Sanotaan, että kyllä hyviä miehiä on jäljellä kaikenikäisissä, mutta millaisia ja mistä niitä löytää?
Olen kolmekymppinen ja ollut jo 7 vuotta sinkkuna pitkän parisuhteen päätettyä. Olen yrittänyt löytää uuden puolison käymällä eri tapahtumissa, nettideiteillä ja ihan vaan juttelemalla ihmisille, mutta ei vaan nappaa. En tavoittele ihmeellistä ulkonäköä tai ammattia, vaan tärkeintä on, että henkilön seurassa on hyvä olla, ja hän haluaa ymmärtää mulle tärkeitä asioita ja päinvastoin.
Aina kun joku hyvä löytyy, niin saan kuulla henkilön olevan varattu. En löydä yhtäkään sinkkua, jonka kanssa ajatukset menisivät yks yhteen. Alan oikeasti uskoa, että yhtään hyvää ei enää ole jäljellä omassa ikäluokassa. On vaan kaikenlaista perässä vedettävää hiihtäjää, jonka seurassa väsyn.
Täälläkin palstalla on sanottu, että kyllä hyviä miehiä löytyy kaikista ikäluokista. Mutta mitä tällä tarkoitetaan, ja mistä heidät löytää? Tunnetko jonkun hyvä kolmekymppisen (tai jotain 25-45 v väliltä) sinkun, ja millainen hän on tai missä hänet voisi tavata?
Vinkkejä kaivataan tositarkoituksella! Itse voin hoitaa puhumisen ja ulospyytämisen, jos vaan toinen osaa jotenkin viestittää, että on vapaa ja kiinnostunut!
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän tähän sivusta erään muuttujan. Tilastollisesti on 6-20x enemmän seksuaalisesti submissiivisia miehiä kuin dominoivia naisia.
Väitän, että tämä kaataa monen itse asiassa varsin kunnollisen miehen mahdollisuudet.
"Se kipinä"puuttuu, tai nainen jää hämmästelemään miksi mies ei halunnutkaan edetä kun keskustelu treffeillä meni niin hyvin.Dominoiva nainen voi käytännössä valita pinkasta parhaan päältä ja nämä betat jäävät uikuttamaan. Ne ovat niitä apinalauman reunoilla eleleviä koiraita, jotka eivät koskaan uskalla käyttäytyä kuin miehet, koska muuten alfa tappaa, mutta eivät uskalla myöskään lähteä seikkailemaan pois laumasta. Ikuisessa lapsen asemassa.
Sinänsä vertaus on ihan turha koska missään ei sanota, että kaikilla pitäisi olla parittelukumppani. Niillä on, jotka tekevät oikeat asiat. Lapsellisuus ei yleensä ole kovin kovaa huutoa, vähintäänkin pitää sitten ottaa se etäisyys laumaan ja osoittaa naiselle olevansa turvallinen kumppani. Näitä miehiä on vaikka kuinka paljon joilla on se talo tai omaisuutta, mutta kas kummaa kun ovatkin sitten polygamisia tai naisvihaajia savosta...
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että naiselle pitää olla kiva. Ei kai kukaan hullu nyt ala parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka vihaa itseä. Hakekaa ihmeessä apua ja opetelkaa sosiaalisia taitoja ennen kun mietitte parittelua.
Tietysti spermaakin voi aina luovuttaa jos ei tule toimeen elävien naisten kanssa. Jos täyttää lääkärien kriteerit siis. Kainsainvälinen rodunjalostusohjelma...
Sinulla tuntuu olevan jonkinlaisia vihanhallintaongelmia. Kannattaa ehkä miettiä keinoja käsitellä tuota patutunutta miesvihaa.
Tutkitusti subimssiivisia miehiä on enemmän älykkäissä, korkeasti koulutetuissa ja vastuuasemassa olevissa miehissä, mikä romuttaa teoriasi "lauman laidalla" olevista uroksista. Naisilla tämä on taas käänteistä, eli vastaavissa "alfanaaraissa" on enemmän dominoivia yksilöitä.
Tämä ei kuitenkaan tasoita eroa riittävästi, koska epäsuhta on noin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppisenä (omanikäiset) miehet ovat varattuja. Nelikymppisenå alkaa olla tarjontaa toisen kierroksen miehistä. Viisikymppisenä tajuat että miehistä on lähinnä riesaa. Kuusikymppisenä elämä on ihan helmee jos itse olet terve eikä tarvitse huolehtia ikääntyvästä äijänkäppänästä.
Tää nauratti, mutta näin se ehkä just menee! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeampaa järkevän tolkun ihmisen löytää hyvä kumppani vanhemmalla iällä. Tosiasia on, että iso osa vakaista, ihmissuhdetaitoisista ja parisuhteen haluavista on jo löytänyt pitkäaikaisen kumppanin.
Tottakai kaikenlaista tapahtuu ja eroja tulee hyville tyypeille. Mutta suhdanne on erilainen, nuorena paljon on vapaana, vanhempana enemmän b-laatua..
Vapaaehtoistyö oli minun onni, sitä ei tee yleensä kuin hyväntahtoiset ja toimeliaat ihmiset, kenen maailmankuva ulottuu omaa napaa pidemmälle. Löysin hyvän miehen, kenen kanssa arvot kohtaa :)
Mä oon huomannut tämän saman, että kyllä hyvät taitaa olla viety päältä. Parikymppisenä oli ihan eri tilanne, mutta silloin olin itse varattu, joten se meni siinä.
Enpä enää tiedä mitä tässä sitten enää tekis, aika mahdottomalta tuntuu löytää enää hyvää parisuhdetta. Eipä löydy tyyppejä töistä (iso firma), ei harrastuksista, ei kaveriporukoiden kautta.
Ap
Olit jo varattu. Tyydy siihen. Ei ihmiset ole mitään kertakäyttöesineitä, joita voi ottaa aina uuden.
Tuollainen kolmekymppisen naisen epätoivo alkaa jo itsessään olla epäilyttävä ja luotaan työntävä ominaisuus.
Ehkä löydät, ehkä et. Se tiedetään, että tuolla tyylillä ja asenteella et ole löytänyt ketään. Viestisi perusteella se on miesten vika. Ei ole "hyviä" tarjolla. Huonolta siis näyttää, ihan riippumatta niistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä metsässä, piilossa ison puun takana.
Kuulostat murhaajalta 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi esimerkki lisää, kun kysyit. Minä käyn ryhmäliikunnassa jossa on ehkä 1/3 miehiä ja 2/3 naisia. Mutta, koska liikunnallisuus tekee naisesta suositumman kuin miehestä, voisin lyödä pääni pantiksi, että siellä on enemmän sinkkumiehiä kuin sinkkunaisia. Olin juuri eilen ikäiseni naisen parina siellä (naimisissa, mutta minä en ole, eli olist voinut tehdä saman kuin hänkin ja vain kysyä "ollaanko me parina").
Mä käyn myös ryhmäliikunnassa, jossa jakauma on suunnilleen näin, ja koitan jutella sielä vähän kaikkien kanssa, mutta jotenkin monet miehet tuntuu olevan tosi varautuneita. Osa vilkuilee, kun luulen, etten huomaa, mutta jos sanon heille jotain, voi olla, etten saa oikein mitään vastausta. Että ota siitä nyt sitten selvää!
Ap
Tuo kuulostaa oudolta. Vaikea sanoa mistä kiikastaa kun en ole itse ollut paikalla.
Jatketaanko suoralla linjalla?
Jos olet tyrmäävän hyvännäköinen, tuo voi johtua ujoudesta.
Jos olet liian "rempseä", se voi saada miehet vähän lukkoon.
Kumpikaan ei ole iso ongelma (miehet kaipaavat rohkaisua, tai tilanne tuli yllättäen).
Jos olet sosiaalisesti taitamaton ja suodattamaton, se voi ollakin ongelma.
En tiedä. Esim tällä viikolla mentiin salia ympäri, ja sanoin nauraen takana tulevalle, nopeammin liikkuvalle naiselle, että haluatko tästä ohi. Nainen vastasi nauraen, että kiitos, toivottavasti en liikaa painostanut, ja molemmat nauroivat lopulta tilanteelle. Mukava kohtaaminen!
Tehtiin sen jälkeen tosi rankka treeni ja lopulta vietiin painot pois. Mun kädet oli ihan maitohapoilla, niin kommentoin vieressä olevalle miehelle nauraen, et mun kädet ei nyt yhtään toimi. Ja miehin ilme oli kirjaimellisesti 😐, ja ei sanonut mitään. Tuli tyhmä olo.Ap
Voi olla, että hän oli varattu ja halusi välttää vääränlaista signaalia. Jatka vain hyväntuulisia jutustelu yrityksiä muiden kanssa. Ei ole helppo löytää sopivaa kumppania, mutta ei kannata lannistua.
Tää on ehkä totta, ja en kyllä uudelleen tälle tyypille mitään juttua heitä, kun ei tunnu haluavan vuorovaikuttaa minun kanssani.
Ne on kivoja tyyppejä, jolle voi sanoa esim kuntopiirin ohessa, et huh ku tää oli raskas piste ja he vastaavat tyyliin "jep, mutta hyvin sä vedit!" Tommosista kohtaamisista mä tykkään, eli sitten minkä ikäinen, näköinen tai sukupuolta tahansa.
Ap
Kuulostaa siltä, ettei tuossa sitten olekaan ongelmia. Kyse on vain siitä, että niin suuri osa tuon ikäisistä miehistä oikeasti on varattuja (ja voi myös olla, että kiinnostut suosituista yksilöistä, vaikkeivat he olisikaan miljonäärimiesmalleja).
Meillä on ainakin ihan vapautunutta keskustelua ja huumoriakin. Mainittu fitnessmallin näköinen yli 180cm nuorempi nainen heitti joskus treeneissä "jos et ota isompaa painoa kuin mä niin tulen istumaan sun päälle". Ja kyllä, tajuan hyvin, ettei tuo ollut aloite vaan puhdasta läpänheittoa :) Itse en todellakaan uskaltaisi heittää vastaavaa läppää takaisin, sanotaan nyt näin :D
Joku mainitsi, että miehiä kaivataan naisten harrastuksiin. Enpä ole varma. Ehkä jos naiset saisivat suodattaa vain komeat ja karismaattiset miehet? Minusta tuntuu yhä, että naiset haluavat naisten vuorot, ainakin pääasiassa. Voin olla väärässä, jospa tilanne onkin muuttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi esimerkki lisää, kun kysyit. Minä käyn ryhmäliikunnassa jossa on ehkä 1/3 miehiä ja 2/3 naisia. Mutta, koska liikunnallisuus tekee naisesta suositumman kuin miehestä, voisin lyödä pääni pantiksi, että siellä on enemmän sinkkumiehiä kuin sinkkunaisia. Olin juuri eilen ikäiseni naisen parina siellä (naimisissa, mutta minä en ole, eli olist voinut tehdä saman kuin hänkin ja vain kysyä "ollaanko me parina").
Mä käyn myös ryhmäliikunnassa, jossa jakauma on suunnilleen näin, ja koitan jutella sielä vähän kaikkien kanssa, mutta jotenkin monet miehet tuntuu olevan tosi varautuneita. Osa vilkuilee, kun luulen, etten huomaa, mutta jos sanon heille jotain, voi olla, etten saa oikein mitään vastausta. Että ota siitä nyt sitten selvää!
Ap
Tuo kuulostaa oudolta. Vaikea sanoa mistä kiikastaa kun en ole itse ollut paikalla.
Kumpikaan ei ole iso ongelma (miehet kaipaavat rohkaisua, tai tilanne tuli yllättäen).
En tiedä. Esim tällä viikolla mentiin salia ympäri, ja sanoin nauraen takana tulevalle, nopeammin liikkuvalle naiselle, että haluatko tästä ohi. Nainen vastasi nauraen, että kiitos, toivottavasti en liikaa painostanut, ja molemmat nauroivat lopulta tilanteelle. Mukava kohtaaminen!
Tehtiin sen jälkeen tosi rankka treeni ja lopulta vietiin painot pois. Mun kädet oli ihan maitohapoilla, niin kommentoin vieressä olevalle miehelle nauraen, et mun kädet ei nyt yhtään toimi. Ja miehin ilme oli kirjaimellisesti 😐, ja ei sanonut mitään. Tuli tyhmä olo.Ap
Voi olla, että hän oli varattu ja halusi välttää vääränlaista signaalia. Jatka vain hyväntuulisia jutustelu yrityksiä muiden kanssa. Ei ole helppo löytää sopivaa kumppania, mutta ei kannata lannistua.
Tää on ehkä totta, ja en kyllä uudelleen tälle tyypille mitään juttua heitä, kun ei tunnu haluavan vuorovaikuttaa minun kanssani.
Ne on kivoja tyyppejä, jolle voi sanoa esim kuntopiirin ohessa, et huh ku tää oli raskas piste ja he vastaavat tyyliin "jep, mutta hyvin sä vedit!" Tommosista kohtaamisista mä tykkään, eli sitten minkä ikäinen, näköinen tai sukupuolta tahansa.
Ap
Kuulostaa siltä, ettei tuossa sitten olekaan ongelmia. Kyse on vain siitä, että niin suuri osa tuon ikäisistä miehistä oikeasti on varattuja (ja voi myös olla, että kiinnostut suosituista yksilöistä, vaikkeivat he olisikaan miljonäärimiesmalleja).
Meillä on ainakin ihan vapautunutta keskustelua ja huumoriakin. Mainittu fitnessmallin näköinen yli 180cm nuorempi nainen heitti joskus treeneissä "jos et ota isompaa painoa kuin mä niin tulen istumaan sun päälle". Ja kyllä, tajuan hyvin, ettei tuo ollut aloite vaan puhdasta läpänheittoa :) Itse en todellakaan uskaltaisi heittää vastaavaa läppää takaisin, sanotaan nyt näin :D
Joku mainitsi, että miehiä kaivataan naisten harrastuksiin. Enpä ole varma. Ehkä jos naiset saisivat suodattaa vain komeat ja karismaattiset miehet? Minusta tuntuu yhä, että naiset haluavat naisten vuorot, ainakin pääasiassa. Voin olla väärässä, jospa tilanne onkin muuttumassa.
Selittää miksi olet sinkku kun et ottanut haastetta vastaan.
Hankala sanoa, mutta älä luovuta. Varmasti sopiva osuu vielä kohdalle kun vaan jatkat yrittämistä. Työpaikan vaihto tai muutto saattaa auttaa. Itse sain aikanaan kenkää exältä 29-vuotiaana ja ajattelin tuolloin viettäväni poikamiehen elämää jonkin aikaa. Nörttinä en olisi uskaltanut naisia lähesty. Aikanaan kerran yritin ja pakit olivat aika julma kokemus. Sen jälkeen olen odottanut aloitetta naisilta, näin teki myös ex eli iski minut. Kaksi kuukautta eron jälkeen tuli tekstiviesti haluanko lähteä treffeille. Olin vähän hämilläni mutta lähdin. Sillä tiellä ollaan nyt jo oltu pitkästi yli 20 vuotta. Ja en todellakaan ole perässä vedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mulle just ne, jotka on kaikkein mukavampia, ei ole niitä komeita ja karismaattisia yksilöitä, vaan enempi vähän hinteliä vanhempia miehillä, joilla on jo vähän kremppaa kehossa. Ovat ihanan rentoja itsensä kanssa. Mun mielestä on ihanaa, että näitä on mukana porukassa!
Sitten taas ne nuoremmat ja paremman näköiset eivät sano mitään mun heittoihin. Tuijottavat kyllä, mutta eivät saa suutaan auki. Huomaan kuitenkin välillä vilkuilua omaan suuntaani, ja jos vahingossa katseet kohtaa, niin pää käännetään nopeasti pois. Itse tykkään jutustella vähän kaikkien kanssa, mutta olen oppinut, että näille ei kannata sanoa mitään. Ihmesakkia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Joku mainitsi, että miehiä kaivataan naisten harrastuksiin. Enpä ole varma. Ehkä jos naiset saisivat suodattaa vain komeat ja karismaattiset miehet? Minusta tuntuu yhä, että naiset haluavat naisten vuorot, ainakin pääasiassa. Voin olla väärässä, jospa tilanne onkin muuttumassa.Mulle just ne, jotka on kaikkein mukavampia, ei ole niitä komeita ja karismaattisia yksilöitä, vaan enempi vähän hinteliä vanhempia miehillä, joilla on jo vähän kremppaa kehossa. Ovat ihanan rentoja itsensä kanssa. Mun mielestä on ihanaa, että näitä on mukana porukassa!
Sitten taas ne nuoremmat ja paremman näköiset eivät sano mitään mun heittoihin. Tuijottavat kyllä, mutta eivät saa suutaan auki. Huomaan kuitenkin välillä vilkuilua omaan suuntaani, ja jos vahingossa katseet kohtaa, niin pää käännetään nopeasti pois. Itse tykkään jutustella vähän kaikkien kanssa, mutta olen oppinut, että näille ei kannata sanoa mitään. Ihmesakkia!
Ap
Miten hyvännäköinen olet?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän tähän sivusta erään muuttujan. Tilastollisesti on 6-20x enemmän seksuaalisesti submissiivisia miehiä kuin dominoivia naisia.
Väitän, että tämä kaataa monen itse asiassa varsin kunnollisen miehen mahdollisuudet.
"Se kipinä"puuttuu, tai nainen jää hämmästelemään miksi mies ei halunnutkaan edetä kun keskustelu treffeillä meni niin hyvin.Dominoiva nainen voi käytännössä valita pinkasta parhaan päältä ja nämä betat jäävät uikuttamaan. Ne ovat niitä apinalauman reunoilla eleleviä koiraita, jotka eivät koskaan uskalla käyttäytyä kuin miehet, koska muuten alfa tappaa, mutta eivät uskalla myöskään lähteä seikkailemaan pois laumasta. Ikuisessa lapsen asemassa.
Sinänsä vertaus on ihan turha koska missään ei sanota, että kaikilla pitäisi olla parittelukumppani. Niillä on, jotka tekevät oikeat asiat. Lapsellisuus ei yleensä ole kovin kovaa huutoa, vähintäänkin pitää sitten ottaa se etäisyys laumaan ja osoittaa naiselle olevansa turvallinen kumppani. Näitä miehiä on vaikka kuinka paljon joilla on se talo tai omaisuutta, mutta kas kummaa kun ovatkin sitten polygamisia tai naisvihaajia savosta...
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että naiselle pitää olla kiva. Ei kai kukaan hullu nyt ala parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka vihaa itseä. Hakekaa ihmeessä apua ja opetelkaa sosiaalisia taitoja ennen kun mietitte parittelua.
Tietysti spermaakin voi aina luovuttaa jos ei tule toimeen elävien naisten kanssa. Jos täyttää lääkärien kriteerit siis. Kainsainvälinen rodunjalostusohjelma...
Sinulla tuntuu olevan jonkinlaisia vihanhallintaongelmia. Kannattaa ehkä miettiä keinoja käsitellä tuota patutunutta miesvihaa.
Tutkitusti subimssiivisia miehiä on enemmän älykkäissä, korkeasti koulutetuissa ja vastuuasemassa olevissa miehissä, mikä romuttaa teoriasi "lauman laidalla" olevista uroksista. Naisilla tämä on taas käänteistä, eli vastaavissa "alfanaaraissa" on enemmän dominoivia yksilöitä.
Tämä ei kuitenkaan tasoita eroa riittävästi, koska epäsuhta on noin suuri.
Jep. Olen itse johtavassa asemassa ja kyllä tuossa perää on. On todella vapauttavaa kun edes joskus saa olla se jonka ei tarvitse päättää ja johtaa. Kun sängyssä nainen määrää ja tarvittaessa näyttää kaapin paikan, niin mikäs sen parempaa. Toisinaan käskytys kotitöihinkin on jees, joskin teen niitä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kaivataan ainakin lavatansseihin, kun niissä pääasiassa mennään mies-nainen-pareina ja naisia on paljon enemmän kuin miehiä. Eli siis osa naisista ei pääse tanssimaan vaikka haluaisikin ja on maksanut pääsylipun.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei löydä baareista tai mistään juottoloista tai tapahtumista. Minut löytää arjessa, mutta jostain syystä arjessa naiset ovat zombimodessa.
Minut löytää baareista, juottoloista ja tapahtumista, mutta juon vain yhden illassa. Siksi varmaan olen yksin, kun en vedä perskänniä. Nainen.
Tyypilliset syyt:
- vietät illan kaveriesi tai kaverisi seurassa, ja annatte ympärillenne signaalin "älä lähesty"
- sinulla on torjuva ilme tai kehonkieli
- porukassa toimit kuten naiset usein toimivat, eli kaikki huomio on porukan ns. johtavassa uroksessa, muiden muuttuessa näkymättömiksiSyy on se, että vaikka olen ujo ja hiljainen, hymyilen paljon ja olen ehkä liian kaunis ja siten monille miehille, joista itse tykkäisin saavuttamaton. Vain vääränlaiset itserakkaat narsisti-sovinistit lähestyvät.
Tai saat vaan tasoistasi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeampaa järkevän tolkun ihmisen löytää hyvä kumppani vanhemmalla iällä. Tosiasia on, että iso osa vakaista, ihmissuhdetaitoisista ja parisuhteen haluavista on jo löytänyt pitkäaikaisen kumppanin.
Tottakai kaikenlaista tapahtuu ja eroja tulee hyville tyypeille. Mutta suhdanne on erilainen, nuorena paljon on vapaana, vanhempana enemmän b-laatua..
Vapaaehtoistyö oli minun onni, sitä ei tee yleensä kuin hyväntahtoiset ja toimeliaat ihmiset, kenen maailmankuva ulottuu omaa napaa pidemmälle. Löysin hyvän miehen, kenen kanssa arvot kohtaa :)
Mä oon huomannut tämän saman, että kyllä hyvät taitaa olla viety päältä. Parikymppisenä oli ihan eri tilanne, mutta silloin olin itse varattu, joten se meni siinä.
Enpä enää tiedä mitä tässä sitten enää tekis, aika mahdottomalta tuntuu löytää enää hyvää parisuhdetta. Eipä löydy tyyppejä töistä (iso firma), ei harrastuksista, ei kaveriporukoiden kautta.
Ap
Olit jo varattu. Tyydy siihen. Ei ihmiset ole mitään kertakäyttöesineitä, joita voi ottaa aina uuden.
Tuollainen kolmekymppisen naisen epätoivo alkaa jo itsessään olla epäilyttävä ja luotaan työntävä ominaisuus.
Ehkä löydät, ehkä et. Se tiedetään, että tuolla tyylillä ja asenteella et ole löytänyt ketään. Viestisi perusteella se on miesten vika. Ei ole "hyviä" tarjolla. Huonolta siis näyttää, ihan riippumatta niistä miehistä.
Täysin asiaton ja turha viesti. Oletko entinen koulukiusattu joka ei ole käsitellyt traumaansa tai ehkä kiusaaja joka ei vielä aikuisenakaan tajua lopettaa. Naurettava koko viesti.
AP vaikuttaa oikein mukavalta pohdintoineen ja viestittelytyyliltään. Toivottavasti osuu sopiva kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Joku mainitsi, että miehiä kaivataan naisten harrastuksiin. Enpä ole varma. Ehkä jos naiset saisivat suodattaa vain komeat ja karismaattiset miehet? Minusta tuntuu yhä, että naiset haluavat naisten vuorot, ainakin pääasiassa. Voin olla väärässä, jospa tilanne onkin muuttumassa.Mulle just ne, jotka on kaikkein mukavampia, ei ole niitä komeita ja karismaattisia yksilöitä, vaan enempi vähän hinteliä vanhempia miehillä, joilla on jo vähän kremppaa kehossa. Ovat ihanan rentoja itsensä kanssa. Mun mielestä on ihanaa, että näitä on mukana porukassa!
Ap
Miten hyvännäköinen olet?
ohis
Suht tavallisen näköinen, mutta hyvässä kunnossa. Olen kuitenkin kuullut kaverimiehiltä, että he pitävät minun asenteestani, kun olen määrätietoinen ja itsevarma, mutta samalla herkkä ja nauravainen. Esim treeneissä teen asiat täysillä miettimättä mitä muut ajattelee, ja jotenkin se tuntuu kiinnostavan joitain tyyppejä. Mutta eivät sitten kuitenkaan vastaa, jos puhun heille jotain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin vielä edelliseen eron tavoitteissa ja biologiassa.
Jos mietimme miehiä jotka eivät olleet komeita ja itsevarmoja, ja kenties saivat olla pitkään sinkkuina, miehet eivät enää ajattele "vau, sain naisen, luulin jo jääväni ilman!".
Näiden miesten intresseinä on ollut päästä seurustelemaan ja hankkia lapsia vasta vuosien lapsettoman seurustelun jälkeen. Naiset ovat kuitenkin saaneet kokemuksensa komeampien ja itsevarmempian miesten kanssa, joilla on ollut lukuisia tyttöystäviä, ja koska naisilla on erilainen biologia, he eivät voi odottaa lasten hankkimista yhtä kauan kuin miehet.
Mutta koska nainen on siirtänyt seurustelua tämän luotettavan perusmiehen kanssa, mies haluaakin osansa lapsettomasta seurustelusta eikä suostu heti hankkimaan lapsia, mikä asettaa naisen asemaan jossa hän on vaarassa jäädä lapsettomaksi jos tämäkin suhde kariutuu tai mies ei haluakaan lapsia koskaan (tämän riskiä lisää se, että mies on jo nähnyt kuinka hänen tuttujensa lapsiperhe-elämä on työntäyteistä ja raskasta).
Näistä syistä yhteiskunta on enne pyrkinyt kannustamaan malliin jossa seurustellaan naapurinpojan kanssa nuorena, eikä pelimiehiä suvaita.Monogamia-perinne juontaa juurensa domestikaatioon missä naisia on käytännössä myyty tasapuolisuusperiaatteella kaikille kylän olmeillekin, joka on osaltaan johtanut siihen että ihmiskunnan perimä on pilaantunut. Naaraat suorittavat suvunjatkamisvalinnan luonnossa, koiras haluaa aina paritella.
Ja mihinkään pillua kaikille tasapuolisesti -periaatteeseen ei olla koskaan palaamassa. Miehillä on 2 vaihtoehtoa: joko kasvaa aviomiehiksi aviomiesten velvollisuuksien kera tai sitten tumputtaa itsensä helvettiin. Naisille on oikeasti aivan sama kumman valitsette, meillä on jo järjestelmät missä lääkäri siementää kaikki halukkaat naiset jotka eivät saa siementä haluamaltaan mieheltä. Myös kumppanuusvanhemmuus-miehissä on auliita lahjoittajia. Jotkut näistä yksilöistä ovat lahjoittaneet jopa sadoille.
Tilanne on siis se, että vain käytännössä täysin kelvottomat miehet eivät enää pääse pariutumaan. Ne, jotka ovat pahoinpidelleet, kaltoinkohdelleet tai esim. käyttäneet vaimojaan se ksiorjina. Mikään näistä ei kuulu ihmisyyteen, toisin kuin jotkut yrittävät parisuhdemeemin varjolla väittää. Se että tällaiset tyypit siivotaan pois geenipoolista ei ole kenellekään huono asia. Ehkäpä tällainen mies syntyy seuraavassa elämässä johonkin vähän terveempään ympäristöön missä saa paremman mallin mieheydestä, kuin pornotumputtaminen ja misogynia. Tai sitten ei. Ehkä hän syntyy siaksi laitokseen.
Kirjoitit, että kelvottomien miesten lisääntymättömyys on hyvä asia geenipoolin kannalta. Moni (kunnollinenkin) mies on kautta historian jäänyt lapsettomaksi. Tässä ei ole mitään uutta.
Entäs naisten osuus. Geenipooli ei "puhdistu" sillä, että miehille kelpaamattomat naaraat voivat käydä siementämässä itsensä jonkun vieraan miehen siittiöillä. Puhumattakaan isättömyyden riskeistä lapselle, yksinhuoltajan uupumis- ja köyhyysloukkuineen.
Vaikea vastata, kun ei tiedä, millainen olisi henkisesti kiinnostava mies ap:lle. Mitkä ovat ap sulle tärkeitä asioita, joihin viittasit aloituksessa?
Mikä kiire on löytää kumppani, onko lapsihaaveita? Ehkä sellainen malttamattomuus ja hätäisyys voi olla vähän turnoff. Ei riittävän samanhenkistä ihmistä löydy edes kaveriksi hetkessä, niin sellaisen löytäminen kumppaniksi voi viedä kauankin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on rehupellolla miehen serkku paalaamassa, viimeinen lomaviikonloppu, huomenna illalla palaa Helsinkiin johonkin hyväpalkkaiseen paperinpyöritystyöhön. Oliskohan tuolla ikää 35 v, vähän hiljainen, mutta huumorintajuinen. Ei exää tai lapsia, oma asunto keskustassa.
Vikana siinä on varmaan työorientoituminen, siksi se on nyt meilläkin, kun tykkää työstä.
Kuulostaa tylsältä ja inceliltä. AP
Hyvät miehet haluavat hyviä naisia.
Ap