Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirat kaupoissa ja kahviloissa yleistyvät – Mila, 7, joutuu ottamaan lääkkeet tuplana

Vierailija
04.08.2026 |

Vois ihmiset vähä ajatella, mihin niitä rakkejaan mukaansa ottavat

Kommentit (1109)

Vierailija
1101/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tietää se syy, miksi koira on PAKKO ottaa kauppaan?

No yhtä hyvin voisi kysyä miksi lapsi on pakko ottaa mukaan kauppaan?

Vierailija
1102/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota siihen, että kaikki koiria kauppaan tuovat ovat vastuullisia. Saa nähdä milloin koiran ripulit valuu kärryistä. 😆

Siinä niin musukommentti kuin olla voi. Et tiedä koirista mitään, kunhan inhoat. Muslimeille koira on saastainen eläin. Mutta normaaleille ihmisille ei ole. Ja koirilta ei paskaa valu noin vaan. Sen sijaan kaapukansa haisee oikeesti!

Kyllä ne koirat joskus ripuloivat. Et taida itse omistaa koiraa? 

Käy sitä ihmisillekin. Kerran olin kaupassa kun yhdeltä mummolta valui ripuli mekon alta kaupan lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään itse koirista mutta mielestäni myös koirien paikka ei ole missään elintarvikkeita myyvissä liikkeissä. Lisäksi moni ei osaa kouluttaa koiraansa eikä lukea koiransa kehonkieltä tai ilmeitä, viedään stressaantunut, jännittynyt,pelokas koira ihmisten ilmoille joka tekee sit tarpeensa sinne sisälle, kauppakeskuksen siivoojana noita koiran jätöksiä saanut siivota viimeksi liukuportaista josta erittäin hankala siivota sitä paskaa. Koiran ympäristö ei todellakaan ole mikään vilkas kauppakeskus. Varsinkin pikkukoirat stressaa siitä ihmispaljoudesta ja kovista äänistä. 

Erittäin harvoin pk seudun kauppakeskuksissa näkee koiran.  Ja ne jotka siellä ovat osaavat käyttäytyä. Käyn kauppakeskuksissa monta kertaa kk,Jumbossa,Triplassa ja Sellossa.

No hyvä jos asia on noin, kaikkialla Suomessa ei välttämättä ole silti en edelleen toivo enkä halua koiria elintarvikkeiden lähelle. 

Just näin mummelin kaupassa tomaattien yläpuolella räkä nenästä roikkuen valikoiden ja puristellen tomaatteja. Tämä on tietenkin mukavampi asia kuin koira kärryissä tai lattialla 

Ja monet menee likaisin paljain käsin hipelöimään leivontapisteen irtopullia.

Vierailija
1104/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin la 15.8. Ikaalisten Spa aamiaisella. Siellä ravintomassa nuorella naisella oli iso koira noutopöytien välissä. Ei ollut mitään palvelukoira tunnuksia! Tänään ke olin Turun Normal kaupassa kun 2 naista ja 2 isoa koiraa olivat siellä liikkeesä, ei palvelukoiria. 

Vierailija
1105/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat teijän atsmoistanne tms. Diagnoosi ei ole elämälle vaan sairaudelle ja sen kanssa on vaan elettävä muiden seassa, oli muilla koiria tai ei. Elämä taasen on valintaa, harva kauppa mahdollistaa koiran mutta valitettavan moni  mahdollistaa sen valittajan sisäänpääsyn. Siispä etsi sellainen mihkä koiria ei pääse, sen ei aina tarvii olla se lähikauppa mikä ehkä juuri se minne koirakin pääsee. Ja kohta tulee kysymys miksi minun pitäisi mennä kauemmas kuin koiran kanssa asioivan. Heitän vastauksena miksi minua pitäisi kiinnostaa tai periaatteessa miksi ketään pitäisi kiinnostaa.

Vierailija
1106/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koirat haittaa kaupassa yhtään. Paljon enemmän ärsyttää huonosti käyttäytyvät, paskasormineen kaikkea räpeltävät ihmiset.

Vierailija
1107/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat teijän atsmoistanne tms. Diagnoosi ei ole elämälle vaan sairaudelle ja sen kanssa on vaan elettävä muiden seassa, oli muilla koiria tai ei. Elämä taasen on valintaa, harva kauppa mahdollistaa koiran mutta valitettavan moni  mahdollistaa sen valittajan sisäänpääsyn. Siispä etsi sellainen mihkä koiria ei pääse, sen ei aina tarvii olla se lähikauppa mikä ehkä juuri se minne koirakin pääsee. Ja kohta tulee kysymys miksi minun pitäisi mennä kauemmas kuin koiran kanssa asioivan. Heitän vastauksena miksi minua pitäisi kiinnostaa tai periaatteessa miksi ketään pitäisi kiinnostaa.

Onneksi niitä tyhmiä kauppiaita on vähän, jotka sallii koirat kaupoissaan.

Vierailija
1108/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kaupassa, jossa käyn ei onneksi ole lapsia, eikä elukoita. Harvoin edes teinejä!  Vain ruokaostoksiaan tekeviä aikuisia ihmisiä, jotka eivät aiheuta häiriötä. Olen onnekas. 😊

Vierailija
1109/1109 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on nykypäivää. Koirat inhimillistetään ja koirien tarpeet menevät lasten edelle. Eläkeläisrouvat koronapuudeleineen ovat nykyään jotain ihan kammottavaa. 

Kehtaatte edes verrata ihmiseen, erityisesti lapseen.