierailija
46/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-naiset saavat avata ovensa itse ja maksaa kahvinsa . Muiden kanssa on eri asia koska silloin pelataan vanhoilla sännöillä ja herrasmies säänmöt tulevat kunniaan. Näin ainakin minun kohdallani, mutta en deittaile enään joten ei tarvitse miettiä näitä. Omalle naiselleni olen aina kohtelias ja hän myös osaa arvostaa ja palkita tämän omalla tavallaan.

Vierailija
47/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi pienten juttujen sijaan kiinnittää huomiota isoihin juttuihin, niin ei tarvitsisi palstalla aina itkeä siitä kuinka mies pettää tai hakkaa tai jotain pahempaa. 

Enpä ole ikinä itkenyt tuollaista. Tai muutenkaan ulisssut mitään "miehet sitä ja miehet tätä"-juttuja. Never. Ei kuulu ollenkaan mun tyyliin eikä maailmankuvaan.

Ja kyllä, kiinnitän huomioni pieniin juttuihin, ja mm. oven avaaminen tärkeää.

Vierailija
48/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta jopa Venäläisillä naisilla on paremmat käytös tavat kuin suomalaisilla, ja jalat sekä perse levällään on ihan Suomi naisetkin.

Joten valinta on helppo.

Vierailija
49/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äimän käkenä Tukholmassa kun viime vkolla nuori mies osottautui täydelliseksi herrasmieheksi: 

Näki, että Minä seisoin  jyrkkien portaiden alkupäässä iiiison matkalaukun kanssa 12 kg..Olin päättänyt sen kantaa ylös suomalaisella sisulla.

En kerennyt kun tämä herrasmies Tuli ja sanoi: saanko auttaa?!?! 😳 oho !

Erittäin harvinaista! 

Vierailija
50/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa suomalaiset miehet mallia käytöstavoista ja myös pukeutumisesta ekoilla treffeillä daamin kanssa; 

Lähde Italiaan. Ei jää ikävä. 

Vierailija
51/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhekulttuurien ja sosiaalisten tapojen erot on Suomen sisälläkin välillä kuin päivällä ja yöllä.

Se, että joku on saman maalainen, ei tarkoita sitä, että teillä olisi sama tausta, samat tavat ja tapa olla.

Vierailija
52/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen feminismi tappaa kaikki halut olla herrasmies. Herrasmiesmäisyyden aika sijoittui siihen aikakauteen, kun naiset eivät olleet toksisia miehiä kohtaan, vaan osasivat käytöstavat ja olla pehmeän naisellisia mekoissa eikä mitään tatuoituja kiroilevia merimiehiä.

Vierailija
53/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde Italiaan. Ei jää ikävä. 

En asu Suomessa….onneksi 😂🤣

Terv Sama 

Vierailija
54/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pienet jutut ap teki oikein miestä kohtaan?

Vierailija
55/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi-naiset saavat avata ovensa itse ja maksaa kahvinsa . Muiden kanssa on eri asia koska silloin pelataan vanhoilla sännöillä ja herrasmies säänmöt tulevat kunniaan. Näin ainakin minun kohdallani, mutta en deittaile enään joten ei tarvitse miettiä näitä. Omalle naiselleni olen aina kohtelias ja hän myös osaa arvostaa ja palkita tämän omalla tavallaan.

Mies odottaa kohteliaisuudesta ilmeisesti palkintoa. Kertoo paljon.

Vierailija
56/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksinen feminismi tappaa kaikki halut olla herrasmies. Herrasmiesmäisyyden aika sijoittui siihen aikakauteen, kun naiset eivät olleet toksisia miehiä kohtaan, vaan osasivat käytöstavat ja olla pehmeän naisellisia mekoissa eikä mitään tatuoituja kiroilevia merimiehiä.

Saako olla vanha tai vammainen tai sairas, ettâ sä avaat oven?

Vierailija
57/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole palkinto vaan vuorovaikutusta. Mies kohtalee hyvin naista, nainen kohtelee hyvin miestä. 

Vierailija
58/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole palkinto vaan vuorovaikutusta. Mies kohtalee hyvin naista, nainen kohtelee hyvin miestä. 

En tajua. Siis onko oven avaaminen toiselle ihmiselle teko, johon pitää vastata jollain erityisellä naisellisen hyvällä kohtelulla? Riittääkö kiitos? 

Vierailija
59/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, kun tasa-arvoa vaativat naisetkaan ei avaa. Elämä opettaa.

Vierailija
60/148 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen riittäisi pelkkä ystävällinen hyökkäys, mut ei, ei suomi-naisen ego kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän