Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (616)

Vierailija
501/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?

Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.

Ap

Ei halua maksaa mistään, jos ei itse hyödy. Syyttää naisia siitä, että he haluavat vain hyötyä miehistä. Myöhemmin kehuu itsellä olevan ”luonnetta” (pihiyttä ja kylmyyttä) ja ettei ole niin tyhmä, että tarjoaisi mitään, ei halua köyhtyä treffeillä ja että naiset nauravat hänelle, jos hän on niin tyhmä, että tarjoaa treffeillä mitään koskaan kenellekään. Kuitenkin tässä kertoo naisen hyötyvän hänen tarjoamistaan kalliista ruoista. Miten ristiriitaista! 

Eihän tuossa ole mitään ristiriistaista. Jos nainen antaa reikää niin tarjoan vaikka Suomen kalleimman aterian.

Ap

Se maksaa 640€ per nuppi. Halvemmalla pääset kun menet maksulliselle. 

Ap ei tällaisten paikkojen olemassaolosta ole tietoinen? Palace, arvaan? 

Joo, Palace tietysti. 

Ap ei kyllä siltikään saisi vaikka tuollaisen tarjoaisikin, eli siinä mielessä ymmärrän häntä. 

Eihän kukaan järjellinen nainen alennu tuollaisen ääliön kanssa intiimiksi. 

Kuitenkin se, että ap:lle treffeihin käytetty panostus ja raha on hukkaan heitettyä ei tarkoita sitä, että se kaikille miehille olisi. 

Arvelenpa jopa, että edes maksulliset eivät häntä asiakkaaksi huoli. 

No ap nyt on niin patologinen tapaus, että jopa naispuolinen poliisi mieluummin ampuu Taserilla kuin tulee laittamaan rautoihin.

Vierailija
502/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti et sitten enää maksa, etkä vie treffeille kahvilaan, varsinkaan ekoilla treffeillä, ennen kuin näet, lähteekö se daami koskaan toisille treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksihan tuo käy, jokaiselle uudelle treffikumppanille joutuisi kustantamaan kahvin baakelsin. Itse olen täysin itsenäinen, enkä helpolla suostuisi toisen kustantamiin juttuihin vaan tasapuolisuus tuossakin asiassa. Vuoroin minä, vuoroin toinen voi tarjota kahvit jne.

Jokaiselle uudelle, hah. Sä et saa edes sitä ekaa. Ei kusipäitä treffailla, naiset osaa varoa. 

Vierailija
504/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Nainen panostaa treffeihin käytännössä aina enemmän kuin mies. 

Onko tästä mitään faktaa? Itse kävin ennen treffejä tunnin lenkillä, suihkussa, hankin uudet vaatteet, ajoin parran, kävin parturissa jne.

Ap

Noista ainoa asia jota nainen ei tee on parran ajo. Aivan normaaleja asioita joita kuuluu tehdä ilmankin treffejä. 

Minusta on outoa, että edes mainitset nuo,sen verran jokapäiväisiä ovat eivätkä liity treffeihin. 

Etkö muka normaalisti tee noita asioita vaikket olisikaan menossa treffeille? 

Kuten ennenkin on nähty, bare minimum on ap:lle ylivoimainen ponnistus. Eihän hän edes peseydy tai käy parturissa koskaan. Hän ei edes poistu kämpästä. Kotisairaanhoitaja tai mutsi kantaa ruokakassit oven taakse. Roskapussit tämä perusjuntti viskoo oletettavasti ikkunasta pihalle tai hilloaa parekkeelle.

Minua vain haukutaan koska en halua maksaa. Jos maksaisin kaikki kehuvat kuinka mahtava ja upea mies olen. Hyi tekee oikein pahaa kun ajattelen koko asiaa.

Ap

Ole mukavampi niin sitten sinua kehutaan ilman maksamistakin. 

Vierailija
505/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset hyökkäävät minun kimppuun kun hyeena? Koko palsta. Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?

Ap

Vierailija
506/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksihan tuo käy, jokaiselle uudelle treffikumppanille joutuisi kustantamaan kahvin baakelsin. Itse olen täysin itsenäinen, enkä helpolla suostuisi toisen kustantamiin juttuihin vaan tasapuolisuus tuossakin asiassa. Vuoroin minä, vuoroin toinen voi tarjota kahvit jne.

Hyvien tyyppien ei tarvi jatkuvasti treffeillä käydä. 

Tämä. Ne seukkaa hyvien tyyppien kanssa ja sitoutuu. Ap jahtaa vain irtopillua, mikä tuomitsee hänet elinikäiseen selibaattiin. Miksei nämä luuserit vain tilaa muovipillua kaupasta ja tule onnellisiksi sen ja huomattavan säästön kanssa? Joka runkkauksella säästyy pullakahvit. Teoriassa. Kohta on varmaan jo 300 euron auton hinta kasassa.

Vierailija
507/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

En ole tuo jota lainasit, mutta tässä on oikeastaan se asian ydin.

Jos olen lähdössä treffeille, niin itse miettisin paikkaa, joka olisi molempien kiinnostuksen mukainen (eli, olen kuunnellut mitä toinen on itsestään kertonut, ja tutustuminen kiinnostaa minua sen verran, että oikeasti vielä muistan mitä minulle on kerrottu). 

Panostaisin ulkonäkööni, valitsisin huolella vaatteet, laittaisin hiukset nätisti jne.

Joten joo, jos toisen treffiehdotus olisi kävelylenkki räntäsateessa, niin olettaisin ettei kiinnostuksen ja panostuksen taso nyt tällä kertaa sitten kohtaa.

Miksi sulle ei riitä, että mies panostaa yhtä paljon kuin sinä ulkonäköönsä ja vaatetukseensa, vaan sen lisäksi pitää panostaa suhun rahallisesti? Kuulostaa siltä, että pyrit kehoasi eli ulkonäköäsi myymällä saada rahan arvoisia asioita mieheltä. Itselle tämä kuulostaa aivan puhtaalta prostituutiolta.

Mies ei Suomessa koskaan panosta ulkonäköönsä yhtä paljoa kuin nainen. 

Sinäkin vain sanoit leikkaavasi kynnet ja käyväsi suihkussa jne juttuja jotka tulee tehtyä muutenkin. 

Missä sä elät? Missä maailmassa, maassa? Suomalainen nainen äärimmäisen harvoin on mitenkään erityisen huoliteltu tai panostanut ulkonäköönsä. Suihkussa käynti, huulipuna, ilmeettömäksi piikeillä "hoidettu" naama ja turvotetut huulet sekä permanentti ei ole mitään ulkonäköön panostamista. Kattokaa ympärillenne. Maalaisia, tökerösti meikattuja, miehekkäästi käveleviä lattajalkoja 95% suomalaisista naisista on - olivat sitten treffeillä tai muuten liikkeellä. Treffeilläkään ei osata keskustella, nauraa, nauttia tutustumisesta, puhumattakaan minkään sortin flirttailusta. Treffeillä suomalainen nainen etsii koko ajan syitä miks toinen ei kelpaa ja on pelokas ja ahdistuva kuin manaatti ajovaloissa. Kaikista pahinta on, jos sänkyyn päätyy. Ei mitään leikkimielisyyttä, ei mitään flirttiä ja koko ajan suominaisen päässä kaikuu "Toi katto mua himoiten, s*atanan rakenteellinen misogynisti!!! Alistaja!!! Sairas p*ska!!! Toi vaa käyttää mua hyväks, toi vaa käyttää mua hyväks", vaikka siinä on kaks täysivaltaista ihmistä yhdessä tuumin nauttimassa toisistaan. Ei mitään heittäytymistä vaistojen valtaan, vaan suusta pääsee lähinnä "Ei, älä koske sinne. Älä käännä mua. Älä, Älä, Älä!!!". Suomalaisen naisen sormet ei piirrä rakkautta toisen kehoon, eikä muutenkaan myötäile toisen liikkeitä, vaan laskee mielessään algebraa. 

Ei koskaan enää. Ite oon siirtynyt tonne Ranskan suuntaan parisuhdemielessä. Heille tutustuminen ja parisuhde on iloinen, leikkimielinen, elämää helpottava ja turvaa tuova asia. Kun näkevät miehen haluavan heitä, he kiihotuvat siitä ja nauttivat saadessaan olla naisena haluttuja eli arvostettuja. Ja jos heitä kohtelis huonosti, ni eivät Itke itseään uneen ja syvämasennu vuosiksi, vaan antavat litsarin, lähtevät menee ja nauravat vaan, et "Mä en tommosen paski*isen arvoinen ole!".

Suomen naisten voitto, ranskalaisten naisten häviö. Hei hei.

Vierailija
508/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?

Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.

Ap

Ei halua maksaa mistään, jos ei itse hyödy. Syyttää naisia siitä, että he haluavat vain hyötyä miehistä. Myöhemmin kehuu itsellä olevan ”luonnetta” (pihiyttä ja kylmyyttä) ja ettei ole niin tyhmä, että tarjoaisi mitään, ei halua köyhtyä treffeillä ja että naiset nauravat hänelle, jos hän on niin tyhmä, että tarjoaa treffeillä mitään koskaan kenellekään. Kuitenkin tässä kertoo naisen hyötyvän hänen tarjoamistaan kalliista ruoista. Miten ristiriitaista! 

Eihän tuossa ole mitään ristiriistaista. Jos nainen antaa reikää niin tarjoan vaikka Suomen kalleimman aterian.

Ap

Se maksaa 640€ per nuppi. Halvemmalla pääset kun menet maksulliselle. 

Ap ei tällaisten paikkojen olemassaolosta ole tietoinen? Palace, arvaan? 

Joo, Palace tietysti. 

Ap ei kyllä siltikään saisi vaikka tuollaisen tarjoaisikin, eli siinä mielessä ymmärrän häntä. 

Eihän kukaan järjellinen nainen alennu tuollaisen ääliön kanssa intiimiksi. 

Kuitenkin se, että ap:lle treffeihin käytetty panostus ja raha on hukkaan heitettyä ei tarkoita sitä, että se kaikille miehille olisi. 

Arvelenpa jopa, että edes maksulliset eivät häntä asiakkaaksi huoli. 

Alfauros kuten minä ei hermostu vaikka kuinka arvostellaan. Betamiehet jatkavat naisille tarjoamista ja menettävät rahaa koko ajan. Kuka häviää lopulta?

Ap

Veikkaan että sinä häviät sukupuuttoon. Sitä ennen istut varmaan pöpilässä viimeiset vuodet.

Vierailija
509/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma. 

5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?

Ap

Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit. 

No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.

No naiset ei minua ainakaan hoida. Haukkuvat varmaan silloinkin ja pyytävät rahaa. Ei kannata olla mukava naisille saa vaan p askaa niskaan.

Ap

Olemalla kusipää ei ainakaan saa mitään hyvää. 

Maksaa ei pakko ole, mutta jos et mitään lisäarvoa toisten ihmisen elämiin tuo niin ei sinua niihin elämiin kaivata. 

Voisitko omin sanoin kertoa, mitä lisäarvoa tuot muille? 

Vierailija
510/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap siis tykkää siitä, että vaimo hakkaa häntä. En ihmettele, jos hänelle ei seuraa riitä, suurin osa naisista kun väkivallasta ei pidä. 

Mikä juttu tämä nyt on? Pysytään aiheessa eli siinä miksi mies on aina maksaja?

Ap

Nainen on parisuhteessa aina maksaja. Nainen häviää enemmän rahallisesti, ajallisesti ja myös vaivannäön, nautinnon, huomion ja romantiikan osalla. 

Ja sä nuriset jostain kahvikupista. 

Miettisit ennemminkin, että mitä sulla olis tarjota sille naiselle. 

Miten nainen häviää rahallisesti jos kaikki maksetaan puoliksi? Koko parisuhde myös perustuu siihen että nainen saa huomiota.

Ap

Suomessa aika monessa parisuhteessa jaetaan kulut puoliksi ja maksetaan itse ravintoloissa. Meuhkaaminen siitä, että nainen haluaa mieheltä vain rahaa, on siis absurdia ja harhaista. 

Parisuhde ei perustu siihen, että yksi ihminen saa huomiota, paitsi ehkä sinä etsit tällaista parisuhdetta, jota et tule saamaan. 

Vierailija
511/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran. Ensimmäinen kerta oli kaupungissa; naisena kun ei kannata lähteä treffeille muualle kuin julkiselle paikalle. Oli suoraan sanottuna p.rseestä. Koko ajan piti katsoa, ettei törmää kehenkään ja liikenteen melun takia oli vaikea välillä kuulla. Siinä oli romanttisuus kaukana. No, suostuin kuitenkin toisille treffeille. Mies halusi taas kävelytreffit, koska se oli hänen mielestään hyvä tapa tutustua toiseen. Tällä kertaa mentiin puistoon, keskellä päivää toki, jolloin oli muitakin ihmisiä. Oli vähän parempi, mutta keskittyminen herpaantui vähän väliä kun piti katsoa, mihin on menossa eikä kompastu johonkin kiveen.

Kolmannen kerran kun ehdotti kävelytreffejä, totesin että mitä jos mentäisiin drinkille niin voi keskittyä puhumiseen helpommin. Suostutteli sitten että juodaan drinkit hänen asunnossaan. Sinne ei päässyt helposti julkisilla, joten totesin että kahvi riittää, tulen autolla. Mies käytti puoli tuntia itsensä kehumiseen siitä, että oli vaivautunut siivoamaan, kun tulen. Kysyi vielä monta kertaa, että onko minun mielestäni tarpeeksi siistiä. Oli muutenkin outo.

Seuraavaksi olisi taas pitänyt mennä kävelylle. Totesin, että olemme liian erilaisia suhteeseen.

Yhteenvetona; kävelytreffit ovat ihan ok hyvässä paikassa ja silloin tällöin, mutta liika on liikaa.

Vierailija
512/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset hyökkäävät minun kimppuun kun hyeena? Koko palsta. Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?

Ap

Minä voin maksaa oman kahvini ja pullani. En vaan käsitä, miksi minun pitäisi samalla sietää ap:n seuraa, kun nautin niitä.

Vierailija
513/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvien tyyppien ei tarvi jatkuvasti treffeillä käydä. 

Ne hyvät tyypit eivät treffeille kelpaa

Ne pääseekin parisuhteeseen. Mä kävin eilen hyvän tyypin kanssa treffeillä. Käveltiin yli 5 km metsässä, syötiin marjoja. Mennään huomenna taas. Parhaat meistä ei ole yksin vonkumassa vauvavitunfissä ja vihaamassa naissukupuolta. Parhaat meistä elää ja nauttii. Tapaa ihmisiä ja tulee niiden kanssa toimeen. Sulla ei ole minkäänlaista elämää eikä tulevaisuutta, ei myöskäään menneisyyttä. Sulla on sairaushistoria täynnä f-diagnooseja.

Vierailija
514/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten olin kaverinaisen kanssa limsa-automaatilla. Katsoi minua sellaisella koirankatseella että voisinko maksaa. Koska tämä loppuu?

Ap

Loppuu tasan siihen kun maksat omasi ja annat vuoron toiselle maksaa omansa. 

Harmi kun minulla ei ole muuta arvoa kun maksajan rooli. Masentaa jotenkin.

Ap

Ole mukavampi ja näe naiset muinakin kuin reikätelineinä niin sinullakin saattaa olla jotain arvoa. 

Ihmisen täytyy olla mukava toisille jotta ne toiset hänen seurassaan viihtyy. 

Itse kerrot täällä jatkuvasti että näet naiset vain reikätelineinä. Se ei saa ketään haluamaan aikaansa kanssasi viettämään. 

Arvelen, että olet Allu. 

Ymmärrätkö että ihminen katkeroituu jos koko ajan käytetään hyväksi?  Ainakin 8 naista on käyttänyt minua hyväksi ja sitten poistuneet paikalta.

Ap

Vierailija
515/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Normaaleilla treffeillä molemmat maksavat omansa. 

Jos sinä et pääse normaaleille treffeille niin yksinkertaisesti et ole riittävän hyvää seuraa ja mukava ihminen. 

Vierailija
516/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?

Miksi suostuit maksamaan molemmat?

Vierailija
517/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä voin maksaa oman kahvini ja pullani. En vaan käsitä, miksi minun pitäisi samalla sietää ap:n seuraa, kun nautin niitä.

No ei tarvitsekaan sietää. Eihän tuossa ollut taas mitään järkeä?

Ap

Vierailija
518/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pihit miehet ja persaukiset liukuhihna- sarjadeittailijat ei kiinnosta. Sellainen mies joka on oikeasti kiinnostunut juuri minusta keksii kyllä jotain omaperäisempää tekemistä. Huom, omaperäisempää, ei välttämättä kalliimpaa.

Ei kukaan jaksa keksiä mitään omaperäistä paitsi jos kysymyksessä on joku huippumalli.

Mun treffikumppanit ovat aina keksineet. Mut on viety ulkomaillekin treffeille kaikkine kuluineen, omaan hotellihuoneeseen. 

Olen ilmeisesti huippumalli? Kiva tietää. 😁 

Mut vietiin kuumailmapallolennolle. Ja eväsretkelle Hankoniemeen. Purjehdukselle Suomenlahdelle.  Mäkin lienen huippumalli. Ap ei tajua, että kukaan nainen ei alennu häneen.

Vierailija
519/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä provoketju jatkuu? 500 viestiä pelkkää trollailua puolin ja toisin. Viihdyttävää aikansa, mutta liiallinen jankkaaminen pilasi koko jutun. 

En muuten ole koskaan maksanut treffeillä, mutta olenkin vanhempaa sukupolvea 😄

Vierailija
520/616 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?

Miksi suostuit maksamaan molemmat?

Koska nainen pakotti. Kiukkuinen katse niin pakko on.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän