Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea
Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sulla on pi**u ei tarkoita sitä että sulla on vain etuoikeuksia ja kaikkien on palveltava sinua. Onko naiset heikkoja vai kenties munattomia? Naiset ovat munattomia kun eivät viitsi itse tehdä mitään kohteliaisuudesta. Aina heitä saa olla palvelemassa. Pitääkö naisille myös hakea vesilasi kun ette siihen itse kykene, ja vielä täyttää se vedellä? Pitääkö vielä kantaa naisen käsilaukkua jotta hänen ei tarvitse painavaa laukkua kantaa kun on niin avuton ja heikko? Eikö jaksa ovea avata kun ei voimat riitä vaiko laiskuus ja odotetaan palvelua? Hele mitä prinsessoja!
Mitä ihmettä sä selität?
Se on joskus tehnyt mielestään suuren palveluksen jollekin naiselle (esim avanut oven) eikä saanutkaan palkkioksi pillua ja on niin katkera.
Riittää ihan kohtelias nyökäys tai jos on todella kohtelias kiitos. Itsekin kiitän sukupuolesta riippumatta jos joku avaa oven tai pitää auki. Luultavasti kun ajattelet itse noin olet todella helppo nainen. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon kannattajat avaavat jokainen omat ovensa. Tasa-arvoa vastustavat miehet avaavat naiselle ovia.
Sun maailmasi olisi täynnä ruuhkia. Jokainen avaisi oman ovensa ja paukauttaisi kiinni takaatulevan edessä. Kiva jossain rautatieaseman ruuhkassa kulkea eteenpäin, kun avatusta ovesta pääsee kerralla vain yksi henkilö. Ja sä kutsut tätä tasa-arvoksi?
Useimmat ihmiset käyttäytyvät juuri kuvailemallasi tavalla
-eri
Eivät käyttäydy.
Näen tuon joka ikinen päivä
En usko.
Itse näen päinvastaista joka päivä. Jos on ruuhkaa, ovi pysyy jatkuvasti auki eikä sitä paiskota toisten naamoille.
Mä näen samaa. Juna-asemilla ja muissa ruuhkaisissa paikoissa ovi/ovet pysyy jatkuvasti auki. Ovesta kulkevat pitävät sitä auki yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten tulisi ymmärtää ettei ystävällisyys ja kohteliaisuus tavoissa maksa mitään.
Toisaalta ei tuotakaan mitään.
Mitä sen pitäisi sulle tuottaa?
Mulle tulee hyvä mieli, kun saan auttaa toisia.
Jos saat vaan veetuilua siitä kohteliaisuudesta, miksi vaivautua?
En usko sun edes yrittäneen. Kukaan ei saa pelkästään vittuilua kohteliaisuuden takia. Vai miten sä sen oven oikein avaat? Koskettamalla naisen tissiäkö?
Ja juuri tuollaisten kommenttien takia tää palsta onkin mennyt päin helvettiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne.
Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv.
Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin.
Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.
Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.
Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin.
Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin.
Mulle ei kelpaisi mies, joka kohtelee muita kuin pskaa.
Mutta odotat miehen hyväksyvän naisen, joka kohtelee muita kuin pskaa...
Missä niin on kukaan sanonut? Kenenkäǎn ei tarvitse hyväksyä moukkia.
Suurin osa Suomi naisista käytäyy kuten moukat.
Ja sä pelle kuvittelet tavanneesi suurimman osan suomalaisista naisista?
Sä olet tyhmä nainen. Tai siis ihmiseksi tyhmä, mutta palstanaiseksi varmaan keskivertoälyinen. Kuvitteletko, että esimerkiksi väestötutkimuksissa tai gallupeissa mukana suurin osa kansasta?
Voi pientä trolliurpoa... 😁😁
Jos sä teet gallupin sun lähipiirin henkilöistä, se ei ole väestötasolla pätevä tutkimus.
Myöskään sun mutuilu ei ole millään lailla pätevää tutkimusta.
Alleviivasit taas tyhmyyttäsi. Tuo "sun lähipiirin henkilöistä" oli sinun oman pienen pääsi sisältöä, ei kenenkään muun. Et pysty kirjoittamaan yhtään loogista viestiä. Äly ei vain riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne.
Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv.
Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin.
Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.
Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.
Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin.
Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin.
Mulle ei kelpaisi mies, joka kohtelee muita kuin pskaa.
Mutta odotat miehen hyväksyvän naisen, joka kohtelee muita kuin pskaa...
Missä niin on kukaan sanonut? Kenenkäǎn ei tarvitse hyväksyä moukkia.
Suurin osa Suomi naisista käytäyy kuten moukat.
Ja sä pelle kuvittelet tavanneesi suurimman osan suomalaisista naisista?
Sä olet tyhmä nainen. Tai siis ihmiseksi tyhmä, mutta palstanaiseksi varmaan keskivertoälyinen. Kuvitteletko, että esimerkiksi väestötutkimuksissa tai gallupeissa mukana suurin osa kansasta?
Voi pientä trolliurpoa... 😁😁
Jos sä teet gallupin sun lähipiirin henkilöistä, se ei ole väestötasolla pätevä tutkimus.
Myöskään sun mutuilu ei ole millään lailla pätevää tutkimusta.
Alleviivasit taas tyhmyyttäsi. Tuo "sun lähipiirin henkilöistä" oli sinun oman pienen pääsi sisältöä, ei kenenkään muun. Et pysty kirjoittamaan yhtään loogista viestiä. Äly ei vain riitä.
Sinä itse väitit oman kokemuksesi nojalla tietäväsi, millaisia suurin osa naisista on. Ja kun jäit älyllisesti alakynteen, alkoi urp-urp-urputus ja toisen henkilön solvaaminen.
Pimpun takia on hyvä ovia availla.
Avaan oven jos neito antaa puristaa persiistä! 🥰
t. setämies
Vierailija kirjoitti:
Avaan oven jos neito antaa puristaa persiistä! 🥰
t. setämies
Kumpi ensin?
Eikö akat osaa itte avata ovea tai maksaa kahviaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi-naiset saavat avata ovensa itse ja maksaa kahvinsa . Muiden kanssa on eri asia koska silloin pelataan vanhoilla sännöillä ja herrasmies säänmöt tulevat kunniaan. Näin ainakin minun kohdallani, mutta en deittaile enään joten ei tarvitse miettiä näitä. Omalle naiselleni olen aina kohtelias ja hän myös osaa arvostaa ja palkita tämän omalla tavallaan.
Mies odottaa kohteliaisuudesta ilmeisesti palkintoa. Kertoo paljon.
Missä luki että odottaa. En vain nåe sitä kohtaa. Ehkä se vain kertoo sinusta paljon ja ennakoluuloistasi..
Vinkki sulle että parisuhde vaatii puolin ja toisin tekoja jos aiot joskus sellaisessa onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Tuolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, vaan kyse on hyvistä käytöstavoista. Itse naisena avaan oven ystävilleni, jos olen ovella ensin ja näin tekee kaikki minun tuttavani, eli ensimmäinen ovelle menijä avaa oven muille. Ja jos on miehiä joukossa, niin heistä kyllä suuri osa ymmärtää mennä ensimmäisenä oven luokse ja sitten pitävät sitä auki kaikille muille (myös muille miehille, jos heitä on porukassa).
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Hohhoijaa...Tasa-arvo ja käytöstavat on eri asioita. Olen minä mummunikin kanssa ihmisenä tasa-arvoinen, mutta kunnioitan vanhempaa ihmistä ja avaan oven hänelle.
Miksi nainen ei voi avata ovea? Miksi tasa-arvosta pitää valikoida vain ne itselle mieluisat kirsikat päältä? Jos mies ei saa olla enää perinteisesti mies ja molempien pitää olla täysin yhdenvertaisia, niin mikä tässä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Muumaagigolot varastaa naisten kännykät siinä oven avauksessa.
Ajatteletko oikeasti, että tämä oli hauska sutkaisu? Voi hyvä luoja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi-naiset saavat avata ovensa itse ja maksaa kahvinsa . Muiden kanssa on eri asia koska silloin pelataan vanhoilla sännöillä ja herrasmies säänmöt tulevat kunniaan. Näin ainakin minun kohdallani, mutta en deittaile enään joten ei tarvitse miettiä näitä. Omalle naiselleni olen aina kohtelias ja hän myös osaa arvostaa ja palkita tämän omalla tavallaan.
Miten pihalla voitkaan olla.. Kuvittelet ihan tosissasi, että vain suomalaiset naiset ovat tasa-arvoon uskovia, moderneja naisia? Että kaikkialla ulkomailla naiset ovat "kuten ennen". Sääliksi käyt kyllä.
Tännehän tulee säännöllisesti viestejä, joissa kirjoittaja kertoo tapailevansa vain ulkomaalaisiaaa naisia tai ettei tapaile enää suomalaisia naisia, tai on herrasmies vain ulkomaaalaisille naisille tai mitä ikinä.
Itseäni aina hieman huvittaa ne viestit, kun ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku palstamies tapailee tai ei tapaile, ja huvittaa se heidän usko siihen, että ketään kiinnostaisi. Tai siksi kai ne tänne kirjoittaa nuita viestejä, kun kuvittelevat jotakuta kiinnostavan?
Joo, tosi uskottavia noi niiden viestit. Mystisiä ulkomaalaisia tyttöystäviä, joita kukaan ei ole koskaan tavannut 😁
Missä täällä on väitetty ulkomaalaisista tyttöystävistä? Ihan ulkomaalaisiin törmää nykyään töissä, kaupassa ja harrastuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Osaa. Ja osaa varoa miestä, joka puhuu naisista aggressiivisesti ja nimittelee akoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...Tasa-arvo ja käytöstavat on eri asioita. Olen minä mummunikin kanssa ihmisenä tasa-arvoinen, mutta kunnioitan vanhempaa ihmistä ja avaan oven hänelle.
Eli sinun logiikkaasi mukaillen naisen ei tarvitse kunnioittaa miestä vaan ainoastaan miehen naista, joten oven avaaminen on ainoastaan miehen tehtävä vaikka molemmat ovat tasa-arvoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa. Ja osaa varoa miestä, joka puhuu naisista aggressiivisesti ja nimittelee akoiksi.
Ukoista saa puhua muttei akoista?
Suomalaisia naisia pitää kohdella kuin kedon kauneinta kukkaa, vaikka suomi-naiset itse kohtelevat kaikkia muita eläviä kuten paskaa.
En usko sun edes yrittäneen. Kukaan ei saa pelkästään vittuilua kohteliaisuuden takia. Vai miten sä sen oven oikein avaat? Koskettamalla naisen tissiäkö?