Miten niin töitä ei ole? Laitoin testimielessä eilen 3 puhelinmyynti firmaan hakemuksen ja tänään jo kahdesta soitettiin ja tarjottiin töitä
Kommentit (156)
Edes työkkäri ei saa pakottaa hakemaan tai vastaanottamaan puhelinmyyntityötä. Työkkäri, jonka mielestä pari tuntia päivässä harrastaminen vastaa kokopäivätyötä. Kertoo aika reilusti siitä että kyseessä ei ole kunnollinen aito työ.
Näinhän se on että työttömät välttelevät työnhakua. Mikä vttu noita kelasaatanoita oikein vaivaa. Painukoot hiiteen niin Suomi muuttuu paremmaksi paikaksi elää.
Joillain tuntuu olevan käsitys, että puhelinmuyyntifirmoilla on myyntipaikkoja kaikille huonoillekin myyjille, jotka soittelevat turhia soittoja saaden 0 eur palkkaa. Mutta eihän se niin mene. Jos myyntiä ei tule, "työsuhde" päättyy. Se, että puhelinmyynnissä on aina tarjolla työtä, johtuu juuri siitä, että kyllä sitä voi käydä kokeilemassa, mutta valtaosa ei kyseistä työtä osaa eikä sinne puhelimen ääreen jää. Puhelinmyynnissä ollaan kyllä aina valmiit ottamaan myyntitykki töihin - siksi paikkoja on - mutta ei se sitä tarkoita, että kuka tahansa voi jäädä sinne määräämättömäksi ajaksi rimputtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti ei ole mitään tuottavaa työtä vaan häiritsee muita ihmisiä ja yrityksiä ja imee heiltäkin tuottavuutta ja aikaa turhiin soittoihin.
kriminalisoitava
Vierailija kirjoitti:
6000 € kuussa ja vapaa autoetu - muuten ei perse nouse penkistä
No ei ihme, että on työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Työstä pitäisi saada palkkaakin. Puhelinmyynti on orjahommaa, jossa pitää soitella ihmisille ilman palkkaa.
No kännykkähän sulla muutenkin on kädessä koko ajan. Mikäs sen kätevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa puhelinmyyntiin. Itse tein sitä aikoinaan yhden päivän, ennenkuin pää hajosi ja lopetin.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyntifirmoissa lienee suurin työntekijöiden vaihtuvuus. Itse en tekisi minuuttiakaan noille pas*a firmoille.
Tuet pois sitten, kun ei työ maistu.
Tarkennettakoon: Yritystuet pois, jos eivät takaa täystyöllisyyttä Suomeen.
Täystyöllisyyttä ei ole ollut kuin joskus Neuvostoliitossa.
Puhelinmyynti mitä paskamaisin työ ja siinä pärjää parhaiten he jotka osaavat manipuloida.
Tuo "työ" pitäisi kieltää lailla.
Ai, tarjottiin - vai olisko haastattelu ollut ens.
No. Saitko paikan?
Ainut, mitä teit, oli, että laitoit tänne testimielessä viestisi. Kuvitteellisen jutun, että hait töitä puhelinmyyntiin. Leikkimielisesti (vitt...uillessasi) kokeilet, millainen älämölö tulee tästä pikku ns. testistäsi.
Kuka tänne tuuttaa jatkuvalla syötöllä näitä idioottimaisia provoja huudattaakseen kansaa?
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjänä toimimista voisi oikeasti käyttää kidutusvälineenä. On sen verran paskaa hommaa. Ennemmin vaikka strippaan tai h'raan kun tuohon hommaan ryhdyn.
Nuo mainitsemasi ammatithan on rehellistä työtä, kun taas puhelinväkisinmyynti rikollista mummojen kusettamista.
No, otitko vastaan yhden työn vai ne molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on että työttömät välttelevät työnhakua. Mikä vttu noita kelasaatanoita oikein vaivaa. Painukoot hiiteen niin Suomi muuttuu paremmaksi paikaksi elää.
Kyllähän moni työtön etsiikin töitä ulkomailta koska tämä on niin paska maa nykyään.
Puhelinmyynti työtä tein puolitoista vuotta. Olen erittäin valoisa ja ystävällinen luonne, eikä monen ihmisen ilkeyskään lannistanut minua. Olen niin paljon kokenut menetyksiä ja sairautta omassa elämässäni, ettei mikään ilkeily tunnu miltään. Kaikkia ihmisiä voi yrittää ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Töitä tehdään vaikka ilman palkkaa
Ilman palkkaa on vaikea maksaa vuokria, laskuja, yms.
Tommonen soittelu menee jo häiriköinnin puolelle, ihmiset tiöaa lehtensä netistä (jos tilaavat)!