Hotelliaamiaissikailukohu on oman kilven kiillottamista
Meuhkataan asiasta , viestinä että "itsehän en siis ainakaan sikaile".
Kommentit (59)
Kylläpä ihmisistä on tullut kermapeffoja. Jos tämä on -first world problem-, niin voisiko viimeinen sammuttaa valot. Maailma on mennyt rikki. 😱
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisistä on tullut kermapeffoja. Jos tämä on -first world problem-, niin voisiko viimeinen sammuttaa valot. Maailma on mennyt rikki. 😱
Kun ei saa heittää ruokaa lattialle?
en ole koskaan ruokaa lattialta missään buffetissa löytänyt, jos tuonne on eksynyt yksi häirikköperhe niin miksi siitä tehään juttuja monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taannoin kirjoitettiin myös Oodista, siis kirjasto missä äidit ja pikkulapset käyvät sotkemassa kahvilan pöydät. Henkilökunta pyysi, että vähän yritettäisiin hoitaa sotkuja.En arvosta pätkääkään näitä MINÄ, minä mammoja.
Nämä uutisoinnit eivät kyllä lisää asiakkaita. Koska tuntuu että asiakkaat ovat potentiaalisia sotkijoita, ja kuinka työntekijän arvokasta aikaa kuluu, ja kuinka me mielemme pahoitettiin. Eipä tarvitse sitten ihmetellä tyhjiä pöytiä. Mutta hei!! Eipähän tule sotkua. 🙌
No ei kai kukaan minnekään hälinäkirjastoon halua muutenkaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Hotellit uhriutuu
"Ei me tehdä tällä mitään voittoa, jätekärreissä ei ole tarpeeksi laatikoita eikä roskat mahdu, tulee ylimääräistä työtä, asiakkaat antaa vain yhden tähden vaikka sotku on toisen asiakkaan tekemä.."
En puolustele sotkemista, mutta jos kyseinen bisnes on noin paskaa, niin kannattaisko luopua siitä ja keskittyä ydinliiketoimintaan?
Tämä tietänee että buffet poistuu ja ruokailu kallistunee ja paljon
Vierailija kirjoitti:
Taannoin kirjoitettiin myös Oodista, siis kirjasto missä äidit ja pikkulapset käyvät sotkemassa kahvilan pöydät. Henkilökunta pyysi, että vähän yritettäisiin hoitaa sotkuja.En arvosta pätkääkään näitä MINÄ, minä mammoja.
Miksi henkilökunta ei puutu siihen, että oodin vessat toimivat romanikerjäläisten sosiaalitilana ja spa osastona? Ai niin, se olisi rasismia se... Lasten pöydän sotkuihin kyllä puututaan ahnaasti
En ole koskaan tajunnut hotellien buffetaamiaisten hehkutusta. Toki ulkomailla on tullut vastaan muutamia rauhallisia pikkuhotelleja, joita voi oikeasti kehua. Mutta niissä ei touhu olekaan mitään geneeristä eineslinjastomeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellit uhriutuu
"Ei me tehdä tällä mitään voittoa, jätekärreissä ei ole tarpeeksi laatikoita eikä roskat mahdu, tulee ylimääräistä työtä, asiakkaat antaa vain yhden tähden vaikka sotku on toisen asiakkaan tekemä.."
En puolustele sotkemista, mutta jos kyseinen bisnes on noin paskaa, niin kannattaisko luopua siitä ja keskittyä ydinliiketoimintaan?
Tämä tietänee että buffet poistuu ja ruokailu kallistunee ja paljon
Niin? Parempi sekin kuin pyörittää bisnestä nollatuloilla ja valittaa lehteen kuinka raskasta on. Ei hotelli bisneksen pidä olla hyväntekeväisyyttä, turha sitä on sääliä.
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan ruokaa lattialta missään buffetissa löytänyt, jos tuonne on eksynyt yksi häirikköperhe niin miksi siitä tehään juttuja monta päivää.
Muutama meloninpala lattialla tekee siis tuosta lapsiperheestä häirikköperheen?
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa kannattaa jäädyttää kaikki kulkeminen. Lapsiperheet valtaavat hotellit ja huoltoasemat. Maantiet ovat täynnä karavaanareita ja muita lomakörrääjiä. Tämä suotakoon heille, mutta itse valitsen olla menemättä sinne sekaan. Jos jostain syystä joutuu lähtemään niin majoitus kannattaa valita jostain aivan muualta kuin ketjuhotelleista. Elokuussa tilanne alkaa taas normalisoitua.
Vierailija kirjoitti:
Hotellit uhriutuu
Mihin ydinliiketoimintaan, jos ydinliiketoiminta on se hotelli?
Hotelli on kokonaisuus, jossa kaiken kylppäreiden siivouksesta aterioihin pitää natsata yhteen, että kokemus on positiivinen. Valitettavasti Suomessa ruokailu erityisesti ketjuhotelleissa tuppaa olemaan usein se heikoin lenkki. Illalliselle lähdetään usein johonkin muualle mutta aamiainen nautitaan useimmiten paikan päällä. Aamiainen voi olla koko oleskelun paras osa tai sitten ei.
Jokainen voi pitää huolta omasta puolestaan, että kokemus on kaikille mukava eikä hotellin tarvitse palkata lisää väkeä näin turhanpäiväisen käytöksen takia. Asiakkaathan ne palkat lopulta huonehinnoissa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei saa heittää ruokaa lattialle?
Missasit pointin. Mutta öyhötä toki. Bää ää ää. 🐑
Saman näkee kun astuu ulos. Kadulla on penkki ja roskis metrin päässä. Sinne saakka tavaroiden vieminen on monelle ihan ylivoimaista. Ikävä juttuhan tämä on varsinkin ravintoloiden ja hotellien osalta ja jos puutut asiaan saat heti huonon arvostelun.
Suosimme hotellien sijaan nykyään huoneistoja. Joku jogurtti ja hedelmä piisaa aamiaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa kannattaa jäädyttää kaikki kulkeminen. Lapsiperheet valtaavat hotellit ja huoltoasemat. Maantiet ovat täynnä karavaanareita ja muita lomakörrääjiä. Tämä suotakoon heille, mutta itse valitsen olla menemättä sinne sekaan. Jos jostain syystä joutuu lähtemään niin majoitus kannattaa valita jostain aivan muualta kuin ketjuhotelleista. Elokuussa tilanne alkaa taas normalisoitua.
Jep ei koskaan lomamatkalle heinäkuussa tai elokuun alkupuolella.
Ap ei kaikilla ole viestinnän pointtina minä minä minä. Tunnistan kyllä ihmistyypin. Mutta tässä puhuttiin vain siitä sikailusta. Alunperin.
Tuo juttu oli ihan asiaa. Näitä sikailijoita on muuallakin. Pitäisi herätä siihen todellisuuteen, ettei ole ainoa asiakas ruokapaikassa ja kuvitella että joku muu siivoaa sotkut. On maita, missä yhden roskan maahan heittämisestä saa rangaistuksen. Näissä maissa paikat pysyvät siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olet välttynyt sitten näiltä. Oletko matkaillut 5 tähden hotelleissa vain? Ihan arkipäivää minusta, eilen viimeksi mäkkärissä oli kaadettu ketsupit lattialle ja lapset hyppi päälle ja levitteli sitä edelleen. Ja joo vahinko sattuu, mutta se että sanoisi henkilökunnalle siitä on ilmeisen vaikeaa myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä uutisoinnit eivät kyllä lisää asiakkaita. Koska tuntuu että asiakkaat ovat potentiaalisia sotkijoita, ja kuinka työntekijän arvokasta aikaa kuluu, ja kuinka me mielemme pahoitettiin. Eipä tarvitse sitten ihmetellä tyhjiä pöytiä. Mutta hei!! Eipähän tule sotkua. 🙌
Ei tuollainen uutisointi vaikuta normaalit käytöstavat omaavaan ihmiseen millään tavalla. Myötähäpeän tunne ehkä heräilee noiden sikailijoiden käytöksestä.