Saako miehelläsi olla naispuolisia kavereita?
Kommentit (239)
En oo kyselly lupia ystävyyssuhteisiin, eikä tarvi vaimonkaan kysellä. Jos itsetunto on niin heikko, niin parempi pysyä sinkkuna eikä häiritä muiden ihmisten elämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkavereita ehkä ja jotain vanhoja perhetuttuja, muu on ehdoton no-no.
Näinkö heikko sinä olet ihmisenä?
Mitäs heikkoa tuossa on? Vahvuutta tietää mitä haluaa, sitoutua ja sijoittaa siihen.
Ei ole minkään sortin vahvuutta, jos oman pään leviämisen estämiseksi on pakko "kieltää" elämän perusasioita toiselta ihmiseltä. Kunpa nämä tyrannit näkisivät, että tämä tekee heistä heikkoja pellejä, eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei saa olla? mikä siinä on ideana? selostakaa kiitos koska tämä hämmentää. itselläni ei ole paljon miespuolisia kavereitakaan, joskus jotkut naispuoleiset ihmiset kutsuvat ryhmäillalliselle, tai sen jälkeen porukalla tanssimaan eikä siinä mitään sen kummempaa ole, ajanvietettä ja sosiaalista kanssakäymistä vastapainona työn puurtamiselle.
Miksi pitäisi olla? Ei minullakaan ole mieskavereita, ei ole ollut 10 vuoteen. Joka ikinen mieskaverini on yrittänyt vongata minua, joten ihan selvä juttu ettei sellaista olekaan kuin platonisuus miehen ja naisen välillä. Munkkeihin luotan, etteivät he valojensa vuoksi kajoa ja vainoa sisariaan tai muita naisia, mutta toisaalta pitäisin sitäkin aika outona, jos heitä hirveästi kiinnostaisi olla naisten seurassa ja naisten huomion keskipisteenä. Jos minulle riittää aviomies niin totta kai haluan sellaisen aviomiehen, jolle minä riitän ja joka ei halua muita. Haaremiapinat sitten sekoilkoot keskenään, ei ole minulta pois, sillä olen eri lajia.
Olen naisena veljeni kavereille kaveri. Olen tuntenut heidät lapsesta asti ja he ovat uskoutuneet mulle monista asioista. He ovat minulle kuin veljiä ja minä heille sisko.
Teillä on sitten sellainen haaremi. Ei kiinnosta itseäni tippaakaan.
Olen biseksuaali. Saako minulla on ystäviä ollenkaan, kun kaikki niistä ovat potentiaalisia kumppaneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö heikko sinä olet ihmisenä?
Mitäs heikkoa tuossa on? Vahvuutta tietää mitä haluaa, sitoutua ja sijoittaa siihen.
Ei ole minkään sortin vahvuutta, jos oman pään leviämisen estämiseksi on pakko "kieltää" elämän perusasioita toiselta ihmiseltä. Kunpa nämä tyrannit näkisivät, että tämä tekee heistä heikkoja pellejä, eikä mitään muuta.
Ei tietenkään pidäkään, ihminen itse valitsee sitoutua ja sijoittaa puolisoonsa ja perheeseensä tai elää haaremissa. Haaremiapinat elävät sitten keskenään sekasikiölaumoissa ja monogamiset olennot pariskuntina siellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.
Täh?
Niin että jos mies tarvitsee minun lisäkseni 10 kaveria ja kaikki sukulaisnaisensa haaremiinsa ollakseen tyytyväinen niin sitten en usko, että hän on oikeasti edes rakastunut minuun, vaan käyttää minua vaan pillunaan kun nämä muut eivät anna. Oikeasti rakastunut mies heittää vaikka koko elämänsä roskikseen jotta saa olla rakastamansa naisen kanssa. Miksi ihmeessä tyytyisin vähempään.
Ihanko oikeasti ajattelet miehelle rakkaita sukulaisnaisiakin jonain "haaremina"? Mene hoitoon, psyko.
Totta kai. Aika moni mies onkin sellainen, että on esim. erittäin emotionaalisesti läheinen vaikkapa äitinsä kanssa, ja sitten "vaimo" halutaan vain käyttöpilluksi, kun ei se äiti anna pillua kuitenkaan. Mutta mies ei ole kiinnostunut tästä henkisesti, mistään rakkaudesta puhumattakaan.
Kuka hullu tuollaiseen setuppiin nyt menee, ellei jostain syystä ole ihan pakko. Minun ei ole, joten en edes harkitse.
Kyllä voi ihmisen mieli olla täysin sairas. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali. Saako minulla on ystäviä ollenkaan, kun kaikki niistä ovat potentiaalisia kumppaneita?
Toki, onhan tämäkin ketju täynnä näitä kaltaisiasi haaremiapinoita. Olette vaan keskenänne kavereita ja parisuhteissa.
Kyllä voi ihmisen mieli olla täysin sairas. Huhhuh.
Tai terve, eikä elää koko elämäänsä äidin kohdussa samanaikaisesti jotain muita naisia pannen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Joku äiti ja siskot riittää. Mitä mies edes tekisi muilla naisilla kun sillä on minut?
Mitä sinä teet kenelläkään muulla ihmisellä kun sinulla on yksi? Mikä ihmeen logiikka tuossa on?
Mun miehelläni on naispuolisia kavereita, ystäviä ja tuttuja. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.
Ei suhde tarkoita sitä, että äiti ja siskot pitää unohtaa. Millainen mies sellaiseen suostuu ja millainen nainen sellaista vaatii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihmeen lupatoimisto minä olen?
Valitettavan moni nainen on juurikin se.
Minä olen jo suhteessa kaikkiin maailman 4 miljardiin mieheen, jotka saavat toteuttaa itsejään täysin vapaasti. Jos joku mies haluaa pääsyn sänkyyni ja elämääni, niin silloin hän ei voi käyttäytyä kuin ihan mikä tahansa rotta, vaan täytyy olla hiukka parempi. Aika paljonkin parempi. Jos mies ei itse näitä moraaleja omaa niin totta kai ystävällisesti voin kertoa, miten pitäisi käyttäytyä, mutta jos mies on kiinnostuneempi vapaudestaan niin sitten menee samaan laariin niiden loppujen 4 miljardin kanssa: vapauteen.
Tästä ei lemahda ainakaan minkään sortin itserakkaus.
Totta kai rakastan itseäni, niin paljon etten sotkeennu mihinkään mieheen jonka muna vetää kohti kymmeniä muitakin naisia.
Ei saa ja mies tietää sen ja mitä siitä seuraisi
En ole mielisairas, eli tottakai saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suhde tarkoita sitä, että äiti ja siskot pitää unohtaa. Millainen mies sellaiseen suostuu ja millainen nainen sellaista vaatii?
Aikuinen mies ei roiku mutsinsa ja sisartensa helmoissa, sairauttahan sellainen on. Joku aikuistumisaste jäänyt läpikäymättä jos edelleen vaikka 30v:nä nämä vahtaavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Jos ihmisellä on ystäviä, niin se on haaremiapina.
t. palstan Kellokosken osasto
Minulle tulee epämukava olo miehen naispuolisista kavereista ja vähän häpeän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas laupiasta että työkavereita saa kuitenkin olla, joten miehen työnantaja ei sentään joudu irtisanomaan kaikkia naispuolisia kollegoita sinun mustasukkaisuutesi takia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihmeen lupatoimisto minä olen?
Valitettavan moni nainen on juurikin se.
Minä olen jo suhteessa kaikkiin maailman 4 miljardiin mieheen, jotka saavat toteuttaa itsejään täysin vapaasti. Jos joku mies haluaa pääsyn sänkyyni ja elämääni, niin silloin hän ei voi käyttäytyä kuin ihan mikä tahansa rotta, vaan täytyy olla hiukka parempi. Aika paljonkin parempi. Jos mies ei itse näitä moraaleja omaa niin totta kai ystävällisesti voin kertoa, miten pitäisi käyttäytyä, mutta jos mies on kiinnostuneempi vapaudestaan niin sitten menee samaan laariin niiden loppujen 4 miljardin kanssa: vapauteen.
Tästä ei lemahda ainakaan minkään sortin itserakkaus.
Totta kai rakastan itseäni, niin paljon etten sotkeennu mihinkään mieheen jonka muna vetää kohti kymmeniä muitakin naisia.
Niin syvästi itseäsi rakastat, että sen määrittää miehen muna.
Jos tuo on mitä haluat niin kaikkea hyvää sinulle sen kanssa. Mutta se ei tarkoita että muiden itselle sopivat standardit ovat huonompia tai moraalittomampia.