Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lähestyä naista lenkkipolulla romanttisessa mielessä?

Vierailija
01.08.2026 |

Juoksemme joka tiistai samaan aikaan samaa reittiä.

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyykö kukaan nuorehko setä keski-ikäistä naista. Jäävät yksin.

Vierailija
142/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko  nopeasti tai vaivihkaa.  Näitä voi myös yhdistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kivikautinen tapa on paras. Otat nuijan mukaan ja raahaat saaliin luolaasi.

Vierailija
144/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain, en ole pervo! Lähesty minua itse jos pidät kiinnostavana!

Vierailija
145/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varaisin kukkapuskan, pikniklaukun astioineen,viltteineen, eväineen ja viinipulloineen. Tiedä sitten nakkelisiko vain niskojaan.

Vierailija
146/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähätän ja läkähdyn.

Vierailija
147/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ymmärtääkseni kannata lähestyä naisia missään. Muuten on pervo. Parasta jättää lähestymiset naisten hommaksi.

Ei, vaan on HYVIN paljon eroa sillä miten lähestyy. Jotkut kehuu naisen p3rs että ja ihmettelee miksei nainen lämpene lähestymiselle.. on aivan eri jos kysyy nätisti että lähtisitkö kahville, haluaisin tutustua paremmin.. Ja silloinkin toisella on toki oikeus kieltäytyä. 

Mutta kysyä saa, ja voi eikä siitä kukaan pahastu tai pidä huonona. Pikemmin miehen mahdollisuudet oikeasti sitten tutustua johonkin naiseen nousevat, ja naiselle jää hyvä mieli kivasta lähestymisestä, jos ei juttu etenekään.

Vierailija
148/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varaisin kukkapuskan, pikniklaukun astioineen,viltteineen, eväineen ja viinipulloineen. Tiedä sitten nakkelisiko vain niskojaan.

Ja sitten vielä romanttista musiikkia

Vierailija
149/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulepa yrittämään niin saan testata suhun  uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.

Tuo on pahin moka mitä nainen voi tehdä. Kun käyt noilla itsepuolustuskursseilla niin kuvittelet, että pärjäät kampailussa miehelle. Paras puolustus on välttää vaarallisia tilanteita ja juosta sitten karkuun. Aina voi ennakoida ja etukäteen miettiä minne mennä ja mitä tehdä.

Suuri osa naisia häiriköivistä hyypiöistä on lopulta aika rassukoita ja lähinnä luottavat siihen että nainen ei pistä hanttiin.  Tuo "kuvittelet että pärjäät kampailussa miehelle" kertoo lähinnä omista asenteistasi.

Vierailija
150/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan puhu kellekään mitään lenkillä, mutta yksi nainen on jo vuoden tuijottanut minua hymyillen, aina kun tulee vastaan. Katsoo suoraan silmiin pitkään. On minua ainakin 15 vuotta nuorempi. Näin hänet kaupassakin, ja sielläkin tuijotti. Ja monet muutkin naiset hymyilevät ja tuijottavat, mutta eivät yhtä pitkään kuin tämä yksi. Olen ajatellut, että saahan sitä katsoa. Juhannuksena siellä oli ikäisiäni naisia kännissä, ja sanoivat yhdelle, että "tuossahan sulle on hyvännäköinen nuori mies, siinähän se on". Ja viime kesänä parikymppiset naiset moikkasivat minulle penkiltä. Moikkasin takaisin.

Eivät vain kehdanneet sanoa, että sinulla oli sepalus auki. Hymyilivät koska pidättelivät naurua.

En käytä sepaluksellisia housuja lenkillä, eikä sepalus muutenkaan sijaitse kasvoissani tai olkavarsissani. Erotan kyllä ihastuneen naisen katseen, sen verran paljon olen niitä nähnyt.

Nainen ei ihastu pelkkään ulkonäköön.

Ei minun luonteessanikaan vikaa ole.

Vierailija
151/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ymmärtääkseni kannata lähestyä naisia missään. Muuten on pervo. Parasta jättää lähestymiset naisten hommaksi.

Ei, vaan on HYVIN paljon eroa sillä miten lähestyy. Jotkut kehuu naisen p3rs että ja ihmettelee miksei nainen lämpene lähestymiselle.. on aivan eri jos kysyy nätisti että lähtisitkö kahville, haluaisin tutustua paremmin.. Ja silloinkin toisella on toki oikeus kieltäytyä. 

Mutta kysyä saa, ja voi eikä siitä kukaan pahastu tai pidä huonona. Pikemmin miehen mahdollisuudet oikeasti sitten tutustua johonkin naiseen nousevat, ja naiselle jää hyvä mieli kivasta lähestymisestä, jos ei juttu etenekään.

Mistä tiedän, kuka puhuu totta? Kun tässäkin ketjussa joku vanha akka uhkailee moikkaajia jopa väkivallalla.

Vierailija
152/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulepa yrittämään niin saan testata suhun  uusimpia itsepuolustustemppuja. Olen harrastanut kymmeniä vuosia, joten repertuaaria löytyy.

Miten sinäkin, vanha akka, viitsit olla noin väkivaltainen?

Pelästyikö pervo selkäsaunan uhkaa kun piti alkaa noin heittää herjaa?

En pelästy naisten uhkailuja.

Taisit pelästyä.

-eri

En ole koskaan pelännyt naisten uhkailuja. Olen naisiin verrattuna hyvä tappelemaan.

Vierailija
153/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinäkin, vanha akka, viitsit olla noin väkivaltainen?

Siinä sinulle mietittävää. Nuorempana seurustelin miehen kanssa jonka kanssa sain treenata ihan täysillä. Naisten kanssa sellaiseen ei pystynyt.

Itse en tykkää väkivallasta viattomia kohtaan.

Tiedätkö. En minäkään. Siksi olenkin opetellut näitä taitoja. 

Juuri uhkailit lähestyjiä väkivallalla.

Vierailija
154/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helicopter helicopter...

Vierailija
155/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ei lähestytä romanttisessa mielessä missään lenkkipolulla. Jos olet kiinnostunut, niin kaveritasolla voit koittaa moikata. Jos nainen ei moikkaa takaisin, niin se on aika selvä merkki, ettei kiinnosta. Voit aloittaa juttelun treenaamisesta ja jos nainen haluaa jutella, niin juttelette muutaman kerran, ja sitten voit ehdottaa juoksemista yhdessä. Siitä se etenee jos etenee tai jäätte kavereiksi. Voi olla niinkin, että nainen haluaa vaan juosta rauhassa.

Millä tavoin romanttinen ja kaverillinen moikkaus eroavat toisistaan? Onko moi-sanassa intonaatiossa eroa esimerkisi?

Voit naisten iskemisessä ottaa ensin tämän asian selville. Tervehtimisissä on eroja.

Etkö oikein osaa kertoa, vai?

Vierailija
156/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voit asiallisesti sanoa että haluaisit tutustua ja että lähtisitkö kahville.

Siinä se.

Ja sitten kunnioitat tietysti vastausta oli se mitä tahansa.

Vierailija
157/157 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen mainita, että kotibileissä joskus pari vuosikymmentä sitten kehuin erään siellä olevan mutta tuntemattoman naisen persettä.

Tästä tuli vaimoni myöhemmin.

Ei nykyään ole ajat samanlaisia.

Näin(kin) suhteet usein alkoivat silloin.