Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (615)

Vierailija
541/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole pyytäny mua treffeille?

Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.

Ap

Siis eiks nää ollu kävelytreffit? Syötäiskö me jotenkin kävelten?

Niin olen ehdottanut kävelytreffejä naisille. Eivät suostu koska tottakai joku kallis leivos maistuu oikein hyvältä suussa. 

Ap

No se on kyllä myönnettävä, että mieluummin menen (yksin) kahvilaan syömään sen kalliin leivoksen, kuin kävelytreffeille :D

Kävin eilen kivan tyypin kanssa kävelytreffeillä. Hän on hyvää seuraa, älykäs ja hienotunteinen, kouluttautunut mm. lähihoitajaksi ja soittaa bassoa bändissä. Ihana tyyppi, joka tarjosi tuopin kun mä tarjosin shotin.

Hän on ollut aviossa tai pitkässä parisuhteessa kolme kertaa ja se on kolme kertaa enemmän kuin ap ikinä. Toivon että tästä tulee jotain, mutten luhistu jos ei tule. Elämä kantaa ja tuo tuttavia kun uskaltaa elää. Ap selvästikään ei uskalla, hän roikkuu ja raahautuu ja ulisee kuin vain miesvauva osaa.

Vierailija
542/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten olin kaverinaisen kanssa limsa-automaatilla. Katsoi minua sellaisella koirankatseella että voisinko maksaa. Koska tämä loppuu?

Ap

Loppuu tasan siihen kun maksat omasi ja annat vuoron toiselle maksaa omansa. 

Harmi kun minulla ei ole muuta arvoa kun maksajan rooli. Masentaa jotenkin.

Ap

Ole mukavampi ja näe naiset muinakin kuin reikätelineinä niin sinullakin saattaa olla jotain arvoa. 

Ihmisen täytyy olla mukava toisille jotta ne toiset hänen seurassaan viihtyy. 

Itse kerrot täällä jatkuvasti että näet naiset vain reikätelineinä. Se ei saa ketään haluamaan aikaansa kanssasi viettämään. 

Arvelen, että olet Allu. 

Ymmärrätkö että ihminen katkeroituu jos koko ajan käytetään hyväksi?  Ainakin 8 naista on käyttänyt minua hyväksi ja sitten poistuneet paikalta.

Ap

Sinua ei kukaan pakota maksamaan muiden ostoksia. Ainoa ihminen jolle sinun on järkeä katkeroitua on sinä itse. 

Nuo naiset todennäköisesti ajattelevat että tuli haaskatttua arvokasta aikaa sinuun ja ovat surullisia siitä. 

Opettele sellaiseksi ihmiseksi jonka kanssa on mukavaa viettää aikaa niin sitten ketään ei kiinnosta maksatko vaiko et.

Ilmeisesti siis olet Allu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten olin kaverinaisen kanssa limsa-automaatilla. Katsoi minua sellaisella koirankatseella että voisinko maksaa. Koska tämä loppuu?

Ap

Ap

No ei tosiaan ole, mutta haittapuolia sinussa on sitäkin enemmän sitten.

Vierailija
544/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sinulla mitään kaverinaista ole.

Vierailija
545/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Nainen panostaa treffeihin käytännössä aina enemmän kuin mies. 

Onko tästä mitään faktaa? Itse kävin ennen treffejä tunnin lenkillä, suihkussa, hankin uudet vaatteet, ajoin parran, kävin parturissa jne.

Ap

Noista ainoa asia jota nainen ei tee on parran ajo. Aivan normaaleja asioita joita kuuluu tehdä ilmankin treffejä. 

Minusta on outoa, että edes mainitset nuo,sen verran jokapäiväisiä ovat eivätkä liity treffeihin. 

Etkö muka normaalisti tee noita asioita vaikket olisikaan menossa treffeille? 

Kuten ennenkin on nähty, bare minimum on ap:lle ylivoimainen ponnistus. Eihän hän edes peseydy tai käy parturissa koskaan. Hän ei edes poistu kämpästä. Kotisairaanhoitaja tai mutsi kantaa ruokakassit oven taakse. Roskapussit tämä perusjuntti viskoo oletettavasti ikkunasta pihalle tai hilloaa parekkeelle.

Minua vain haukutaan koska en halua maksaa. Jos maksaisin kaikki kehuvat kuinka mahtava ja upea mies olen. Hyi tekee oikein pahaa kun ajattelen koko asiaa.

Ap

Eikä tee, vaan sä runkkaat näppikselle koko ajan ja nautit kynnysmattokohtelusta. Onko sulla sellainen vesipesun kestävä näppis?

Vierailija
546/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.

Ap

Niin olen ehdottanut kävelytreffejä naisille. Eivät suostu koska tottakai joku kallis leivos maistuu oikein hyvältä suussa. 

Ap

No se on kyllä myönnettävä, että mieluummin menen (yksin) kahvilaan syömään sen kalliin leivoksen, kuin kävelytreffeille :D

Kävin eilen kivan tyypin kanssa kävelytreffeillä. Hän on hyvää seuraa, älykäs ja hienotunteinen, kouluttautunut mm. lähihoitajaksi ja soittaa bassoa bändissä. Ihana tyyppi, joka tarjosi tuopin kun mä tarjosin shotin.

Hän on ollut aviossa tai pitkässä parisuhteessa kolme kertaa ja se on kolme kertaa enemmän kuin ap ikinä. Toivon että tästä tulee jotain, mutten luhistu jos ei tule. Elämä kantaa ja tuo tuttavia kun uskaltaa elää. Ap selvästikään ei uskalla, hän roikkuu ja raahautuu ja ulisee kuin vain miesvauva osaa.

Minäkin olen älykäs ja hienotunteinen mutta valitettavasti naiset käyttävät hyväksi. Kyllä se harmittaa. Olen vähän niin kun koulukiusattu.

Ap

Vierailija
547/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma. 

5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?

Ap

Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit. 

No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.

No naiset ei minua ainakaan hoida. Haukkuvat varmaan silloinkin ja pyytävät rahaa. Ei kannata olla mukava naisille saa vaan p askaa niskaan.

Ap

...vänisee sairas ääliö, joka kuvittelee olevansa kiltti. Niin, normaaleilla ihmisillä kiltteys on luontaista eikä sille odoteta vastapalveluksi sukuelintä. Mutta sä et ole normaali vaan mielenvikainen paska.

Vierailija
548/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ole mukavampi ja näe naiset muinakin kuin reikätelineinä niin sinullakin saattaa olla jotain arvoa. 

Itse kerrot täällä jatkuvasti että näet naiset vain reikätelineinä. Se ei saa ketään haluamaan aikaansa kanssasi viettämään. 

Arvelen, että olet Allu. 

Saattaa ollakin Allu, mutta kirjoittaa vähän liian huolellisesti ollakseen Allu, jolla oli jokin kielellinen hahmottamishäiriö sen lisäksi, että keh ity svamma.

Vierailija
549/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Arvelen, että olet Allu. 

Ymmärrätkö että ihminen katkeroituu jos koko ajan käytetään hyväksi?  Ainakin 8 naista on käyttänyt minua hyväksi ja sitten poistuneet paikalta.

Ap

Sinua ei kukaan pakota maksamaan muiden ostoksia. Ainoa ihminen jolle sinun on järkeä katkeroitua on sinä itse. 

Nuo naiset todennäköisesti ajattelevat että tuli haaskatttua arvokasta aikaa sinuun ja ovat surullisia siitä. 

Opettele sellaiseksi ihmiseksi jonka kanssa on mukavaa viettää aikaa niin sitten ketään ei kiinnosta maksatko vaiko et.

Ilmeisesti siis olet Allu? 

Ei tuo reikää vastineeksi kahvin ja leivoksen maksamisesta vonkuva voi olla kukaan muu kuin Allu. Asennekin sama kuin Allulla. 

Vierailija
550/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset hyökkäävät minun kimppuun kun hyeena? Koko palsta. Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?

Ap

Minä voin maksaa oman kahvini ja pullani. En vaan käsitä, miksi minun pitäisi samalla sietää ap:n seuraa, kun nautin niitä.

No ei tarvitsekaan sietää. Eihän tuossa ollut taas mitään järkeä?

Ap

Aivan samoin sinunkaan ei ole pakko sietää maksamista. Se on samalla tavalla aivan oma valinta. 

Vierailija
551/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma. 

5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?

Ap

Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit. 

No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.

No naiset ei minua ainakaan hoida. Haukkuvat varmaan silloinkin ja pyytävät rahaa. Ei kannata olla mukava naisille saa vaan p askaa niskaan.

Ap

...vänisee sairas ääliö, joka kuvittelee olevansa kiltti. Niin, normaaleilla ihmisillä kiltteys on luontaista eikä sille odoteta vastapalveluksi sukuelintä. Mutta sä et ole normaali vaan mielenvikainen paska.

No en hauku ainakaan muita koska olen sivistynyt ja koulutettu. Olen myös tarkka rahoistani joka on hyvä asia. Täydellinen mies joka kelpaa ulkomailla mutta ei Suomessa.

Ap

Vierailija
552/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minäkin olen älykäs ja hienotunteinen mutta valitettavasti naiset käyttävät hyväksi. Kyllä se harmittaa. Olen vähän niin kun koulukiusattu.

Ap

Koulukiusattu hyväksikäytettävä katkera alfamies? :D Älykkyys kyllä tulee esille keskusteluissa, jos älykkyyttä on. Sellaista ei ole havaittu olevan.

Vierailija
553/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset hyökkäävät minun kimppuun kun hyeena? Koko palsta. Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?

Ap

Meistä ei kukaan ole lähdössä sun kanssa treffeille, joten uliset väärässä paikassa. Tottakai sun typeryyksiin reagoidaan. Niinhän tapahtuu jokaisella somealustalla ja jokaisessa baarissa, jossa nyhväät. Niin kävi Instassa, lensit pihalle. Niin kävi varmaan Suomi24:ssä ja Ylilaudalla. Ja vain siksi sulla on nyt mietittynä uusi patologinen ulinan aihe, tarjoaminen. Se edellinenhän oli vuosien ajan "miksi naiset ei enää kiinnostu", kun ne ei ole kiinnostuneet sinusta ikinä. Sä oot lihava, ikäistäsi paljon vanhemman näköinen pappa, jonka katseessa on jotain outoa. Pkeuudut varmaan vaarilta perittyihin vaatteisiinkin.

Vierailija
554/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksihan tuo käy, jokaiselle uudelle treffikumppanille joutuisi kustantamaan kahvin baakelsin. Itse olen täysin itsenäinen, enkä helpolla suostuisi toisen kustantamiin juttuihin vaan tasapuolisuus tuossakin asiassa. Vuoroin minä, vuoroin toinen voi tarjota kahvit jne.

Hyvien tyyppien ei tarvi jatkuvasti treffeillä käydä. 

Tämä. Ne seukkaa hyvien tyyppien kanssa ja sitoutuu. Ap jahtaa vain irtopillua, mikä tuomitsee hänet elinikäiseen selibaattiin. Miksei nämä luuserit vain tilaa muovipillua kaupasta ja tule onnellisiksi sen ja huomattavan säästön kanssa? Joka runkkauksella säästyy pullakahvit. Teoriassa. Kohta on varmaan jo 300 euron auton hinta kasassa.

Allun lainanlyhennykset. 

Vierailija
555/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä voin maksaa oman kahvini ja pullani. En vaan käsitä, miksi minun pitäisi samalla sietää ap:n seuraa, kun nautin niitä.

No ei tarvitsekaan sietää. Eihän tuossa ollut taas mitään järkeä?

Ap

Aivan samoin sinunkaan ei ole pakko sietää maksamista. Se on samalla tavalla aivan oma valinta. 

Minut manipuloitiin maksamaan. En huomannut kun vasta myöhemmin asian.

Ap

Vierailija
556/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tämä provoketju jatkuu? 500 viestiä pelkkää trollailua puolin ja toisin. Viihdyttävää aikansa, mutta liiallinen jankkaaminen pilasi koko jutun. 

En muuten ole koskaan maksanut treffeillä, mutta olenkin vanhempaa sukupolvea 😄

Sinäkin täällä kuitenkin vielä olet. 😊 

Mulla oli tuossa vuorokausi väliä, juuri sain skimmattua ketjun uudet kirjoitukset läpi. 

Hauskaahan tämä on.

Pottuleidit ilahduttivat suuresti! Mäkin tahdon Pottujärjestöon! 

Vierailija
557/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksihan tuo käy, jokaiselle uudelle treffikumppanille joutuisi kustantamaan kahvin baakelsin. Itse olen täysin itsenäinen, enkä helpolla suostuisi toisen kustantamiin juttuihin vaan tasapuolisuus tuossakin asiassa. Vuoroin minä, vuoroin toinen voi tarjota kahvit jne.

Hyvien tyyppien ei tarvi jatkuvasti treffeillä käydä. 

Tämä. Ne seukkaa hyvien tyyppien kanssa ja sitoutuu. Ap jahtaa vain irtopillua, mikä tuomitsee hänet elinikäiseen selibaattiin. Miksei nämä luuserit vain tilaa muovipillua kaupasta ja tule onnellisiksi sen ja huomattavan säästön kanssa? Joka runkkauksella säästyy pullakahvit. Teoriassa. Kohta on varmaan jo 300 euron auton hinta kasassa.

Allun lainanlyhennykset. 

Mikäs landeteini se täällä 'allusta' ulisee? :D Jotain Ypäjä slangia? :D

Vierailija
558/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?

Miksi suostuit maksamaan molemmat?

Koska nainen pakotti. Kiukkuinen katse niin pakko on.

Ap

Sinä murenet naisen kiukkuisesta katseesta, mutta naisen pitäisi ottaa rskatuksi ja tapetuksi tulemisen riski sun kanssasi eikä saa edes pullahkahveeta :DDD

Vierailija
559/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meistä ei kukaan ole lähdössä sun kanssa treffeille, joten uliset väärässä paikassa. Tottakai sun typeryyksiin reagoidaan. Niinhän tapahtuu jokaisella somealustalla ja jokaisessa baarissa, jossa nyhväät. Niin kävi Instassa, lensit pihalle. Niin kävi varmaan Suomi24:ssä ja Ylilaudalla. Ja vain siksi sulla on nyt mietittynä uusi patologinen ulinan aihe, tarjoaminen. Se edellinenhän oli vuosien ajan "miksi naiset ei enää kiinnostu", kun ne ei ole kiinnostuneet sinusta ikinä. Sä oot lihava, ikäistäsi paljon vanhemman näköinen pappa, jonka katseessa on jotain outoa. Pkeuudut varmaan vaarilta perittyihin vaatteisiinkin.

Ulkomailla onneksi naiset lähtee treffeille. Olen komea ja mukava. Muutun vain silloin v ittumaiseksi kun yritetään hyväksikäyttää.

Ap

Vierailija
560/615 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pihit miehet ja persaukiset liukuhihna- sarjadeittailijat ei kiinnosta. Sellainen mies joka on oikeasti kiinnostunut juuri minusta keksii kyllä jotain omaperäisempää tekemistä. Huom, omaperäisempää, ei välttämättä kalliimpaa.

Ei kukaan jaksa keksiä mitään omaperäistä paitsi jos kysymyksessä on joku huippumalli.

Mun treffikumppanit ovat aina keksineet. Mut on viety ulkomaillekin treffeille kaikkine kuluineen, omaan hotellihuoneeseen. 

Olen ilmeisesti huippumalli? Kiva tietää. 😁 

Mut vietiin kuumailmapallolennolle. Ja eväsretkelle Hankoniemeen. Purjehdukselle Suomenlahdelle.  Mäkin lienen huippumalli. Ap ei tajua, että kukaan nainen ei alennu häneen.

Miehet menetti tuossa rahaa. Itse en halua menettää koska en ole miljonääri.

Ap

Se mies (yksi ja ainut) sai vaimon ja kaksi lasta sekä omakotitalon. Sinä et tule koskaan saamaan näitä.