Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehelläsi olla naispuolisia kavereita?

Vierailija
29.07.2026 |

Niin? 

Kommentit (239)

Vierailija
21/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei saa olla? mikä siinä on ideana? selostakaa kiitos koska tämä hämmentää. itselläni ei ole paljon miespuolisia kavereitakaan, joskus jotkut naispuoleiset ihmiset kutsuvat ryhmäillalliselle, tai sen jälkeen porukalla tanssimaan eikä siinä mitään sen kummempaa ole, ajanvietettä ja sosiaalista kanssakäymistä vastapainona työn puurtamiselle.

Vierailija
22/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, luotan aikuisen ihmisen kykyyn toimia ystävyyssuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihmeen lupatoimisto minä olen? 

Valitettavan moni nainen on juurikin se.

Minä olen jo suhteessa kaikkiin maailman 4 miljardiin mieheen, jotka saavat toteuttaa itsejään täysin vapaasti. Jos joku mies haluaa pääsyn sänkyyni ja elämääni, niin silloin hän ei voi käyttäytyä kuin ihan mikä tahansa rotta, vaan täytyy olla hiukka parempi. Aika paljonkin parempi. Jos mies ei itse näitä moraaleja omaa niin totta kai ystävällisesti voin kertoa, miten pitäisi käyttäytyä, mutta jos mies on kiinnostuneempi vapaudestaan niin sitten menee samaan laariin niiden loppujen 4 miljardin kanssa: vapauteen.

Vierailija
24/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Vierailija
25/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.

Täh? 

Niin että jos mies tarvitsee minun lisäkseni 10 kaveria ja kaikki sukulaisnaisensa haaremiinsa ollakseen tyytyväinen niin sitten en usko, että hän on oikeasti edes rakastunut minuun, vaan käyttää minua vaan pillunaan kun nämä muut eivät anna. Oikeasti rakastunut mies heittää vaikka koko elämänsä roskikseen jotta saa olla rakastamansa naisen kanssa. Miksi ihmeessä tyytyisin vähempään.

Ihanko oikeasti ajattelet miehelle rakkaita sukulaisnaisiakin jonain "haaremina"? Mene hoitoon, psyko. 

Vierailija
26/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksei saa olla? mikä siinä on ideana? selostakaa kiitos koska tämä hämmentää. itselläni ei ole paljon miespuolisia kavereitakaan, joskus jotkut naispuoleiset ihmiset kutsuvat ryhmäillalliselle, tai sen jälkeen porukalla tanssimaan eikä siinä mitään sen kummempaa ole, ajanvietettä ja sosiaalista kanssakäymistä vastapainona työn puurtamiselle.

Miksi pitäisi olla? Ei minullakaan ole mieskavereita, ei ole ollut 10 vuoteen. Joka ikinen mieskaverini on yrittänyt vongata minua, joten ihan selvä juttu ettei sellaista olekaan kuin platonisuus miehen ja naisen välillä. Munkkeihin luotan, etteivät he valojensa vuoksi kajoa ja vainoa sisariaan tai muita naisia, mutta toisaalta pitäisin sitäkin aika outona, jos heitä hirveästi kiinnostaisi olla naisten seurassa ja naisten huomion keskipisteenä. Jos minulle riittää aviomies niin totta kai haluan sellaisen aviomiehen, jolle minä riitän ja joka ei halua muita. Haaremiapinat sitten sekoilkoot keskenään, ei ole minulta pois, sillä olen eri lajia.

Vierailija
27/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi olla? Jos on pettääkseen, sillä ei ole väliä ovatko naisen kanssa kavereita. Oikeastaan parempi, että on naiskavereita niin ei hämmenny naisten huomiosta ja sen takia lähde pettämään, kuten joillekin miehille on käynyt. 

En vaan tajua että jos mies on niin hjirveän kiinnostunut kaikista maailman naisista niin miksi olisin hänen kanssaan. Ei selvästikään tiedä mitä haluaa tai mitä arvostaa jos pitää olla 10 erilaista naista eri tarkoituksia varten ympärillä. Siinä olisi miehellä vähän mietinnän ja kasvun paikka, sekä että kehittäisi myös itseään sellaiseen suuntaan että kelpaa oikeasti niin hyvälle naiselle, ettei tarvitse 10kpl surkeita.

Anteeksi mitä? 

On hyvä olla kavereita ja ystäviä eikä niiden paljous tai vähyys tarkoita sitä, etteikö puoliso riittäisi tai etteikö tietäisi mitä haluaa. Toki ääritapaukset erikseen, jossa joko puoliso on ainoa sosiaalinen kontakti tai kaverit menee aina puolison edelle. 

Vierailija
28/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Joku äiti ja siskot riittää. Mitä mies edes tekisi muilla naisilla kun sillä on minut? 

Vierailija
29/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain homo miehillä on naispuolisia kavereita, heteromiehiä ei naisten seura kiinnosta jos siinä ei ole mahdollisuutta seksiin.

Hyvin moni heteromies ei osaa toisille miehille avautua oikein mistään, ja kaipaa naiskontaktia ihan psykologisista ja viihtyvyyssyistä. 

Vierailija
30/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.

Täh? 

Niin että jos mies tarvitsee minun lisäkseni 10 kaveria ja kaikki sukulaisnaisensa haaremiinsa ollakseen tyytyväinen niin sitten en usko, että hän on oikeasti edes rakastunut minuun, vaan käyttää minua vaan pillunaan kun nämä muut eivät anna. Oikeasti rakastunut mies heittää vaikka koko elämänsä roskikseen jotta saa olla rakastamansa naisen kanssa. Miksi ihmeessä tyytyisin vähempään.

Ihanko oikeasti ajattelet miehelle rakkaita sukulaisnaisiakin jonain "haaremina"? Mene hoitoon, psyko. 

Totta kai. Aika moni mies onkin sellainen, että on esim. erittäin emotionaalisesti läheinen vaikkapa äitinsä kanssa, ja sitten "vaimo" halutaan vain käyttöpilluksi, kun ei se äiti anna pillua kuitenkaan. Mutta mies ei ole kiinnostunut tästä henkisesti, mistään rakkaudesta puhumattakaan. 

Kuka hullu tuollaiseen setuppiin nyt menee, ellei jostain syystä ole ihan pakko. Minun ei ole, joten en edes harkitse. 

Vierailija
31/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki, ihan vaikka koko kaupungin naisten kanssa. Se olenko minä enää kiinnostunut hänen seurastaan, on ihan eri juttu. Miksi jotain kylän polkupyörää katselisin, kun on tarjolla ihan laadukastakin seuraa.

Vierailija
32/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos he ovat osana jotain kaveri- tai harrastusporukkaa. En tykkään, jos kahdestaan ovat.

Sama minulla, minulla on miespuolisia kavereita, mutta en koskaan lähtisi kenenkään kanssa kahdestaan reissuun tai minnekään.

Vierailija
33/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin miehellä saa olla naisystäviä, muun muassa harrastuksia ja matkailua varten niin kuin kaikilla ihmisillä saa olla.

Vierailija
34/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkavereita ehkä ja jotain vanhoja perhetuttuja, muu on ehdoton no-no.

Näinkö heikko sinä olet ihmisenä? 

Vierailija
35/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi olla? Jos on pettääkseen, sillä ei ole väliä ovatko naisen kanssa kavereita. Oikeastaan parempi, että on naiskavereita niin ei hämmenny naisten huomiosta ja sen takia lähde pettämään, kuten joillekin miehille on käynyt. 

En vaan tajua että jos mies on niin hjirveän kiinnostunut kaikista maailman naisista niin miksi olisin hänen kanssaan. Ei selvästikään tiedä mitä haluaa tai mitä arvostaa jos pitää olla 10 erilaista naista eri tarkoituksia varten ympärillä. Siinä olisi miehellä vähän mietinnän ja kasvun paikka, sekä että kehittäisi myös itseään sellaiseen suuntaan että kelpaa oikeasti niin hyvälle naiselle, ettei tarvitse 10kpl surkeita.

Anteeksi mitä? 

On hyvä olla kavereita ja ystäviä eikä niiden paljous tai vähyys tarkoita sitä, etteikö puoliso riittäisi tai etteikö tietäisi mitä haluaa. Toki ääritapaukset erikseen, jossa joko puoliso on ainoa sosiaalinen kontakti tai kaverit menee aina puolison edelle. 

Jaa, minusta tuo taas kuulostaa siltä että nimenomaan ei tiedä mitä haluaa ja arvostaa jos pitää olla hirveä liuta kaikenlaisia ihmisiä ympärillä. Sellainen ihminen joka omistautuu yhdelle tai parille taas tietää mitä haluaa ja mitä arvostaa, ja myös sijoittaa ja sitoutuu näihin. Tietty miehen ja naisen keississä tämäkin pitäisi olla se vaimo eikä esim. joku paras mieskaveri.

Miettikääpä vaikka miten susilauma toimii. Siinä on koiras ja naaras, jotka metsästävät yhdessä ja loput jäsenet ovat pentuja. Lähteekö koiras joka ilta "frendien" kanssa jonnekin sekoilemaan tai kaveeraamaan muiden alfasusikoiraiden kanssa? :D No ei lähde. Kyllä se työ ja elämä on siinä omassa perheessä. 

Vierailija
36/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla? Ei minullakaan ole mieskavereita, ei ole ollut 10 vuoteen. Joka ikinen mieskaverini on yrittänyt vongata minua, joten ihan selvä juttu ettei sellaista olekaan kuin platonisuus miehen ja naisen välillä. Munkkeihin luotan, etteivät he valojensa vuoksi kajoa ja vainoa sisariaan tai muita naisia, mutta toisaalta pitäisin sitäkin aika outona, jos heitä hirveästi kiinnostaisi olla naisten seurassa ja naisten huomion keskipisteenä. Jos minulle riittää aviomies niin totta kai haluan sellaisen aviomiehen, jolle minä riitän ja joka ei halua muita. Haaremiapinat sitten sekoilkoot keskenään, ei ole minulta pois, sillä olen eri lajia.

Olen naisena veljeni kavereille kaveri. Olen tuntenut heidät lapsesta asti ja he ovat uskoutuneet mulle monista asioista. He ovat minulle kuin veljiä ja minä heille sisko. 

Vierailija
37/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkavereita ehkä ja jotain vanhoja perhetuttuja, muu on ehdoton no-no.

Näinkö heikko sinä olet ihmisenä? 

Mitäs heikkoa tuossa on? Vahvuutta tietää mitä haluaa, sitoutua ja sijoittaa siihen. 

Vierailija
38/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla, mutta ei saa olla flirttailua/mitään romanttista/mitään seksuaalista.

En tiedä olisiko käytännössä mahdollista yhteensovittaa.

Vierailija
39/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihmeen lupatoimisto minä olen? 

Valitettavan moni nainen on juurikin se.

Minä olen jo suhteessa kaikkiin maailman 4 miljardiin mieheen, jotka saavat toteuttaa itsejään täysin vapaasti. Jos joku mies haluaa pääsyn sänkyyni ja elämääni, niin silloin hän ei voi käyttäytyä kuin ihan mikä tahansa rotta, vaan täytyy olla hiukka parempi. Aika paljonkin parempi. Jos mies ei itse näitä moraaleja omaa niin totta kai ystävällisesti voin kertoa, miten pitäisi käyttäytyä, mutta jos mies on kiinnostuneempi vapaudestaan niin sitten menee samaan laariin niiden loppujen 4 miljardin kanssa: vapauteen.

Tästä ei lemahda ainakaan minkään sortin itserakkaus. 

Vierailija
40/239 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jos ei ole ollut seksisuhdetta kyseisen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi