Miten lähestyä naista lenkkipolulla romanttisessa mielessä?
Juoksemme joka tiistai samaan aikaan samaa reittiä.
Kommentit (129)
No höh, eikö sitä aina neuvota että esim. yhteisten harrastusten parissa olisi luontevaa tutustua? Kai se lenkkeilykin on jonkinlainen harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulepa yrittämään niin saan testata suhun uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.
Miten sinäkin, vanha akka, viitsit olla noin väkivaltainen?
Siinä sinulle mietittävää. Nuorempana seurustelin miehen kanssa jonka kanssa sain treenata ihan täysillä. Naisten kanssa sellaiseen ei pystynyt.
Itse en tykkää väkivallasta viattomia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.
Eivät vain kehdanneet sanoa, että sinulla oli sepalus auki. Hymyilivät koska pidättelivät naurua.
En käytä sepaluksellisia housuja lenkillä, eikä sepalus muutenkaan sijaitse kasvoissani tai olkavarsissani. Erotan kyllä ihastuneen naisen katseen, sen verran paljon olen niitä nähnyt.
Voit sinä sen itsellesi noinkin selittää. Totuus on että ne naiset korkeintaan säälivät tuollaista päiväuniinsa eksynyttä papparaista.
Ja höpsistä. Tunnistan kyllä ihastuneen naisen katseen. Sen verran paljon olen niitä nähnyt.
mimmi pinkoi kuin viimeistä päivää ja minä koitin pysyä perässä parhaani mukaan... ei ole enää lenkkipolulla näkynyt.
Voi hyvä mies sinua. Lue nyt itsekin, mitä kirjoitit ja mieti uudelleen, miksi ei näkynyt enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulepa yrittämään niin saan testata suhun uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.
Tarvittaessa, jos itsestään liikoja luuleva perverssi luulee saavansa helpon saaliin.
Suomen laki ei salli lenkkipolulla moikkaavaan mieheen kohdistuvaa väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelästyikö pervo selkäsaunan uhkaa kun piti alkaa noin heittää herjaa?
En pelästy naisten uhkailuja.
Juokse vastakkain lenkkiä, ala moikkailla, hymyilet, voit sanoa moi ja jotain kivaa. Jatkat muutamia päiviä moikkaamista, etkä pysähdy kuikuilemaan naisen perään. Jos nainen moikkaa takaisin ja puhuu sinulle jotakin, voit alkaa puhua enemmän. Älä mene kovin lähelle naista. Etene hitaasti, ettei nainen pelästy.
Ota 9v patteri ja syö se kun näet naisen.
Huuda häneltä apua ja sit pyydä seksiä
Ota mukaan makkaraa ja pyydä naista välipalalle makkara kädessä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.
Siskoni harrastaa miesten tuijottelua. Hänellä on mielenterveysongelmia, ja hakee huomiota mieheltä kuin mieheltä. Voin sanoa että ei kannata sekaantua häneen, jos et halua sairaalloisesti ripustautuvaa, mustasukkaista kilaria vaivoiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään tuntematonta lähestytä yhtään missään romanttisessa mielessä, luolamiespersu.
Hmmm... Mitenköhän nykyään parisuhteet sitten saavat alkunsa?
No varmaan sillä tavalla kuin ennenkin, että ihastut johonkuhun johon olet luonnollisesti jossain tutustunut. Ei häiriköimällä tuntemattomia pusikossa.
Eikä naisia lähestytä ikinä missään missä ei ole muita lähistöllä tai mistä nainen ei pääse helposti pois. Seuraavaksi varmaan joku kyselee miten lähestyä naista pimeällä kujalla.
😱
Niinpä. Hiukan nyt aivotoimintaa myös miehet siihen toimintaan mukaan.
Eiks näitä "kohtaamisia" oo vähän väliä uutisissa.
Kalu kourassa ja toisessa ruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies harmittelee tällä palstalla sinkkuuttaan, kaikki kyselee että mitä olet tehnyt lähestyäksesi naisia ja sanovat ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Nyt kun mies miettii lähestymistä, idea tyrmätään ja alapeukkua pukkaa...
Koska kyseessä on aika säälittävä sälli, jos luulee lenkkeilevien naisten ahdistelun johtavan mihinkään haluttuun lopputulokseen. Etkö oikeasti keksi muuta?
Ystävällinen tervehtiminen ei ole ahdistelua eikä sitä sellaiseksi tulkita.
Minua alkoi nyt tämä lenkkeilijänainen säälittämään. Hän on sinua viattomana kanssajuoksijana pitänyt ja luottanut siihen, että sinulta saa ihan rauhassa juosta lenkkiä, mutta kohta hänelle paljastuu totuus, jos meinaat jotain tehdä häntä lähestyäksesi. Naisparka. Siinä menee hänen luottamuksensa ja myös lempilenkkeilypaikkansa. Tuskin koskaan sen jälkeen juoksee vapautuneesti sitä uutta reittiäkään, mille hän vaihtaa tapaamisenne jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät vain kehdanneet sanoa, että sinulla oli sepalus auki. Hymyilivät koska pidättelivät naurua.
En käytä sepaluksellisia housuja lenkillä, eikä sepalus muutenkaan sijaitse kasvoissani tai olkavarsissani. Erotan kyllä ihastuneen naisen katseen, sen verran paljon olen niitä nähnyt.
Voit sinä sen itsellesi noinkin selittää. Totuus on että ne naiset korkeintaan säälivät tuollaista päiväuniinsa eksynyttä papparaista.
Ja höpsistä. Tunnistan kyllä ihastuneen naisen katseen. Sen verran paljon olen niitä nähnyt.
Mäkin saatan hymyillä vastaan tuleville lenkkeilijöille ja ihmisille kaupassa, mutta ei se musta ihastunutta tee. Ei edes kiinnostunutta, koska en kiinnostu ihmisistä joista en tiedä mitään. Hymyilen myös mummoille ja papoille, koiran omistajille, lapsille ja pienten lasten vanhemmille. En ole kiinnostunut heistäkään. Pitkään saatan katsoa siksi että joku näyttää tutulta, jos katseet kohtaa, se on vähän sellainen "olet tuttu sieltä lenkkipolulta"-tervehdys. Kenelle vain sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sinulle mietittävää. Nuorempana seurustelin miehen kanssa jonka kanssa sain treenata ihan täysillä. Naisten kanssa sellaiseen ei pystynyt.
Itse en tykkää väkivallasta viattomia kohtaan.
Tiedätkö. En minäkään. Siksi olenkin opetellut näitä taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies harmittelee tällä palstalla sinkkuuttaan, kaikki kyselee että mitä olet tehnyt lähestyäksesi naisia ja sanovat ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Nyt kun mies miettii lähestymistä, idea tyrmätään ja alapeukkua pukkaa...
Koska kyseessä on aika säälittävä sälli, jos luulee lenkkeilevien naisten ahdistelun johtavan mihinkään haluttuun lopputulokseen. Etkö oikeasti keksi muuta?
Ystävällinen tervehtiminen ei ole ahdistelua eikä sitä sellaiseksi tulkita.
Ei ole ei, eikä se ole lähestymistäkään. Kaikkihan lenkillä moikkailevat. Lenkillä ei lähestytä, se tehdään muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ei lähestytä romanttisessa mielessä missään lenkkipolulla. Jos olet kiinnostunut, niin kaveritasolla voit koittaa moikata. Jos nainen ei moikkaa takaisin, niin se on aika selvä merkki, ettei kiinnosta. Voit aloittaa juttelun treenaamisesta ja jos nainen haluaa jutella, niin juttelette muutaman kerran, ja sitten voit ehdottaa juoksemista yhdessä. Siitä se etenee jos etenee tai jäätte kavereiksi. Voi olla niinkin, että nainen haluaa vaan juosta rauhassa.
Millä tavoin romanttinen ja kaverillinen moikkaus eroavat toisistaan? Onko moi-sanassa intonaatiossa eroa esimerkisi?
Voit naisten iskemisessä ottaa ensin tämän asian selville. Tervehtimisissä on eroja.
ÄLKÄÄ LÄHESTYKÖ NAISTA MISSÄÄN MIELESSÄ YHTÄÄN MISSÄÄN ! Saatte syytteet rai skaus-, tappo-, ryöstö, houkuttelu- ym. yrityksistä heti ja välittömästi. Lisäksi menee maine, työpaikka, perhe, sotilasarvo ja ruokahalu. Mutta saatte kuvanne, nimenne, asuinpaikkanne, asuntonne kuvan ja luonnekuvauksenne, tuoreen, Seiska-lehteen.