Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D
Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä jos kumpikaan ei halua sitä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa.
Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.
Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla.
Hieroa ei tietty ole pakko, eikä sinne lenkille lähteä.
Toista ei hyväksikäytetä. Ei seksissä, eikä kodin hoidossa.
Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.
Toi on kyllä paskamaisin tapa väistellä velvollisuuksiaan, ”tehköön se, jota asia eniten haittaa”.
Tuolla on hyvä siirtää lasten- ja kodinhoito ja lopulta kaikki vastuullisemmalle osapuolelle, jota todellakin haittaa sotkuinen koti, hoitamattomat asiat, maksamattomat laskut ja nälkäänsä huutavat lapset.
Jokaisen täytyy osansa huolehtia, vaikka ei niin haittaisi. Kun asiat ja pölyt alkavat kasaantua, niin pian ne ovat ongelma.
Ongelma se olisi tuossa tapauksessa vain sille toiselle. Se ei kuitenkaan ole syy miksi toisen pitäisi tehdä jotain mitä ei huvita. Tekisi sen vain toisen vuoksi vastentahtoisesti.
Seksissäkin toista ei huvita niin ei tarvitse harrastaa, sillä ei ole väliä onko se ongelma toiselle. Vaikka voi vaikuttaa ihan mielenterveyteenkin.
Sen tahtiin mennään joka on haluttomampi mihinkin hommaan niin silloin ei käytetä hyväksi. Ei saa vaatia asioita mitä toinen ei halua tehdä eikä koe tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin harrastaa seksiä joka päivä. Olen nainen. Mielestäni seksi parisuhteessa on tärkeää joten on hyvä etsiä puoliso jonka kanssa libidot kohtaavat. Tietysti voi tulla kausia kun on hiljaisempaa mutta pääsääntöisesti huolestuisin jos seksiä ei olisi vähintää 5 krt viikossa.
Voisin...
Kuinka pitkässä parisuhteessa olet ollut jossa on seksiä joka päivä? Vuoden? Viisi? Kymmenen?
Ihan turha vetää hernettä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen tärkeimpiä etujahan on se, että saa harrastaa seksiä montakertaa viikossa matalalla kynnyksellä.
Juuri sinun kaltaisesi on niitä kuvottavimpia. Teillä se kynnys on todella matalalla kuten esim toisen nukkuessa. Ei ole ällöttävämpää tapaa herätä kuin tuohon. 🤮
Onneksi on jo mennyttä elämää suhde tollasen sian kanssa ja saan elää elämäni rauhassa.
Itse voisin milloin vaan herättää miehen seksiä harrastamaan ja hän olisi ilahtunut. Parisuhteita ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut on oikeasti seksuaalisia.
Haloo! Herättäminen on eri asia kuin r**skaus.
"Haloo! Herättäminen on eri asia kuin r**skaus. "
Periaateessa ei ole, jos herättäminen tapahtuu esim. intiimialueita hieromalla ja/tai räpläämällä. Siihen ei tiedottomassa tilassa olevalta ole suostumusta sillä hetkellä. Myös puolisolla omassa kodissaan on oikeus nukkua väsymystään ilman seksuaalista kajoamista.
Minun puolisolla ei ole. Aina saa koskea seksuaalisesti ja lupia ei tarvitse kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostumus voi olla ennen nukkumaan menoa annettu.
Mieli voi muuttua nukkuessa.
🤣 Etsi samanlainen haluton tosikko kumppaniksi itselle. Kyllä meillä ainakin voi sanoa, että ei nyt huvita jos toinen yrittää hyväillen herätellä seksiin. Ei siitä sen suurempaa numeroa tarvitse tehdä, kukaan ei ole raiskannut ketään tai kohdellut väärin.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösissä suhteissa missä eletään pihtarin kanssa, niin pitäisi olla kyllä lupa käydä vieraissa.
Eroa niin on lupaa tehdä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää keskustella monta kertaa viikossa? Vuodesta toiseen. Aina on leipäläpi ammollaan akalla, ja puhua pitäisi. Raskasta.
Niinpä. Miksi toisen pitäisi jutella jatkuvaan, kun ei huvita.
Mitä sun mies oikeen vetää jotai hormoneja vai? Onko tätä kestänyt montakin vuotta. Kai sitä 2 kertaa viikos on sopiva.
Onko tää joku tuore suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on historiassa päättynyt suhde muuten aivan hyvän miehen kanssa, kun s-halut ei kohdanneet. Hänelle olisi sopinut kerta viikkoon, kahteen, itse haluan noin joka toinen päivä.
Oliko ongelma se, ettet tullut halutuksi kuin harvoin vai se, että jäätävä seksin himo kalvoi kroppaa? Jälkimmäinenhän on ratkaistavissa omin käsin tai leluin. Ensimmäinen ei.
Näin sanoo vaan ihminen jolla ei ole panetusoireita. Puutostila ei poistu leluilla tai omin käsin. Orgasmit on liian kevyitä. Itse saan kunnon orgasmit ja raukean olon vaan yhdynnällä ja miehen nuolemalla orgasmilla.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostumus voi olla ennen nukkumaan menoa annettu.
Mieli voi muuttua nukkuessa.
Voi Jeesus 🤦 tätä typeryyttä.
No aina voi ilmoittaa että nyt ei jaksa halua päätä särkee jne.Vaikea se on nukkuessa kertoa, että nyt ei haluakaan.
Jos ei herää niin ei kerkiä mieltänsä muuttaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi suurimmista eron syistä pikkulapsiaikana. Taapero ja /tai vauva valvottavat äitiä, ja kotityöt painavat päälle ja mies vaan vonkaa seksiä eikä osallistu kodin pyöritykseen.
Melkoista yleistämistä
No täällä ovat taas tosi ihanat miehet ja naiset keskustelemassa henkeviä.
Itse periaatteessa voisin vaikka joka päivä, mutta käytännössä ei tuollaista jaksa. Olen hoikka ja ok-kunnossa, siitä ei ole kyse. Kerta viikossa on siis ihan maksimi. Ja tuollaisella päivätahdilla tulee helposti ainakin mulle pitkittyneitä maratonsessioita, eikä sitä ähellystä jaksa.
Helposti käy myös niin, että loppuvat koko touhut pitkässä suhteessa. Ei sekään tietysti hauskaa ole.
-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D
Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa.
Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.
Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla.
Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.
Toi on kyllä paskamaisin tapa väistellä velvollisuuksiaan, ”tehköön se, jota asia eniten haittaa”.
Tuolla on hyvä siirtää lasten- ja kodinhoito ja lopulta kaikki vastuullisemmalle osapuolelle, jota todellakin haittaa sotkuinen koti, hoitamattomat asiat, maksamattomat laskut ja nälkäänsä huutavat lapset.
Jokaisen täytyy osansa huolehtia, vaikka ei niin haittaisi. Kun asiat ja pölyt alkavat kasaantua, niin pian ne ovat ongelma.
Ongelma se olisi tuossa tapauksessa vain sille toiselle. Se ei kuitenkaan ole syy miksi toisen pitäisi tehdä jotain mitä ei huvita. Tekisi sen vain toisen vuoksi vastentahtoisesti.
Seksissäkin toista ei huvita niin ei tarvitse harrastaa, sillä ei ole väliä onko se ongelma toiselle. Vaikka voi vaikuttaa ihan mielenterveyteenkin.
Sen tahtiin mennään joka on haluttomampi mihinkin hommaan niin silloin ei käytetä hyväksi. Ei saa vaatia asioita mitä toinen ei halua tehdä eikä koe tarpeelliseksi.
Näinpä, mistä tahansa syystä voi erota. Voi määrittää sitten täysin itse kotinsa siisteystason ja jokaisen muunkin asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Silloin toisen pitää saada käydä vieraissa.
Ei tietenkään pidä saada jos se toinen ei siihen suostu. Jos parisuhteen molemmat puolet eivät pääse sopimukseen siitä minkälaisessa suhteessa haluavat olla, niin sitten otetaan ero.
Parisuhteen sääntöjen pitää sopia molemmille.
Ei tietenkään pidä saada jos se toinen ei siihen suostu. Jos parisuhteen molemmat puolet eivät pääse sopimukseen siitä minkälaisessa suhteessa haluavat olla, niin sitten otetaan ero.
Parisuhteen sääntöjen pitää sopia molemmille.
Itsestäänselvyys jota on turha edes erikseen mainita.
Aika monta ketjua on aiheesta ollut, ja ei tunnu olevan selvää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhdessä asutaan, niin sitten sitä kotia myös yhdessä hoidetaan. Siistimpi voi hieman alentaa siisteysvastimuksiaan, ja sotkussa viihtyvä hieman siivoaa enemmän kuin itsekseen ollessa siivoaisi. Sopiva kompromissi on haettava jos yhdessä haluaa olla.
Jos haluaa elää täysin omien sääntöjensä mukaan niin sitten kannattaa asua itsekseen.
Kaupassa käymätön ei sitten koske toisen ostamiin ruokiin jääkaapissa jos haluaa sen kaupassa käymisen välttää. Tässäkin parasta on kompromissit, eli välillä syödään ulkona ja välillä kotona. Vähentää molempien kauppakäyntejä yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita seksin ja raskaan punttitreenin väliltä, kyllä se punttitreeni vie voiton.
M54
Anteeks nyt, mutta sä kirjoittelet tänne palstalle jossa suurin osa on nuoria naisia. Yritätkö esittää jotenkin nuorekasta vai? Ei kukaan meisä oo kiinnostunu isänsä ikäsen miehen seksielämästä. Kuvottava ajatuskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikansa jaksoin itsekin. Mutta kyllä siihen seksiin ja jyystämiseen menee jossain kohtaa maku, vaikka se olis kuinka hyvää. Nykyään onnellinen sinkku.
Eli naiset kyllästyvät parisuhteessa myös hyvään seksiin. Olipa yllätys. Ainahan hyvää seksiä haluaa on ollut täällä yleinen mantra kun mies on valittanut naisen haluttomuudesta.
Jos siihen kyllästyy niin ei ole ollut riittävän hyvää. Tuo jolle vastasit, puhui "jyystämisestä". Ei todellakaan kuulosta hyvältä seksiltä. Arvelen, että hän ei valitettavasti koskaan ole hyvää seksiä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran-kaksi kuussa menee nipin napin, olisi ihanaa olla koko ajan ilman. Viimeisin synnytys vei halut ja tunnon, siitä on monta vuotta. Tylsää ja sotkuista hommaa koko seksi, ja niin nähty.
Ikävä, että sinulla matala libido. Korkealla libidolla mikä tahansa eroottinen ja seksuaalinen kosketus ja kohtaaminen on jännittävää ja kiihottavaa. Korkealibidoiselle seksi on kuin rahaa. Oletteko jonkin kuulleen puhuvan huonosta rahasta? Liian vähän sitä voi olla, mutta sentitkin lasketaan plussaksi.
Kyllä hyvin moni pitää eri tavoin hankittuja rahoja parempina, jopa laki sanoo niin.
Toisia hyväksikäyttämällä saadut rahat jopa valtio takavarikoi joissain tapauksissa.
Itse en sijoita moniin epäettisiin aloihin, esim tupakkafirmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Juuri tämä. Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.
Mun mielestä tässä on kaksi ulottuvuutta:
1. Miehen taidot seksissä.
2. Miehen rooli parisuhteessa.
Näistä kakkonen on se, joka määrittää koko jutun. Luukut menevät kiinni, jos mies on itsekäs vapaamakustaja. Ykköstä voi aina parantaa, ellei mies ole täysin puupää. Tätä eivät miehet valitettavasti ymmärrä.
Klassinen "pese pyykkiä, tee ruokaa, tiskaa niin nainen on kuumana sängyssä" -hevonpaskavale.
Naismaisesti kotiapulaisena hyörivä cuck ei kyllä kenenkään pöksyjä kostuta, vaikka kuinka hyödyllinen ja mukava olisikin.
Sekoitat kaksi asiaa joilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Katsopas noita peukutuksia ja vedä siitä johtopäätös jauhanko hevonpaskaa.
Olen samaa mieltä, että "naismaisesti kotiapulaisena hyörivä cuck ei kyllä kenenkään pöksyjä kostuta, vaikka kuinka hyödyllinen ja mukava olisikin."
En minä sellaisesta puhunutkaan. Vaan ihan aidosta miehestä joka ei ole mikään vaimon pikku apuri vaan hoitaa osuutensa kysymättä että "teenkö mä vai sä?", salaa toivoen, että vaimo tarjoutuisi tekemään tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.
Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin.
Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.
Yksikin vastentahtoinen suihinotto on syy erolle. Jos toinen tuolla tavoin haluaa kehoasi hyväksikäyttää niin se on karmeaa.
Toisen kehoa ei käytetä omiin haluihin jos se toinen ei sitä halua.
Sama, jos nainen sanoisi, että eihän sinulta ole mikään ongelma avata kehosi aukkoja isolle Jormalle kerran päivässä. Ehkä hän nauttisi sitä katsella ja kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. Täsmälleen sama asia.
Epähaluttu seksuaalinen teko on kamalaa.
Tämän takia miehet ottaa salarakkaita. Tutkimusten mukaan yli 50% miehistä haluaa vähintään kerran päivässä, naisista reilusti alle 10%