Miten lähestyä naista lenkkipolulla romanttisessa mielessä?
Juoksemme joka tiistai samaan aikaan samaa reittiä.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepalus auki ja helikopteria,naiset ihastuu varmasti.
Niin ja kusta naamalle varmaan ihastuvat.
Todesta otit, pöhkö.
Aloita tervehtimällä häntä kun näette, ja kun tulee sopiva tilaisuus niin yritä jutella hänelle ei-romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ota lenkillesi ruusupuska mukaan ja anna se sille naiselle, kun tulee vastaan. Laita kukkien joukkoon kortti, jossa on sinun nimesi ja puhelinnumerosi. Kerro vielä, että haluaisit tutustua.
Lisäisin vielä, että käytä mieluummin värikkäitä vaatteita, kuin mustia tai jotain maastokuvioita. Esimerkiksi vaaleanpunainen, valkoinen, keltainen tai kukallinen paita on hyvä.
Vasun kanssa pusikossa odottamassa ja kalpea hattiwatti pilkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepalus auki ja helikopteria,naiset ihastuu varmasti.
Niin ja kusta naamalle varmaan ihastuvat.
Todesta otit, pöhkö.
Ei, olen huumori ukko joten kuka otti todesta?
Vierailija kirjoitti:
Vasun kanssa pusikossa odottamassa ja kalpea hattiwatti pilkottaa.
Ja Mörkö, no ei se jääkiekko ukko vaan se jäätävä kaveri joka jäädyttää tussunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näiden ap.n kaltaisten takia lopetin lenkkeilyn. En saanut olla rauhassa ja piti juosta pippurisumutin kädessä.
Oletko poliisi vai mistä sä luvat sumuttimelle sait?
Olennaista on se, että aika paskaksi on mennyt tilanne jos lenkillekin joutuu menemään aseistettuna.
-eri
En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.
Jos sulla on kunnollisen kokoinen meisseli niin aina kohdatessa vilautat sitä hänelle. Siinäpä sitä romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloita tervehtimällä häntä kun näette, ja kun tulee sopiva tilaisuus niin yritä jutella hänelle ei-romanttisessa mielessä.
Juuri näin. Eli ensin vain tervehdit iloisesti joka kerta kun hän tulee vastaan. Hän ehkä alkaa hymyillä tai mahdollisesti tervehtiä takaisin. Sen jälkeen voit tilanteen mukaan aloittaa keskustelun jokapäiväisistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan karhuksi naamioituneena.
Vähänkö se lenkkeilijänainen säikähtää, kun karvaturri äkkiä paljastaa miehuutensa. :O
Persun romantiikka = rskaus.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.
Niin. Mitään muuta sen kummempaa ei ole sitten vieläkään tapahtunut, vaikka joku on vuoden tuijotellut sinua. Tulet jäämään ikuisesti sille tuijottelu- ja moikkausasteelle, jos kiinnostaisit oikeasti olisi naisten suunnalta aloite jo tehty.
Otat mukaan köyttä, ja kun nainen juoksee lähelle, sidot itsesi, ja sanot olevasi harmiton.
Sitten voittekin tutustua jutellen.
Vierailija kirjoitti:
No jospa ensin kohtelet kuin normaalia ihmistä. Alat vaikka hymyillä ja nyökätä, kun menette toistenne ohi. Jos ei nainen näytä kauhistuneelta, ehkä ajan myötä voit alkaa sanoakin terve, ja sitten jossain vaiheessa vaihtaa muutaman sanan. Ehkä siitä sitten jotain kehittyy.
Ei pääsääntöisesti pelkän panon perässä olevan ventovieraan miehen kärsivällisyys riitä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jospa ensin kohtelet kuin normaalia ihmistä. Alat vaikka hymyillä ja nyökätä, kun menette toistenne ohi. Jos ei nainen näytä kauhistuneelta, ehkä ajan myötä voit alkaa sanoakin terve, ja sitten jossain vaiheessa vaihtaa muutaman sanan. Ehkä siitä sitten jotain kehittyy.
Ei pääsääntöisesti pelkän panon perässä olevan ventovieraan miehen kärsivällisyys riitä tuollaiseen.
Sitten on parempi mennä suoraan poliisiasemalle, ja ilmoittautua tulevana raizkaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitään muuta sen kummempaa ei ole sitten vieläkään tapahtunut, vaikka joku on vuoden tuijotellut sinua. Tulet jäämään ikuisesti sille tuijottelu- ja moikkausasteelle, jos kiinnostaisit oikeasti olisi naisten suunnalta aloite jo tehty.
Ei se haittaa, kun viihdyn nykyään itsekseni. Sen verran naisia ollut, että nyt on mukava elää vapaana.
Minä juoksentelin erään miehen kanssa pitkään samoja reittejä. Jossain vaiheessa aloimme moikkailemaan toisiamme, ja sitten törmättiin läheisen ravintolan terassilla kun olin ystäväni kanssa syömässä. Alettiin jutella, ja nykyään olemme kavereita.
Kummatkin nykyään seurustelee omalla suunnallaan ja olemme alkaneet kutsua heitä mukaan pariskuntailtamiimme pelailemaan lautapelejä.
On ihan ok tervehtiä ja jos hymyilee niin jatkat juttua.
hyökkäät pusikosta eteensä ja miehekkäällä äänellä lausut jotain romanttista, vaikka että mennääks teille vai meille, kyllä lähtee
Ota lenkillesi ruusupuska mukaan ja anna se sille naiselle, kun tulee vastaan. Laita kukkien joukkoon kortti, jossa on sinun nimesi ja puhelinnumerosi. Kerro vielä, että haluaisit tutustua.