Keittiökaapisto, mikä väri? Tummanvihreä, tummanpunainen vai tummansininen?
Mikä väri näistä ja miksi? Vihreä taitaa olla nyt trendikäs, en tiedä onko se hyvä vai huono asia. Sininen olisi klassinen, punainen mun lempiväri. Tasot tulee olemaan puuta, vetimet varmaan messinkiset. Ajatuksia, mielipiteitä, ideoita?
Kommentit (117)
Onko pakko olla tumma ? Siinä tapauksessa punainen. Tumma vihreä on vähän synkkä
Karttakaa Ideal-keittiöitä sitten kuin ruttoa ikään. Huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta ajatuksia,kun jokainen laittaa mitä haluaa keittiöönsä. Toisilla taas ei ole yläkaappeja,mitä taas minä en ymmärrä.
No meille ei ainakaan toistaiseksi tule yläkaappeja😄 ap
Jaahas, avohyllyjä sitten. Onnea uudelle harrastukselle, muuta et sitten ehdikään tekemään kuin kulkemaan keittiössä rätti kädessä ja pyyhkimään rasvalikaa sekä hyllyistä että hyllyn tavaroista. Vai harrastetaanko teillä vain eineksiä ja Woltia?
🙄 Jos tavarat mahtuu hyvin alakaappeihin, niin mitä väliä onko yläkaappeja. Meillä on yhdessä yläkaapissa joitain laseja ja kuppeja, mutta muuten nelihenkisen perheen astiat mahtuu hyvin alalaatikostoihin. En minä ainakaan tarvitse kymmentä kattilaa ja pariakymmentä paistinpannua ja uunivuokaan päivittäiseen ruuanlaittoon.
Sitten kun tulee selkään pienintäkään kremppaa, manaat ne alakaapin astiat helevettiin ja kiroat kumartelua. Jo selän lihasvauriot riittävät tuohon, ei tarvita edes nikamavikaa. Silloin kaipaat todella normaalisti avautuvia yläkaappeja.
Hmm. Olen eri. Mulla on rangassa 9 diagnoosia, leikattukin kahdesti. Ei mitään ongelmaa alalaatikoiden eikä -kaappienkaan suhteen.
Mietin vaan kun väitit, että jo pieni kremppa aiheuttaisi ongelmia.
Tumma vihreä tai sininen. Sininen on kylmä, jos se ei haittaa.
Tummankeltainen voisi olla paras. Tummanturkoosi.
Tummanharmaa. Tummanpinkki. Tummanoranssi. Tummanruskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta ajatuksia,kun jokainen laittaa mitä haluaa keittiöönsä. Toisilla taas ei ole yläkaappeja,mitä taas minä en ymmärrä.
No meille ei ainakaan toistaiseksi tule yläkaappeja😄 ap
Jaahas, avohyllyjä sitten. Onnea uudelle harrastukselle, muuta et sitten ehdikään tekemään kuin kulkemaan keittiössä rätti kädessä ja pyyhkimään rasvalikaa sekä hyllyistä että hyllyn tavaroista. Vai harrastetaanko teillä vain eineksiä ja Woltia?
🙄 Jos tavarat mahtuu hyvin alakaappeihin, niin mitä väliä onko yläkaappeja. Meillä on yhdessä yläkaapissa joitain laseja ja kuppeja, mutta muuten nelihenkisen perheen astiat mahtuu hyvin alalaatikostoihin. En minä ainakaan tarvitse kymmentä kattilaa ja pariakymmentä paistinpannua ja uunivuokaan päivittäiseen ruuanlaittoon.
Sitten kun tulee selkään pienintäkään kremppaa, manaat ne alakaapin astiat helevettiin ja kiroat kumartelua. Jo selän lihasvauriot riittävät tuohon, ei tarvita edes nikamavikaa. Silloin kaipaat todella normaalisti avautuvia yläkaappeja.
Samoin pienikin kurotteleminen on selkävaivaisena varsin epämiellyttävää.
Kannattaa miettiä myös, onko väri kylmään vai lämpimään taittuva. Se nimittäin vaikuttaa muuhun sisustukseen enemmän kuin itse väri.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta löytyy kuvia myös tummanvihreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta löytyy kuvia myös tummanvihreistä.
Tummansinisistäkin.
https://apartmentabc.com/blue-and-beige-kitchen/
"When Blue & Beige Meets the Kitchen: For Women Who Choose Calm Over Chaos"
Minusta tumma sininen, messinkiset vetimet ja tumma puu tasona voisi toimia hyvin, siitä tulee jopa kuninkaallisen klassinen vaikutelma. Varsinkin, jos ap. et laita ollenkaan yläkaappeja, vaan pelkät alakaapit, niin ei kokonaisuudesta tule liian raskasta. Mutta tässä sinisen valitsemisessa voi olla syynä, että tykkään itse eniten sinisestä. Jos sinä ap. tykkäät punaisesta, niin ota se. Onhan burgundinpunainenkin klassinen ja arvokas väri.
Vastasin jo aiemmin, että lempivärisi ehdottomasti. Myöhemmin kommentoitkin, ettet sitä sisustuksessa juurikaan käytä. Siispä jatkan 😀
Kolmesta väristä varmasti joku on se, mikä epäilyttää enemmän kuin muut. Jätä se pois. Sitten hommaat kahdesta väristä mallilevyt tms, joita pidät keittiössä useamman päivän. Pian alkaa toinen tuntua paremmalta, kuin toinen.
Itse valitsisin vihreän.
Laita tummaa vihreää ja sinistä kumpaakin.
Tai sitten siihen neutraaliin vasta kyllästyykin.