Miksi apteekeissa myydään kierukoita?
Pitää ostaa itse ja viedä lääkäriin mukaan? Osui vaan silmiin ja jäin ihmettelemään.
Kommentit (21)
Jotenkin hassua. Onko muita elimistöön laitetavia juttuja, jotka pitää itse viedä mukanaan? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hassua. Onko muita elimistöön laitetavia juttuja, jotka pitää itse viedä mukanaan? Ap.
Rokotteet ja haavanhoitotarvikkeet joissain tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sen ostaa gyneltäkin. Lisäävät laskuun.
Mitä se hyödyttää, jos käy asentamassa kierukan terveyskeskuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Rokoteohjelman ulkopuoliset rokotteet.
siksi koska apteekeissa myydään lääkkeitä ja lääkinnällisiä valmisteita
toisinaan kierukat saa ilmaiseksi terveydenhuollosta, silloin niitä ei haeta apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Maksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokoteohjelman ulkopuoliset rokotteet.
Ok. Itse olen Mehiläisestä saanut nekin, joten uusi asia minulle.
Keltakuumerokotteen olen itse ostanut apteekista ja vienyt hoitajalle pistettäväksi.
Resepti lääkkeet haetaan itse ja jos tarvii rokotuksen osa pitää hakea itse . Kai ne säästää kuljetuskuluissa kun itse vie .
Vierailija kirjoitti:
Ja rahan. Lääkkeet on bisnes.
Pitäiskö lääkealan ihmisten tehdä elintärkeitä lääkkeitä valtavine tutkimuksineen ilmaiseksi? Ei tää kuules pyöri sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, itse ostetaan omalla rahalla ja viedään lääkäriin mukaan.
Ilmainenko pitäisi sitten olla? Kaikki tässä maailmassa maksaa.
Se on tuote. Se sisältää hormoneja. Ellei ole myrkkykuparia. Ja valmistaja ottaa maksun.
Mulla on polyyppi kohdussa ja runsaat kuukautiset, joista aiheutuu jo anemiaakin. Polyyppi poistetaan naistentautien yksikössä syksyllä ja siinä samalla minulle asetetaan hormonikierukka. Saan sen ilmaiseksi. Tai "ilmaiseksi", kun joudun maksamaan 233 € mutta huomattavasti halvemmalla kuitenkin kuin mitä maksaisi yksityisellä gynekologilla.
Juuri näin, itse ostetaan omalla rahalla ja viedään lääkäriin mukaan.