Sdp ei halua olla persujen kanssa missään tekemisissä
Sitten Rydman sanoo, että demareiden kanssa ei kannata alkaa yhteistyöhön, niin demarit hyppii seinille😂😂😂😂Missä logiikka?
Kommentit (79)
Demareittenhan pitäisi olla tyytyväisiä, kun tunne on molemminpuolinen persujen kanssa.
Persut piti sulkea pois hallituksista, ei demareita🤣
Ei kukaan halua, paitsi Kokoomus on onnistunut hyvin höyläämään persuja perseeseen vuodesta 2023. Heitä niille hitunen rasismia niin saat leikata niiltä etuudet ja poistaa niiltä kaikki palvelut.
Rydman on kova. Antaa demareille samat takaisin. Te ETTE pääse hiekkalaatikolle👍
Muistan miten persuille sopi yhteistyö SDP:n kanssa mutta SDP kieltäytyi silloinkin. Onko tuo kuoppansa syventäminen enää tätä päivää? Ei tuollaisella touhuilla nousta sieltä kuopasta hallituksiinkaan vaiko? Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Rydman on kova. Antaa demareille samat takaisin. Te ETTE pääse hiekkalaatikolle👍
Potut pottuina.
Persut hakkaa köyhiä pampulla päähän, vie työntekijöiden oikeudet ja nauraa hyvinvointivaltiolle. Mikä mahtaa olla syy siihen, etteivät sovi demarien kanssa yhteen?
Persut ei halua olla SDP:n kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita kahta puoluetta saa millään samaan hallitukseen. Karkeasti Suomen etu vs. muun maailman etu.
Suomen kansa ensin -ajattelu on vahingollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua, paitsi Kokoomus on onnistunut hyvin höyläämään persuja perseeseen vuodesta 2023. Heitä niille hitunen rasismia niin saat leikata niiltä etuudet ja poistaa niiltä kaikki palvelut.
Älä unohda euron bensaa, kolme euroa litra.
Suomessa on 800 000 ihmistä töissä kunnissa tai valtiolla. Demareilla on varaa sulkea ovia oikeistolta, milloin kokoomus, milloin persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita kahta puoluetta saa millään samaan hallitukseen. Karkeasti Suomen etu vs. muun maailman etu.
Suomen kansa ensin -ajattelu on vahingollista.
Oletko Tytti tuppurainen?
Sanna Marin tämän sanoi ääneen. Valitse puolesi! Olen valinnut, olen demareita vastaan.
Vain persut hyppii seinille.
Kun suosio on edelleen 6 prosenttia alempana.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin tämän sanoi ääneen. Valitse puolesi! Olen valinnut, olen demareita vastaan.
Demarithan tämän aloitti. Persuista tehtiin epäihmisiä, paarioita, joille ei sanota edes päivää. Mitenkäs kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli muna, ja sitten tuli kana.
Demarit harrastavat sitä kuuluisaa vihapuhetta perussuomalaisia kohtaan.Mutta se onkin ihan eri asia. 🥴
Töissä tämän on nähnyt niin monesti. Vasemmistolaiselle on turhaa yrittää olla mukava, hän ei kaveriksesi ala, jos tietää että ajattelet oikeistolaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarithan tämän aloitti. Persuista tehtiin epäihmisiä, paarioita, joille ei sanota edes päivää. Mitenkäs kävi?
Jos puolue on perustettu ihmisvihalle, niin ei kannata ihmetellä.
Hyväksytään vain valkoinen mies. Muun väriset ja kaikki naiset on paarioita.
Sama systeemi kuin Yhdysvalloissa magan väellä. Esille nostetaan muutama nainen, että ei näytetä sovinisteilta, mutta naisilta viedään samalla oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit harrastavat sitä kuuluisaa vihapuhetta perussuomalaisia kohtaan.Mutta se onkin ihan eri asia. 🥴
Töissä tämän on nähnyt niin monesti. Vasemmistolaiselle on turhaa yrittää olla mukava, hän ei kaveriksesi ala, jos tietää että ajattelet oikeistolaisesti.
"Menkää kaikki uurnille että Persut ei voita" Ilmoitin tuon jälkeen kuuluvasti numeron minkä raapustaa äänestys lippuun. Sattuikin olemaan Persu, siihen loppui politiikan vääntäminen töissä.
Kun demarit oli vielä työväenpuolue, yhteistyö persujen kanssa olisi varmasti toiminut. Nyt demareille on tärkeintä intersektionaalisen ideologian dei-koulutukset ja feministiset lumityöt.