Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naista lenkkipolulla romanttisessa mielessä?

Vierailija
01.08.2026 |

Juoksemme joka tiistai samaan aikaan samaa reittiä.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on talvi niin kysy lähteekö hän kanssasi hiihtämään?

Vierailija
82/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään tuntematonta lähestytä yhtään missään romanttisessa mielessä, luolamiespersu.

Hmmm... Mitenköhän nykyään parisuhteet sitten saavat alkunsa?

Sovitaanko näin että luolamies ei tuntenut sanaa persu hän tunsi sanan Mammutti, joten ei nyt äänestetä eikä jankata sitä samaa sontaa jos olet vihervassari, demari ääliö niin ole.

Tuosta oksennuksesta ei nyt saa selvää kukaan 😂

Samaa sulle vitu,,, kessari vessari näinhän te puhutte, kun se tyhjänpäiväinen politiikka pitää ottaa joka hel,,,,n lauseeseen mukaan.

Se olit kyllä sinä itse, joka otit politiikan tähän mukaan. Eikä vieläkään ole selvää mitä oikein edes yritit alunperin sanoa.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että ota kiinni mandariini...

Ensin pitää puristaa pepusta ja juosta karkuun 😉

Vierailija
84/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies harmittelee tällä palstalla sinkkuuttaan, kaikki kyselee että mitä olet tehnyt lähestyäksesi naisia ja sanovat ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Nyt kun mies miettii lähestymistä, idea tyrmätään ja alapeukkua pukkaa... 

Koska kyseessä on aika säälittävä sälli, jos luulee lenkkeilevien naisten ahdistelun johtavan mihinkään haluttuun lopputulokseen. Etkö oikeasti keksi muuta?

Vierailija
85/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen sadetakki (pitkä) päälle ja sitten polun varteen odottamaan.

Vierailija
86/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.

Eivät vain kehdanneet sanoa, että sinulla oli sepalus auki. Hymyilivät koska pidättelivät naurua.

Vierailija
87/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla lähestyvät naisia vain raiskarit.

Vierailija
88/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.

Eivät vain kehdanneet sanoa, että sinulla oli sepalus auki. Hymyilivät koska pidättelivät naurua.

En käytä sepaluksellisia housuja lenkillä, eikä sepalus muutenkaan sijaitse kasvoissani tai olkavarsissani. Erotan kyllä ihastuneen naisen katseen, sen verran paljon olen niitä nähnyt.

Vierailija
89/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepa yrittämään niin saan testata suhun  uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.

Vierailija
90/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulepa yrittämään niin saan testata suhun  uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.

Miten sinäkin, vanha akka, viitsit olla noin väkivaltainen?

Vierailija
91/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sinulle mietittävää. Nuorempana seurustelin miehen kanssa jonka kanssa sain treenata ihan täysillä. Naisten kanssa sellaiseen ei pystynyt.

Vierailija
92/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sinulle mietittävää. Nuorempana seurustelin miehen kanssa jonka kanssa sain treenata ihan täysillä. Naisten kanssa sellaiseen ei pystynyt.

Ja tämä treeni hyvässä hengessä. Hän antoi juuri sopivasti vastusta. Olimme onnellisia yhdessä monta ihanaa vuotta.

Vierailija
93/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään tuntematonta lähestytä yhtään missään romanttisessa mielessä, luolamiespersu.

Hmmm... Mitenköhän nykyään parisuhteet sitten saavat alkunsa?

No varmaan sillä tavalla kuin ennenkin, että ihastut johonkuhun johon olet luonnollisesti jossain tutustunut. Ei häiriköimällä tuntemattomia pusikossa.

Eikä naisia lähestytä ikinä missään missä ei ole muita lähistöllä tai mistä nainen ei pääse helposti pois. Seuraavaksi varmaan joku kyselee miten lähestyä naista pimeällä kujalla.

Vierailija
94/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä sepaluksellisia housuja lenkillä, eikä sepalus muutenkaan sijaitse kasvoissani tai olkavarsissani. Erotan kyllä ihastuneen naisen katseen, sen verran paljon olen niitä nähnyt.

Voit sinä sen itsellesi noinkin selittää. Totuus on että ne naiset korkeintaan säälivät tuollaista päiväuniinsa eksynyttä papparaista.

Vierailija
95/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä, munaton hyypiö, viitsit olla noin naurettava?

Vierailija
96/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelästyikö pervo selkäsaunan uhkaa kun piti alkaa noin heittää herjaa?

Vierailija
97/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin hieman samassa tilanteessa. Kannattaa merkitä ylös koska mimmi käy lenkkipolulla, niin voit sitten sattua kuin "sattumalta" samaan aikaan, niin on helpompi iskeä juttua, kun menette yhtä matkaa. Itsekin sain kuntoa, kun kovakuntoinen mimmi pinkoi kuin viimeistä päivää ja minä koitin pysyä perässä parhaani mukaan, eli voi parantaa myös omia tuloksia. Tosin valitettavasti hän menetti kiinnostuksen ja otti toisen miehen, tai ainakaan ei ole enää lenkkipolulla näkynyt. 

Hyi helvetti. Ei ihme että nainen häipyi, se tajusi että sinä hyypiö stalkkaat sitä. Eikö missään saa olla rauhassa? Monesti lenkille lähdetään juuri siksi että saisi oman hetken, sosialisointi tapahtuu muualla.

Vierailija
98/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaessa, jos itsestään liikoja luuleva perverssi luulee saavansa helpon saaliin.

Vierailija
99/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo kauan juosseet samaa lenkkiä tiistaisin, eikä mitään viitteitä ole siitä ollut, että naistakin kiinnostaisi, niin en sinuna kyllä heittäytyisi romanttisiin touhuihin. Saattaa olla viimeinen kerta, kun näet hänet juoksemassa sitä reittiä. Jos hän ei ole kiinnostunut sinusta mitenkään, hän luultavasti säikähtää romanttisia eleitäsi ja ajattelee sen jälkeen, että olet häntä siellä lenkillä joka kerta käynyt kyyläämässä ja siksi hän lakkaa juoksemasta siellä sen jälkeen.

Vierailija
100/113 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme