Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (704)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole parisuhde, jos siinä ei ole jatkuvaa seksiä. Jos ei tätä ymmärrä, niin voi ruveta sinkuksi tai yksinhuoltajaksi. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää nämä parisuhteen perusasiat. Tällä palstalla näyttää vain olevan aika monta, jotka eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiä on myös velvollisuus antaa, vaikka sitä ei itse haluaisikaan.
En ymmärrä tuota seksin "tärkeyttä".
Seksi ei ole elinehto. Ihminen pysyy hengissä myös ilman seksiä. Minusta se on verrattavissa lähinnä esim. makeiden herkkujen syömiseen. Jotkut pitävåt niistä ja syövät niitä usein, mutta kaikille makea ei maistu samalla tavalla.
Myönnän, etten näe seksissä mitään kaunista. Jännittävää ja mielenkiintoista se voi olla, mutta kauniina en ole nähnyt sitä koskaan.
Sama homma. Ärsyttää kun mainitaan rakastelu ja että on kauneinta mitä kaksi voi tehdä. Ihan oikeesti hinkata alapäitä yhteen on KAUNEINTA mitä voi tehdä? Vaikka tuntuisi hyvältä niin onhan se ällöttävää.
Itse en jaksais kattoo kotona munaansa jatkuvasti hinkkaavaa äijää, jos itelle seksi ei maistu. Tehköön omissa oloissaan.
Ja asun siis yksin, ei liene yllätys. Parisuhteet koettu.
Joo ei ole yllätys, että asut yksin 😂
Varmaan mukavaa seuraa muutenkin olet ja ystävällinen asiakaspalvelijoille, jne.
Olen ihan mukavaa seuraa kyllä, mutta jos minua ei kiinnosta jatkuva sekstailu niin olen vaan päättänyt ettei minun kannata olla parisuhteessa eikä elää miehen kanssa. Mulla on monta ystävää joita ei myöskään kiinnosta mutta raha kiinnostaa ja siksi pysyvät suhteissa.
No sieltähän se motiivi tuli kun tuossa aikaisemmin kysyin, että mikä on näiden miehiään vihaavien ja halveksivien keski-ikäisten naisten syy pysyä suhteessa.
Raha.
Aivan samalla tavalla miehetkin pysyvät onnettomassa/seksittömässä parisuhteessa rahan vuoksi.
Miehet pysyvät näissä liitoissa kunnes löytävät uuden piian. Mutta varmistavat ensin että piika varmasti jää, ja sitten vasta jättävät vaimonsa.
Älä sitten ihmettele jos toinen lähtee lätkimään suhteesta. Seksitön suhde on kaverisuhde eikä parisuhde. Kaikki kaverit joilla kumppani on alkanut pihtaa on suhde lopulta päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole valmis harrastamaan seksiä useita kertoja viikossa ei pidä edes lähteä parisuhteeseen. Silloin pitää liittyä johonkin aseksuaalisien vertaiskerhoon.
Aika nopeasta semmoinen suhde muuttuu kaverisuhteeksi. Lopulta toinen ottaa ja lähtee.
Ap taitaa olla nainen... Ei ihme kun miehet elävät puutteessa.