Ärsyttää miehet, jotka lähettävät "hyvää huomenta! Miten nukuit", "miten päivä mennyt","hyvää yötä" -viestejä
Olemme hei vain matchanneet ja vähän jutelleet, ehkä kerran tavattu. Ymmärrän paremmin suhteessa, mutta en parisuhteessa kauan sietäisi tuollaista viestittelyä päivittäin. Ymmärrän, jos on joku erikoistilanne, esim. läheinen kuollut.
Kommentit (120)
Olisikohan ahdistuneesti kiintynyt mies?
Ei löydy dick picin voittanutta.
Säilyy erotiikkakin mukana!
Vierailija kirjoitti:
Dick pick vastauksena, kun toinen laittaa "miten päivä mennyt" :D
Ime ny jormaa... mitä muuta tossa vaiheessa VOI viestittää? Ettehän te tunne vielä. Ette te tiedä toistenne elämästä. Jos toiselle haluaa jotain laittaa, niin se huomenta on helvetin hyvä. Vai kelpaisiko paremmin: "sää tänään on pilvinen" tai "MINÄ lähden nyt aamupalalle ja töihin".
Vierailija kirjoitti:
Ime ny jormaa... mitä muuta tossa vaiheessa VOI viestittää? Ettehän te tunne vielä. Ette te tiedä toistenne elämästä. Jos toiselle haluaa jotain laittaa, niin se huomenta on helvetin hyvä. Vai kelpaisiko paremmin: "sää tänään on pilvinen" tai "MINÄ lähden nyt aamupalalle ja töihin".
"Huomenta" on kyllä niin geneeristä paskaa, ettei sitä tarvitse viestillä laittaa. Se on lähinnä tervehdys, kun saapuu samaan tilaan jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että olet sinkku.
Samaa mieltä! Ap on joku korvessa kasvanut idiootti, kun ei edes tavallisia kohteliaita viestin aloituksia ymmärrä. Ole sitten yksin, tyhmä!
Et lähetä viestejä niin nainen ajattelee ettet ole kiinnostunut ja siirtyy seuraavaan. Lähetät viestejä niin nainen ajattelee että olet kiinnostunut ja siirtyy seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet outo tai tunteeton. Et osaa asettua toisen asemaan etkä varsinkaan ole ihastunut. Miksi roikotat miehiä jos et ole kiinnostunut?
Ei terve ihminen ihastu, jos ei ole edes koskaan tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet tuollaisia kauaa jaksa lähetellä, jos et vastaa niihin. Joten ap, miksi vastaat niihin?
Tuntuu tylyltä etenkin, jos on mahdollista, että kehitän kiinnostuksen häneen, kun paremmin tutustun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen ollut naimisissa yli 25 vuotta ja laitan vaimolleni korkeintaan
"Maito on loppu ja sokeri"- tyylisiä viestejä.
Ei mua kiinnosta kuulumisten kysely, kyllä ne kuulee sitten kun nähdään. M43
Tää oli varmaan vitsi?
No miks pitäis viestitellä?Itselleni on vaan plussaa, ettei mies viestittele. Itse inhoan viestittelyä ja vitutttaa suuresti kaikki nykyajan perseaivoihmiset jotka kuluttaa kyllä runsaasti aikaa vtttu VIESTITTELEMÄLLÄ läheistensä kanssa ja roikkumalla kaikenmaailman ryhmächateissa, mutta ei kyläillä toisten luona juuri ollenkaan, ja liveseuran saaminen alkaa olla suunnilleen jotain hippien hommaa.
;D
Mokomat tylsät läähättäjät noita lähettelee. Kunnon ukot laittaa että pannaaks menee vai mennääks panee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ärsyttävää siinä on?? Kertoo sen että olet toisen ajatuksissa😊 mikäs sen ihanampaa kuin nähdä että toinen on laittanut viestiä ja tajuta että olet tärkeä. Näin me mieheni kanssa tehdään😊
Mä en tdellakaan halua olla "tärkeä" jollekin randommiehelle, johon vasta olen tutustumassa. Myöhemmin, jos päädytään seurustelemaan, niin tilanne toinen.
No nainen kysyy jokaisen täysin samanlaisen työpäivän jälkeen miten päivä meni 🤯🤮🤮
Epävarma takertuva mies haluaa varmistaa, että ajattelet häntä heti aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä.
Ei vaan joko kykene tai viitsi etsiä mitään fiksumpaa tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sulla, koska kukaan muu ei niistä kuvista kiihotu. Mina ja mun muna, minä ja mun muna, mun muna, muna, muna....🥱🥱🥱
Mulle eräs mies, jonka kanssa vasta viestittelin, lähetti DPn. Tyyppi asui samalla pikkupaikkakunnalla kuin minä. Arvatkaa saiko tyyppi kuulla, kun satuttiin samaan kassajonoon 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun alussa se oli ihan kivaa ja jännää, mutta kun suhde etenee pidemmälle ja ollaan jo vakiinnuttu toistemme kanssa, tuollaiset jatkuvat viestit kyllä ärsyttäisi. Ja vielä noin siirappiset.
Mutta jos ei edes seurustella vielä, niin helvetin raskasta
Viestittelyn tarkoitushan juuri ennen suhdetta on tutustua ja kokeilla syntyykö tunne yhteys. Jos viestit ärsyttää, niin tyyppi on selvästi väärä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin aloittajaa. Kun Tinderissä on yli sata matchiä ja monessa 20 keskustelua ja olet ehtinyt treffaamaan vasta 6 niin ei hemmetti ehdi kaikille noita huomenia toivottaa. Ja ne jotka EI OLE Tinderi-skenessä sisällä niin tiedoksi että tuo ”kivaa työpäivää”, ” hyvää yötä”, ”huomenta” ei ole mikään huomionosoitus, vaan riman alitus, minimipanostus jolla saa jotenkin keskustelun jatkumaan. Jos on aidosti kiinnostunut, kirjoittaa vähän muuta. Tsemmppiä ap, I feel you.
Tinderissäkään ei ole pakko pyörittää useampaa keskustelua, kuin mihin jaksaa itse osallistua.
Mies viestittelee yhden, nainen 20 kanssa. Sitten miehen pitäisi koko ajan olla kiinnostavampi kuin ne 19 muuta.
Toki fiksut miehet oppii tämänkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin aloittajaa. Kun Tinderissä on yli sata matchiä ja monessa 20 keskustelua ja olet ehtinyt treffaamaan vasta 6 niin ei hemmetti ehdi kaikille noita huomenia toivottaa. Ja ne jotka EI OLE Tinderi-skenessä sisällä niin tiedoksi että tuo ”kivaa työpäivää”, ” hyvää yötä”, ”huomenta” ei ole mikään huomionosoitus, vaan riman alitus, minimipanostus jolla saa jotenkin keskustelun jatkumaan. Jos on aidosti kiinnostunut, kirjoittaa vähän muuta. Tsemmppiä ap, I feel you.
Onko sulla rima alhaalla vai onko Tinder oikeasti noin pullollaan ihania miehiä, että ihan satoja matcheja? N22
Useille naisille Tinder on vain peliä. Ei siellä edes haluta tavata ketään. Kerätään galleriaa, odotetaan viihdyttämistä ja jaetaan toisille alustoille kuvakaappauksia nolaamistarkoituksessa.
Tämä pilaa sovelluksen myös niille naisille, jotka oikeasti haluavat löytää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kivaa juuri parisuhteessa, etenkin jos toinen on matkoilla tms.
Jos ei olla parisuhteessa, niin tuntuu ehkä hieman ahdistavalta. Varsinkin, jos ei itse ole erityisen kiinnostunut.
Tinder on siitä kiva, että siinä voi todeta "oli kiva jutella. En kuitenkaan ole kiinnostunut jatkamaan. Onnea deittailuun". Ja sitten poistaa match, kun olettaa, että toinen onnlukenut sen.
Mutta mammat pyörittää näit matchejä ja sitten koko netti täyttyy tästä ulinasta, miten miehet Tinderissä sitä ja tätä.
En ymmärrä tällaisia. En haluaisi, että aikuinen käyttäytyy noin. Teiniltä voisi vastaavaa odottaa. Puistattavaa.