Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (619)

Vierailija
461/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin

Ongelma on siinä että naiset nykyään maksimoi hyödyn itselle.

Ap

Ai  eikö nainen saisi tehdä niin, mies vain?

Mitå se nainen treffeistä kanssasi saa, kun ei näköjään edes kahveja eikä fiksua juttuseuraa?

Muna ei ole arvossaan kun sitä on tyrkytetty lapsesta saakka.

Aikuiset ihmiset yleensä haluavat tutustua toisiinsa ihmisinä. Eikä tulla herkuttelemaan ja nauttimaan toisen rahoista.

Ap

Vierailija
462/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?

Onko sinulle montakin kertaa käynyt niin, että olet tasan yhden kerran jonkun tavannut ja sillä ainoalla tapaamiskerralla kustantanut hänelle jotain?

Vai pyydätkö naisia treffeille tavan takaa, vaikkei nainen ole järin kiinnostuneelta edes vaikuttanut sinusta? Etkö osaa yhtään lukea ihmistä, vaikuttaako hän edes sellaiselta, joka saattaisi useammin kuin kerran sinut tavata??

Miten tämmöiseen tilanteeseen siis edes voi joutua niin monta kertaa, että katkeroituu tuolla talla naisille ja väittää, että aina käy noin noisten kanssa, että kerran nähdään ja kahvilarahat paloi? 

Jos sinulle käy aina noin, että näet naisen vain kerran ja olet kustantanut hänelle jotain, niin eikö kannattaisi ruveta hakemaan syytä itsestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat trollikaksoset taas ulisemassa. Mahtavatkohan kosketella toisiaan samalla? Koko ajan sellaisia ainakin ehdottavat muille.

Vierailija
464/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

Tarjoamalla kahvit ja leivoksen saatat päästä jatkoon. Itaroimalla et koskaan. Ehkä sä alitajuisesti suojelet itseäsi siltä, että pääsisit suhteeseen, kun tiedät ettet kuitenkaan pysyisi siinä, sinä minimunainen pikku vinkuja. Moni ensikertalainen pelkää seksiäkin niin helvetisti ettei saa kusiletkuaan sojoon. Sinä olet sellainen.

Vierailija
465/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

No kuule kukaan ei anna pimssua 14 eurolla. 

Kun noin vähän arvostat naisia, myönnä jo olevasi kaappihomo.

Kyllä arvostan naisia mutta en siitä että yrittävät köyhdyttää minua.

Ap

Mies vaurastuu parisuhteessa enemmän kuin nainen. 

Vierailija
466/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?

Onko sinulle montakin kertaa käynyt niin, että olet tasan yhden kerran jonkun tavannut ja sillä ainoalla tapaamiskerralla kustantanut hänelle jotain?

Vai pyydätkö naisia treffeille tavan takaa, vaikkei nainen ole järin kiinnostuneelta edes vaikuttanut sinusta? Etkö osaa yhtään lukea ihmistä, vaikuttaako hän edes sellaiselta, joka saattaisi useammin kuin kerran sinut tavata??

Miten tämmöiseen tilanteeseen siis edes voi joutua niin monta kertaa, että katkeroituu tuolla talla naisille ja väittää, että aina käy noin noisten kanssa, että kerran nähdään ja kahvilarahat paloi? 

Jos sinulle käy aina noin, että näet naisen vain kerran ja olet kustantanut hänelle jotain, niin eikö kannattaisi ruveta hakemaan syytä itsestäsi?

Olen vain liian mukava ja kiltti ihminen. Naiset vaistoavat tämän ja käyttävät minua hyväksi.

Ap

Vierailija
467/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo incel tietenkin rykäisee ensi repliikikseen: Annatko pillua? eli osoittaa täydellistä tilannetajun ja kunnioituksen puutetta. Pillu ei ole mikään leivoskahvin hintainen irtomyyntituote, vaan elävässä naisessa kiinni oleva pyhä tulevaisuuden portti. Kukaan ei tule tähän maailmaan muuten kuin naisen kautta.

Vierailija
468/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin

Ongelma on siinä että naiset nykyään maksimoi hyödyn itselle.

Ap

Ai  eikö nainen saisi tehdä niin, mies vain?

Mitå se nainen treffeistä kanssasi saa, kun ei näköjään edes kahveja eikä fiksua juttuseuraa?

Muna ei ole arvossaan kun sitä on tyrkytetty lapsesta saakka.

Aikuiset ihmiset yleensä haluavat tutustua toisiinsa ihmisinä. Eikä tulla herkuttelemaan ja nauttimaan toisen rahoista.

Ap

Mä herkuttelen treffeillä ihan omilla rahoillani. Joskus mies voi tarjoutua maksamaan, mutta en sitä kyllä mitenkään odota. 

Vierailija
469/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma. 

Ap

Sano treffejä sopiessasi, että kumpikin maksaa omat syömiset ja juomiset.

Ei sitä tartte erikseen edes sanoa. Kahvilassa kumpikin tilaa ja maksaa erikseen, pölvästit. Jonossa taaperretaan siihen kassalle ja kerrotaan mitä halutaan.

Vierailija
470/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain liian mukava ja kiltti ihminen. Naiset vaistoavat tämän ja käyttävät minua hyväksi.

Ap

Et ole mukava etkä kiltti millään mittarilla. 

Tossuus ei ole mukavuutta tai kiltteyttä. 

Vierailija
471/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Miksi sitten toistuvasti teet niin, että kutsut naisia, jotka eivät selvästikään ole järin tai lainkaan kiinnostuneita sinusta, jollekin kahvilatreffeille, jonka maksat?

Vierailija
472/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap ei ole ikinä ollut naisen kanssa yhtään missään. Eikä tule olemaankaan. Korkeintaan viranomaisyhteyksissä netin tai puhelimen kautta. Vaikuttaa niin tahvolta, että todennäköisesti puhelimessa itkee Kela- ja sossutädille.

Vierailija
473/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Miehen euro on enemmän kuin naisen + teidän ei tarvitse maksaa kuukausittain ehkäisystä, terveyssiteistä, rintaliiveistä, meikeistä ym. ihon- ja hiustenhoitoon liittyvistä tuotteista.

Siitä huolimatta maksan ensitreffeillä oman osuuteni ja lähden mielellään kävelytreffeille, mutta en minkään kitupiikin tollon kanssa.

Vierailija
474/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ysärillä tasa-arvon aikaan nainen kyllä ihan itse maksoi kahvinsa ja leivoksensa.

Tasa-arvo meni jo pois muodista. Naiset huomasivat että jatkuvalla kitinällä ja valittamisella saa enemmän. Niiltä epätoivoisilta miehiltä.

Ai jaaha... ja miksi sitten kaikki näkyvä ja kuuluva kitinä tulee miehiltä, jotka ei saavuta sillä yhtään mitään?

Vierailija
475/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Looool! Naisia reikinä pitävä ei ole kumpaakaan noista, vaan aivan harvinaisen inhottava ja paha ihmisen kuvatus. 

On aivan sinun oma valintasi maksatko treffeillä vaiko et! Älä maksa jos et halua. 

Vierailija
476/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma. 

Ap

NAINEN MAKSAA OMANSA JOTEN ET SIINÄ MITÄÄN MENETÄ, PAITSI SEN OMAN KAHVISI JA LEIVOKSESI HINNAN, JOSTA VOIT OTTA KITISEMÄSI HYÖDYN KOTONA RUNKKAAMALLA. VAIKKA MOLEMMIN KÄSIN. 

Miksi naiset sitten ovat yrittäneet saada minut maksamaan niiden drinkkejä baarissa? Sanoin vaan en v itussa maksa. Näyttivät kiukkuisilta sen jälkeen.

Ap

Ei ne ole sulta drinkkejä halunneet, ne on himoinneet sun kaksisenttistä munaa. Sä raukka et vain tajunnut antaa.

Vierailija
477/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten olin kaverinaisen kanssa limsa-automaatilla. Katsoi minua sellaisella koirankatseella että voisinko maksaa. Koska tämä loppuu?

Ap

Vierailija
478/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole pyytäny mua treffeille?

Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.

Ap

Siis eiks nää ollu kävelytreffit? Syötäiskö me jotenkin kävelten?

Niin olen ehdottanut kävelytreffejä naisille. Eivät suostu koska tottakai joku kallis leivos maistuu oikein hyvältä suussa. 

Ap

Paremmalta kuin sun muna ja on sentään jotain plussaa, kun sun seura on pelkästään miinusta ja ajan haaskausta. 

Vierailija
479/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten olin kaverinaisen kanssa limsa-automaatilla. Katsoi minua sellaisella koirankatseella että voisinko maksaa. Koska tämä loppuu?

Ap

Loppuu tasan siihen kun maksat omasi ja annat vuoron toiselle maksaa omansa. 

Vierailija
480/619 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Miksi sitten toistuvasti teet niin, että kutsut naisia, jotka eivät selvästikään ole järin tai lainkaan kiinnostuneita sinusta, jollekin kahvilatreffeille, jonka maksat?

Kyllä ne on kiinnostuneita mutta se kiinnostuu loppuu kun huomaavat että en maksa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän