Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea

Vierailija
07.08.2026 |

Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.

Kommentit (297)

Vierailija
221/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sulla on pi**u ei tarkoita sitä että sulla on vain etuoikeuksia ja kaikkien on palveltava sinua. Onko naiset heikkoja vai kenties munattomia? Naiset ovat munattomia kun eivät viitsi itse tehdä mitään kohteliaisuudesta. Aina heitä saa olla palvelemassa. Pitääkö naisille myös hakea vesilasi kun ette siihen itse kykene, ja vielä täyttää se vedellä? Pitääkö vielä kantaa naisen käsilaukkua jotta hänen ei tarvitse painavaa laukkua kantaa kun on niin avuton ja heikko? Eikö jaksa ovea avata kun ei voimat riitä vaiko laiskuus ja odotetaan palvelua? Hele mitä prinsessoja!

Mitä ihmettä sä selität?

Se on joskus tehnyt mielestään suuren palveluksen jollekin naiselle (esim avanut oven) eikä saanutkaan palkkioksi pillua ja on niin katkera.

Vierailija
222/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne. 

Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv. 

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Todella outoa. Miten ihminen ei saa hyvää mieltä siitä, että tekee pienen palveluksen kanssaeläjälle? 

Siten, että niistä kanssaeläjistä ei ole itselleni mitään hyötyä. Ihan sama, olisiko heitä siinä, vai ei. Yleensä parempi, jos ei olisi. 

Ja sitten miehet syyttää naisia siitä, että ollaan hyödyn perässä. 
Kiitos rehellisyydestä.

Yleensä nämä syyttäjät ovat itse, palvelija jankkaajat etsivät itse palvelijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin. 

Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin. 

Mulle ei kelpaisi mies, joka kohtelee muita kuin pskaa.

Mutta odotat miehen hyväksyvän naisen, joka kohtelee muita kuin pskaa...

Missä niin on kukaan sanonut? Kenenkäǎn ei tarvitse hyväksyä moukkia.

Suurin osa Suomi naisista käytäyy kuten moukat.

Vierailija
224/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei vaimosi ole jättänyt sua jo. Ihme moukka.

Vaimo luultavasti samaa kaliiberia.

Maailmassa tapahtuva pahuus on korostuneesti miesten tekemää, ja naisissa on sitten jonkin verran sellaisia ällöttäviä tyyppejä, jotka hyväksyy miehiltä pahat teot, kunhan he itse vaan ovat miehen suosiossa ja saavat materiaa/huomiota jne. 

Termi, mitä haet on "menestyjä". 

Vastavuoroisesti on sitten kasapäin uhriutuvia uikuttajia. Niitä, joille pitää avata ovet, joita pitää silitellä ja kertoa, miten kaikki on hyvin jne.

Ei... 

Mutta en jaksa tämän enempää tuhlata energiaani ihmiseen, jolle on olemassa vain tuollaiset surkeat ääripäät kuin "välinpitämätön menestyjä" tai sitten joku uhriutuva uikuttaja.

Ymmärtäisivätpä kaikki tuon

Vierailija
225/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan ikuisesti, kun mulle avasi oven komea mies Helsingissä rautatieasemalla. 

Ja muistan kun kaupassa hyllyttäjä huomasi, kun mun hanska putosi ja toi sen mulle. 

Olen sosiaalinen foobikko, joten jäi mieleen. 

Ilahduin kovasti edellä mainituista kohteliaisuuksista, että avasin yliopistolla oven siivoojalle (siivousvälineitä mukana) vaikka ahdistikin. Sittemmin jopa minä pystyn avaamaan oven, jos tarve vaatii. 

Unohtui myös mainita, että Viikissä asui Salkkari-näyttelijä samassa kerrostalossa kuin minä ja hän aina tervehti kaikkia asukkaita ja avasi oven tarvittaessa. 

Että mielestäni aitoa kohteliaisuutta on se, että kohtelee kaikkia ihmisiä hyvin. Riippumatta siitä hyötyykö ihmisistä vai ei. 

Sen sijaan on tullut tavaksi suurin piirtein potkaista munille jos edes yrittää olla kohtelias.

Vierailija
226/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten tulisi ymmärtää ettei ystävällisyys ja kohteliaisuus tavoissa maksa mitään.

Vierailija
227/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan oven auliisti. Daamin astuessa sisään, annan vapaalla kädellä pienen läpyn pakaroille. Edellyttäen tietysti, että ne on mallia, johon haluaa koskea. Lölly- tai luupyllyille en availe.

Sanomistahan siitä usein tulee, mutta kyllä maailmaan meteliä mahtuu.

Vierailija
228/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkia koko lauma.

Vierailija
229/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten tulisi ymmärtää ettei ystävällisyys ja kohteliaisuus tavoissa maksa mitään.

Ei useimpia kiinnosta. Naama kiinni puhelimessa tai piikki perseessä kulkevat.

Vierailija
230/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei tuotakaan mitään.

Vierailija
231/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ikinä jää miehiltä avaamatta ovi kun kuljen Lolitavaatteissa kaupungilla 😀 En kylläkään harrasta treffailua, on poikaystävä. 

Jos nainen on superviehättävä niin miehet menee ihan sekaisin ja kyllä aukeaa ovet ja oikein etsitään jotain mitä vois tehdä, kantaa laukkua tms., halutaan saman tien viedä kahville/syömään/elokuviin tms. Olen nähnyt tilanteita.

Vierailija
232/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤷

Vierailija
233/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei edes treffeillä ymmärrä että elämme vuotta 2026 ja tasa-arvosta on puhuttu jo pitkään. On edelleen sitä mieltä että mies avaa oven. Naisille on kumma juttu, ovat ulisseet tasa-arvosta vuosikymmenet, mutta edelleen sillä ei ole mitään merkitystä kuin toiseen suuntaan. Vain miesten pitää tulla asioissa vastaan muuttuen naisiksi, mutta naiset eivät ollenkaan.

Vierailija
234/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan ikuisesti, kun mulle avasi oven komea mies Helsingissä rautatieasemalla. 

Ja muistan kun kaupassa hyllyttäjä huomasi, kun mun hanska putosi ja toi sen mulle. 

Olen sosiaalinen foobikko, joten jäi mieleen. 

Ilahduin kovasti edellä mainituista kohteliaisuuksista, että avasin yliopistolla oven siivoojalle (siivousvälineitä mukana) vaikka ahdistikin. Sittemmin jopa minä pystyn avaamaan oven, jos tarve vaatii. 

Unohtui myös mainita, että Viikissä asui Salkkari-näyttelijä samassa kerrostalossa kuin minä ja hän aina tervehti kaikkia asukkaita ja avasi oven tarvittaessa. 

Että mielestäni aitoa kohteliaisuutta on se, että kohtelee kaikkia ihmisiä hyvin. Riippumatta siitä hyötyykö ihmisistä vai ei. 

Samaa mieltä. Vanhat tavat kunniaan. 

Vierailija
235/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ikinä jää miehiltä avaamatta ovi kun kuljen Lolitavaatteissa kaupungilla 😀 En kylläkään harrasta treffailua, on poikaystävä. 

"Lolitavaatteissa" kulkijoista tulee mieleen lähinnä henkisesti eksysissä olevat, joilla varhaisteini-ikä mennyt vähän pitkäksi. Halutaan hakea huomiota "friikkaamisella". 

Vierailija
236/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin. 

Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin. 

Mulle ei kelpaisi mies, joka kohtelee muita kuin pskaa.

Mutta odotat miehen hyväksyvän naisen, joka kohtelee muita kuin pskaa...

Häh? En ottaisi kaverikseni sellaista naista, joka kohtelee muita kuin pssskaa.

Miksi kuvittelet, että haluaisin viettää aikaani huonojen tyyppien kanssa? On vain noloa, jos ei osaa käytöstapoja.

Niinkö? Ne muita potkivat ja kiusaavat ovat todella suosittuja. Ja kiltisti teette perässä. Käsky käy "Potkaise" ja sähän potkaiset...

Ettei olisi vaan tullut katsottua teinijenkkisarjoja ja oletettu naisten olevan tuollaisia...?

Vierailija
237/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan tässä on useamman vuoden ajan saatu kuulla että oven avaaminen on patriarkaalista alistamista.

Enää on vain arvonta, kuka pahastuu avaamisesta ja kuka avaamattomuudesta.

Itse avaan kaikille, myös miehille jos olen ekana ovella.

Avaan naisille oven vaikka en treffeillä olisikaan. Varmaankin siitä syystä saan usein avata muutakin kuin oven. M52

Vierailija
238/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttelit, sitä saa mitä tilaa, olette pikkasen liikaa aukoneet päätänne. Huomaan kuinka te teinit julkisissa suorastaan kiusaatte ja ilveilette ujompien poikien kustannuksella. Suuret tussuripset tutisten tekokynnet sojottaen ja pyrstö keikkuen.

Aikanaan oli ihana tunne,  kun jopa tuntematon mies avasi oven,  saattoipa hipaista olkapäästä! Nythän moinen vetäisi miehen raastupaan ja napsahtaisi syyte seksuaalisesta häirinnästä. 

N66 v

Miten sä onnistut lääppimään naista ovea avatessassi? Oven kahvaanhan sun pitäisi koskea.

Vierailija
239/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi-naiset saavat avata ovensa itse ja maksaa kahvinsa . Muiden kanssa on eri asia koska silloin pelataan vanhoilla sännöillä ja herrasmies säänmöt tulevat kunniaan. Näin ainakin minun kohdallani, mutta en deittaile enään joten ei tarvitse miettiä näitä. Omalle naiselleni olen aina kohtelias ja hän myös osaa arvostaa ja palkita tämän omalla tavallaan.

Miten pihalla voitkaan olla.. Kuvittelet ihan tosissasi, että vain suomalaiset naiset ovat tasa-arvoon uskovia, moderneja naisia? Että kaikkialla ulkomailla naiset ovat "kuten ennen". Sääliksi käyt kyllä.

Tännehän tulee säännöllisesti viestejä, joissa kirjoittaja kertoo tapailevansa vain ulkomaalaisiaaa naisia tai ettei tapaile enää suomalaisia naisia, tai on herrasmies vain ulkomaaalaisille naisille tai mitä ikinä.

Itseäni aina hieman huvittaa ne viestit, kun ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku palstamies tapailee tai ei tapaile, ja huvittaa se heidän usko siihen, että ketään kiinnostaisi. Tai siksi kai ne tänne kirjoittaa nuita viestejä, kun kuvittelevat jotakuta kiinnostavan? 

Joo, tosi uskottavia noi niiden viestit. Mystisiä ulkomaalaisia tyttöystäviä, joita kukaan ei ole koskaan tavannut 😁

Vierailija
240/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesti vain kertoo miehistä, joita olet treffaillut. Kannattaisi ylläpitää vähän tasoa.

AP kertoi yhdestä (1) suomalaisesta miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän