Selvänäkijä vastaa muutamalle
*tunnettu* selvänäkijä tällä palstalla, paljon kiitelty, mutta myös vihattu ;)
Kommentit (69)
Vierailija:
Mä olen aina kauhean väsynyt (ollut pari vuotta), siis tosi väsynyt. Illalla nukahdan töiden jälkeen väkisin sohvalle. Lisäksi mun näköni on ajoittain heikompi. Joskus en näe teksti-tv:tä kunnolla, vaan kirjaimet ovat epäselvät. Musta tuntuu, että mun sormet nykii välillä.
Meillä paljon rakkautta, mutta on yksi asia joka on ajanut meidät pahasti metsään. Mitä työrintamalla tapahtuu? Saanko lisää lapsia?
Pystytkö auttamaan minua valitsemaan oikean suunnan, mitä alaa minun kannattaa opiskella. Mikä on se oikea ala minulle, itse en tunnu kykenevän päätökseen kun mieli aina muuttuu. Tulenko vahvemmaksi, vai olenko aina tällainen hiirulainen joka menee muiden odotusten mukaisesti eteenpäin?
Kiitos etukäteen!
saanko syksyllä vakituisen työn paikasta jossa nyt olen vai odottaako " uudet tuulet" ? Olen tummahiuksinen, ihan tavallisen suomalaisen kokoinen, kahden lapsen äiti, etelä Suomesta.
Täällä yksi ketjuun kirjoittanut....
Haluaisin tietää että saammeko vielä lisää lapsia? Entä työelämä, olen miettinyt työpaikan vaihtoa, löydänkö mielekkään työn itselleni?
T: Kaksosten äiti
Onko testamenttiasiassa jotain hämärää?
En todellakaan näe mitään tuosta noin vaan.. Eli en pelkästään " ennusta" vaan autan löytämään ratkaisuja.
tyttären sairaus- miten sen kanssa menee?
ja tietysti parisuhde..
ikää 26.. avopuoliso ja yksi lapsi, toinen tulossa syksyllä... jotenkin tuntuu että elämäni ei ole sitä mitä todella haluaisin...
kiitos jo etukäteen!
Mä olen aina kauhean väsynyt (ollut pari vuotta), siis tosi väsynyt. Illalla nukahdan töiden jälkeen väkisin sohvalle. Lisäksi mun näköni on ajoittain heikompi. Joskus en näe teksti-tv:tä kunnolla, vaan kirjaimet ovat epäselvät. Musta tuntuu, että mun sormet nykii välillä.
Kodin kanssa on ollut ongelmia. Miten sen asian kanssa mahtaa käydä?
Kolmatta lasta on yritetty jo pitkään. Tulenkohan enää koskaan raskaaksi? Näetkö mitään lapsista?
Sairauden kanssa oppii elämään, se vaatii perehtymistä teiltä koko perheelta.
Parisuhteesi on vankka, ilman kummempia ongelmia.
momentti:
tyttären sairaus- miten sen kanssa menee?ja tietysti parisuhde..
Millaisena näet perheemme tilanteen lähitulevaisuudessa? Riittääkö molemmille töitä? Miten lapset " selviävät" hoidossa, erityisesti vanhemman lapsen tilanne mietityttää kouluikää lähestyttäessä.
Milloin tämä vauva syntyy ja kumpi tämä on?meneekö kaikki hyvin?onko vauva terve?
Sinusta tuntuu, että olet valinnut puolisosi väärin..
Näin olet tainnut tehdäkin. Taidat miettiä jotain miestä menneisyydestäsi..?
Kyllä, hän olisi ollut sinun sielunkumppanisi. Tämä ei tarkoita, ettetkö voisi olla onnellinen oman miehesi kanssa, voit olla kyllä. Tosin tämä toinen mies kulkee aina ajatuksissasi.
Vierailija:
ikää 26.. avopuoliso ja yksi lapsi, toinen tulossa syksyllä... jotenkin tuntuu että elämäni ei ole sitä mitä todella haluaisin...kiitos jo etukäteen!
Mitä näet minulle? Olen 32v, onnellisesti naimisissa ja kaksi lasta. Saammeko vielä yhden lapsen? Miten näet onnistumiseni tärkeässä henkilökohtaisessa projektissani? T. Venla
ja millä aikataululla, ja kumpaa sukupuolta? Entä oma työni, jatkanko vanhassa vai vaihdanko uuteen? Näetkö asunnonvaihdosta? Oma terveyteni, ja lähinnä mielenterveys kiinnostaa! Kiitos! -K-
Ei ole minun asiani tehdä diaknooseja, joten käy lääkärissä.
Kaukoparantamista ja energiahoitoja osaan tehdä, mutta sairauksien diaknosoinnit kuuluvat lääkäreille.
Vierailija:
Kerkeäisitkö tulla vastailemaan meille kaikille?