Ärsyttää miehet, jotka lähettävät "hyvää huomenta! Miten nukuit", "miten päivä mennyt","hyvää yötä" -viestejä
Olemme hei vain matchanneet ja vähän jutelleet, ehkä kerran tavattu. Ymmärrän paremmin suhteessa, mutta en parisuhteessa kauan sietäisi tuollaista viestittelyä päivittäin. Ymmärrän, jos on joku erikoistilanne, esim. läheinen kuollut.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun alussa se oli ihan kivaa ja jännää, mutta kun suhde etenee pidemmälle ja ollaan jo vakiinnuttu toistemme kanssa, tuollaiset jatkuvat viestit kyllä ärsyttäisi. Ja vielä noin siirappiset.
Oli ehkä ensimmäisen seurustelun alkuaikana. Sittemmin avioliiton kokeneena ja lukuisia lyhyitä suhteita kokeneena, noissa ei ole enää mitään jännnää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin aloittajaa. Kun Tinderissä on yli sata matchiä ja monessa 20 keskustelua ja olet ehtinyt treffaamaan vasta 6 niin ei hemmetti ehdi kaikille noita huomenia toivottaa. Ja ne jotka EI OLE Tinderi-skenessä sisällä niin tiedoksi että tuo ”kivaa työpäivää”, ” hyvää yötä”, ”huomenta” ei ole mikään huomionosoitus, vaan riman alitus, minimipanostus jolla saa jotenkin keskustelun jatkumaan. Jos on aidosti kiinnostunut, kirjoittaa vähän muuta. Tsemmppiä ap, I feel you.
Onko sulla rima alhaalla vai onko Tinder oikeasti noin pullollaan ihania miehiä, että ihan satoja matcheja? N22
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin aloittajaa. Kun Tinderissä on yli sata matchiä ja monessa 20 keskustelua ja olet ehtinyt treffaamaan vasta 6 niin ei hemmetti ehdi kaikille noita huomenia toivottaa. Ja ne jotka EI OLE Tinderi-skenessä sisällä niin tiedoksi että tuo ”kivaa työpäivää”, ” hyvää yötä”, ”huomenta” ei ole mikään huomionosoitus, vaan riman alitus, minimipanostus jolla saa jotenkin keskustelun jatkumaan. Jos on aidosti kiinnostunut, kirjoittaa vähän muuta. Tsemmppiä ap, I feel you.
Joo, elämäsi on verkossa. Tajuatko miten hölmöltä toi Tinderpyörityksesi kuulostaa? Miksi sitten menet sinne jos siellä on noin kauheita ihmisiä?
Tee sellainen automaattivastaus, jonka copy-pastetat aina vastaukseksi, kun et jaksa muuta. Tyyliin:
"Kiitos yhteydenotosta. En ole juuri nyt paikalla, mutta palaan myöhemmin asiaan."
No miks lähdet tollaseen? Itse en tod lähtisi, saati jonkun MATCHIN (eli ei-kenenkään) kanssa.
Toki jos itsekin kaipaat jotain yksinäisyyden poistoa tuollaisilla turhilla viestittelyillä nobodyn kanssa, niin mikäs siinä - aivan inhimillistä sinänsä.
😂😂😂😂 Suomalaiset romanttiset naiset,kun jo normi kysymykset ovat liikaa.
noi on yleis viestejä ,joihin voi vastata pitkästi jos toivoo keskustelua. jos et tykkää viesteistä voithan ilmaista että mielummin puhut livenä ,etkä halua viestejä iltaisin jne.kommunikaatio on tärkeää suhteissa.
voihthan sä viestiä itse jotain fiksua miehille myös.
Voi miten epäkohteliasta miehiltä, uskaltavat ihan toivottaa hyvää huomenta ja yötä!
Ymmärrä täysin tuon ärsyttävyyden. Veikkaan, että yksi syy noiden lähettämiseen on se, että mies aavistaa ja tietää kilpailun olevan helevetin kovaa, ja naiset aina kertovat, kuinka miehen pitää osoittaa olevansa Kiinnostunut. Siksi jotkut lähettävät jonnin joutavia kysymyksiä osoittaakseen kiinnostuksensa ja päihittääkseen kilpakosijat.
Voi hitsi! Itse lähetän vaimolle aina tuollaisia viestejä jos olen poissa kotoa.
Lisään niihin vielä sydämiä yms
Täytynee lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen ollut naimisissa yli 25 vuotta ja laitan vaimolleni korkeintaan
"Maito on loppu ja sokeri"- tyylisiä viestejä.
Ei mua kiinnosta kuulumisten kysely, kyllä ne kuulee sitten kun nähdään. M43
Tää oli varmaan vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi! Itse lähetän vaimolle aina tuollaisia viestejä jos olen poissa kotoa.
Täytynee lopettaa.
Lopeta heti.
Vierailija kirjoitti:
Täytynee lopettaa.
Puhuiko AP aviopuolisostaan?
Sitähän minäkin..
Miten suhde ja parisuhde eroaa toisistaan?🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli varmaan vitsi?
No miks pitäis viestitellä?
Itselleni on vaan plussaa, ettei mies viestittele. Itse inhoan viestittelyä ja vitutttaa suuresti kaikki nykyajan perseaivoihmiset jotka kuluttaa kyllä runsaasti aikaa vtttu VIESTITTELEMÄLLÄ läheistensä kanssa ja roikkumalla kaikenmaailman ryhmächateissa, mutta ei kyläillä toisten luona juuri ollenkaan, ja liveseuran saaminen alkaa olla suunnilleen jotain hippien hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytynee lopettaa.
Puhuiko AP aviopuolisostaan?
Sitähän minäkin..
Parisuhde se avioliittokin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli varmaan vitsi?
No miks pitäis viestitellä?Itselleni on vaan plussaa, ettei mies viestittele. Itse inhoan viestittelyä ja vitutttaa suuresti kaikki nykyajan perseaivoihmiset jotka kuluttaa kyllä runsaasti aikaa vtttu VIESTITTELEMÄLLÄ läheistensä kanssa ja roikkumalla kaikenmaailman ryhmächateissa, mutta ei kyläillä toisten luona juuri ollenkaan, ja liveseuran saaminen alkaa olla suunnilleen jotain hippien hommaa.
Mitenkös niitä tapaamisia muuten saa järkättyä kuin viestittelemällä ensin?🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli varmaan vitsi?
No miks pitäis viestitellä?Itselleni on vaan plussaa, ettei mies viestittele. Itse inhoan viestittelyä ja vitutttaa suuresti kaikki nykyajan perseaivoihmiset jotka kuluttaa kyllä runsaasti aikaa vtttu VIESTITTELEMÄLLÄ läheistensä kanssa ja roikkumalla kaikenmaailman ryhmächateissa, mutta ei kyläillä toisten luona juuri ollenkaan, ja liveseuran saaminen alkaa olla suunnilleen jotain hippien hommaa.
Mitenkös niitä tapaamisia muuten saa järkättyä kuin viestittelemällä ensin?🤔🤔
No esim. soittamalla.
Ja toki varmaan ymmärsit ettei tässä nyt tarkoitettu viestejä joilla sovitaan tapaamisia, eihän aloituksessakaan ole kyse sellaisista.. älä esitä tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Täytynee lopettaa.
Älä ihmeessä. Tuohan on kiva parisuhteen juttu.
AP:llä on ihan eri tilanne. Hän ei ole parisuhteessa ollenkaan, vaan ne ovat tapailumiehiä tai sellaisia joita ei ole edes tavannut, jotka huhuilevat perään.
Olette outoja