Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea

Vierailija
07.08.2026 |

Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.

Kommentit (297)

Vierailija
241/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se oven avaaminen naisille jotenkin vaikea työ itse tehtäväksi?

Mahdoton

Ap sai oven auki. Deittimies ei osannut avata ovea.

Vierailija
242/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ikinä jää miehiltä avaamatta ovi kun kuljen Lolitavaatteissa kaupungilla 😀 En kylläkään harrasta treffailua, on poikaystävä. 

"Lolitavaatteissa" kulkijoista tulee mieleen lähinnä henkisesti eksysissä olevat, joilla varhaisteini-ikä mennyt vähän pitkäksi. Halutaan hakea huomiota "friikkaamisella". 

Olen 22v, ja olen Lolitaystävieni keskuudessa nuorimpia. Moni on lähemmäs 30v, mutta toki tyyli saa näyttää nuoremmalta. Ja anteeksi nyt vaan, tätä tyyliä saa pitää kuten muitakin vaikka 5kymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toksinen feminismi tappaa kaikki halut olla herrasmies. Herrasmiesmäisyyden aika sijoittui siihen aikakauteen, kun naiset eivät olleet toksisia miehiä kohtaan, vaan osasivat käytöstavat ja olla pehmeän naisellisia mekoissa eikä mitään tatuoituja kiroilevia merimiehiä.

Saako olla vanha tai vammainen tai sairas, ettâ sä avaat oven?

Silloinhan juuri pitää avata ovi.

Moukkamaiset ihmiset ovat kammottavia, ja moukat rynnii kaikkialle toisten ohi eivätkä huomioi esim. vanhuksia, sairaita/vammaisia, lapsia...

Minä menetän ihan kaverisuhteessakin kunnioitusta ihmiseen, jos huomaan korostunutta itsekeskeisyyttä ja muiden huomioimattomuutta. Näillä tyypeillä miehet samaa kaliiberia, ja molempien itsekkyydestä johtuvia parisuhdedraamoja.. eli aika karseita ihmisiä.

Nainen sivusta 

Nämä ovat niitä ihmisiä ketkä juoksevat kaupassa muiden ohi jos uusi kassa avautuu ja laittavat kauppakärrynsä eteen niin ettei pääse pakkaamaan ostoksiaan. Niinkuin olisi kohteliasta vähän katsoa ympärilleen.

Jep. Ryntäävät metroon sisään ennen kuin toiset ovat päässeet pois. Pitävät torikokousta rullaportaiden ala/yläpäässä.

Vierailija
244/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja ovat.

Vierailija
245/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.

Kyllä se kiinnittää huomiota, kun tuntemattomat miehet availevat mulle ovia tuon tuosta, mutta sitten mies joka on pyytänyt treffeille ei viitsi avata.

Tämä tyyppi on sisäistänyt tasa-arvon ja ei kiinnitä sellaiseen huomiota.

Ole siis hiljaa...äläkä urputa.

Vierailija
246/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, monet miehet avaa naiselle oven kaupoissa, työpaikoilla jne niin miten joku muka treffeillä edes ei avaa 😄 Noh ihan varmasti ei toisia treffejä tule, heh

Ehkä ihan hyvä molemmille osapuolille. Tuollaisella naisella on varmasti tuhansia muitakin ääneen sanomattomia sääntöjä mitättömistä asioista, joiden rikkomisesta seuraa välitön suhteen päättyminen. Parempi mennä eri teitä heti kuin hukata aikaa ja resursseja tuollaiseen naiseen. 

Jokaisella naisella on tuhansia kirjoittamattomia sääntöjä. Jokainen niistä tarkoittaa automaattista hylkäystä. Eivät yksinkertaisesti ole sen vaivan arvoisia.

Itse kuvittelet tietäväsi, mitä jokainen maailman nainen ajattelee. Kukas tässä onkaan harhainen?

Vierailija
247/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon kannattajat avaavat jokainen omat ovensa. Tasa-arvoa vastustavat miehet avaavat naiselle ovia. 

Sun maailmasi olisi täynnä ruuhkia. Jokainen avaisi oman ovensa ja paukauttaisi kiinni takaatulevan edessä. Kiva jossain rautatieaseman ruuhkassa kulkea eteenpäin, kun avatusta ovesta pääsee kerralla vain yksi henkilö. Ja kutsut tätä tasa-arvoksi?

Useimmat ihmiset käyttäytyvät juuri kuvailemallasi tavalla

-eri

Eivät käyttäydy.

Vierailija
248/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne. 

Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv. 

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin. 

Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin. 

Mulle ei kelpaisi mies, joka kohtelee muita kuin pskaa.

Mutta odotat miehen hyväksyvän naisen, joka kohtelee muita kuin pskaa...

Häh? En ottaisi kaverikseni sellaista naista, joka kohtelee muita kuin pssskaa.

Miksi kuvittelet, että haluaisin viettää aikaani huonojen tyyppien kanssa? On vain noloa, jos ei osaa käytöstapoja.

Niinkö? Ne muita potkivat ja kiusaavat ovat todella suosittuja. Ja kiltisti teette perässä. Käsky käy "Potkaise" ja sähän potkaiset...

Ettei olisi vaan tullut katsottua teinijenkkisarjoja ja oletettu naisten olevan tuollaisia...?

Kuinka niin? Kokemuksesta opittu.

-sesama

Vierailija
249/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi-naiset saavat avata ovensa itse ja maksaa kahvinsa . Muiden kanssa on eri asia koska silloin pelataan vanhoilla sännöillä ja herrasmies säänmöt tulevat kunniaan. Näin ainakin minun kohdallani, mutta en deittaile enään joten ei tarvitse miettiä näitä. Omalle naiselleni olen aina kohtelias ja hän myös osaa arvostaa ja palkita tämän omalla tavallaan.

Miten pihalla voitkaan olla.. Kuvittelet ihan tosissasi, että vain suomalaiset naiset ovat tasa-arvoon uskovia, moderneja naisia? Että kaikkialla ulkomailla naiset ovat "kuten ennen". Sääliksi käyt kyllä.

Tännehän tulee säännöllisesti viestejä, joissa kirjoittaja kertoo tapailevansa vain ulkomaalaisiaaa naisia tai ettei tapaile enää suomalaisia naisia, tai on herrasmies vain ulkomaaalaisille naisille tai mitä ikinä.

Itseäni aina hieman huvittaa ne viestit, kun ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku palstamies tapailee tai ei tapaile, ja huvittaa se heidän usko siihen, että ketään kiinnostaisi. Tai siksi kai ne tänne kirjoittaa nuita viestejä, kun kuvittelevat jotakuta kiinnostavan? 

Joo, tosi uskottavia noi niiden viestit. Mystisiä ulkomaalaisia tyttöystäviä, joita kukaan ei ole koskaan tavannut 😁

Jep, ja ulkkisnaisilta jotka elävät machokulttuuria jossa mies viettelee naisen saat avaria jos et avaa ovea 😄

Vierailija
250/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin. 

Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin. 

Missä niin on kukaan sanonut? Kenenkäǎn ei tarvitse hyväksyä moukkia.

Suurin osa Suomi naisista käytäyy kuten moukat.

Ja sä pelle kuvittelet tavanneesi suurimman osan suomalaisista naisista?

Vierailija
251/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, monet miehet avaa naiselle oven kaupoissa, työpaikoilla jne niin miten joku muka treffeillä edes ei avaa 😄 Noh ihan varmasti ei toisia treffejä tule, heh

Ehkä ihan hyvä molemmille osapuolille. Tuollaisella naisella on varmasti tuhansia muitakin ääneen sanomattomia sääntöjä mitättömistä asioista, joiden rikkomisesta seuraa välitön suhteen päättyminen. Parempi mennä eri teitä heti kuin hukata aikaa ja resursseja tuollaiseen naiseen. 

Jokaisella naisella on tuhansia kirjoittamattomia sääntöjä. Jokainen niistä tarkoittaa automaattista hylkäystä. Eivät yksinkertaisesti ole sen vaivan arvoisia.

Itse kuvittelet tietäväsi, mitä jokainen maailman nainen ajattelee. Kukas tässä onkaan harhainen?

Ei, en tiedä kaikista. Olen riittävän monen kanssa ollut tekemisissä, että on realistinen oletus.

Vierailija
252/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon kannattajat avaavat jokainen omat ovensa. Tasa-arvoa vastustavat miehet avaavat naiselle ovia. 

Sun maailmasi olisi täynnä ruuhkia. Jokainen avaisi oman ovensa ja paukauttaisi kiinni takaatulevan edessä. Kiva jossain rautatieaseman ruuhkassa kulkea eteenpäin, kun avatusta ovesta pääsee kerralla vain yksi henkilö. Ja kutsut tätä tasa-arvoksi?

-eri

Eivät käyttäydy.

Näen tuon joka ikinen päivä

Vierailija
253/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ikinä jää miehiltä avaamatta ovi kun kuljen Lolitavaatteissa kaupungilla 😀 En kylläkään harrasta treffailua, on poikaystävä. 

"Lolitavaatteissa" kulkijoista tulee mieleen lähinnä henkisesti eksysissä olevat, joilla varhaisteini-ikä mennyt vähän pitkäksi. Halutaan hakea huomiota "friikkaamisella". 

Olen 22v, ja olen Lolitaystävieni keskuudessa nuorimpia. Moni on lähemmäs 30v, mutta toki tyyli saa näyttää nuoremmalta. Ja anteeksi nyt vaan, tätä tyyliä saa pitää kuten muitakin vaikka 5kymppisenä.

Allekirjoitit siis juuri tuon alkuperäisen kommentoijan teesin. 

Lisään itse siihen, että usein homman tuntuu kuuluvan aivan överit meikit. Tulee mieleen joku sarjakuvakerhon kokoontuminen. 

Mutta mikäs siinä. Kukin tyylilään. En ymmärrä montaa muutakaan "katsokaa hei minua!" -tyyliä. 

Vierailija
254/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten tulisi ymmärtää ettei ystävällisyys ja kohteliaisuus tavoissa maksa mitään.

Toisaalta ei tuotakaan mitään.

Mitä sen pitäisi sulle tuottaa?

Mulle tulee hyvä mieli, kun saan auttaa toisia.

Vierailija
255/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on testi, jos nainen ei osaa avata ovea, ei se osaa sitten paljon muutakaan.

Vierailija
256/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eivät käyttäydy.

En usko.

Itse näen päinvastaista joka päivä. Jos on ruuhkaa, ovi pysyy jatkuvasti auki eikä sitä paiskota toisten naamoille.

Vierailija
257/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten tulisi ymmärtää ettei ystävällisyys ja kohteliaisuus tavoissa maksa mitään.

Jos saat vaan veetuilua siitä kohteliaisuudesta, miksi vaivautua?

Vierailija
258/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mieli ei ole resurssi. Esimerkiksi raha on. Parisuhde voi luoda taloudellista turvaa, joten sen puolesta voi olla kannattavaa huomioida avaamalla ovi, jos se johtaa tuohon resurssiin. Mutta tuntemattomien osalta vaikea nähdä kausaliteettia mihinkään hyödylliseen. Lähinnä riski saada pöpöjä käsiinsä, joten kannattaa ennemmin antaa sen toisen kantaa se riski puolestaan. 

Vierailija
259/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eivät käyttäydy.

En usko.

Itse näen päinvastaista joka päivä. Jos on ruuhkaa, ovi pysyy jatkuvasti auki eikä sitä paiskota toisten naamoille.

Minä taas saan harva se päivä varoa sitä ovea. Mutta tämä ei mahdu sun maailmaasi. Joten kiellät sen olemassaolon.

Vierailija
260/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin on kukaan sanonut? Kenenkäǎn ei tarvitse hyväksyä moukkia.

Suurin osa Suomi naisista käytäyy kuten moukat.

Ja sä pelle kuvittelet tavanneesi suurimman osan suomalaisista naisista?

Sä olet tyhmä nainen. Tai siis ihmiseksi tyhmä, mutta palstanaiseksi varmaan keskivertoälyinen. Kuvitteletko, että esimerkiksi väestötutkimuksissa tai gallupeissa mukana suurin osa kansasta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi