Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvänäkijä vastaa muutamalle

Vierailija
24.05.2007 |

*tunnettu* selvänäkijä tällä palstalla, paljon kiitelty, mutta myös vihattu ;)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen kolmen lapsen äiti, ja jotenkin hukassa oman urani kanssa. Mitä näet minulle työasioiden suhteen? Näetkö muutosta, uutta työtä, uutta alaa? Olen niin lopen kyllästynyt nykyiseen toimialaan, mutta en ole varma mitä haluan ja mihin työhön vaihtaisin.

Vierailija
62/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta... Miten selvännäkijä tms. voi tunnistaa tällaisessa tapauksessa (rikos, katastrofi, muu hätä) saamansa " näyn" . Maailma on nimittäin pullollaan hätää, kurjuutta ja myös kadonneita lapsia. Miten muka voisi tietää (varmuudella) yhteyden näyn ja jonkin tietyn henkilön/tapahtuman välillä?

Vierailija:

tosin jotkut myös näsitä jotka harrastavat selvännäkemistä selkeästi sanovat heti että tällaiset rikosasiat kuuluvat poliisille eivätkä halua niihin sekaantua. mitä se sitten taas kertoo selvännäkijäsät on asia erikseen.

Vierailija:

Ei se nyt kyllä ihan noinkaan ole; se hätä ja tuska, mikä tällä pienellä lapsella jossain on, on sellainen portti, mikä selvänäkijän kuuluisi kyllä aistia, jos hän ihan oikeasti omaa kyvyn vaistota ympäröiviä auroja.

49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Apila

Vierailija
64/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee Madeleinen tapaukseen - sitä sen suuremmin kommentoimatta - niin luuletteko että jos vaikka saisinkin jotain tuntemuksis hänestä, niin tulisinko sitä tänne palstalle kirjoittelemaan??

ap

Vierailija
65/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä murheena miehen ja lapsen kehnot välit....kamalan surullinen olen tästä tilanteesta..onkohan mieheni masentunut?Lisäksi epäilyttää,että onkohan tuo edes se oikea ihminen minulle..kiitos,jos vastaat

Vierailija
66/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 46

Vierailija
67/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ensisijainen asia kaikessa selvännäkemisessä olekin se, että koitetaan auttaa? Yritetään tehdä omalta osalta maailmaa paremmaksi paikaksi juuri siten, että omataan näkemisen lahja ja käytetään sitä johonkin hyödylliseen?

Sinä sanot, että auttamisyritykset Madeleinen pelastamiseksi (ylipäätään löytämiseksi), ovat " plörinää" - sinun suora kommenttisi oli, että " nyt tämä menee taas plörinäksi" . Hmmm... mielenkiintoista, mitä tämä kaikki (millä perusteella valitset ne tyypit, joille suostut " näkemään" ) sinusta ihmisenä kertookaan? Minäkin taidan nyt aistia sinun persoonasi ja sinusta välittyvän aurasi tänne kotisohvalle paremmin kuin luuletkaan.

" Miksi minä kertoisin täällä, vaikka Madeleinesta jotakin aistisinkin" - toinen kommentti, joka kertoo sinusta (ja todellisesta auttamishalustasi) toisenlaista tarinaa.

Ja vielä sinulle, joka ihmetteli sitä, miten kaiken maailman hädän ja kärsimyksen keskeltä erottaisi juuri pienen Madeleinen auran - niin ihan samalla tavalla, kuin kaikkien erokriisissä / ihmissuhdekriiseissä olevien aurojen keskeltä erottaa myöskin sinun huolesi - eikö vain?

49

Vierailija
68/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetit edelliseen ketjuun vastaamisen, minne jäi monta odottamaan? Tyylisi kirjoittaakin on ihan erilainen???

Vierailija
69/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olekaan minun ketjuni.

Mitä ketjua tarkoitat? Laita otsikko.

Vierailija:

lopetit edelliseen ketjuun vastaamisen, minne jäi monta odottamaan? Tyylisi kirjoittaakin on ihan erilainen???