Saako miehelläsi olla naispuolisia kavereita?
Niin?
Kommentit (1068)
Aika iso ero sillä millainen kaveripiiri on suhteen alussa. Jos suhteen alussa on toisen sukupuolen hyviä ystäviä niin puolisona tutustut hyvin myös heihin ja tuskin vaadit tuollaista ystävyyttä lopettamaan.
Jos taas suhteen aikana ilmaantuu uusia vastakkaisen sukupuolen ystävyyksiä ja, joihin et kunnolla tutustu, herää kyllä paljon kysymyksiä kannattaako suhdetta jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että maailmankuva jää vähän suppeaksi jos syvällisiä tai yhteiskunnallisesti tärkeitä asioita puhutaan vain vaimon, äidin ja muiden miesten kanssa. Yhteiskunnasta puolet on kuitenkin naisia.
Monet niistä vihervassareita eikä niiden mielipiteistä saa mitään hyvää. 😄
Huomaa ettet tunne ainuttakaan naista, jos noin helposti niputat kaikki vaan "vihervassareiksi". Tuskin itsekään ymmärrät mitä se sana edes tarkoittaa, kunhan vain mielessäsi hiljennät kaikki muut saman tien niin ei tarvitse keksiä argumentteja omien väitteiden tueksi.
"Monet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain homo miehillä on naispuolisia kavereita, heteromiehiä ei naisten seura kiinnosta jos siinä ei ole mahdollisuutta seksiin.
Hyvin moni heteromies ei osaa toisille miehille avautua oikein mistään, ja kaipaa naiskontaktia ihan psykologisista ja viihtyvyyssyistä.
Voi avautua omalle naiselleen. Henkinen etäisyys hiipii muuten kuin varkain ja yhtäkkiä olet läheisempi muiden kuin oman kumppanin kanssa.
Juuri näin. Meillä miehen kanssa toimii, kun ollaan toistemme parhaat ystävät ja rakastajat.
Kun on puolison kanssa paras ystävä ja rakastaja niin silloin ei tarvi pelätä suhteen ulkopuolisia. Jos ulkopuoliset kovasti pelottaa, niin sitten suhde ei kovin vahvalla perustalla ole.
Jep. Koska tiedän oikeasti olevani mieheni parasystävä ja rakastaja, niin ei tarvitse olla mustasukkainen muista ihmisistä. Viimeiset 15 yhteistä vuotta hän on aina ihan itsenäisesti valinnut minun seurani ensisijaisesti ja sitten vasta ystävät, ystävien sukupuolesta riippumatta. Tosin, taidan itse nykyään olla jo läheisempi hänen pitkäaikaisen naispuoleisen ystävänsä kanssa :D
Meillä ei edes ole tilanteita joista voisi olla mustasukkainen, kun kukaan nainen ei hääri minun reviirillä.
Huvittaa, että samaan aikaan puhutaan siitä kuinka ei ole mustasukkaisuutta ja sitten kuitenkin parisuhdetta kutsutaan reviiriksi :D
Nauroin aivan samaa.
Se on ihan ok, ettei halua kumppanilla olevan vastakkaisen sukupuolen edustajissa kavereita, mutta ovathan nämä selitykset siitä kuinka kyse ei olisi mustasukkaisuudesta ja kontrolloinnista erittäin huvittavia.
Tämä on ollut miehelle tiedossa jo suhdetta aloittaessa, että en jaa häntä muiden naisten kanssa. Ja se sopii hänelle joten ei ole kontrollointia vaan valinta. Minulla ei myöskään ole miehiä kaverina. Meillä eletään niin, että kumppanilla ei ole syytä olla mustasukkainen.
Vapaaehtoisia valintoja. Muissa suhteissa voi valita eri lailla, meidän suhteessa näin.
Suhteenne kuulostaa kyllä aika hataralta, jos sen ei kestä ellette siivoa kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia elämistänne. Miten pystytte ylipäänsä olemaan ihmisten kanssa tekemisissä?
ohis
Hei, se on suurelle osalle ihmisistä ihan normaalitila, ettei ole vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Mulla ei ole ollut koskaan, enkä tiedä ketään jolla olisi. Lähimmät kavereiksi laskettavat on jonkun kaverin puolisoita mutta ei heidän kanssaan juuri hengailla ja touhuta kahden kesken. Perheinä ja pariskuntina ollaan tekemisissä.
Meillä samalla tavalla. 😊 On luontevaa itselle, että omat kaverit naisia ja miehellä miehiä.
Se on OK, jos se on teille OK, mutta mikään kaikille luonteva ja sopiva asetelma se ei ole. Ongelma onkin, että täällä aika monelle ei käy se, että joku muu voisi haluta toisin.
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjumala. Se on biologiaa. Miesten ja naisten välillä on aina sähkönsä.
En mitenkään ymmärrä miten voisin laittaa aikaa siihen että tapaan jotain naista jota en halua panna ja jotenkin vaan hengailen ja keskustelen ja kaveeraan sen kanssa perheellisenä miehenä tai että vaimo tekisi niin. Hullun hommaa.
Jos sinä tunnet jotain kutinaa jokaista miestä kohtaan niin lä nyt, hyvänen aika sentään, oleta meidän muiden olevan samanlaisia.
Ystävyyttä vastakkaiseen sukupuoleen on hyvin vaikea rakentaa ihan vaan ystävyyden pohjalle. Luonnotonta ja hullua.
Tottakai jossain judoporukassa nainen on miehille suosittu "kaveri". Luuletko ettei niillä ole mitään taka-ajatuksia hah hah. Kaikkea voi itselleen uskotella jos niin haluaa. Mulle olisi ihan ok että käy siellä Judossa ja sen ympäriltä viestittää, mutta kaikki henk.koht hengailu vapaa-ajalla ei mitenkään ok .
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjumala. Se on biologiaa. Miesten ja naisten välillä on aina sähkönsä.
En mitenkään ymmärrä miten voisin laittaa aikaa siihen että tapaan jotain naista jota en halua panna ja jotenkin vaan hengailen ja keskustelen ja kaveeraan sen kanssa perheellisenä miehenä tai että vaimo tekisi niin. Hullun hommaa.
Se on sinun ongelmasi, jos et voi olla naisen kanssa tekemisissä ilman panohaluja. Sen ei tarvitse tarkoittaa muiden kannalta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hullu täytyy olla jos luottaa naiseen jolla on miespuolisia "ystäviä" naiset kun tuppaavat uskoutumaan näille kaikista asioistaan ja ohoh ystävyys "syveni" tai mitä tahansa. Jos ei ole lapsia niin ehkä se parisuhdekin sitten on pelkkä ajanviete, mutta perheellisenä en ikinä katselisi naista joka tapailee muita miehiä ihan vaan "kavereina"...
Miehet ei kaveeraa naisten kanssa mielessä on seksi, piste. Jos ei seksi kiinnosta jonkun kanssa sen kanssa voi olla kaveri just töissä tai muuten jonkun asian ympäriltä mutta ei oikeasti muuten.
Aika kapea on mielikuvasi ihmisestä, jos luulet kaikilla pyörivän vain seksi mielessä. Se, että sinulla on vain alapäät mielessä, ei kerro muista mitään.
Miehet tunnetusti ajattelee seksiä ensin. Osa jopa myöntää sen suoraan.
Osa ajattelee, ei kaikki. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty saa ja pitääkin olla! Mies joka ei osaa olla kaveri naisten kanssa ei ole mun ajan arvoinen!
Aika erikoista määrittää, että pitää olla. Vaikka ei itse haluaisi niin silti pitää etsiä nainen kaveriksi? 😄
Luetun ymmärtäminen nolla? Äo 50?
130
Ei ole. Suloista, että kehtaat edes tuollaista keksiä kun kaikki aineisto tässäkin ketjussa laittaa sinut lähelle kehitysvammaista.
Mensan mukaan tämä. Voi tietysti olla, että sinun arvio pätevämpi. Mitkä oli ne minun aineistot joihin viittaat?
Ihan omien juttujesi pohjalta myös minä epäilen suuresti väitteitäsi älystäsi, Mensa-puheistasi puhumattakaan. Toistaiseksi et ole osoittanut mitään merkkejä älystä, kypsyydestä ja tasapainosta, päinvastoin.
-eri
Epäilylläsi ei ole merkitystä ja siitä turha keskustella enempää.
Älykkyys ei takaa kypsyyttä tai tasapainoa vaikka nekin ominaisuudet löytyy.
Mitkä on ne jutut joiden pohjalta teet päätelmiä? Keskusteluun liittyvistä asioista voidaan keskustella mikäli haluat.
Ei hän kyllä ainoa ole jota pohdituttaa nuo väitteesi älystäsi, tähän mennessä et nimittäin ole kyllä osannut osoittaa siitä mitään merkkejä. Siinä olet kyllä oikeassa että ei äly takaa kypsyyttä ja tasapainoa, et nimittäin niitäkään ole kyllä osoittanut mitenkään.
sivusta
Tervehdys kolmas persoona vai onkohan jo neljäs. Tyhjän tuntemattoman ihmisen haukkumisen sijasta voisit koittaa rakentaa keskustelua ja vastata kysymykseen. Mitkä on ne jutut joiden pohjalta teet päätelmiä? Kerro toki mihin viesteihin viittaat. Mikäli haluat vaan ladella noita hölmöjä loukkauksi tatkoittamiasi juttuja niin kokoa vaikka yksi riittävän pitkä viesti missä päästät kaikki patoutumasi kerralla ja jätä homma sitten siihen. Olet kuin rikkinäinen levy.
Minä en sinua tunne enkä ole ihan varma mistä olette kinanne aloittaneet, mutta pakko kompata noita, joille vastailet että olisi kiva kuulla sinulta jotain älykkäämpää sanottavaa.
Persoona nro 5.
Mielenkiinnosta kysyn, että mistä sä tiedät onko noi kaikki sama persoona? Koska mä en.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei pitäisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka vaatii luopumaan kavereista. Ensinnäkin pyrkimys eristää kumppani muista ihmisistä on varoitusmerkki, saattaa viitata kontrolloivaan tai väkivaltaiseen kumppaniin. Toiseksikin jos suhde katkeaa, niin jää ihan yksin ja päätyy pahentamaan yksinäisyystilastoja. Ja ei, ei voi vain luottaa siihen, että TÄMÄ suhde ei ikinä katkea. Niin ne kaikki muutkin on luottaneet.
Eihän se tarkoita, että vaatisi luopumaan kavereista jos ei hyväksy kaveeraamista naisten kanssa. Jäljelle jää miehet. Yleensä miehillä kaverit onkin miehiä.
Mutta se tarkoittaa että vaatii luopumaan osasta kavereita, vaikka perusteltua syytä ei ole. Jos ei hyväksy kaveeraamista tiettyjen ihmisten kanssa, niin se on aika härskiä puuttumista toisen vapauteen, varsinkin kun sillä puuttumisella ei ole mitään lähempää tarkastelua kestävää syytä.
Jos miehellä ei ole naiskavereita niin kukaan ei pakota luopumaan kenestäkään.
Vaan mitäs jos on? Silloin joudut vain hyväksymään heidät, samoin joudut hyväksymään jos hän ystävystyy jonkun kanssa, joka nyt vain sattuu olemaan nainen.
En joudu, enkä ole hyväksynyt. Nämä asiat tulevat ilmi jo tapailuvaiheessa niin helppo lopettaa tapailu jos on jotain hylkääviä piirteitä kuten vaikka ex ystävänä tai erityisen läheisiä naiskavereita.
Valitsin miehen joka ei halua naiskavereita niin helppo homma ja kaikki tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että maailmankuva jää vähän suppeaksi jos syvällisiä tai yhteiskunnallisesti tärkeitä asioita puhutaan vain vaimon, äidin ja muiden miesten kanssa. Yhteiskunnasta puolet on kuitenkin naisia.
Monet niistä vihervassareita eikä niiden mielipiteistä saa mitään hyvää. 😄
Huomaa ettet tunne ainuttakaan naista, jos noin helposti niputat kaikki vaan "vihervassareiksi". Tuskin itsekään ymmärrät mitä se sana edes tarkoittaa, kunhan vain mielessäsi hiljennät kaikki muut saman tien niin ei tarvitse keksiä argumentteja omien väitteiden tueksi.
"Monet"
Ei muuta sitä, että päätit vain että monet, vaikket edes tuntisi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyttä vastakkaiseen sukupuoleen on hyvin vaikea rakentaa ihan vaan ystävyyden pohjalle. Luonnotonta ja hullua.
Tottakai jossain judoporukassa nainen on miehille suosittu "kaveri". Luuletko ettei niillä ole mitään taka-ajatuksia hah hah. Kaikkea voi itselleen uskotella jos niin haluaa. Mulle olisi ihan ok että käy siellä Judossa ja sen ympäriltä viestittää, mutta kaikki henk.koht hengailu vapaa-ajalla ei mitenkään ok .
Miksi kuvittelet saman pätevän meihin muihinkin, kun itse et kykene luomaan platonisia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän ihmettä vapaa-aikana tapahtuisi? Hengaillaan paljon myös vapaa-ajalla. Perheellisiä miehiä, joista yksikään ei ole tehnyt peinintäkään iskuyritystä minun suuntaan vuosien saatossa. Luojan kiitos miehelläni on pallit ja itsetunto kohdallaan, niin ei tartte tommosta kieltämistä katsella.
Tällä elämänkokemuksella en luottaisi. Olen huomannut, mikä mies on. Toki tarkkailisin hetken, eihän mulla ole mitään valtuuksia lyödä kieltoa tiskiin. Mutta jos tulisi YHTÄÄN missään vaiheessa sellainen olo, että mies on naisesta kiinnostunut/ juttelee asioitamme tälle (jotkut miehistä päätyvät fyysiseen pettämiseen henkisen pettämisen kautta ihan heikkouttaan, koska kaipaavat äidillistä tukea ja kuuntelevia korvia ja vakuutteluja, että ovat aina oikeassa), eroaisin.
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain homo miehillä on naispuolisia kavereita, heteromiehiä ei naisten seura kiinnosta jos siinä ei ole mahdollisuutta seksiin.
Hyvin moni heteromies ei osaa toisille miehille avautua oikein mistään, ja kaipaa naiskontaktia ihan psykologisista ja viihtyvyyssyistä.
Voi avautua omalle naiselleen. Henkinen etäisyys hiipii muuten kuin varkain ja yhtäkkiä olet läheisempi muiden kuin oman kumppanin kanssa.
Juuri näin. Meillä miehen kanssa toimii, kun ollaan toistemme parhaat ystävät ja rakastajat.
Kun on puolison kanssa paras ystävä ja rakastaja niin silloin ei tarvi pelätä suhteen ulkopuolisia. Jos ulkopuoliset kovasti pelottaa, niin sitten suhde ei kovin vahvalla perustalla ole.
Jep. Koska tiedän oikeasti olevani mieheni parasystävä ja rakastaja, niin ei tarvitse olla mustasukkainen muista ihmisistä. Viimeiset 15 yhteistä vuotta hän on aina ihan itsenäisesti valinnut minun seurani ensisijaisesti ja sitten vasta ystävät, ystävien sukupuolesta riippumatta. Tosin, taidan itse nykyään olla jo läheisempi hänen pitkäaikaisen naispuoleisen ystävänsä kanssa :D
Meillä ei edes ole tilanteita joista voisi olla mustasukkainen, kun kukaan nainen ei hääri minun reviirillä.
Huvittaa, että samaan aikaan puhutaan siitä kuinka ei ole mustasukkaisuutta ja sitten kuitenkin parisuhdetta kutsutaan reviiriksi :D
Nauroin aivan samaa.
Se on ihan ok, ettei halua kumppanilla olevan vastakkaisen sukupuolen edustajissa kavereita, mutta ovathan nämä selitykset siitä kuinka kyse ei olisi mustasukkaisuudesta ja kontrolloinnista erittäin huvittavia.
Tämä on ollut miehelle tiedossa jo suhdetta aloittaessa, että en jaa häntä muiden naisten kanssa. Ja se sopii hänelle joten ei ole kontrollointia vaan valinta. Minulla ei myöskään ole miehiä kaverina. Meillä eletään niin, että kumppanilla ei ole syytä olla mustasukkainen.
Vapaaehtoisia valintoja. Muissa suhteissa voi valita eri lailla, meidän suhteessa näin.
Se on toisisijaista sopiiko tuo järjestely miehellesi, vai onko kyseessä sinun määrittelemä pakko. Molemmissa tapauksissa kyseessä on kuitenkin sinun (ja ehkä myös hänen) mustasukkaisuus. Se, että mustasukkaisuutta aiheuttavat asiat, eli tässä tapauksessa aivan tavalliset naiset, pyritään poistamaan toisen elämästä, on mustasukkaisuutta vaikka kuinka asiaa pyörittelisi.
Teillä saa olla ihan sellainen suhde kuin tykkäätte, mutta sekään ei muuta sitä, että osa suhteestanne perustuu mustasukkaiselle kontrolloinnille jossa toinen/molemmat nyt vaan sattuu sen mielellään hyväksymään.
Määrittele sinä vaan oma suhteesi jos sellaista on. Vaikutat niin ikävältä persoonalta, että yllättävää jos joku kumppanikseen halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei pitäisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka vaatii luopumaan kavereista. Ensinnäkin pyrkimys eristää kumppani muista ihmisistä on varoitusmerkki, saattaa viitata kontrolloivaan tai väkivaltaiseen kumppaniin. Toiseksikin jos suhde katkeaa, niin jää ihan yksin ja päätyy pahentamaan yksinäisyystilastoja. Ja ei, ei voi vain luottaa siihen, että TÄMÄ suhde ei ikinä katkea. Niin ne kaikki muutkin on luottaneet.
Eihän se tarkoita, että vaatisi luopumaan kavereista jos ei hyväksy kaveeraamista naisten kanssa. Jäljelle jää miehet. Yleensä miehillä kaverit onkin miehiä.
Mutta se tarkoittaa että vaatii luopumaan osasta kavereita, vaikka perusteltua syytä ei ole. Jos ei hyväksy kaveeraamista tiettyjen ihmisten kanssa, niin se on aika härskiä puuttumista toisen vapauteen, varsinkin kun sillä puuttumisella ei ole mitään lähempää tarkastelua kestävää syytä.
Jos miehellä ei ole naiskavereita niin kukaan ei pakota luopumaan kenestäkään.
Vaan mitäs jos on? Silloin joudut vain hyväksymään heidät, samoin joudut hyväksymään jos hän ystävystyy jonkun kanssa, joka nyt vain sattuu olemaan nainen.
En joudu, enkä ole hyväksynyt. Nämä asiat tulevat ilmi jo tapailuvaiheessa niin helppo lopettaa tapailu jos on jotain hylkääviä piirteitä kuten vaikka ex ystävänä tai erityisen läheisiä naiskavereita.
Valitsin miehen joka ei halua naiskavereita niin helppo homma ja kaikki tyytyväisiä.
Joudut, jos haluat olla hänen kanssaan yhdessä. Kuulostaa tosin siltä että mies väistää luodin kanssasi, jos hylkäät heti jos hänen elämässään on naispuolisia ihmisiä. Kuulostat nimittäin juuri sellaiselta mustikselta, joka ei luota kumppaniinsa ellei saa määrätä tämän asioista eikä välttämättä silloinkaan.
Hyvä, jos kuitenkin olet valinnut vain sellaisen, jolla ei ole naisia elämässään ja joka vapaaehtoisesti alistuu suurennuslasin alla eläjäksi, niin saavat ne muut miehet olla turvassa tuollaiselta pirttihirmulta.
Minulle sopii hyvin se, että miehellä on naispuolisia kavereita. Jos mies ajautuu seksisuhteeseen jonkun "kaverinsa" kanssa niin ei se ole minulta pois. Päinvastoin. Mies teki itsestään pellen ja saa lähteä sirkuksen (naispuolinen panokaverinsa) kanssa vaikka kiertueelle ympäri Suomea. Kotiin tullessa meillä on lukot vaihdettu ja miehen tavarat viety varastoon. Asunto on minun, joten mies ei täällä lokkeile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei tarvitse naisia kaveriksi ja jos tarvitsisi niin en olisi hänen kanssaan. En näe mitään syytä miksi hän rakentaisi henkistä yhteyttä ja läheisyyttä jonkun naisen kanssa, kun hän voi tehdä sen minun kanssani ja lujittaa suhdettamme.
Koska parisuhde ja ystäväsuhde ovat eri asioita. Tuskin hän ystävyyttä rakentaa kenenkään kanssa vain sukupuolen perusteella, koska se taas ei olisi enää ystäväsuhde. Ystävän kanssa on mukava olla, sukupuolesta riippumatta.
Kuulostat väkisinkin aika epävarmalta, jos noin vihamielisesti pitää suhtautua, että miehelläsi olisi elämässään muitakin naispuolisia ihmisiä kuin sinä.
Kyllä hänen ystävät ihan aitoja ystäviä on vaikka ovatkin ihan tarkoituksella miehiä. Valittu luonteen perusteella. Miehet ja naiset erilaisia ja naiset porukassa muuttaa dynamiikkaa jolloin oleminen erilaista kuin miesten kesken. Minun mieheni viihtyy mieskavereiden seurassa eikä siinä ole mitään väärää. Johan jo saunaillat olisi erilaisia jos olisi kaverina nainen.
Ei oikeastaan ole minulle merkitystä miltä se jollekin muulle vaikuttaa, epävarmalta tai ei. Minusta tämä suhde vaikuttaa hyvältä ja arvostan miehessä tuota, kun ei kaipaa muiden naisten seuraa. Olen varma siitä, että mieheni ei ole muiden naisten vietävissä. Siitä huolimatta en kaipaa naisia hänen elämään häärimään ja viemään aikaa. Poislukien äitinsä jonka kanssa vietän aikaa mielelläni. Naisia minulla itselläni on ystävinä ja heitä mieheni tapaa joskus minun kanssani.
Nyt ymmärrän paremmin. Jos oma käytös ja oleminen vaihtelee sen mukaan mikä on sen henkilön sukupuoli kenen kanssa on tekemisissä, niin ihan ymmärrettävää. Kerta tilanne eri sukupuolten välillä on noin jännittynyt, on varmaan parempi vetää raja tuohon. Jos vastakkainen sukupuoli saa tuollaisia fiiliksiä aikaan, pettämisriski ilman tuota rajanvetoa on varmasti suuri ja siksi tuo linjaus täysin ymmärrettävä.
Ymmärsit väärin kuitenkin. Nainen käytökseltään erilainen kuin miehet ja hänet pitää huomioida puheissa ym. Tekee olemisesta erilaista.
Outoa. Millä tavalla naiset ovat niin erilaisia, että miehesi ei osaa ilman erityistä huomioimista puhua heidän kanssaan normaalisti? Puhuuko hän sinulle kuitenkin kuin ihmiselle?
Outoa on vaan se, että haluat ymmärtää joka viestin väärin ja väännellä asioita. En sanonut, että mieheni puhuisi naisille eritavalla. Monien naisten seurassa joutuu esim hillitä vitsejä ettei loukkaannu. Eikä naiset yleisesti ole kiinnostunut samoista asioista kuin mieheni kavereineen.
Puhuu kaikille naisille kuin ihmiselle ja minulle puhuu avoimemmin kuin muille ihmisille.
Okei, no jos siis tiedät, että miehesi muuttuu naisten seurassa käytöstavattomaksi törpöksi, teet vaan palveluksen normaaleille naisille, ettet päästä häntä heidän kanssaan tekemisiin :D
Lue muutaman kerran uudestaan jos ymmärtäisit.
Puhuu kaikille naisille kuin ihmiselle
Vierailija kirjoitti:
Tällä elämänkokemuksella en luottaisi. Olen huomannut, mikä mies on. Toki tarkkailisin hetken, eihän mulla ole mitään valtuuksia lyödä kieltoa tiskiin. Mutta jos tulisi YHTÄÄN missään vaiheessa sellainen olo, että mies on naisesta kiinnostunut/ juttelee asioitamme tälle (jotkut miehistä päätyvät fyysiseen pettämiseen henkisen pettämisen kautta ihan heikkouttaan, koska kaipaavat äidillistä tukea ja kuuntelevia korvia ja vakuutteluja, että ovat aina oikeassa), eroaisin.
N56
Parempi olisi jos et ole suhteessa kenenkään kanssa, jos kerran noin vähän on luottoa. Parisuhde on tuhoon tuomittu, jos toista on epäiltävä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin aivan samaa.
Se on toisisijaista sopiiko tuo järjestely miehellesi, vai onko kyseessä sinun määrittelemä pakko. Molemmissa tapauksissa kyseessä on kuitenkin sinun (ja ehkä myös hänen) mustasukkaisuus. Se, että mustasukkaisuutta aiheuttavat asiat, eli tässä tapauksessa aivan tavalliset naiset, pyritään poistamaan toisen elämästä, on mustasukkaisuutta vaikka kuinka asiaa pyörittelisi.
Teillä saa olla ihan sellainen suhde kuin tykkäätte, mutta sekään ei muuta sitä, että osa suhteestanne perustuu mustasukkaiselle kontrolloinnille jossa toinen/molemmat nyt vaan sattuu sen mielellään hyväksymään.
Määrittele sinä vaan oma suhteesi jos sellaista on. Vaikutat niin ikävältä persoonalta, että yllättävää jos joku kumppanikseen halunnut.
Sanot sinä, joka mustasukkaisena takerrut toiseen mustasukkaiseen kontrolloidaksenne toinen toisianne ja alat nimittelyn kun joku lausuu teistä mielipiteensä.
ohis
Aatami ja Eeva ovat satuhahmoja eivätkä kyllä ihan validi vertailukohde.