Miten niin töitä ei ole? Laitoin testimielessä eilen 3 puhelinmyynti firmaan hakemuksen ja tänään jo kahdesta soitettiin ja tarjottiin töitä
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Itse tein sitä nuorena laman aikana kunnes sain potkut kun kukaan ei ostanut mitään, koska kenelläkään ei ollut rahaa ostaa mitään, vaikka kuinka olisi halunnut.
Eli et osannut myydä
Oliko palkasta mitään puhetta? Yleensä puhelinmyyjät lopettavat siinä vaiheessa, kun alun takuupalkasta siirrytään provisiopalkkaan.
Minullekin tuli työttömänä ollessani viesti sähköpostiin "tarvitsemme sinut nuorekkaaseen joukkoomme". Minä en tarvinnut heitä, vaikka kävin paikan päällä, kun tunsin itseni kuusikymppisenä niin imarrelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein sitä nuorena laman aikana kunnes sain potkut kun kukaan ei ostanut mitään, koska kenelläkään ei ollut rahaa ostaa mitään, vaikka kuinka olisi halunnut.
Eli et osannut myydä
Terveisin persuincel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et osannut myydä
Niin eli hän oli rehellinen ja ei halunnut kusettaa mummoja. Puhelinmyynti on väkisinmyyntiä, jossa käytetään härskisti hyväksi dementoituneita vanhuksia. Se perustuu vain ja ainoastaan kusettamiseen ja olisi pitänyt lailla kieltää jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Töitä tehdään vaikka ilman palkkaa
Neukkulassa mentiin samalla ajatuksella. Tuliko siitä maasta koskaan sitten rikasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää vastaa noihin myyntipuheluihin? Minä en ainakaan.
Älä nyt noin latista "yrittämistä". Risusavotan ja marjojen keruun lisäksi ainoa "työ", mitä on tarjolla. Kaikilla noilla "elättää perheensä". Siksi ovat niin suosittuja perskokkareiden desiilissä. Ainakin siitä päätellen, miten niitä kehotetaan tekemään. Ovelta ovelle vaan risukimput selässä, marjaämpärit käsissä ja kuuloke korvissa, samalla siinä myyt lehtiä huipputarjouksilla ja lisäeduilla. Aina joku vajaavaltainen pääsee vastaamaan ja tekemään tilauksen. Hurjat tulot kesät talvet!
Puhelinhäirikkö ei ole mikään oikea työpaikka!
Sivistysmaissa puhelinmyynti on lailla kiellettyä!!
https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2026/08/12/ranska-kielsi-puheli…
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmis tekemään puhelinmyyntiä, asiakaspalvelua tai muuta paskaduunia, niin työpaikan saaminen voi onnistua hyvinkin nopeasti
Puhelinmyynnistä uskon tuon, mutta mitä asiakaspalvelua mahdat tarkoittaa? Esim. kaupan kassaksi vaikea päästä.
Joo pitäisi varmaan täsmentää, että palkkatöitä ei ole. Varsikaan kokoaikaisia sellaisia. Nollatyösopimuksia ei oikein voi laskea, vaikka palkkaa saisikin..
Tuu huomenna kertomaan paljonko siitä yhdestä päivästä minkä sait tehtyä maksettiin oikeaa palkkaa :D
On siihen syynsä miksei porukka halua noihin "töihin".
Jotkut tosiaan luulee että puhelinmyynnistä saa ihan palkkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyntiä on, mutta et saa palkkaa. Sopii kokeilla ihan vapaasti. Provikkapalkka, mikä tarkoittaa, että voi tehdä kuukaudessa monta päivää työtä palkatta.
Näin on. Voit istua toimistolla (tai kotona) koko päivän eikä yksikään osta mitään tai jos ostaa niin peruuttaa sen ostoksen jälkikäteen. Lopulta saat fudut kun et ole saanut myytyä mitään.
Ainoa ala jossa se yrittäjäriski on työntekijällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmis tekemään puhelinmyyntiä, asiakaspalvelua tai muuta paskaduunia, niin työpaikan saaminen voi onnistua hyvinkin nopeasti
Voisin kyllä tehdä asiakaspalvelua, mutta en asiakashäiriköintiä (puhelinmyynti).
Onneksi on tämä nykyinen työ josta saan sentään vähän yli nälkäpalkan.
Mä sanon aina puhelinmyyjälle ei kiitos, etsin tarjoukset vain netistä. Ja suljen puhelimen.
Esim. lehtitilauksissa puhelinmyyjällä on aina kalliimmat hinnat kuin netissä. Jostainhan hänen palkkansa on maksettava.
No ku ei sitä kukaan palkkaa...