Ärsyttää miehet, jotka lähettävät "hyvää huomenta! Miten nukuit", "miten päivä mennyt","hyvää yötä" -viestejä
Olemme hei vain matchanneet ja vähän jutelleet, ehkä kerran tavattu. Ymmärrän paremmin suhteessa, mutta en parisuhteessa kauan sietäisi tuollaista viestittelyä päivittäin. Ymmärrän, jos on joku erikoistilanne, esim. läheinen kuollut.
Kommentit (63)
Nussittuna nukut paremmin!
T. Toimi
Kunpa joku lähettäisi mulle tuollaisia. Oletko vähän pöljä?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa joku lähettäisi mulle tuollaisia. Oletko vähän pöljä?
Miksi haluat olla noin aktiivisesti viestittelemässä jonkun kanssa?
Sama. Olen ollut naimisissa yli 25 vuotta ja laitan vaimolleni korkeintaan
"Maito on loppu ja sokeri"- tyylisiä viestejä.
Ei mua kiinnosta kuulumisten kysely, kyllä ne kuulee sitten kun nähdään. M43
Miehet pelkäävät, että unohdat heidät, jos eivät koko ajan ole ilmoittamassa itsestään.
Seurustelun alussa se oli ihan kivaa ja jännää, mutta kun suhde etenee pidemmälle ja ollaan jo vakiinnuttu toistemme kanssa, tuollaiset jatkuvat viestit kyllä ärsyttäisi. Ja vielä noin siirappiset.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun alussa se oli ihan kivaa ja jännää, mutta kun suhde etenee pidemmälle ja ollaan jo vakiinnuttu toistemme kanssa, tuollaiset jatkuvat viestit kyllä ärsyttäisi. Ja vielä noin siirappiset.
Mutta jos ei edes seurustella vielä, niin helvetin raskasta
Miten tahditonta, en tajua miten edes kehtaavat? Ghoustia kehiin sisko, swaippaa siat oikealle ja hanki parempaa seuraa- because You Worth It - ja sul on oikeus sun tunteisiin.
Ei miehet tuollaisia kauaa jaksa lähetellä, jos et vastaa niihin. Joten ap, miksi vastaat niihin?
No mitä sitten pitäisi laittaa?
"haista paska"
"painu v*ttuun"
Onpa ap:n elämä vaikeaa.
Ymmärrän täysin aloittajaa. Kun Tinderissä on yli sata matchiä ja monessa 20 keskustelua ja olet ehtinyt treffaamaan vasta 6 niin ei hemmetti ehdi kaikille noita huomenia toivottaa. Ja ne jotka EI OLE Tinderi-skenessä sisällä niin tiedoksi että tuo ”kivaa työpäivää”, ” hyvää yötä”, ”huomenta” ei ole mikään huomionosoitus, vaan riman alitus, minimipanostus jolla saa jotenkin keskustelun jatkumaan. Jos on aidosti kiinnostunut, kirjoittaa vähän muuta. Tsemmppiä ap, I feel you.
No on nuo tunkeilevia jos ei seurustella.
Vastaa seuraavalla kerralla, että nukuit huonosti kun tuli nussittua koko yö.
Olet outo tai tunteeton. Et osaa asettua toisen asemaan etkä varsinkaan ole ihastunut. Miksi roikotat miehiä jos et ole kiinnostunut?
Olen samaa mieltä ja olen mies. Totesin, etten halua lähettää noita, enkä vastata niihin, joten poistin Tinderin ja elän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pelätä, että kysyy uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla ilkeä ihmiselle, joka ihan ystävällisesti lähestyy sinua? Eikö voi vain sanoa suoraan, ettei kiinnosta?
Ei ihme että olet sinkku.