Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten olin kaverinaisen kanssa limsa-automaatilla. Katsoi minua sellaisella koirankatseella että voisinko maksaa. Koska tämä loppuu?
Ap
Loppuu tasan siihen kun maksat omasi ja annat vuoron toiselle maksaa omansa.
Joo, mutta tuotahan ei oikeasti edes tapahtunut. Keksitty satu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Miksi sitten toistuvasti teet niin, että kutsut naisia, jotka eivät selvästikään ole järin tai lainkaan kiinnostuneita sinusta, jollekin kahvilatreffeille, jonka maksat?
Kyllä ne on kiinnostuneita mutta se kiinnostuu loppuu kun huomaavat että en maksa.
Ap
Eivät sitten ole kiinnostuneita. Kuvittelet vain että ovat. Tai sitten tapailet jotain venäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole pyytäny mua treffeille?
Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.
Ap
Siis eiks nää ollu kävelytreffit? Syötäiskö me jotenkin kävelten?
Niin olen ehdottanut kävelytreffejä naisille. Eivät suostu koska tottakai joku kallis leivos maistuu oikein hyvältä suussa.
Ap
No se on kyllä myönnettävä, että mieluummin menen (yksin) kahvilaan syömään sen kalliin leivoksen, kuin kävelytreffeille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten olin kaverinaisen kanssa limsa-automaatilla. Katsoi minua sellaisella koirankatseella että voisinko maksaa. Koska tämä loppuu?
Ap
Harmi kun minulla ei ole muuta arvoa kun maksajan rooli. Masentaa jotenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mikset sano sille suoraan näitä samoja jankkauksia mitä tänne kirjoitat? En halua että köyhdytät minut nainen!!
Vai annoitko periksi ja tarjosit juoman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma.
5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?
Ap
Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit.
No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.
Siellä sataa! Pimeetäsaatana! Sudetulvoo. Kummituksetvalssaa. Luumaistakitkaa... Mee käveleen jos niiinkävelytyttää.
"Jos en hyödy mitään", eli jos et saa naiselta, niin et halua myöskään maksaa? Haluatko siis pullan vastineeksi p*llua? 😂Ja sitten väität olevasi mm. "mukava ja kiltti"? 😁 Ja että sinua käytetään hyväksi?!
Musta kävellessä ei pysty rauhassa juttelemaan. Siinä myös se että naisena koko ajan pitää katsoa että on muita ihmisiä myös ympärillä jotta on turvassa eikä ajauduta vaikka jonnekin epämääräiseen puistoon tai kujalle. Sitä ei moni mies aidosti ymmärrä kuinka naisten pitää koko ajan miettiä ettei tule raiskatuksi jos seurassa on tuntematon mies. Itse tykkään mennä ravintolaan syömään niin et kumpikin maksaa itsensä. Koska syödä pitää kuitenkin ja ravintola on turvallinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?
Ap
Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit.
Valitettavasti tämä on hyväksikäyttöä. Kyllä sinäkin sen tajuat. Joudun maksamaan saamatta mitään hyötyä.
Ap
Pillun listahinta lienee 500 eurosta ylöspäin, eli älä unta näe, että kahvikuppi ja leivos 14 € siihen oikeuttaisi. Ei sun autoon vaihdeta jakohihnaa leivoskahvin hinnalla, eikä yksikään nainen ota minkäänlaista riskiä kanssasi leivoskahvin hinnalla, mielenvikainen tolvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?
Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.
En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen.
Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.
Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse.
Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.
ApEi tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.
Jatka vaan yksin oloasi.
Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.
Ihan oma valinta.
Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.
Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa.
Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?
Ap
Nainen panostaa treffeihin käytännössä aina enemmän kuin mies.
Onko tästä mitään faktaa? Itse kävin ennen treffejä tunnin lenkillä, suihkussa, hankin uudet vaatteet, ajoin parran, kävin parturissa jne.
Ap
Noista ainoa asia jota nainen ei tee on parran ajo. Aivan normaaleja asioita joita kuuluu tehdä ilmankin treffejä.
Minusta on outoa, että edes mainitset nuo,sen verran jokapäiväisiä ovat eivätkä liity treffeihin.
Etkö muka normaalisti tee noita asioita vaikket olisikaan menossa treffeille?
Kuten ennenkin on nähty, bare minimum on ap:lle ylivoimainen ponnistus. Eihän hän edes peseydy tai käy parturissa koskaan. Hän ei edes poistu kämpästä. Kotisairaanhoitaja tai mutsi kantaa ruokakassit oven taakse. Roskapussit tämä perusjuntti viskoo oletettavasti ikkunasta pihalle tai hilloaa parekkeelle.
Minua vain haukutaan koska en halua maksaa. Jos maksaisin kaikki kehuvat kuinka mahtava ja upea mies olen. Hyi tekee oikein pahaa kun ajattelen koko asiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahasti autistinen ja sosiaalisesti syrjäytynyt ap. Minua aina kiinnostaa millaiset taustat näillä on, vanhemmat ym, selkeästi vinoon kasvaneita. Sen näkee oikeasti jo naamasta, silmistäkin, usein katkeruus on rumentanut kasvot pysyvään halveksunnan ja alemmuudentunteesta kumpuavan vihan ilmeeseen.
Olet oikeassa, usein ilme on kulmien alta kyräilevä ja kuin sitruunaa juuri maistanut.
Näiltä inceleiltä puuttuu myös leuka. Siksi ne vuoraavat epämuodostuneet päänsä hupulla lähtiessään vappumarssille naisia potkimaan. Nää tyypit häpeää itseään ihan helvetisti ja niillä on tutkitusti matala älykkyysosamäärä.
Kyllä ne on kiinnostuneita mutta se kiinnostuu loppuu kun huomaavat että en maksa.
No eivät kyllä ole olleet kiinnostuneita, jos noin käy.
Vierailija kirjoitti:
"Jos en hyödy mitään", eli jos et saa naiselta, niin et halua myöskään maksaa? Haluatko siis pullan vastineeksi p*llua? 😂Ja sitten väität olevasi mm. "mukava ja kiltti"? 😁 Ja että sinua käytetään hyväksi?!
Tästähän saisi komean uuden iskurepliikin 'Pullasta pillua?'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät jaksa kävellä ylipainon takia ja haluavat ilmaisen ruoan miehen tarjoamana ravintolassa.
Miksi naiset haluaa aina ilmaisia juttuja vaikka niillä on rahaa yhtä paljon kun miehillä nykyään.
ApAp on niin ikävä tyyppi että naiset eivät halua treffeille joten "naiset haluaa vain ilmaisia juttuja". Voihan sitä noinkin itselleen valehdella.
Kumma juttu, ettei naiset halua kuitenkaan ilmaista ap:ta. Saattaa siis olla, että ap:n tuoma lisäarvo onkin haitta, eli miinusmerkkinen. Enemmän miinuksella kuin esim. 14, 50 euron pullakahvi olisi plussalla. Eli ihan nollillekaan ei vielä päästä. Mä en lähtis ap:n kanssa mihinkään vaikka se antais mulle Porschen. En edes kättelisi lieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.
No naiset ei minua ainakaan hoida. Haukkuvat varmaan silloinkin ja pyytävät rahaa. Ei kannata olla mukava naisille saa vaan p askaa niskaan.
Ap
Ap on yhtä houkutteleva kuin Hjallis ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?
Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.
En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen.
Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.
Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse.
Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.
ApEi tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.
Jatka vaan yksin oloasi.
Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.
Ihan oma valinta.
Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.
Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa.
Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?
Ap
Nainen panostaa treffeihin käytännössä aina enemmän kuin mies.
Onko tästä mitään faktaa? Itse kävin ennen treffejä tunnin lenkillä, suihkussa, hankin uudet vaatteet, ajoin parran, kävin parturissa jne.
Ap
Noista ainoa asia jota nainen ei tee on parran ajo. Aivan normaaleja asioita joita kuuluu tehdä ilmankin treffejä.
Minusta on outoa, että edes mainitset nuo,sen verran jokapäiväisiä ovat eivätkä liity treffeihin.
Etkö muka normaalisti tee noita asioita vaikket olisikaan menossa treffeille?
Kuten ennenkin on nähty, bare minimum on ap:lle ylivoimainen ponnistus. Eihän hän edes peseydy tai käy parturissa koskaan. Hän ei edes poistu kämpästä. Kotisairaanhoitaja tai mutsi kantaa ruokakassit oven taakse. Roskapussit tämä perusjuntti viskoo oletettavasti ikkunasta pihalle tai hilloaa parekkeelle.
Minua vain haukutaan koska en halua maksaa. Jos maksaisin kaikki kehuvat kuinka mahtava ja upea mies olen. Hyi tekee oikein pahaa kun ajattelen koko asiaa.
Ap
Sinulla ei taida olla mitään muutakaan tarjottavaa kuin laihan aneeminen lompakkosi. Ja se jos mikä on surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Harmi kun minulla ei ole muuta arvoa kun maksajan rooli. Masentaa jotenkin.
Ap
Ole mukavampi ja näe naiset muinakin kuin reikätelineinä niin sinullakin saattaa olla jotain arvoa.
Ihmisen täytyy olla mukava toisille jotta ne toiset hänen seurassaan viihtyy.
Itse kerrot täällä jatkuvasti että näet naiset vain reikätelineinä. Se ei saa ketään haluamaan aikaansa kanssasi viettämään.
Arvelen, että olet Allu.