Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Pääsisit näyttämään perheenisän ominaisuuksiasi, miten elätät perheen kun äiti on äitiyslomalla. Sehän tarjoamisen idea on. Nainen on se perheen perustava pöytä johon sinä tuot "dick and dollars" eli tarjoamiset.
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.Myöhemmin voi tarjota kahvin ja enemmänkin naiselle, mutta ei ensitreffeillä. Koska ensitreffeillä on erittäin suuri vaara, että maksaa pelkästä p@skanjauhamisesta.
Toisia treffejä ei tule, jos mies on niin pihi, ettei tarjoa kahveja naiselle.
Treffejä ei tarvita ollenkaan. Tutustumisen voi jättää kokonaan väliin. Yksi kuva profiilissa kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Aika sairasta jos en maksa naisille kallista leivosta niin alkavat vihaamaan minua. Tämä osoittaa että vain raha merkitsee ei mikään muu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika sairasta jos en maksa naisille kallista leivosta niin alkavat vihaamaan minua. Tämä osoittaa että vain raha merkitsee ei mikään muu.
Ap
Kukaan EI OLE vaatinut eikä edes pyytänyt sinua maksamaan heille kallista leivosta.
Voit ostaa ja maksaa sen kalliin leivoksesi VAIN ITSELLESI ja nainen OSTAA JA MAKSAA OMANSA.
Oletko kenties Allu itse tai jotain sukua Allulle?
Yhtä vajaa älyltäsi samanlaisin jankkauksin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kukaan EI OLE vaatinut eikä edes pyytänyt sinua maksamaan heille kallista leivosta.
Voit ostaa ja maksaa sen kalliin leivoksesi VAIN ITSELLESI ja nainen OSTAA JA MAKSAA OMANSA.
Yhtä vajaa älyltäsi samanlaisin jankkauksin...
Täällä naiset itse sanovat että eivät lähde treffeille jos mies ei maksa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhtä vajaa älyltäsi samanlaisin jankkauksin...Täällä naiset itse sanovat että eivät lähde treffeille jos mies ei maksa.
Ap
Täällä naiset nimenomaan sanovat, että voivat enemmän kuin mielellään maksaa omat leivoksensa ja kahvinsa eikä sinun tosiaankaan tarvitse maksaa kuin omasi, mutta siihenkään et ole halukas, ellei ole takuuvarmaa toosaa luvassa, jotta kokisit saaneet omalle kahvillesi ja leivoksellesi jotain vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pääsisit näyttämään perheenisän ominaisuuksiasi, miten elätät perheen kun äiti on äitiyslomalla. Sehän tarjoamisen idea on. Nainen on se perheen perustava pöytä johon sinä tuot "dick and dollars" eli tarjoamiset.
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.Myöhemmin voi tarjota kahvin ja enemmänkin naiselle, mutta ei ensitreffeillä. Koska ensitreffeillä on erittäin suuri vaara, että maksaa pelkästä p@skanjauhamisesta.
Toisia treffejä ei tule, jos mies on niin pihi, ettei tarjoa kahveja naiselle.
Toisia treffejä ei tule jos nainen on niin pihi ettei tarjoa tottua miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vain suomimies on näin pihi, että kahvikuppiakaan ei voi tarjota tutustuttaessa.
Kyllä se niin on että kävellessä tulee enemmän keskusteltua kuin kahvilassa. Selviää myös se että jaksaako toinen kävellä :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhtä vajaa älyltäsi samanlaisin jankkauksin...Täällä naiset itse sanovat että eivät lähde treffeille jos mies ei maksa.
ApTäällä naiset nimenomaan sanovat, että voivat enemmän kuin mielellään maksaa omat leivoksensa ja kahvinsa eikä sinun tosiaankaan tarvitse maksaa kuin omasi, mutta siihenkään et ole halukas, ellei ole takuuvarmaa toosaa luvassa, jotta kokisit saaneet omalle kahvillesi ja leivoksellesi jotain vastinetta.
Ei kukaan ole sanonut että maksaa mielellään oman leivoksensa. Miehen pitää kuulemma maksaa koska nainen panostaa ulkonäköön enemmän kun mies.
Ap
Jo ysärillä tasa-arvon aikaan nainen kyllä ihan itse maksoi kahvinsa ja leivoksensa.
En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin kävelemässä aikoinaan aviomieheni kanssa. Kävelytreffit on tosi kiva juttu.
Samoin. Oli kiva jutella ja tutustua syvällisemmin. Vanhoinakin harrastimme lenkkeilyä ja patikointia sekä hiihtoa ja pyöräilyä, tanssista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haluaa, mutta vain kiinnostavan miehen kanssa
Juuri näin laatikkoleukakirurgin kanssa ollaan valmiita kärsimään tylsästä materiaalittomasta kävelyretkestäkin kun haaveillaan yltäkylläisyydestä mitä tulevaisuudessa voi olla. Varsin pieni sijoitus siis siinä vaiheessa tuleviin tuottoihin suhteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vain suomimies on näin pihi, että kahvikuppiakaan ei voi tarjota tutustuttaessa.
Kyllä se niin on että kävellessä tulee enemmän keskusteltua kuin kahvilassa. Selviää myös se että jaksaako toinen kävellä :).
Kävellessä ei tarvitse vilkaistakaan toiseen. Voi katsella maisemia tai jalkakäytävää ettei tallo koiranpaskoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ApTäällä naiset nimenomaan sanovat, että voivat enemmän kuin mielellään maksaa omat leivoksensa ja kahvinsa eikä sinun tosiaankaan tarvitse maksaa kuin omasi, mutta siihenkään et ole halukas, ellei ole takuuvarmaa toosaa luvassa, jotta kokisit saaneet omalle kahvillesi ja leivoksellesi jotain vastinetta.
Ei kukaan ole sanonut että maksaa mielellään oman leivoksensa. Miehen pitää kuulemma maksaa koska nainen panostaa ulkonäköön enemmän kun mies.
Ap
Höpönlöpö.
Kun itse treffejä ehdotellessa naiselle sovitte, että kahvilaan tai syömään mentäessä, kumpikin maksaa omansa, ei siitä tule ongelmaa eikä kukaan loukkaannu vaan kumpikin tosiaankin maksaa omansa eikä sinun tarvitse vinkua täällä jatkuvalla syötöllä kuin pistettävä sika, paitsi sitä, kuinka tuhlasit rahojasi omaan kahvikupilliseesi ymv. etkä saanut siitä hyvästä pillua eli et päässyt hyötymäänkään mitään.
Tosin sun kanssa kukaan mihinkään halua, koska olet ihmisenä harvinaisen vastenmielinen ja luotaantyöntävä... Ei edes niille kävelytreffeille...
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne yhdistää, ensin kävelylenkki ja sitten kahvilaan. Eivät sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma.
5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haluaa, mutta vain kiinnostavan miehen kanssa
Juuri näin laatikkoleukakirurgin kanssa ollaan valmiita kärsimään tylsästä materiaalittomasta kävelyretkestäkin kun haaveillaan yltäkylläisyydestä mitä tulevaisuudessa voi olla. Varsin pieni sijoitus siis siinä vaiheessa tuleviin tuottoihin suhteutettuna.
Vai että laatikkoleukakirurgin😂😂😂...
Kyllä ne laatikkoleukakirurgit ym. pyörivät teidän yksinäisten, katkeroituneiden pillunkipeiden inceleiden mielessä ennemmin kuin yhdenkään naisen😂😂😂...
Ehkä teidän kannattaakin jatkossa unohtaa naiset ja ruveta tappelemaan keskenänne niistä laatikkoleukakirurgeista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?
Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.
En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen.
Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.
Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse.
Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.
ApEi tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.
Jatka vaan yksin oloasi.
Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.
Ihan oma valinta.
Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.
Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa.
Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?
Ap
En ole tuo jota lainasit, mutta tässä on oikeastaan se asian ydin.
Jos olen lähdössä treffeille, niin itse miettisin paikkaa, joka olisi molempien kiinnostuksen mukainen (eli, olen kuunnellut mitä toinen on itsestään kertonut, ja tutustuminen kiinnostaa minua sen verran, että oikeasti vielä muistan mitä minulle on kerrottu).
Panostaisin ulkonäkööni, valitsisin huolella vaatteet, laittaisin hiukset nätisti jne.
Joten joo, jos toisen treffiehdotus olisi kävelylenkki räntäsateessa, niin olettaisin ettei kiinnostuksen ja panostuksen taso nyt tällä kertaa sitten kohtaa.
Miksi sulle ei riitä, että mies panostaa yhtä paljon kuin sinä ulkonäköönsä ja vaatetukseensa, vaan sen lisäksi pitää panostaa suhun rahallisesti? Kuulostaa siltä, että pyrit kehoasi eli ulkonäköäsi myymällä saada rahan arvoisia asioita mieheltä. Itselle tämä kuulostaa aivan puhtaalta prostituutiolta.
Mies ei Suomessa koskaan panosta ulkonäköönsä yhtä paljoa kuin nainen.
Sinäkin vain sanoit leikkaavasi kynnet ja käyväsi suihkussa jne juttuja jotka tulee tehtyä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?
Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.
En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen.
Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.
Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse.
Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.
ApEi tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.
Jatka vaan yksin oloasi.
Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.
Ihan oma valinta.
Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.
Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa.
Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?
Ap
Nainen panostaa treffeihin käytännössä aina enemmän kuin mies.
Eikä nainen halua panostaa lainkaan. Sehän se ongelma onkin.
Niinhän sinä itsellesi selität, mutta on jo käynyt selväksi naisen olevan sinulle pelkkä reikä sekä käyttöhyödyke, josta aina pitää jotenkin saada hyöty irti, että passaa toisen eteen mitään tehdä, esim. kahvilassa maksaa ne omat ostoksensa kun nainen maksaa omansa vaatimatta sinulta yhtään mitään tai edes yrittämättä hyötyä sinusta mitenkään, haluten vain tutustua sinuun ihmisenä sekä ajatuksiisi.