Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliaamiaissikailukohu on oman kilven kiillottamista

Vierailija
29.07.2026 |

Meuhkataan asiasta , viestinä että "itsehän en siis ainakaan sikaile".

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin siististi ja pinosin lautaset lopuksi, ottiko kukaan kuvia siitä? Miksi yksi sotkuileva perhe ylittää heti uutiskynnyksen? 

Vierailija
62/70 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja palstalla mammat jeesustelevat. Kuinka kukaan voi toimia noin😱 MINÄ olen hyvä ihminen enkä MINÄ voisi edes kuvitella IKINÄ toimivani noin, ja MINÄ toimin aina oikein.

Et ole ainakaan yrittäjähenkinen, mutta aika harva suomalainen onkaan. Tuskin itse suostuisit tekemään ylimääräistä työtä ilmaiseksi ja jäämään puoleksi tunniksi ylitöihin, koska jonkun sikailijaporukan takia pitää pestä lattiat ja puunata seinät. Jo hygienialainsäädäntö määrää tosi tiukasti asiakaspuolen tason ja puhtauden. Jos sulle sopii, niin perustetaan sikailukarsinat hotelleihin ja sinne sitten vaan heitellään kaikkea ruokaa sekaan. Niitä ei siivota, vaan vedetään ruiskulla puhtaaksi ja ei kun uudet sikailijat sisään. Ruoka tuodaan ämpäreissä, koska tuskin sikailija edes maistaa mitään kaiken hylkäämänsä ruuan perusteella.

Sen mitä itse olen vuokrannut mökkejä, niin niissä on ollut selvät ohjeet siivouksen suhteen. Mielestäni, jos mökki joltakin jää selvästi paskaseks, niin lasku perään siivouksesta.

Mökkiä ei voi verrata hotelliin. Varsinainen, jos mökkiin ei kuulu buffetaamiainen yhteisessä ruokailutilassa, jossa henkilökunta huolehtii lautasten keräilystä yms. Toki silloinkin jos mökistä on siivous asiakkaalle, asiakas siivoaa ja jos ei, niin lasku perään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkiuutinen. Lavastettu kuva. Näitä tulee  Ja heti ne "paremmat ihmiset" todellakin lähtee näihin "mä oon parempi ihminen" mantra-hokemisiin. 

Olisit nyt vain käyttäytynyt perheinesi siivosti. Ymmärrän, että nyt nolottaa, kun kuva sotkuistanne leviää. 

Vierailija
64/70 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojana näen niin paljon sotkua ja erilaisia sotkuja ettei tuo niin hetkauta. Joissakin toimistoissakin sellaisia sottapyttyjä. Mässyttävät herkkuja siinä pöydän äärellä ja sitten odotetaan että siivooja noukkii kaikki muruset ja suklaatöhnät sen muistilappuhelvetin seasta ilman että koskee mihinkään. Pissit menee ohi pöntön, wc-harjaa ei osata käyttää. Käsipaperi jos menee ohi roskiksen niin se jää lattialle. Onhan näitä. Jos alkaisin kaikesta hermoomaan niin olisin joutunut lopettamaan jo kauan sitten. Siivous on työtäni ja pidän siitä. Yleensä kivoin fiilis tulee kun saa jonkun oikein sotkuisen tilan puhtaaksi.  Nykyään ongelma vain meinaa olla se että ei ole aikaa tehdä kunnolla ja hyvin töitä.

Eihän tässä hotellin siivooja ole mitään hermonnut, vaan toinen asiakas pöyristynyt seurueen jälkeen jättämästä sotkusta. Tahallaan sotkijoita ei tarvitse ymmärtää, ei hotelleissa, eikä toimistoissa jne. Sotkekoot kotonaan. 

Vierailija
65/70 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin siististi ja pinosin lautaset lopuksi, ottiko kukaan kuvia siitä? Miksi yksi sotkuileva perhe ylittää heti uutiskynnyksen? 

Jätitkö lautaset tiskaamatta?

Vierailija
66/70 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taannoin kirjoitettiin myös Oodista, siis kirjasto missä äidit ja pikkulapset käyvät sotkemassa kahvilan pöydät. Henkilökunta pyysi, että vähän yritettäisiin hoitaa sotkuja.En arvosta pätkääkään näitä MINÄ, minä mammoja. 

Nämä uutisoinnit eivät kyllä lisää asiakkaita. Koska tuntuu että asiakkaat ovat potentiaalisia sotkijoita, ja kuinka työntekijän arvokasta aikaa kuluu, ja kuinka me mielemme pahoitettiin. Eipä tarvitse sitten ihmetellä tyhjiä pöytiä. Mutta hei!! Eipähän tule sotkua. 🙌

Omat ravintolakäynnit jää väliin sillä en koe olevani toivottu.

Vierailija
67/70 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkiuutinen. Lavastettu kuva. Näitä tulee  Ja heti ne "paremmat ihmiset" todellakin lähtee näihin "mä oon parempi ihminen" mantra-hokemisiin. 

Olisit nyt vain käyttäytynyt perheinesi siivosti. Ymmärrän, että nyt nolottaa, kun kuva sotkuistanne leviää. 

Mikäs kansalaispoliisi siellä on mielensä pahoittanut. Ketuttaako ettei sinun lähettämiäsi "raportteja" ole julkaistu lehdissä. Ilmeisesti stalkkaat puheliminesi aina ja kaikkialla.

😂🤣

Vierailija
68/70 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan sikaile! 

Odotan myös kanssaruokailijoilta samaa. Lapsetkin oppivat hyville tavoille kun opetetaan. 

Vierailija
69/70 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on jonkun mielestä normaalia niin ihmettelen. Minusta vain kasvatuksen ja käytöstapojen puutetta.

Onneksi omat lapset ja lastenlapset ovat jo vuosikkaina opetettu kotona syömään siististi itse joten heidän on voinut viedä ihmisten ilmoille jo pieninä. Jos jotain on pöydälle tai lattialle pudonnut se on ihan itse siivottu. Hävikkiäkään ei tule kun ottaa lautaselle vain vähän ruokaa ja hakee lisää kuten buffassa on tarkoitus. 

Vierailija
70/70 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa ollut pöytä ja paikka olivat niin ankeita, ettei se sotku vaikuttanut niihin juuri mitenkään. Tämä koskee valtaosaa suomalaisista ketjumurjuista. Miksi menette sellaisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän