Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (309)
Suostumus voi olla ennen nukkumaan menoa annettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä jaksa kun kerran viikossa korkeintaan seksiä. Muija halusi 5 kertaa enkä jaksanut.
Tämä , libidot erilaisia . Meilläkin vaimo haluaa enempi seksiä , itse ei aina jaksaisi . Seksi muutenkin täysin yliarvostettua . Sama kun haaveilee urheiluautosta tai kesämökistä , ajatus on kaunis , mutta työläitä molemmat .
Vierailija kirjoitti:
Kerran-kaksi kuussa menee nipin napin, olisi ihanaa olla koko ajan ilman. Viimeisin synnytys vei halut ja tunnon, siitä on monta vuotta. Tylsää ja sotkuista hommaa koko seksi, ja niin nähty.
Ikävä, että sinulla matala libido. Korkealla libidolla mikä tahansa eroottinen ja seksuaalinen kosketus ja kohtaaminen on jännittävää ja kiihottavaa. Korkealibidoiselle seksi on kuin rahaa. Oletteko jonkin kuulleen puhuvan huonosta rahasta? Liian vähän sitä voi olla, mutta sentitkin lasketaan plussaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.
Juu niin olisi hyvä. Itse en tuon takia viitsi olla parisuhteessa kun koko ajan hoetaan että parisuhteen liima on seksi ja ilman seksiä ei ole parisuhdetta ja pissavälineiden hinkkaaminen vuodesta toiseen on vaan kyllästyttävää. Joskus tekee mieli mutta ei se montaa kertaa vuodessa ole eikä edes usein kohdistu kumppaniin :D
Onneksi naiset laukoo nämä tosiasiat nykyään näin suoraan niin yhä harvempi mies astuu miinaan nimeltä avioliitto.
Miehillä ja naisilla on valtava ero libidoissa tilastollisesti. Parisuhteen haluttomuusongelmiin kehoitetaan usein löytämään kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat. Tämä tilastollisesti aika no hope projekti kun naisilla kaikissa ikäryhmissä, alkaen parikymppisistä on matalampi libido kuin niillä miehillä, joilla libido on matalin eli yli kuusikymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.
Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin.
Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikansa jaksoin itsekin. Mutta kyllä siihen seksiin ja jyystämiseen menee jossain kohtaa maku, vaikka se olis kuinka hyvää. Nykyään onnellinen sinkku.
Eli naiset kyllästyvät parisuhteessa myös hyvään seksiin. Olipa yllätys. Ainahan hyvää seksiä haluaa on ollut täällä yleinen mantra kun mies on valittanut naisen haluttomuudesta.
Kyselyssä pitkässä parisuhteessa oleville haluttomille naisille ( n. 200 vastaajaa ) puolet ei nähnyt mitään vikaa tai syytä haluttomuudelle miehen tekemisissä tai tekemättä jättämisissä sängyssä tai sen ulkopuolella. Mukana oli siis myös hygienia, "itsestä huolehteminen", osallistuminen arkeen, kyvyt ja taidot seksissä jne jne.
Puolet näki jotain syytä miehessä (jonka olivat itse pitkään parisuhteeseen valinneet ja kelpuuttaneet). Herää kysymys kuinka paljon tästäkin puolikkaasta johtui naisen halujen hiipumisesta ilman syytä ja sitten miehen piirteet ja seksin halu jne alkaa ottaa pattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikansa jaksoin itsekin. Mutta kyllä siihen seksiin ja jyystämiseen menee jossain kohtaa maku, vaikka se olis kuinka hyvää. Nykyään onnellinen sinkku.
Eli naiset kyllästyvät parisuhteessa myös hyvään seksiin. Olipa yllätys. Ainahan hyvää seksiä haluaa on ollut täällä yleinen mantra kun mies on valittanut naisen haluttomuudesta.
Olen oppinut, että naiset kyllästyvät aivan kaikkeen.
-mensan jäsen vuodesta 2001
Vierailija kirjoitti:
Mieli voi muuttua nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin harrastaa seksiä joka päivä. Olen nainen. Mielestäni seksi parisuhteessa on tärkeää joten on hyvä etsiä puoliso jonka kanssa libidot kohtaavat. Tietysti voi tulla kausia kun on hiljaisempaa mutta pääsääntöisesti huolestuisin jos seksiä ei olisi vähintää 5 krt viikossa.
Voisin...
Kuinka pitkässä parisuhteessa olet ollut jossa on seksiä joka päivä? Vuoden? Viisi? Kymmenen?
Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää keskustella monta kertaa viikossa? Vuodesta toiseen. Aina on leipäläpi ammollaan akalla, ja puhua pitäisi. Raskasta.
Poikkis ei koskaan halua paritella. Pelkään että kuolen neitsyenä :(
T28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus 🤦 tätä typeryyttä.
No aina voi ilmoittaa että nyt ei jaksa halua päätä särkee jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, miten joku jaksaa olla parisuhteessa niin, että seksiä on kerran viikossa tai parissa?
Kannattaa ottaa hyvä rakastaja niin on huomattavasti kivempaa kun nautinto on molemminpuolista.
On se seksi silti melko rasittavaa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
No, kyllä tämä riippuu aika tavalla aviomiehestäkin.
Kerran viikossa pitkässä parisuhteessa on ok. Välillä voi olla enemmän ja voi antaa muunlaista seksiä, jos mies himoissaan. Mutta että monta kertaa viikossa alkuhuuman mennessä jo ohi, en kyllä jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on historiassa päättynyt suhde muuten aivan hyvän miehen kanssa, kun s-halut ei kohdanneet. Hänelle olisi sopinut kerta viikkoon, kahteen, itse haluan noin joka toinen päivä.
Oliko ongelma se, ettet tullut halutuksi kuin harvoin vai se, että jäätävä seksin himo kalvoi kroppaa? Jälkimmäinenhän on ratkaistavissa omin käsin tai leluin. Ensimmäinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
No, kyllä tämä riippuu aika tavalla aviomiehestäkin.
Heti pakko siirtää vastuu miehen harteille. Naiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus 🤦 tätä typeryyttä.
No aina voi ilmoittaa että nyt ei jaksa halua päätä särkee jne.
Vaikea se on nukkuessa kertoa, että nyt ei haluakaan.
"Haloo! Herättäminen on eri asia kuin r**skaus. "
Periaateessa ei ole, jos herättäminen tapahtuu esim. intiimialueita hieromalla ja/tai räpläämällä. Siihen ei tiedottomassa tilassa olevalta ole suostumusta sillä hetkellä. Myös puolisolla omassa kodissaan on oikeus nukkua väsymystään ilman seksuaalista kajoamista.