Saako miehelläsi olla naispuolisia kavereita?
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Joku äiti ja siskot riittää. Mitä mies edes tekisi muilla naisilla kun sillä on minut?
Mitä sinä teet kenelläkään muulla ihmisellä kun sinulla on yksi? Mikä ihmeen logiikka tuossa on?
En teekään mitään. En tee mitään edes sillä aviomiehellä välttämättä, sekin on täysin ylimääräinen teoriassa. Näin kun itsellä on kohtu niin ei tarvitse kuin siemenen jos haluaa jatkaa elämäänsä, ja niitä saa sieltä sun täältä.
Aviomieheydessä on kuitenkin sellainen aspekti, että jumala on luonut miehen ja naisen ja luo koko ajan aina uudestaan ja uudestaan mies-naispareja maailmaan. Siksi en naisena oikein innostu myöskään tästä itsellisestä äitiydestä, silloin hyväksyisin sen että aviomieheni elää jotain raikulielämää jossain ja minä kasvattelen hänen siementään. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.
"Minä. Minä minä. Minääääääääää minä minä minä minä
Olen AINOA ihminen jota puolisoni tarvitsee! Kävikö selväksi että Minä!"
Sit ihmetellään kun puolisoo pikkasen ahdistaa ..
En ymmärrä ihmisiä joiden ystävyydet määräytyvät sukupuolen mukaan, meillä molemmilla on ystäviä sukupuolesta riippumatta.
En haluaisi miestä jolla ei ole naispuolisia ystäviä. Kertoo naisten arvostuksesta ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.
Eli olet itsestäsi epävarma, sairaalloisen mustasukkainen typerys, joka kokee muut naiset aina uhkana eikä luota mieheensä. Miksi edes olet parisuhteessa, jos sen pohja on noin hatara?
Höpsis, en ole yhtään mustasukkainen yhdestäkään maailman miehestä. He voivat ihan niin kauan elää haaremielämää kun kokevat sen tarpeelliseksi, minä teen muita juttuja.
Riippuu naisten ulkonäöstä. Jos ovat paremman näköisiä niin todellakaan ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Niin että jos mies tarvitsee minun lisäkseni 10 kaveria ja kaikki sukulaisnaisensa haaremiinsa ollakseen tyytyväinen niin sitten en usko, että hän on oikeasti edes rakastunut minuun, vaan käyttää minua vaan pillunaan kun nämä muut eivät anna. Oikeasti rakastunut mies heittää vaikka koko elämänsä roskikseen jotta saa olla rakastamansa naisen kanssa. Miksi ihmeessä tyytyisin vähempään.
Narsku mutch?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi olla? Jos on pettääkseen, sillä ei ole väliä ovatko naisen kanssa kavereita. Oikeastaan parempi, että on naiskavereita niin ei hämmenny naisten huomiosta ja sen takia lähde pettämään, kuten joillekin miehille on käynyt.
En vaan tajua että jos mies on niin hjirveän kiinnostunut kaikista maailman naisista niin miksi olisin hänen kanssaan. Ei selvästikään tiedä mitä haluaa tai mitä arvostaa jos pitää olla 10 erilaista naista eri tarkoituksia varten ympärillä. Siinä olisi miehellä vähän mietinnän ja kasvun paikka, sekä että kehittäisi myös itseään sellaiseen suuntaan että kelpaa oikeasti niin hyvälle naiselle, ettei tarvitse 10kpl surkeita.
Et ole siis ikinä kuullut ystävyydestä.
Mun miehellä on naisia ystävinä ja kavereina, yhden kanssa olleet ystäviä lapsesta saakka, jo 40 vuotta. Mikä helkkari minä olen vaatimaan toiselta ystävyyden lopettamista? Sairasta ajattelua, todella sairasta. Itselläkin on miehiä kavereina, aina ollut ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi olla? Jos on pettääkseen, sillä ei ole väliä ovatko naisen kanssa kavereita. Oikeastaan parempi, että on naiskavereita niin ei hämmenny naisten huomiosta ja sen takia lähde pettämään, kuten joillekin miehille on käynyt.
En vaan tajua että jos mies on niin hjirveän kiinnostunut kaikista maailman naisista niin miksi olisin hänen kanssaan. Ei selvästikään tiedä mitä haluaa tai mitä arvostaa jos pitää olla 10 erilaista naista eri tarkoituksia varten ympärillä. Siinä olisi miehellä vähän mietinnän ja kasvun paikka, sekä että kehittäisi myös itseään sellaiseen suuntaan että kelpaa oikeasti niin hyvälle naiselle, ettei tarvitse 10kpl surkeita.
Sä oot jotenkin vinksahtanut.
Se, että on naisia kavereina kertoo siitä, että se mies pitää naisista ihmisinä eikä pelkästään pilluina, ja tulee myös heidän kanssaan toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä. Minä minä. Minääääääääää minä minä minä minä
Olen AINOA ihminen jota puolisoni tarvitsee! Kävikö selväksi että Minä!"
Sit ihmetellään kun puolisoo pikkasen ahdistaa ..
En ymmärrä ihmisiä joiden ystävyydet määräytyvät sukupuolen mukaan, meillä molemmilla on ystäviä sukupuolesta riippumatta.
Mm-m, näin on. Jos mies tarvitsee muita niin hänellä on puutteita itsessään - teoriassa hänen ei tulisi tarvita minuakaan, vasta sitten hän on kypsä astumaan avioon ja perheen isäksi ylipäätään. Tyhjästä kaivosta ei voi ammentaa, pitää olla kuppi täynnä. Kun on kaksi aikuista kenellä on kuppi täynnä, voi avioliittokin olla hedelmällinen.
Sitten jos ajattelee vaikkapa miehen perhettä ja sukua, niin jos he pitävät miestä jossakin sellaisessa riippuvuussuhteessa, että mies joutuu käymään sieltä sännöllisesti nyhtämässä maitoa, rahaa, huomiota, jne. niin mies ei ole onnistuneesti vieroittunut. Eli käytännössä poikanen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Turha odottaa mitään rehellisiä vastauksia tähänkään 😄
Vastauksissa naiset vakuuttelevat että saa olla tottakai.
Joo, ei vastaa reality elämää. Todellisuudessa naiset vetävät hirveet pultit kun miehellä on naispuolisia kavereita.
Se, että on naisia kavereina kertoo siitä, että se mies pitää naisista ihmisinä eikä pelkästään pilluina, ja tulee myös heidän kanssaan toimeen.
Nääh, minusta tuo kertoo vaan siitä ettei ole vielä kypsynyt aikuiseksi vaan etsii validaatiota ja halpaa sekä helppoa sellaista. Sekä kaikenlaista huomiota. Frendit ovat vähän sellainen ala-asteen juttu. Sitten kun kypsyy aikuiseksi niin on ihan tyytyväinen itsessään eikä tarvitse koko ajan jonkun validaatiota ja huomiota.
Sinänsä on ihan sama hakeeko mies sitä huomiota kavereilta, naiskavereilta vai suvultaan, se on lapsen asema.
Saa olla ja on, vaikkei saisi. Mikä minä olen määräämään keitä hänen lähipiirissään saa olla? Sen verran hyvä on itsetuntoni ja järkeni sen verran kunnossa, etten todellakaan epäile pettämistä vain koska hän on jonkun naispuolisen seurassa. Hänellä on kaveripiiri ollut läpi elämän aika naisvoittoinen, sairastahan se olisi ollut jos olisin alkanut vaatia häntä luopumaan kavereistaan sen jälkeen kun tapasimme. Osa kavereistaan on nykyään minunkin kavereitani.
Täällä jostain syystä on joko trollit koolla tai sitten aika monella naisella ei ole todellakaan tervettä parisuhdetta, jos kerran heti haluttaisiin kieltää mieheltä naispuoliset kaverit.
Totuus kuitenkin on, että hyvin monilla sukupuoleen katsomatta ystävyydestä tulee salasuhde.Kun ollaan jatkuvasti tekemisissä koska eihän sitä ole, jos ei ihmisen kanssa viihdy.Jos kumppanilla jo alusta lähtien pää kääntyy naisten kävellessä ohi, en luottaisi kovinkaan pitkälle.Kun taas omaa kultaansa kunnioittava ei toimi näin vaikka saattaahan hän silti pettää.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ja mies tietää sen ja mitä siitä seuraisi
Mistä teitä hulluja sikiää? Tuo on väkivaltaa aivan täysin.
Ei sillä saa olla. Ei kyllä olekaan. Ei se edes haluaisi naiskavereita, itse sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee epämukava olo miehen naispuolisista kavereista ja vähän häpeän sitä.
Ei sitä tarvitse hävetä. Sinä ymmärrät, että se on sinun ongelmasi, eikä miehen tai niiden naisten. Se on jo paljon se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole siis ikinä kuullut ystävyydestä.
Mun miehellä on naisia ystävinä ja kavereina, yhden kanssa olleet ystäviä lapsesta saakka, jo 40 vuotta. Mikä helkkari minä olen vaatimaan toiselta ystävyyden lopettamista? Sairasta ajattelua, todella sairasta. Itselläkin on miehiä kavereina, aina ollut ja tulee olemaan.
En yksinkertaisesti ole niin mieleltäni heikko että tarvitsisi kiinnittäytyä toisiin ihmisiin.
Ihme sekoilua, en ole vaatinut ketään lopettamaan mitään ystävyyksiä. Sanoin etten pariutuisi sellaisen kanssa, joka on tällainen iili ja riippuvuussuhteessa avion ulkopuolisiin tahoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nääh, minusta tuo kertoo vaan siitä ettei ole vielä kypsynyt aikuiseksi vaan etsii validaatiota ja halpaa sekä helppoa sellaista. Sekä kaikenlaista huomiota. Frendit ovat vähän sellainen ala-asteen juttu. Sitten kun kypsyy aikuiseksi niin on ihan tyytyväinen itsessään eikä tarvitse koko ajan jonkun validaatiota ja huomiota.
Sinänsä on ihan sama hakeeko mies sitä huomiota kavereilta, naiskavereilta vai suvultaan, se on lapsen asema.
Eli sun elämässä ei ole ketään, edes ystäviä koska kukaan ei kestä sua ja olet kehittänyt siksi tuollaisen kieron ajatusmallin. Eri
Eli olet itsestäsi epävarma, sairaalloisen mustasukkainen typerys, joka kokee muut naiset aina uhkana eikä luota mieheensä. Miksi edes olet parisuhteessa, jos sen pohja on noin hatara?