Ärsyttää miehet, jotka lähettävät "hyvää huomenta! Miten nukuit", "miten päivä mennyt","hyvää yötä" -viestejä
Olemme hei vain matchanneet ja vähän jutelleet, ehkä kerran tavattu. Ymmärrän paremmin suhteessa, mutta en parisuhteessa kauan sietäisi tuollaista viestittelyä päivittäin. Ymmärrän, jos on joku erikoistilanne, esim. läheinen kuollut.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen ollut naimisissa yli 25 vuotta ja laitan vaimolleni korkeintaan
"Maito on loppu ja sokeri"- tyylisiä viestejä.
Ei mua kiinnosta kuulumisten kysely, kyllä ne kuulee sitten kun nähdään. M43
Tää oli varmaan vitsi?
No miks pitäis viestitellä?Itselleni on vaan plussaa, ettei mies viestittele. Itse inhoan viestittelyä ja vitutttaa suuresti kaikki nykyajan perseaivoihmiset jotka kuluttaa kyllä runsaasti aikaa vtttu VIESTITTELEMÄLLÄ läheistensä kanssa ja roikkumalla kaikenmaailman ryhmächateissa, mutta ei kyläillä toisten luona juuri ollenkaan, ja liveseuran saaminen alkaa olla suunnilleen jotain hippien hommaa.
Mitenkös niitä tapaamisia muuten saa järkättyä kuin viestittelemällä ensin?🤔🤔
No esim. soittamalla.
Ja toki varmaan ymmärsit ettei tässä nyt tarkoitettu viestejä joilla sovitaan tapaamisia, eihän aloituksessakaan ole kyse sellaisista.. älä esitä tyhmää.
Mutta kommentissasi puhuit viestittelystä yleiskäsitteenä?
Minusta kivaa juuri parisuhteessa, etenkin jos toinen on matkoilla tms.
Jos ei olla parisuhteessa, niin tuntuu ehkä hieman ahdistavalta. Varsinkin, jos ei itse ole erityisen kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli varmaan vitsi?
No miks pitäis viestitellä?Itselleni on vaan plussaa, ettei mies viestittele. Itse inhoan viestittelyä ja vitutttaa suuresti kaikki nykyajan perseaivoihmiset jotka kuluttaa kyllä runsaasti aikaa vtttu VIESTITTELEMÄLLÄ läheistensä kanssa ja roikkumalla kaikenmaailman ryhmächateissa, mutta ei kyläillä toisten luona juuri ollenkaan, ja liveseuran saaminen alkaa olla suunnilleen jotain hippien hommaa.
Mitenkös niitä tapaamisia muuten saa järkättyä kuin viestittelemällä ensin?🤔🤔
No esim. soittamalla.
Ja toki varmaan ymmärsit ettei tässä nyt tarkoitettu viestejä joilla sovitaan tapaamisia, eihän aloituksessakaan ole kyse sellaisista.. älä esitä tyhmää.Mutta kommentissasi puhuit viestittelystä yleiskäsitteenä?
Arvasin, että jatkat jankutusta. :)
Useat läheiseni soittavat mulle kun sopivat näkemistä, ja se on hyvä niin. Mies soittaa aina.
Kuten aiemmin kirjoitin, nuo viestittelijät ja ryhmächateissa roikkujat ei juuri kyläile - eli he eivät näihin ihmisiin kuulu. Heillä ihan oma tapansa sosialisoida. Jatka toki edelleen!
Ei Ap:n ainakaan kannata ihmetellä miksi on sinkku, jollei parisuhteessakaan halua viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap:n ainakaan kannata ihmetellä miksi on sinkku, jollei parisuhteessakaan halua viestitellä.
Löytyy niitä sellaisiakin miehiä jotka soittavat, eivät viestittele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niitä sellaisiakin miehiä jotka soittavat, eivät viestittele
Jatkuva soittelu mua vasta hermostuttaakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, sun vaimo tuskin haluaa edes kuulla susta mitään, vähän eri juttu, kun yrittää tutustua johonkuhun seurustelu mielessä. Kannattaa pitää tämä mielessäsi, kun vaimo kohta potkaisee sut "ihan yllättäen" pihalle.
Tämä selvästi jakaa ihmisiä. Toiset haluaa pitää viestittelyn ja/tai kuulumisten kyselyt minimissä ja toiset taas tykkää, jopa siinä vaiheessa, kun vasta tutustutaan. Itse tykkään, että yhteydenpito on säännöllistä, ehkä 1-2 keraa päivässä, mutta en jaksaisi pitkin päivää. Oman kokemukseni mukaan tää kannattaa selvittää heti, ja jos toinen on ihan eri tyyppiä, kuin itse, ei kannata tuhlata yhtään paukkuja enempää, ei tule toimimaan. Ikinä. Toiset ihmiset haluaa ja tarvitsee enemmän yhteyttä, kuin toiset ja se heille suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niitä sellaisiakin miehiä jotka soittavat, eivät viestitteleJatkuva soittelu mua vasta hermostuttaakin.
Ap
No onhan toi rasittavaa. Miehiltä lähtee niin helposti homma käsistä, kun innostuvat naisesta 🥹
Teidän täytyy keskustella tosta, jos sulla on yhtään mielenkiintoa miestä kohtaan. Jos ei, heivaa laidan yli.
Vierailija kirjoitti:
Nussittuna nukut paremmin!
T. Toimi
Projisoit. Mies nukkuu hyvin orkun saatuaan kun hänen hyväksikäyttämänsä nainen hautoo vieressä murhaa.
Kai tiesitkin, että sinkkunaiset saa paljon enemmän orgasmeja (yksinään) kuin parisuhteessa miessian kanssa olevat.
Tämäkin yksi syy, miksemme halua parisuhdetta. Olemme kyllästyneet teidän runkkaamiseenne.
N
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, kun ei ole tarkempaa tietoa suhteensa laadusta. Alkumetreillä tuollainen voi tuntua ärsyttävältä.
Viestittelen vaimoni kanssa korkeintaan kysyäkseni onko ruoka jo valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussittuna nukut paremmin!
T. Toimi
Projisoit. Mies nukkuu hyvin orkun saatuaan kun hänen hyväksikäyttämänsä nainen hautoo vieressä murhaa.
Kai tiesitkin, että sinkkunaiset saa paljon enemmän orgasmeja (yksinään) kuin parisuhteessa miessian kanssa olevat.
Tämäkin yksi syy, miksemme halua parisuhdetta. Olemme kyllästyneet teidän runkkaamiseenne.
N
Hautoo murhaa tai itkee hiljaa tyypistä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kohta toikin loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautuu jälleen yksi mies, jolle ero tulee puskista 😂 Rupea vaan katselemaan jo laastaria.
Läheisesi on kuollut, oikein hyvää huomenta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kohta toikin loppuu.
Itsekin mietin onko tuossa jo liikaa viestittelyä.
Mitä ärsyttävää siinä on?? Kertoo sen että olet toisen ajatuksissa😊 mikäs sen ihanampaa kuin nähdä että toinen on laittanut viestiä ja tajuta että olet tärkeä. Näin me mieheni kanssa tehdään😊
Oot aika liikuttava tolla uhoomisella 😆
Ymmärrän tuon jos ollaan tutustumisvaiheessa, asutaan etäällä ja vasta mietitään onko mitään yhteistä. Muuten en ole yhtään viestittelijätyyppiä ja viestiä laitetaan vain jos on oikeasti asiaa.