Ärsyttää miehet, jotka lähettävät "hyvää huomenta! Miten nukuit", "miten päivä mennyt","hyvää yötä" -viestejä
Olemme hei vain matchanneet ja vähän jutelleet, ehkä kerran tavattu. Ymmärrän paremmin suhteessa, mutta en parisuhteessa kauan sietäisi tuollaista viestittelyä päivittäin. Ymmärrän, jos on joku erikoistilanne, esim. läheinen kuollut.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin aloittajaa. Kun Tinderissä on yli sata matchiä ja monessa 20 keskustelua ja olet ehtinyt treffaamaan vasta 6 niin ei hemmetti ehdi kaikille noita huomenia toivottaa. Ja ne jotka EI OLE Tinderi-skenessä sisällä niin tiedoksi että tuo ”kivaa työpäivää”, ” hyvää yötä”, ”huomenta” ei ole mikään huomionosoitus, vaan riman alitus, minimipanostus jolla saa jotenkin keskustelun jatkumaan. Jos on aidosti kiinnostunut, kirjoittaa vähän muuta. Tsemmppiä ap, I feel you.
Mä en muutenkaan jaksa mitään digihälyä vaan kaipaan aitoa yhteyttä, jonka saan vaan siitä, että oikeasti nähdään ja ollaan läsnä toisillemme. Digivälineet on sitä varten, että voidaan sopia tapaamiset jne. arjen käytännön asiat.
Some taas sitä, mitä voi tehdä silloin kun sattuu huvittamaan ja voi olla tekemättä. Ei ole mitään pakkoa seurata tai reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten epäkohteliasta miehiltä, uskaltavat ihan toivottaa hyvää huomenta ja yötä!
Monelle miehelle tämä on ainoa, mitä heistä saa irti. Eli vaikka itse vastaa pitkästi, esittää kysymyksiä niin se viestittely on hyvää huomenta hyvää yötä miten on päivä mennyt.
Ei sitä vaan jaksa, jos ei mitään muuta keskustelua synny.
Tällaiset läheisyysviestit kuuluu vakituiseen parisuhteeseen, ei jonkun tuntemattoman tai randomin kanssa.
Tulitko jo tänään, onko sänky märkä, ostitko jo uuden dildon. ?
Vierailija kirjoitti:
Ime ny jormaa... mitä muuta tossa vaiheessa VOI viestittää? Ettehän te tunne vielä. Ette te tiedä toistenne elämästä. Jos toiselle haluaa jotain laittaa, niin se huomenta on helvetin hyvä. Vai kelpaisiko paremmin: "sää tänään on pilvinen" tai "MINÄ lähden nyt aamupalalle ja töihin".
Keskustella sellaisia juttuja joilla oppii tuntemaan toisen. Mitä ne kummallekin on. Tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime ny jormaa... mitä muuta tossa vaiheessa VOI viestittää? Ettehän te tunne vielä. Ette te tiedä toistenne elämästä. Jos toiselle haluaa jotain laittaa, niin se huomenta on helvetin hyvä. Vai kelpaisiko paremmin: "sää tänään on pilvinen" tai "MINÄ lähden nyt aamupalalle ja töihin".
"Huomenta" on kyllä niin geneeristä paskaa, ettei sitä tarvitse viestillä laittaa. Se on lähinnä tervehdys, kun saapuu samaan tilaan jonkun kanssa.
Tai jos on läheinen ja rakastava suhde ja ollaan poikkeuksellisesti erossa. Mutta ihmiset on erilaisia. Jotkut tykkää jatkuvasta viestittelystä. Itse en.
Eikös nämä rahan perässä juoksevat huijarit lähettele juuri tällaisia viestejä joka aamu? Luin eräästä kirjasta naisten kokemuksia näistä huijareista ja aina oli tämä sama tapa kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Et lähetä viestejä niin nainen ajattelee ettet ole kiinnostunut ja siirtyy seuraavaan. Lähetät viestejä niin nainen ajattelee että olet kiinnostunut ja siirtyy seuraavaan.
Pitää lähettää kiinnostavia viestejä ja olla kiinnostunut toisesta ihmisenä. Pyrkiä selvittämään, sovitteko yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet outo tai tunteeton. Et osaa asettua toisen asemaan etkä varsinkaan ole ihastunut. Miksi roikotat miehiä jos et ole kiinnostunut?
Ei terve ihminen ihastu, jos ei ole edes koskaan tavannut.
Idoli-ihastukset tuntemattomiin on teinien juttuja.
Ai. Kyllä mä lähetin omalle matchille aamulla hyvää huomenta ja oikein kivaa työpäivää. Ajattelin pyytää työpäivän jälkeen jätskille ja järjestää vähän sellaisen kostojätskin, pyytää oikein isoa ku viimeksi teki mulle sellaisen pyytämättä ja naiselle pienen ja sille naurettiin. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten epäkohteliasta miehiltä, uskaltavat ihan toivottaa hyvää huomenta ja yötä!
Monelle miehelle tämä on ainoa, mitä heistä saa irti. Eli vaikka itse vastaa pitkästi, esittää kysymyksiä niin se viestittely on hyvää huomenta hyvää yötä miten on päivä mennyt.
Ei kai kukaan jaksa chatin kautta keskustella. Tosi vaivalloista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä rahan perässä juoksevat huijarit lähettele juuri tällaisia viestejä joka aamu? Luin eräästä kirjasta naisten kokemuksia näistä huijareista ja aina oli tämä sama tapa kaikilla.
Pitää täysin paikkansa. Huijarin tunnistaa siitä, että toivottaa hyvää huomenta. Näistä on naistenlehdissäkin varoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
noi on yleis viestejä ,joihin voi vastata pitkästi jos toivoo keskustelua. jos et tykkää viesteistä voithan ilmaista että mielummin puhut livenä ,etkä halua viestejä iltaisin jne.kommunikaatio on tärkeää suhteissa.
voihthan sä viestiä itse jotain fiksua miehille myös.
Tämä. Kommunikaatiota! Moni tykkää viestiä usein. Ihmiset on erilaisia. Kertokaa preferensseistänne ja tarpeistanne ja etsikää sopiva tyyppi rinnalle. Ei ole väärin haluta viestejä eikä se jos ei tykkää. Pitää vaan löytää sopiva.
Ja sekin ärsyttää että noi miehet odottaa että vastataan nanosekunnissa viesteihin jos ei vastaa tulkitaan se loukkauksena ja aletaan haukkumaan, toiset taas jatkaa koko päivän pommitusta, joo siis: moi miten menee, vastaus, tauko, mäpäs kävin aamulenkillä, vastaus, pitkä tauko yms. Ja tätä turhaa lätinää pitkillä tauoilla jatketaan aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussittuna nukut paremmin!
T. Toimi
Projisoit. Mies nukkuu hyvin orkun saatuaan kun hänen hyväksikäyttämänsä nainen hautoo vieressä murhaa.
Kai tiesitkin, että sinkkunaiset saa paljon enemmän orgasmeja (yksinään) kuin parisuhteessa miessian kanssa olevat.
Tämäkin yksi syy, miksemme halua parisuhdetta. Olemme kyllästyneet teidän runkkaamiseenne.
N
Ota se mies, jonka kanssa laukeat. Joka kerta.
ei tarvi kirjoitella sen jälkeen tuollaisia ääliö kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joka päivä tulee uusi kiinnostava matsi nii miten ajattelit että kesän lopussa käyn 100 naisen kanssa joka päivä jotain syvällisemmin läpi? Hyvää huomenta on myös se aloite ja vinkki lähtiskö juttu luistamaan tänään. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin aloittajaa. Kun Tinderissä on yli sata matchiä ja monessa 20 keskustelua ja olet ehtinyt treffaamaan vasta 6 niin ei hemmetti ehdi kaikille noita huomenia toivottaa. Ja ne jotka EI OLE Tinderi-skenessä sisällä niin tiedoksi että tuo ”kivaa työpäivää”, ” hyvää yötä”, ”huomenta” ei ole mikään huomionosoitus, vaan riman alitus, minimipanostus jolla saa jotenkin keskustelun jatkumaan. Jos on aidosti kiinnostunut, kirjoittaa vähän muuta. Tsemmppiä ap, I feel you.
Onko sulla rima alhaalla vai onko Tinder oikeasti noin pullollaan ihania miehiä, että ihan satoja matcheja? N22
Useille naisille Tinder on vain peliä. Ei siellä edes haluta tavata ketään. Kerätään galleriaa, odotetaan viihdyttämistä ja jaetaan toisille alustoille kuvakaappauksia nolaamistarkoituksessa.
Tämä pilaa sovelluksen myös niille naisille, jotka oikeasti haluavat löytää seuraa.
Olen huomannut, että Tinderissä naiset tekee tosi harvoin aloitteita matchin jälkeen. Epäilen, etteivät ole muissakaan jutuissa kovin aktiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussittuna nukut paremmin!
T. Toimi
Projisoit. Mies nukkuu hyvin orkun saatuaan kun hänen hyväksikäyttämänsä nainen hautoo vieressä murhaa.
Kai tiesitkin, että sinkkunaiset saa paljon enemmän orgasmeja (yksinään) kuin parisuhteessa miessian kanssa olevat.
Tämäkin yksi syy, miksemme halua parisuhdetta. Olemme kyllästyneet teidän runkkaamiseenne.
N
Hautoo murhaa tai itkee hiljaa tyypistä riippuen.
Eikai se miehen vika ole, jos et kerro mitä haluat ja miten tulet.
Mikäköhän mahtaa olla lihan alkuperämaa? Tosin yleensä etnisissä tai pikaruokapaikoissa sitä on turha kysellä, koska hyvin harvoin se on Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy dick picin voittanutta.
Säilyy erotiikkakin mukana!
Niin sulla, koska kukaan muu ei niistä kuvista kiihotu. Mina ja mun muna, minä ja mun muna, mun muna, muna, muna....🥱🥱🥱
Mulle eräs mies, jonka kanssa vasta viestittelin, lähetti DPn. Tyyppi asui samalla pikkupaikkakunnalla kuin minä. Arvatkaa saiko tyyppi kuulla, kun satuttiin samaan kassajonoon 😂
Hah! Minä ajattelin että kun mies kysyy naiselta miten on päivä mennyt, nainen vastaa Dick pickillä. Ei tietenkään omasta vehkeestään,vaan rakastajan. Tietääpä turha kyselijä paikkansa!