Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sen miehenkin halut vuosien myötä vähenee. Aika aikaa kutakin. Nautin nuorena kun seksiä oli paljon, nyt en enää ihan fyysisesti pystyisi siihen (N45), paikat ei kestä. Alkaa ärsyttää jo sekin jos yksi krt kestää liian kauan. Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan, mutta seksuaalisuus on muutakin
Olen ikäisesi nainen ja halut kovemmat kuin nuorena, mutta miestä ei kiinnosta, vaikka on minua nuorempi, ei vaikuta hyvältä tämä.
Sama juttu itsellä, että haluja on ja elän seksuaalisuuteeni huippua edelleen. Alkoi kolmen kympin jälkeen ja loppua ei näy, nyt 41v. Pimppi toimii ja on heti märkä, kun ryhdytään seksiin. Onneksi nuorempi mies joka haluaa seksiä vähintään kerran päivässä.
Minulle seksi on sitä intensiivistä ja inteiminibtä ja rakastettavinta yhdessä olemista. Joskus ihan vaan pikaisesti, joskus tulisesti, joskus todella pitkään kaikilla mausteilla. Seksi on minulle sen oikean kumppanin kanssa luovaa ja leikillistä yhdessä olemista. Ja seksi on niin paljon enemmänkin kuin vain penetraatio. Minä haluan haluta miestäni ja näyttää sen, ja minä haluan nähdä ja kokea mieheni halun. Ilman seksi, ilman läheisyyttä, ilman kosketusta en koe olevani rakastettu (mutta voin tarpeen tullen olla vaikka useamman kuukauden ilman, jos rakkautta osoitetaan sitten muulla tavoin).
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja aina kyllä sinänsä pitänyt seksistä, saan itse ja annan mielelläni ja monipuolisesti.
Mutta koen kyllä rasittavana myöskin sen että monta kertaa viikossa pitäisi sitä harrastaa kun olisi muutakin elämää ja tekemistä. Just se että oli mitä muuta tahansa ja olet kuinka väsynyt hyvänsä, aina pitäisi jaksaa sekstailla.
Mieheni oli vieläpä sellainen joka oli periaatteessa ihan hyvä sängyssä ja ihan kelpo mies muutenkin, mutta sitä sextouhua ja eri asentoja piti aina harrastella tuntitolkulla (helposti 1-3 tuntia joka kerta) niin että lopulta paikat olivat jo ihan tunnottomia. Edes joskus olisi ollut kiva ottaa ihan tavalliset pikapanot, tuntuikin paremmalta. Väsyin tuohon parisuhteeseen just sen seksin määrän takia. Liika vaan on liikaa.
TÄMÄ!!! Ei se aina katso onko hyvä mies, jos se seksin haluaminen on jatkuvaa ja liiallista itselle, niin ei vaan jaksa, vaikka olis kuinka hyvin muutoin kaikki. Liika on tosiaan liikaa.
Voisiko sen paremmin sanoa 👍
Vierailija kirjoitti:
Niitä on semmoisia pareja, joiden ainoat yhdessä tekemiset vaikuttaa olevan syöminen, saunominen ja naiminen. Kannattaisiko niinkuin ruveta keksimään jotain muutakin puuhaa siinä suhteessa, jos kerran tämä tyyli tympäisee. Tehän siitä suhteesta teette sellaisen, mikä se on.
Meillä yhteisiä tekemisiä esim pyöräily, lenkkeily, punttisali, remontointi, autojen laittelu, syöminen, saunominen, uiminen, kainalokkain nukkuminen, suihku, ruuanlaitto, ulkona syöminen, kaupassa käynti ja seksi. Seksiä on joka päivä ja se ei mitenkään rajoita muuta tekemistä. Tehdään melkein kaikki yhdessä paitsi työt.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sen miehenkin halut vuosien myötä vähenee. Aika aikaa kutakin. Nautin nuorena kun seksiä oli paljon, nyt en enää ihan fyysisesti pystyisi siihen (N45), paikat ei kestä. Alkaa ärsyttää jo sekin jos yksi krt kestää liian kauan. Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan, mutta seksuaalisuus on muutakin
No kun seksiriippuvaisella ei vähene. Päinvastoin. Vaikka ikää ja vaivojakin tulee, niin ihmeellisesti halut ja kyvyt senkun pysyy. Tämähän se on puolisolle erittäin rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.
Juu niin olisi hyvä. Itse en tuon takia viitsi olla parisuhteessa kun koko ajan hoetaan että parisuhteen liima on seksi ja ilman seksiä ei ole parisuhdetta ja pissavälineiden hinkkaaminen vuodesta toiseen on vaan kyllästyttävää. Joskus tekee mieli mutta ei se montaa kertaa vuodessa ole eikä edes usein kohdistu kumppaniin :D
Hienoa, että tunnet itsesi, etkä pakota itseäsi johonkin muottiin sosiaalisten normien vuoksi.
Seksittömiä parisuhteita, joissa valtavan eripariset libidot, ja puolisot kärvistelevät ja katkeroituvat, on jo aivan tarpeeksi!
Minä olen valinnut näytellä. Tiedän, mikä saa mieheni laukeamaan parissa minuutissa. Näyttelen nykyään aina orkut. Käyttäydyn niin, että mies tulee nopsaan. Sitten halitaan muutama minuutti ja homma on ohitse. Mies ei ole tyydyttänyt minua vuosiin - sitä varten olen hankkinut pari ihanaa lelua, joista toinen on aivan fantastinen!
Tilanne on hyvä, ja mies kuvittelee olevansa huippurakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.
Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.
Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?
Ehkä silloin kannattaa etsiä sitä vaihtelua. Luovuutta ja leikkisyyttä kehiin. Piristyy sitä myötä muutenkin se kontakti rakkaan kanssa.
(Tämä siis vastauksena siihen viestiin, jossa ihmeteltiin miten jaksaa aina sitä samaa vuodesta toiseen.)
Vierailija kirjoitti:
On monenlaista holismia, myös seksi holismia. Holismi tarkoittaa kokonaisvaltaista. Siksi seksiholististille se on aina mielessä.
Mun mielestä tasapainoisessa parisuhteessa tehdään muutakin, eikä elämä pyöri yhden asian ympärillä.
Tämä on ihan oikea olemassaoleva riippuvuus. Ja rasittava sellainen.
Olen ollut tällaisen kanssa naimisissa ja henkilö itse sanoi, että haluaisi seksiä vaikka aina. Oli siis aivan tosissaan. Tämä oli yksi syy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D
Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä jos kumpikaan ei halua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösissä suhteissa missä eletään pihtarin kanssa, niin pitäisi olla kyllä lupa käydä vieraissa.
Olen ehdottanut miehelle, mutta ei halua käydä vieraissa, eikä erota. Syyllistää kuitenkin kun en vaan jaksa joka päivä sitä samaa jyystöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen tärkeimpiä etujahan on se, että saa harrastaa seksiä montakertaa viikossa matalalla kynnyksellä.
Juuri sinun kaltaisesi on niitä kuvottavimpia. Teillä se kynnys on todella matalalla kuten esim toisen nukkuessa. Ei ole ällöttävämpää tapaa herätä kuin tuohon. 🤮
Onneksi on jo mennyttä elämää suhde tollasen sian kanssa ja saan elää elämäni rauhassa.
Itse voisin milloin vaan herättää miehen seksiä harrastamaan ja hän olisi ilahtunut. Parisuhteita ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut on oikeasti seksuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos halut on kovin eri tasoa, voi sopia vaikka avoimesta suhteesta niin aktiivisempi saa tarpeensa tyydytettyä myös.
Mikä pointti olla suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D
Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen tärkeimpiä etujahan on se, että saa harrastaa seksiä montakertaa viikossa matalalla kynnyksellä.
Juuri sinun kaltaisesi on niitä kuvottavimpia. Teillä se kynnys on todella matalalla kuten esim toisen nukkuessa. Ei ole ällöttävämpää tapaa herätä kuin tuohon. 🤮
Onneksi on jo mennyttä elämää suhde tollasen sian kanssa ja saan elää elämäni rauhassa.
Itse voisin milloin vaan herättää miehen seksiä harrastamaan ja hän olisi ilahtunut. Parisuhteita ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut on oikeasti seksuaalisia.
Haloo! Herättäminen on eri asia kuin r**skaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on semmoisia pareja, joiden ainoat yhdessä tekemiset vaikuttaa olevan syöminen, saunominen ja naiminen. Kannattaisiko niinkuin ruveta keksimään jotain muutakin puuhaa siinä suhteessa, jos kerran tämä tyyli tympäisee. Tehän siitä suhteesta teette sellaisen, mikä se on.
Meillä yhteisiä tekemisiä esim pyöräily, lenkkeily, punttisali, remontointi, autojen laittelu, syöminen, saunominen, uiminen, kainalokkain nukkuminen, suihku, ruuanlaitto, ulkona syöminen, kaupassa käynti ja seksi. Seksiä on joka päivä ja se ei mitenkään rajoita muuta tekemistä. Tehdään melkein kaikki yhdessä paitsi työt.
Teillä ollaan sitten ehkä liikaakin yhdessä. Olet aina saatavilla. Ehkä teidän tapauksessanne on sitten hajuraon saaminen tarpeellisempi toimi. Keksikää omilla tahollainne jotain puuhaa ilman sitä toista, jos liki kaikki aika kuluu yhdessä ja joka mahdollisessa välissä pääsee naimaan.
Meillä on suht aktiivinen seksielämä. Mies haluaisi todella usein. Onneksi hänelle riittää se, että annan hänen touhuta kielensä kanssa jalkovälissäni . Sen jälkeen käännyn ympäri ja hän nai minua takaapäin kunnes tulee. En saa koskaan orgasmia, mutta mies pysyy tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa.
Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.
Just näin. Tähän lisäksi vielä kaljan kittaaminen.