Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvänäkijä vastaa muutamalle

Vierailija
24.05.2007 |

*tunnettu* selvänäkijä tällä palstalla, paljon kiitelty, mutta myös vihattu ;)

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt havaitsen epäröintiä.

Projektisi on haastava ja vie tällä hetkellä ajatuksiasi ehkä liikaakin. Muista levätä myös!

Tulet onnistumaan siinä loistavasti, vaikka se tulee vielä raastamaan hermojasi loppuvaiheessa ihan täysillä. Panosta siihen kuitenkin kaikkesi.

Onnistumisen palkinto on suuri =)

Vierailija:

Mitä näet minulle? Olen 32v, onnellisesti naimisissa ja kaksi lasta. Saammeko vielä yhden lapsen? Miten näet onnistumiseni tärkeässä henkilökohtaisessa projektissani? T. Venla

Vierailija
42/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta projektini suhteen, sitä tarvitaan. Vieläkö ehtisit vastaamaan tuohon kotiin liittyvään kysymykseen? Ja ehkäpä vielä siihen, että jatkanko nykyisessä työssäni kauan vai näkyykö työrintamalla uutta lähivuosina? T. Venla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai kovasti moitetta sellaisílta, jotka eivät kyväksy selvänäkemistä, energiahoitoja, aurojen tulkitsemista.

NYT JOUDUN POISTUMAAN.

LAPSET KUTSUU ;)

t. ap

Vierailija
44/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:lle vielä!!!

Vierailija
45/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko hän minua?

Vierailija
46/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipeänä vatsavaivojen takia. Äsken kävin labrassa. onko jotakin vakavampaa vai vaan auringonpistoksesta aiheutunut oire? t: Kitty

Vierailija
47/69 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 pojan äiti. Naimisissa pitkään sairastelleen, mutta jo ilm. toipumassa olevan miehen kanssa. Kysyisin työtilanteestani syksyllä, saanko pian vakituisen toimen, vai jatkuuko " keikkailu" ? Mikä minua vaivaa, olenko sairas, kun en muista mitään, unohdan samantien asiat, mitä kuulen yms jo huolestuttavaa? Kiitos.

Vierailija
48/69 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-v. naimisissa oleva 2 pojan äiti. Mieheni on sairastellut jo pitkään, mutta nyt toipumassa. Kysyisin työtilanteestani syksyllä, jatkuuko keikkailu, vai saanko pian vakituisen työn?

Huolestuttaa, mikä minua itseänikin vaivaa. En muista yhtään mitään, unohdan samantien kuulemani asiat, tuntuu, että pää on kökköä, enkä edes käsitä mitään. Apua!

Vierailija
49/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet ihan väärässä siinä että pitäsin kaikkea ennustamista humpuukina.

useimmat sellaiset yritykset täällä tosin sitä ovat varmasti, mutta olen todellakin saanut kuulla uskottavia ennustuksia, en vain usko että siihen kykenee ihan jokainen vaikka kuinka haluaisi.

tällaiset ympäripyöreät rivienvälistä tulkitsemiset ja " kerro ensin itsestäsi niin kerron lisää" jutut vaativat vain hieman harjaantumista ja hyvää ihmistuntemusta upotakseen herkkäuskoisimpiinkin.

mutta aika skeptinen olen luonteeltani tosiaan, se myönnettäköön. mutta nythän tässä olisi taas oiva tilaisuus sinulla ap ollut näyttää minulle olevani väärässä ;)

eli annan kyllä luvan katsoa minulle, kerro mitä näet.

Vierailija:

5

Tiedätkö mistä tuo katko voi ihan oikeesti johtua..?

En voi nähdä ihmiseen, joka ei anna minun nähdä itseensä.

Tarvitsen siis luvan sinulta nähdä sinuun.

Lupaa et pysty antamaan, itseäsi et pysty avaamaan, ellet usko tähän selvänäkemiseen.

Torjut yhteyden epäilevällä asenteellasi.

Ei tosiaan kukaan " ennustaja" voi saada yhteyttä sinuun niin kauan kun pidät tätä täysin humpuukina.

Vierailija
50/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI TE KAIKKI OLETTE NIIN ITSEKKÄITÄ?

Ihan KAIKKI tähän(kin) ketjuun osallistuneista!

Mitä MINULLE, miksi MINULLE, koska MINÄ saan jne.

Tässä järkeviä kysymyksiä:

Millaisia tuntemuksia (auroja), fiiliksiä saat pienen Madeleinen tapauksesta?

Onko tulevaisuuden suhteen odotettavissa koventuneita tuomioita pedofiileille, tullaanko ko. asiaan suhtautumaan yhteiskunnassa jyrkemmin - käyttämään kovempia konsteja näiden ihmisten " kitkemiseksi" ?

*

Teille kaikille " minä" tyypeille on todella helppoa ennustaa; 95% teistä on huonossa parisuhteessa - jo tilastollinen tosiasia on, että puolella avioliitto päättyy eroon, puhumattakaan niistä naisista / miehistä täällä, jotka ovat jo toista kertaa " asialla" - milloin vastaava eroprosentti on 80% luokkaa. Do you see my point? Miksi ette yrittäisi itse (myöskin) auttaa itseänne; tutkiskella persoonaanne, tehdä järkeviä valintoja silloin, kun se on ajankohtaista? Keskustella ja todella kuunnella FIILIKSIÄ parisuhteessanne?

Jotain järkeä tähän touhuun, kiitos!

Vierailija
51/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihminen on kiinnostunut omasta elämästään ja sen suunnasta, ei tarkoita että olisi itsekäs ja välinpitämätön muuta maailmaa kohtaan.

Madeleinen tapauksen parissa työskentelevät lukemattomat poliisit ja alan ammattilaiset. Toivon, että he löytävät tytön, tuskin mikään saisi minua tällä hetkellä iloisemmaksi, jos hän löytyisi kunnossa.

Miksi kuitenkaan haluaisin lukea tältä palstalta jonkun näkijän ennustusta asiasta? Se ei tuo tyttöä takaisin.

Vierailija
52/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän suuntaa :)

Kaikki tuntuu hieman vaikealta nyt ja usko huomiseen on aika ohut...

Toimeentulo mietityttää suurimmin, olisi mukava jos voisit valottaa tulevaa :)

Kiittäen Äiti

Vierailija
53/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän vielä on elossa =-(.

Selvänäkijöiden pitäisi olla herkkiä juuri sille sanomattomalle - aistia asian tai ihmisen ympärillä olevia tunnelmia, eli juuri sitä auraa. Miksi siis ei ole ihan paikallaan kysyä sitä millainen tunne selvänäkijälle tulee tuosta pienestä tytöstä, ja siitä missä hän nyt on?

Netistä olen lukenut, että maailmanlaajuisestikin Portugalin poliisia on yritetty auttaa nimenomaan näillä tuntemuksilla; selvänäkijät ovat jo nyt ottaneet osaa Madeleinen löytymiseen - harmi vain, ettei maailma ole valmis ottamaan tämänkaltaista tietoa vastaan.

49

Vierailija
54/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ennustaa. että näin.

Vierailija
55/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat jo vaikuttaa perhe-elämään, sillä olen niin väsynyt kaikkeen tähän hulinaan.

Olisiko näkyillä jotain helpotusta.

Kiitos!

Vierailija
56/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pi

Vierailija
57/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt kyllä ihan noinkaan ole; se hätä ja tuska, mikä tällä pienellä lapsella jossain on, on sellainen portti, mikä selvänäkijän kuuluisi kyllä aistia, jos hän ihan oikeasti omaa kyvyn vaistota ympäröiviä auroja.

49

Vierailija
58/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin jotkut myös näsitä jotka harrastavat selvännäkemistä selkeästi sanovat heti että tällaiset rikosasiat kuuluvat poliisille eivätkä halua niihin sekaantua. mitä se sitten taas kertoo selvännäkijäsät on asia erikseen.

Vierailija:

Ei se nyt kyllä ihan noinkaan ole; se hätä ja tuska, mikä tällä pienellä lapsella jossain on, on sellainen portti, mikä selvänäkijän kuuluisi kyllä aistia, jos hän ihan oikeasti omaa kyvyn vaistota ympäröiviä auroja.

49

Vierailija
59/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä se sitten taas kertoo selvännäkijäsät on asia erikseen.

Vierailija
60/69 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan jo olla niin väsynyt. etten jaksa nähdä tilannetta mahdollisuutena, vaan pikemminkin tuntuu, että takaiskut seuraavat toinen toistaan, ja voimat alkavat ehtyä. Mahdankohan selvitä tästä kriisistä? Selviääköhän parisuhteemme?