Olipa surkea A-Studio eilen
Toimittaja ei anna vastata, vaan keskeyttää lauseet. On ilmeisesti vasemmiston etu, ettei talouden ongelmista keskustella muuten kuin ja vain ainoastaan opeteltujen valheellisten fraasien tasolla. Kompetenssi aitoon pohdintaan on ilmeisesti mahdotonta Ylessä tai Hesarissa. Ero podcasteihin, joissa monimutkaisille asioille annetaan niiden tarvitsema aika, on musertava.
Kommentit (32)
Nazima meidät suohon upottaa, Antti hiljaa hyräilee. SDP ei haluakkaan hallitusvastuuseen.
Mainitse podcast, jossa monimutkaisille asioille annetaan niiden tarvitsema aika.
Vierailija kirjoitti:
Jossain on tehty oikein jos persu ja kokkeli on hiljennetty. Samaa mantraa ja hyvää hallitusohjelmaa vingutaan ja viimeisimpänä Rantanen nolasi itsensä ja SUomen. Parempi etteivät puhu mitään.
Olet ilmeisesti Ylen toimittaja?
Ei tuo osaa muuta kuin vääntää asioita tuo demari. Hymyilee kuin viiliä syönyt. Perussuomalainen oli oikein hyvä ja osaa argumentoida asiansa. Kokoomuksen henkilö ei ole minulle tuttu.
Mutta oikein hyvä ja kannattaa kuunnella ps-puolueessa hyvin edennyttä henkilöä. Luulen, että hänestä tulee vielä pääministeri. Toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain on tehty oikein jos persu ja kokkeli on hiljennetty. Samaa mantraa ja hyvää hallitusohjelmaa vingutaan ja viimeisimpänä Rantanen nolasi itsensä ja SUomen. Parempi etteivät puhu mitään.
Riittää, että on täysjärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo osaa muuta kuin vääntää asioita tuo demari. Hymyilee kuin viiliä syönyt. Perussuomalainen oli oikein hyvä ja osaa argumentoida asiansa. Kokoomuksen henkilö ei ole minulle tuttu.
Mutta oikein hyvä ja kannattaa kuunnella ps-puolueessa hyvin edennyttä henkilöä. Luulen, että hänestä tulee vielä pääministeri. Toivon niin.
Mitä korkeammalla PS -puolueessa on, sitä enemmän päässä vikaa. Kipuaminen puoluejohdossa ei varsinaisesti ole mikään kehu.
Asioissa Demari jäi jalkoihin ilmastonmuutosta pakoon lisää kehitysaapua Marokosta tulevien invaasio on,voi tsiisus.
Ei tuo osaa muuta kuin vääntää asioita tuo de ma ri. Hymyilee kuin viiliä syönyt. Per ussuomal ainen oli oikein hyvä ja osaa argumentoida asiansa. Kokoo muksen henkilö ei ole minulle tuttu.
Mutta oikein hyvä ja kannattaa kuunnella ps-puolu eessa hyvin edennyttä henkilöä. Luulen, että hänestä tulee vielä pääm inisteri. Toivon niin.
Onko tuo de ma ri- sana aina kuumaa tavaraa, kun kun joutuu kontrolliin ja tarkaistukseen? On sanan vapauden jahtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että on täysjärkinen.
Eli vasemmisto nykyään vihaa köyhiä ja heikompia? Vain täysjärkiset ja täydelliset kelpaa?
Näkeehän sen tällä palstallakin. Jos vähänkään alkaa syntyä keskustelua, missä on perusteltuja mielipiteitä, ketju poistetaan. Ala-arvoiset henkilöön käyvät hyökkäykset saavat jäädä.
Kokoomuksen mielestä Suomella menee hyvin kun työttömiä on melkein 500000 henkilöä ja ulos otossakin 600000 henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Osoitti johtajuutta = "nolasi Suomen".
https://www.bbc.com/news/articles/cyvl84zmgyro
Muuta ei ole nolattu kuin vasukit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä korkeammalla PS -puolueessa on, sitä enemmän päässä vikaa. Kipuaminen puoluejohdossa ei varsinaisesti ole mikään kehu.
Jälleen vasari vihaa niitä, joilla on päässä vikaa. Vieläkö kuvittelette mt-ongelmaiset, että vasemmisto järjestää teille palveluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta persuhullu! Reippaasti taas aloittamassa päivän persujahtia. Mitäs sinne luolaasi tänään kuuluu?
Espanjan vasemmistorottahallitus nolasi itsensä. Niin imbesillejä ettei ole tosikaan.
Taliban Nasimalle on tärkeintä että maahan muutto sekä kehitysapu jatkuu katkeamattomana.
Nazima munasi itsensä eilen haukkumalla vain haukkumista ja viemällä keskustelua sivuraiteille.