Minulle on tärkeää että naine on slender, eli hoikka
Itse en ole hoikka. MUtta olen huomannut että se ei ole naisille yleensä kovin tärkkeää.
Kommentit (12)
Saa jokaisella olla mielihalunsa. Minä uneksin nuorena tyttönä ruskeasilmäisestä ja mustatukkaisesta italialaisesta tai ranskalaisesta poikakaverista tai miehestä.
Rakas mieheni muistuttaa Jukolan Jussia vaaleine hiuksineen ja sinisine silmineen 😊
Totta kai saa tykätä siitä mistä tykkää. Eri asia on, löydätkö toiveesi täyttävää naista.
Itse tykkään superälykkäistä miehistä, minulle on tärkeää että miehen kanssa voi keskustella asiasta kuin asiasta.
Miksi minun hoikkuuteni on sinulle tärkeää?
Eipä paljon kiinnosta mitä mammapalstalla roikkuva luuseri pitää tärkeänä.
Hyi. Pullapoika yrittää pariutua ylöspäin.
Olet rasisti. Loukkaat ylipainoista kulttuuriamme.
Et osaa käyttää sanaa hoikkaa ilman englanninkielistä slender-sanaa?
No en kyllä pystyisi mitenkään kunnioittamaan miestä, joka pitää minusta koska olen hoikka, mutta on itse läskikasa. Eihän sellaisella voi olla järki millään lailla kohdillaan.
Minulle on tärkeää, että mies on fiksu. Siksi en huoli tavismiestä vaan komean ja menestyneen miehen. En itse ole kaunis tai hoikka, mutta olen huomannut, ettei se ole miehille yleensä kovin tärkeää.
NO, EN sanonut että olen lihava. En vain ole hoikka... Kasvoissa ja lantiolla ylimääräistä pyöreyttä, mutta muuten olen melki normaali painoinen.
ap
Mulle on tärkeä tehdä Blenderissä Smoothieta.