Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (629)

Vierailija
381/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma. 

5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?

Ap

NAINEN MAKSAA OMANSA JOTEN ET SIINÄ MITÄÄN MENETÄ, PAITSI SEN OMAN KAHVISI JA LEIVOKSESI HINNAN, JOSTA VOIT OTTA KITISEMÄSI HYÖDYN KOTONA RUNKKAAMALLA. VAIKKA MOLEMMIN KÄSIN. 

Vierailija
382/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?

Ap

Sano treffejä sopiessasi, että kumpikin maksaa omat syömiset ja juomiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ysärillä tasa-arvon aikaan nainen kyllä ihan itse maksoi kahvinsa ja leivoksensa.

Tasa-arvo meni jo pois muodista. Naiset huomasivat että jatkuvalla kitinällä ja valittamisella saa enemmän. Niiltä epätoivoisilta miehiltä.

Vierailija
384/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

NAINEN MAKSAA OMANSA JOTEN ET SIINÄ MITÄÄN MENETÄ, PAITSI SEN OMAN KAHVISI JA LEIVOKSESI HINNAN, JOSTA VOIT OTTA KITISEMÄSI HYÖDYN KOTONA RUNKKAAMALLA. VAIKKA MOLEMMIN KÄSIN. 

Miksi naiset sitten ovat yrittäneet saada minut maksamaan niiden drinkkejä baarissa? Sanoin vaan en v itussa maksa. Näyttivät kiukkuisilta sen jälkeen.

Ap

Vierailija
385/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut

aijaa? Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynty treffeillä 64 eri miehen kanssa ja näistä treffeistä suurin osa oli illallinen ravintolassa, sitten on paljon myös lounastreffejä ja/tai sushibuffakäyntejä, muutama brunssi ja myös muutama kahvittelu. Kahvitellessa kukaan miehistä ei tarjonnut, brunssin tarjosi kerran yksi mies, lounaan ehkä pari miestä ja illallisen myös muutama mies. Sanoisin, että 15-20% miehistä on tarjonnut minulle ensitreffeillä.

Ihmisillä voi olla eri kokemuksia. Minullekin miehet ovat tarjonneet treffeillä ravintolassa ja kahvilassa aina kahvit ja ruuat. Vain kerran ei yksi mies tarjonnut. Mutta en ole käynyt yhtä monen miehen kanssa treffeillä kuin sinä.

Vierailija
386/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen pitäisi saada viihtymään? Ei mies ole mikään viihdekeskus.

Millainen parisuhde tulee, jos ei edes viihdytä keskenään?

Ei naista miehen viihtyminen kiinnosta. Naiselle mies on viihdyttäjä.

Miehelle nainen on aivan yhtälailla viihdyttäjä. 

Vai oletko sinä naisten kanssa joiden kanssa et viihdy? Seksikin on viihtymistä. 

Vierailija
387/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole pyytäny mua treffeille?

Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.

Ap

Siis eiks nää ollu kävelytreffit? Syötäiskö me jotenkin kävelten?

Vierailija
388/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi ennestään tuntemattoman (esim siis tinderissä tutustuttu, eikä kavereiden kautta, töissä tai harrastuksissa) miehen kanssa mihinkään kävelemään! Eikö ap lue uutisia kaiken maailman sekopäär ai skaajista vai eikö naisen turvallisuuden tunteella ole väliä ap:lle? Kelan tikirahat ei riitä kympin kahvilakäynnille?

Olet pelkuri. Sinun ei kannata käydä ollenkaan treffeillä.

Sinä olet pelkuri. Pelkäät kahviloita ja 3€ kahvin hintaa. 

Vierailija
389/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi naiset sitten ovat yrittäneet saada minut maksamaan niiden drinkkejä baarissa? Sanoin vaan en v itussa maksa. Näyttivät kiukkuisilta sen jälkeen.

Ap

Et sitten saa aikaiseksi ennen treffejä sopia, että kumpikin maksaa omansa?

Edes baarissa kukaan ei ole velvoitettu maksamaan kenenkään toisen drinkkejä. 

Vierailija
390/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde perustuu sille, että mies ja nainen viihtyvät toistensa seurassa. 

Kaikki nyt tämän tajuavat mutta miksi naiset haluavat ilmaisia lounaita, laukkuja, kenkiä yms?

Olen aina ostanut omat laukkuni ja kenkäni, mutta ilahdun kyllä, jos mies tarjoaa vaikka lounaan tai tuo kukkia. Se osoittaa, että mies arvostaa minua niin paljon, että haluaa panostaa. 

Kyllä minä arvostan naisia muutenkin. Miksi se pitää näyttää rahalla?

Ap

Miten sinä sen arvostuksesi ja panostuksesi sitten näytät? Herrasmiehen käytöksellä? Avaat ovia, autat daamille takkia päälle?

Ap on kertonut antavansa naiselle "prinsessakohtelua" tarjoamalla hänelle (opimme eilen, että hän asuu homeisessa läävässä) homeisessa läävässään pringlesejä ja lonkeron. 

Hänellä on lempinimi "pringlesprinssi". 

Tämän ketjun aloittaja on eri henkilö. 

Ei ole. 😂 

Vierailija
391/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

Nyt löytyi syy AP:n treffien puutteelle. Se on luonne. Olet siis luonteeltasi niin luotaantyöntävä että naiset eivät halua treffeille kanssasi.

Vierailija
392/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole pyytäny mua treffeille?

Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.

Ap

Siis eiks nää ollu kävelytreffit? Syötäiskö me jotenkin kävelten?

Niin olen ehdottanut kävelytreffejä naisille. Eivät suostu koska tottakai joku kallis leivos maistuu oikein hyvältä suussa. 

Ap

Vierailija
393/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Nainen panostaa treffeihin käytännössä aina enemmän kuin mies. 

Onko tästä mitään faktaa? Itse kävin ennen treffejä tunnin lenkillä, suihkussa, hankin uudet vaatteet, ajoin parran, kävin parturissa jne.

Ap

Ja sitten kahvikuppi maksaa liikaa?

Maksaa se jos en hyödy siitä mitään. 

Ap

Mitä se hyötyminen tarkoittaa? Kuinka kauan "hyötymistä" pitää odottaa? Hyötyykö silloin jos suhde jatkuu, avioidutte ja hän lahjoittaa sinulle lapsia? Eikö sekin ole "hyötymistä" , jos huomaat, ettei treffikumppani ole sinulle oikea? Minusta treffeillä hyödytään aina, siis joko/tai.

Vierailija
394/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Jatka vaan yksin oloasi. 

Ihan oma valinta.

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Onko tästä mitään faktaa? Itse kävin ennen treffejä tunnin lenkillä, suihkussa, hankin uudet vaatteet, ajoin parran, kävin parturissa jne.

Ap

Noista ainoa asia jota nainen ei tee on parran ajo. Aivan normaaleja asioita joita kuuluu tehdä ilmankin treffejä. 

Minusta on outoa, että edes mainitset nuo,sen verran jokapäiväisiä ovat eivätkä liity treffeihin. 

Etkö muka normaalisti tee noita asioita vaikket olisikaan menossa treffeille? 

Vierailija
395/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti autistinen ja sosiaalisesti syrjäytynyt ap. Minua aina kiinnostaa millaiset taustat näillä on, vanhemmat ym, selkeästi vinoon kasvaneita. Sen näkee oikeasti jo naamasta, silmistäkin, usein katkeruus on rumentanut kasvot pysyvään halveksunnan ja alemmuudentunteesta kumpuavan vihan ilmeeseen.

Vierailija
396/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jatka vaan yksin oloasi. 

Ihan oma valinta.

Ap

Ap

Noista ainoa asia jota nainen ei tee on parran ajo. Aivan normaaleja asioita joita kuuluu tehdä ilmankin treffejä. 

Minusta on outoa, että edes mainitset nuo,sen verran jokapäiväisiä ovat eivätkä liity treffeihin. 

Etkö muka normaalisti tee noita asioita vaikket olisikaan menossa treffeille? 

Kyllä naisetkin meikkaa lähes päivittäin ja laittaa hiuksia. Ei ne mitään ihmeellistä tee treffejä varten.

Ap

Vierailija
397/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?

Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.

Ap

Ei halua maksaa mistään, jos ei itse hyödy. Syyttää naisia siitä, että he haluavat vain hyötyä miehistä. Myöhemmin kehuu itsellä olevan ”luonnetta” (pihiyttä ja kylmyyttä) ja ettei ole niin tyhmä, että tarjoaisi mitään, ei halua köyhtyä treffeillä ja että naiset nauravat hänelle, jos hän on niin tyhmä, että tarjoaa treffeillä mitään koskaan kenellekään. Kuitenkin tässä kertoo naisen hyötyvän hänen tarjoamistaan kalliista ruoista. Miten ristiriitaista! 

Eihän tuossa ole mitään ristiriistaista. Jos nainen antaa reikää niin tarjoan vaikka Suomen kalleimman aterian.

Ap

Se maksaa 640€ per nuppi. Halvemmalla pääset kun menet maksulliselle. 

Vierailija
398/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahasti autistinen ja sosiaalisesti syrjäytynyt ap. Minua aina kiinnostaa millaiset taustat näillä on, vanhemmat ym, selkeästi vinoon kasvaneita. Sen näkee oikeasti jo naamasta, silmistäkin, usein katkeruus on rumentanut kasvot pysyvään halveksunnan ja alemmuudentunteesta kumpuavan vihan ilmeeseen.

Tiesitkö että puhut itsestäsi?

Vierailija
399/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kävelytreffit sopisi, koska haluaisin joka tapauksessa sellaisen miehen, jonka kanssa käytäisiin myös kävelemässä.

Vierailija
400/629 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi