Selvänäkijä vastaa muutamalle
*tunnettu* selvänäkijä tällä palstalla, paljon kiitelty, mutta myös vihattu ;)
Kommentit (69)
Sinusdta ei irtoa mitään..
En siis saa yhteyttä ollenkaan. Valitan.
Onko koko isän suku hylännyt hänet? Tuleeko lapsi kärsimään isättömyydestään ja juurettomuudestaan.
Kun kävin pyytämässä vaarin henkeä avuksi, tuliko hän?
Elänkö yksin lopun ikääni vai löydänkö uuden onnen?
eli etpä taida paljoakaaan osata ennustella kuin omiasi todellisuudessa :) Valitan.
mutta mukavaapäivänjatkoa sinne porvoseen myös minun puolestani.
Vierailija:
Sinusdta ei irtoa mitään..
En siis saa yhteyttä ollenkaan. Valitan.
Haluaisin tietää seuraavan lapseni syntymän ajankohdan suurinpiirtein. Joko ensi vuonna? Olen 28v ja jo kahden lapsen opiskeleva äiti. Pitäisi valmistua vuonna 2009, mutta haluaisin vielä yhden lapsen ennen sitä. Mahtaakohan tapahtua? Olen itsekin taipuvainen näkemään enneunia ja suvussani on kautta aikojen ilmeisesti ollut " noitia." Tätä asiaa en vaan saa näkyviin omassa mielessäni, liian läheinen itselleni ilmeisesti. Osaatko auttaa?
jatkoa.
En " ennusta" joten en voi auttaa.
En voi kertoa mitä tuleman pitää, vaikka sen näkisinkin.
Voin vain kertoa jotain, joka auttaa sinua itseäsi etsimään parhaimman ratkaisun tulevaisuuteesi. En voi sotkea valintojasi jo etukäteen kertomalla mitä tulevassa näkyy.
Sinun täytyy miettiä tarkoin mitä haluat. Miehesi tuntuu olevan aika vahva persoona. Jos eroat, hän ei ihan helpolla suostu päätökseesi. Tämä aiheuttaa varmasti hankaluuksia.
Jos et eroa, tulet olemaan aina " onneton" tai lähinnä haaveilemaan paremmasta.
Sinun täytyy nyt miettiä tarkoin mitä haluat, sydämessäsi tiedät sen oikean ratkaisun jo nyt. Kuuntele sitä.
Oikea aika päätöksellesi on loppuvuodesta. Tee se silloin, äläkä enää palaa päätöksesi jälkeen jahkailuun.
Vierailija:
Entä mites muuten elämäni tulee muuttumaan vai muuttuuko, jos miestä ei oteta kuvioihin. Muutaman kerran olen todella miettinyt että olenko sittenkään oikeassa parisuhteessa. Tällä hetkellä ainakin tahtoisin jatkaa erillään mutta mies ei sitä tunnu tajuavan että miksi...-7-
Jos ei saa yhteyttä, ei siitä tarvitse meloonia nenään vetää.
Etsitään kovasti asuntoa tällä hetkellä myös itse etsin työpaikkaa. Ollaan yritetty saada toista lasta jo 3 vuotta eikä vaan onnista :( Surua on tullut sitäkin enemmän keskenmenojen muodossa... Tuntuu että kaikki on jotenkin kesken meidän elämässä? Parisuhteemme on kylläkin hyvä yms mutta muuten tuntuu että mikään ei onnistu! Kiitos jos vastaat :)
Tiedätkö mistä tuo katko voi ihan oikeesti johtua..?
En voi nähdä ihmiseen, joka ei anna minun nähdä itseensä.
Tarvitsen siis luvan sinulta nähdä sinuun.
Lupaa et pysty antamaan, itseäsi et pysty avaamaan, ellet usko tähän selvänäkemiseen.
Torjut yhteyden epäilevällä asenteellasi.
Ei tosiaan kukaan " ennustaja" voi saada yhteyttä sinuun niin kauan kun pidät tätä täysin humpuukina.
Mikähän mahtaa olla suhteemme kohtalo miesystävän kanssa ja onko lapseni terve?
että joku tuntemani henkilö varasti rahat? Vai oliko varas se joka työnsä puolesta sattui paikalle?
Entä miten käy minulle ihastukseni kanssa?
Ongelmanne ovat todellisia.
Näen ahdistusta, murhetta, taloudellista huolta, korjaamista ja stressiä.
Valitettavasti kotinne ei ole teille se oikea.
Siinä kodissa ei teillä ole onnellista tulevaisuutta.
Lopettakaa miehen kanssa sanailu, se ei johda mihinkään.
Kun joudutte tilanteeseen, jossa uuden kodin aika tulee, muista nämä: iso kuusi, portaat, sininen taivas. Nämä kolme asiaa kun kohtaavat, tiedät että SE ON SIINÄ!
Tulet raskaaksi.
Vierailija:
Kodin kanssa on ollut ongelmia. Miten sen asian kanssa mahtaa käydä?
Kolmatta lasta on yritetty jo pitkään. Tulenkohan enää koskaan raskaaksi? Näetkö mitään lapsista?
Hei, teille pelkkää hyvä.
Kaikki kysymäsi asiat sujuvat kuin luonnostaan. Ei siis mitään erityistä mainitsemista, kaikki sujuu hyvin ja helposti ilman ongelmia. Elätte hyvin seesteistä aikaa.
Toisaalta jo monien kysymyksistä on helppo päätellä, mitä asioita siellä takana voi olla ja varalta vielä vastata tarpeeksi ympäripyöreästi.
Muuttuuko elämäni lähiaikoina?
Muutammeko?
Tuleeko lisää lapsia?
Entäs parisuhde?
Näkyykö muuta?
-A-
Vauva syntyy kun on hänen aikansa syntyä.
Näen sinut onnellisena vauva sylissä. Sairaalahuoneessa on sinistä..
11 kiittää vastauksesta.
Mukavaa kesää :)
Entä mites muuten elämäni tulee muuttumaan vai muuttuuko, jos miestä ei oteta kuvioihin. Muutaman kerran olen todella miettinyt että olenko sittenkään oikeassa parisuhteessa. Tällä hetkellä ainakin tahtoisin jatkaa erillään mutta mies ei sitä tunnu tajuavan että miksi...
-7-