Sdp ei halua olla persujen kanssa missään tekemisissä
Sitten Rydman sanoo, että demareiden kanssa ei kannata alkaa yhteistyöhön, niin demarit hyppii seinille😂😂😂😂Missä logiikka?
Kommentit (79)
Rydmannin porttikielto koskee varmasti myös vihreitä ja vasemmistoliittoa. Tämä kai selviö.
En pidä rydmanista, mutta antti lintman ei edes ärsytä. Hajuton mauton jokuvaan, jossa ei ole pisarakaan karismaa.
Ihan sama mitä puhuu, ei lähde juttu
Suopi nähdä kuinka monta miljardia Tytti Tuppurainen jakaa tällä kertaa ulkomaille avustuksina kun pääsee hallituksen ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Demut ei kannata demokratiaa. p u t i n i s t e j a.
Siis mitä hvettiä? PErsut tässä ovat ohittamassa vaalivoittajan hallituksesta. Suomi haki Natoon ja katkaisi Venäjä-suhteensa DEMARIHALLITUKSEN aikana.
Kukaan ei halua olla demarien,vassarien,vihreiden,kokoomuksen,rkp,kd ja keskustan kanssa missään tekemisissä.
Minä en pidä Rydmanista. Totean sen nyt tähän alkuun heti. Mutta nämä demareiden itkupotkuraivarit tästä Rydmanin viimeisimmästä avautumisesta ovat absurdeja. Osa demareista vertaa Rydmanin kommenttia demokratian halventamiseen mitä ympäri maailmaa tapahtuu. Ihan oikeasti. Ovatko kansanedustajat todella niin ulapalla että eivät tiedä miten hallitus muodostetaan? Vaikka Suomessa viime vuosikymmeninä suurin eduskuntapuolue onkin hallituksen saanut vaalien jälkeen muodostettua niin ei todellakaan ole mikään automaatio että suurin eduskuntapuolue olisi hallituksessa.
Todennäköistä se on, mutta ei varmaa. Jos on tilanne jossa suurin eduskuntapuolue ei saa enemmistöhallitusta muodostettua puolueiden välisten erimielisyyksien vuoksi mutta osa muista puolueista tähän pystyisi niin kumpi tällöin on demokratian halventamista? Jos SDP on eduskuntavaalien suurin puolue niin SDP ei automaattisesti ole hallituksessa ja samaa pätee kaikkiin muihinkin puolueisiin.
Se että parlamentin suurin puolue ei ole hallituksessa on Euroopassa yllättävän yleistä tällä hetkellä kyseinen tilanne on ainakin Espanjassa, Ranskassa, Itävallassa, Ruotsissa ja Puolassa. 10 vuoden sisällä tilanne vastaava tilanne on ollut ainakin Norjassa, Tanskassa ja Portugalissa.
En minäkään halua olla missään tekemisissä persujen kanssa, mutta ei ne demari jää paljoa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli muna, ja sitten tuli kana.
Ja sitten Perzu 🤣
Tuollainen kieltäytyminen yhteistyöstä on vaarallista. Pitkin Eurooppaa äärioikeistopuolueet paisuvat juurikin siksi. Sitä paitsi kansa ei pidä ylimielisyydestä, jolta se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin tämän sanoi ääneen. Valitse puolesi! Olen valinnut, olen demareita vastaan.
Te persuperäreiät ette osaa niin paljon englantia että olisitte ymmärtäneet mitä Marin Yankee Stadionilla sanoi. Hän sanoi, että puolensa on valittava Venäjä vs Ukraina, ihmisten tasa-arvoisuus vs rasismi ja syrjintä, demokratia vs diktatuuri. Toki persut näistä valitsevat Venäjän, rasismin, diktatuurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin tämän sanoi ääneen. Valitse puolesi! Olen valinnut, olen demareita vastaan.
Demarithan tämän aloitti. Persuista tehtiin epäihmisiä, paarioita, joille ei sanota edes päivää. Mitenkäs kävi?
Jos puolue on perustettu ihmisvihalle, niin ei kannata ihmetellä.
Hyväksytään vain valkoinen mies. Muun väriset ja kaikki naiset on paarioita.
Sama systeemi kuin Yhdysvalloissa magan väellä. Esille nostetaan muutama nainen, että ei näytetä sovinisteilta, mutta naisilta viedään samalla oikeudet.
Mites saatananpalvoja Karl Marxin puolueet? Marxin ideologia on tuhonnut 100 miljoonan ihmisen hengen? Persut ei todennetusti yhtäkään.
Persut on äänestäneet aina systemaattisesti naisten oikeuksia lisääviä aloitteita vastaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5c867643-2bf9-413a-92d0-7af1e69b9…
Kannattaa tehdä ilmaiset tunnukset ja lukea.
Tässähän käy vielä niin, että demarit suljetaan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita kahta puoluetta saa millään samaan hallitukseen. Karkeasti Suomen etu vs. muun maailman etu.
Suomen kansa ensin -ajattelu on vahingollista.
Oletko Tytti tuppurainen?
Mitä vaikka olisinkin. Kuuntele, toista ja tottele.
En ole demari, mutta ymmärrän hyvin. Mulla asuu naapurissa persu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä. Persu, hyi saatanna.
Vierailija kirjoitti:
En ole demari, mutta ymmärrän hyvin. Mulla asuu naapurissa persu, enkä halua olla sen kanssa missään tekemisissä. Persu, hyi saatanna.
Ymmärrän.
On persut, ja sitten on ihmiset. Persut on kuin demoneita.
Onko täällä muita kuin minä joka ei kannata mitään puoluetta? Minun mielestä jokainen puolue on kakkaa, jokainen puolue on suomessa syyllisiä siihen mihin jamaan tämä maa on ajettu 1990 luvulta lähtien.
Jokainen puolue joka on ollut hallituksessa 2000 luvulla on syyllinen suomen nykyiseen tilanteeseen eli velkaantumiseen, syntyvyyden alenemiseen,työttömyyteen,ihmisten tyytymättömyyteen... jne
Olen yhden kerran elämässäni äänestänyt vaaleissa ja toista kertaa en äänestä koska hyviä vaihtoehtoja ei ole suomessa, tai no voi sen äänen antaa jollekkin marginaalipuolueelle mutta miksi niitä äänestää kun se ei hyödytä mitään? Se puolue mitä äänestin vaaleissa oli persut ja silloin tuli soinin hallitus, se oli ainoa kerta kun äänestin vaaleissa.
Sanna Marin kieltäytyi yhteistyöstä persujen kans, koska arvopohja. Sanna on henkisesti vielä tyttönen, eikä tiedä politiikan perusasioita.
Jokaisen sauna palaa vuorollaan, on vanha politiikan sanonta. Sanna laittoi itse sytykkeet saunan alle. Nyt vaan odotellaan.
Vasen laita määkyy suvaitsevaisuuden perään - ja tätä se käytännössä tarkoittaa. Olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun demarit oli vielä työväenpuolue, yhteistyö persujen kanssa olisi varmasti toiminut. Nyt demareille on tärkeintä intersektionaalisen ideologian dei-koulutukset ja feministiset lumityöt.
Miten demari eroaa vihreästä tai vasemmistoliittolaisesta? Näiden kannattaisi yhdistää voimansa yhdeksi puolueeksi.
Vihervassaripuolueita äänestää aina samat naiset välillä puoluetta vaihtaen. Uusia äänestäjiä ei tämän blokin ulkopuolelta tule.
Miten demari eroaa vihreästä tai vasemmistoliittolaisesta? Näiden kannattaisi yhdistää voimansa yhdeksi puolueeksi.