Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (630)

Vierailija
321/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole varaa maksaa päivällistä, turha vaivautua ehdottamaan kävelyä edes.

On varaa maksaa mutta haluan maksaa vain itselle. Miksi nainen ansaitsee ilmaiset ruoat?

Ap

Sitten maksat vain itsellesi. Mikä on ongelma? 

Vierailija
322/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Kysynnän ja tarjonnan laki.

Juuri niin. Naisilla tarjolla on vain loputtomasti vaatimuksia.

Kuka mies haluaa naisen, jolla ei ole miehen suhteen mitään vaatimuksia? Aika hullua, koska hyvin harva nainen haluaa miehen, jolla ei ole naisen suhteen mitään vaatimuksia.

Tietenkin pitää olla ja on oikeus niin naisella kuin miehelläkin vaatimuksia minkälaisen ihmisen kanssa haluaa treffailla saati seurustella. Eihän siitä mitään tulisi jos itselleen täysin sopimattoman kanssa alkaisi olla. Jos jo lähtötilanteessa  tietää, ettei ole minun tyyppiäni eikä mitään vetovoimaa niin hulluhan silloin olisi jo jatkaisi tapaamista. 

Jos on taas tyyppiä "kaikki käy" niin sekin arveluttaisi. Joko olisi epätoivoinen tai jotenkin pahasti tajuamaton omista rajoistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap vaikuttaa olevan kovin huolissaan siitä, että jos kävisi niin, että hän tarjoaisi vaikka lounasbuffan treffinaiselle, niin se raha menisi hukkaan jos nainen ei halua jatkaa tutustumista. Minun kokemukseni mukaan se on tosin yleensä mies, joka ei halua jatkaa tutustumista. Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Eli sanoisin, että miehet itse antavat herkästi pakkeja naisille.

Mä en ole koskaan käynyt treffeillä joiden jälkeen mies ei olisi tutustumista halunnut jatkaa. Minä olen se, joka pakkeja antaa, koskaan en niitä ole itse saanut näiden 47 ikävuoden aikana. 

Vierailija
324/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole varaa maksaa päivällistä, turha vaivautua ehdottamaan kävelyä edes.

On varaa maksaa mutta haluan maksaa vain itselle. Miksi nainen ansaitsee ilmaiset ruoat?

Ap

Missä on määrätty että sinun pitäisi maksaa myös naiselle? 
Voit aivan hyvin sopia etukäteen että kumpikin maksaa omansa. 
Oletko jotenkin vajaaälyinen?

Naiset määräävät. Lue koko ketju läpi. 

Ap

Aivan itse sinä määräät kenen kahveja maksat. Vai oletko joku tossu? 

Vierailija
325/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot sarjasellainen

Vierailija
326/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Molempien pitää ansaita toisensa. 

Ei ole vaikeaa ymmärtää normaalille ihmiselle. Jos sinä jonkun naisen haluat, niin sitten hän jollain tavalla on sinun halusi ansainnut. Jos taas naista et ole halunnut, niin sitten hän ei haluasi ole ansainnut. 

Vierailija
327/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Kysynnän ja tarjonnan laki.

Juuri niin. Naisilla tarjolla on vain loputtomasti vaatimuksia.

Niin ja miehillähän niitä vaatimuksia ei ole. Muuten vaan pitää olla nuori ja kaunis ja edustava viinilipityäjä, pukeutua tietyllä tapaa ja olla mihen käytettävissä kun se tarvii ym. 

Vierailija
328/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei miehenkään tarvitse ansaita. Miehen tehtävä on olla kiinnostava naisen mielestä ja varmistaa, että nainen viihtyy hänen seurassaan. 

Miehen tehtävä on siis näytellä treffien ajan? Sitten ihmettelemme miksi maailma on täynnä valheita ja kusetusta.

Ei, vaan olla oma itsensä tietysti. Eihän kukaan halua parisuhteeseen joka perustuu näyttelemiseen. Pitää oikeasti viihtyä toistensa seurassa. 

Vierailija
329/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei miehenkään tarvitse ansaita. Miehen tehtävä on olla kiinnostava naisen mielestä ja varmistaa, että nainen viihtyy hänen seurassaan. 

Miehen tehtävä on siis näytellä treffien ajan? Sitten ihmettelemme miksi maailma on täynnä valheita ja kusetusta.

Näytellä? Mitä osaa et ymmärrä? Olla kiinnostava, saada nainen viihtymään. Mitä näyttelemistä siinä on? Jos et ole kiinnostava näyttelemättä, et kelpaa sille naiselle kuitenkaan. 

Miksi nainen pitäisi saada viihtymään? Ei mies ole mikään viihdekeskus.

Miksi haluaisit sellaisen naisen, joka ei pidä sinua viihdyttävänä aivan ilman näyttelemistäkin? 

Sitä varten niillä treffeillä käydään, että tutkitaan että synkkaako. 

Sun tulis lopettaa sellaisten naisten tavoittelu jotka eivät sua pidä viihdyttävänä. Etsi sellainen, joka pitää. 

Vierailija
330/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Just tollaset miehet, joilla on loputon lista vaatimuksia, ei niiden kanssa vaan voi olla, aina jotain omituisia tyyppejä.

Vierailija
331/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen parisuhde tulee, jos ei edes viihdytä keskenään?

Vierailija
332/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää! Just tollaset miehet, joilla on loputon lista vaatimuksia, ei niiden kanssa vaan voi olla, aina jotain omituisia tyyppejä.

Katso edelliset sata kohtaa

Vierailija
333/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on typerä tapa ensitreffeille. Itse haluaisin ainakin keskustella kasvokkain enkä läähättää menemään kuin ajokoira.

Vierailija
334/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naista miehen viihtyminen kiinnosta. Naiselle mies on viihdyttäjä.

Vierailija
335/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sarjakävelijä ja käyn vain kävelytreffeillä.

Vierailija
336/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen viihtyy sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa on kemiaa ja jutut sopivat yhteen. Monesti kaivataan myös yhteistä huumorintajua. 

Vierailija
337/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen viihtyy sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa on kemiaa ja jutut sopivat yhteen. Monesti kaivataan myös yhteistä huumorintajua. 

Naisella ei riitä kärsivällisyys tutustua keneenkään. "Valitsee" miehen ulkonäön perusteella.

Vierailija
338/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ennestään tuntemattoman (esim siis tinderissä tutustuttu, eikä kavereiden kautta, töissä tai harrastuksissa) miehen kanssa mihinkään kävelemään! Eikö ap lue uutisia kaiken maailman sekopäär ai skaajista vai eikö naisen turvallisuuden tunteella ole väliä ap:lle? Kelan tikirahat ei riitä kympin kahvilakäynnille?

Vierailija
339/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ilmainen ateria saamatta. 

Vierailija
340/630 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi ennestään tuntemattoman (esim siis tinderissä tutustuttu, eikä kavereiden kautta, töissä tai harrastuksissa) miehen kanssa mihinkään kävelemään! Eikö ap lue uutisia kaiken maailman sekopäär ai skaajista vai eikö naisen turvallisuuden tunteella ole väliä ap:lle? Kelan tikirahat ei riitä kympin kahvilakäynnille?

Olet pelkuri. Sinun ei kannata käydä ollenkaan treffeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä