Miten lähestyä naista lenkkipolulla romanttisessa mielessä?
Juoksemme joka tiistai samaan aikaan samaa reittiä.
Kommentit (140)
No jos usein kohtaatte siellä, niin aloita vaikka moikkaamalla. Nainen kyllä ilmaisee, jos haluaa lähempää tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
No höh, eikö sitä aina neuvota että esim. yhteisten harrastusten parissa olisi luontevaa tutustua? Kai se lenkkeilykin on jonkinlainen harrastus?
Voisit ehkä lähestyä lenkkeiljää pururadalla, mutta et missään metsässä tai sivukujilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulepa yrittämään niin saan testata suhun uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.
Miten sinäkin, vanha akka, viitsit olla noin väkivaltainen?
Pelästyikö pervo selkäsaunan uhkaa kun piti alkaa noin heittää herjaa?
En pelästy naisten uhkailuja.
Taisit pelästyä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään tuntematonta lähestytä yhtään missään romanttisessa mielessä, luolamiespersu.
Kyllä lähestytään! Mikä sairas paskaläjä oikein oot?
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ LÄHESTYKÖ NAISTA MISSÄÄN MIELESSÄ YHTÄÄN MISSÄÄN ! Saatte syytteet rai skaus-, tappo-, ryöstö, houkuttelu- ym. yrityksistä heti ja välittömästi. Lisäksi menee maine, työpaikka, perhe, sotilasarvo ja ruokahalu. Mutta saatte kuvanne, nimenne, asuinpaikkanne, asuntonne kuvan ja luonnekuvauksenne, tuoreen, Seiska-lehteen.
Vaikutat todella rasittavalta ihmiseltä. Oletko parisuhteessa sellainen, että jos ehdotat että söisitte pitsaa ja nainen sanoo että tänään ei huvittaisi syödä pitsaa, niin vedät pikkulapsipultit että ei sitten ikinä enää syödä pitsaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ LÄHESTYKÖ NAISTA MISSÄÄN MIELESSÄ YHTÄÄN MISSÄÄN ! Saatte syytteet rai skaus-, tappo-, ryöstö, houkuttelu- ym. yrityksistä heti ja välittömästi. Lisäksi menee maine, työpaikka, perhe, sotilasarvo ja ruokahalu. Mutta saatte kuvanne, nimenne, asuinpaikkanne, asuntonne kuvan ja luonnekuvauksenne, tuoreen, Seiska-lehteen.
Vaikutat todella rasittavalta ihmiseltä. Oletko parisuhteessa sellainen, että jos ehdotat että söisitte pitsaa ja nainen sanoo että tänään ei huvittaisi syödä pitsaa, niin vedät pikkulapsipultit että ei sitten ikinä enää syödä pitsaa?
Eiköhän ole. Lisäksi alkanee huutaa, että SÄpä ootkin jo niin läski että on vaan hyvä ettet syö pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulepa yrittämään niin saan testata suhun uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.
Tämä se jostain syystä herätti miesvihaajalepakoissa suunnatonta kiukkua 😂😂
Hu rittele jo valmiiksi, ei se anna kuitenkaan. Muista uhata vielä tappaa. Kyllä tällä suomijannun peruskonstilla saa naista, ei sitä ole turhaan vuosikymmeniä käytetty.
Tuli näistä lenkkeilyistä mieleeni kouluaikaiset pururatalenkit. Samalla luokalla oli aika tosissaan treenaava tyttö ja tuli juostua joskus perässä, kivasti peppu pyöri juostessa.
Myöhemmin sitten, ei varsinaisesti lenkkeillessä sainkin tytön sitten siihen pururadan laidalla olleeseen huolto- tms. koppiin. Panimme antaumuksella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.
Siskoni harrastaa miesten tuijottelua. Hänellä on mielenterveysongelmia, ja hakee huomiota mieheltä kuin mieheltä. Voin sanoa että ei kannata sekaantua häneen, jos et halua sairaalloisesti ripustautuvaa, mustasukkaista kilaria vaivoiksesi.
Tuijottelu ei ole merkki mielenterveysongelmasta välttämättä. Minua ovat tuijotelleet niin monet ja monenlaiset naiset, että tiedän, että myös tervejärkiset naiset tekevät sitä puoleensavetäville miehille. En kuitenkaan ole sekaantumassa keneenkään, kun nykyään viihdyn itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se jostain syystä herätti miesvihaajalepakoissa suunnatonta kiukkua 😂😂
Antaa niiden kiukutella. Itsepähän pilaavat oman tunnelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.
Eivät vain kehdanneet sanoa, että sinulla oli sepalus auki. Hymyilivät koska pidättelivät naurua.
En käytä sepaluksellisia housuja lenkillä, eikä sepalus muutenkaan sijaitse kasvoissani tai olkavarsissani. Erotan kyllä ihastuneen naisen katseen, sen verran paljon olen niitä nähnyt.
Voit sinä sen itsellesi noinkin selittää. Totuus on että ne naiset korkeintaan säälivät tuollaista päiväuniinsa eksynyttä papparaista.
Ja höpsistä. Tunnistan kyllä ihastuneen naisen katseen. Sen verran paljon olen niitä nähnyt.
Mäkin saatan hymyillä vastaan tuleville lenkkeilijöille ja ihmisille kaupassa, mutta ei se musta ihastunutta tee. Ei edes kiinnostunutta, koska en kiinnostu ihmisistä joista en tiedä mitään. Hymyilen myös mummoille ja papoille, koiran omistajille, lapsille ja pienten lasten vanhemmille. En ole kiinnostunut heistäkään. Pitkään saatan katsoa siksi että joku näyttää tutulta, jos katseet kohtaa, se on vähän sellainen "olet tuttu sieltä lenkkipolulta"-tervehdys. Kenelle vain sieltä.
Joo, se on eri juttu sellainen satunnainen hymyily. Itse tunnistan ihastuneen naisen käytöksen tosi hyvin, kun on niin paljon kokemusta sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli näistä lenkkeilyistä mieleeni kouluaikaiset pururatalenkit. Samalla luokalla oli aika tosissaan treenaava tyttö ja tuli juostua joskus perässä, kivasti peppu pyöri juostessa.
Myöhemmin sitten, ei varsinaisesti lenkkeillessä sainkin tytön sitten siihen pururadan laidalla olleeseen huolto- tms. koppiin. Panimme antaumuksella :)
...ja, nyt kun muistelen, tulihan näitä kunnan urheilufasiliteetteja hyödynnettyä muitakin. Urheilukentän pukukopissa on tullut painettua, saman teki kyllä muutama muukin :)
Paras muisto jäi itse asiassa tytöstä, jonka kanssa pitkään juttelimme uimrannan pukukopissa. Silloin se ei johtanut mihinkään, mutta joitakin vuosia myöhemmin törmäsimme erään kaupungin ravintolassa. Sen illan päätteeksi panimme niin, että sänky oli yltä päältä spermassa, kuten tyttökin. Kirein tavara, mitä olen koittamaan päässyt :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pahin moka mitä nainen voi tehdä. Kun käyt noilla itsepuolustuskursseilla niin kuvittelet, että pärjäät kampailussa miehelle. Paras puolustus on välttää vaarallisia tilanteita ja juosta sitten karkuun. Aina voi ennakoida ja etukäteen miettiä minne mennä ja mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näiden ap.n kaltaisten takia lopetin lenkkeilyn. En saanut olla rauhassa ja piti juosta pippurisumutin kädessä.
Siis, onko Suomessa todellakin yleistä, että juoksevia naisia jotenkin ahdistellaan laajemminkin - jotenkin vähän vaikea uskoa?
Ei kaikki miehet ,mutta aina mies.
On yleistä olut jo kymmeniä vuosia.
Monta olutta mennyt tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pahin moka mitä nainen voi tehdä. Kun käyt noilla itsepuolustuskursseilla niin kuvittelet, että pärjäät kampailussa miehelle. Paras puolustus on välttää vaarallisia tilanteita ja juosta sitten karkuun. Aina voi ennakoida ja etukäteen miettiä minne mennä ja mitä tehdä.
Itsepuolustuskursseilla itse asiassa käydään läpi nuo vaihtoehdot mitä kerroit, ennakoinnit, pakenemiset jne. Olen harrastanut itsepuolustukseen soveltuvaa lajia vuosikymmeniä, se on eri asia kuin itsepuolustuskurssit.
Kannattaa haista vähän viinalle, omistaa epäsiistit vaatteet ja olla ehkä vähän pöhöttynyt. Kaljuuntumisesta ei ole haittaa. Sitten vaan ihan rohkeasti ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepuolustuskursseilla itse asiassa käydään läpi nuo vaihtoehdot mitä kerroit, ennakoinnit, pakenemiset jne. Olen harrastanut itsepuolustukseen soveltuvaa lajia vuosikymmeniä, se on eri asia kuin itsepuolustuskurssit.
Ei siellä kuitenkaan Suomen lansäädäntöä näytä opetetun?
Vierailija kirjoitti:
Hu rittele jo valmiiksi, ei se anna kuitenkaan. Muista uhata vielä tappaa. Kyllä tällä suomijannun peruskonstilla saa naista, ei sitä ole turhaan vuosikymmeniä käytetty.
Käytöksesi ei ole asiallista.
Nainen ei ihastu pelkkään ulkonäköön.