Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ajatellaan yleisesti olevan hyvä asia jos mies on pitkä?

Vierailija
03.11.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta keskipituinen mies näyttää paljon paremmalta kuin hongankolistaja.

Vierailija
2/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies ei voi suojella naista

Täh? Suojella miltä ensinnäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Vierailija
4/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helpompi vaihtaa lamppuja.? Huonoryhtisyys pitkällä on epäesteettistä.

Vierailija
5/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se nyt vaan on niin että alle 185cm en tee mitään.

Itse olen korkkarit jalassa pitempi kuin sä.

Vierailija
6/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä helpompi vaihtaa lamppuja.? Huonoryhtisyys pitkällä on epäesteettistä.

Miten huono ryhti liittyy pituuteen?

Vierailija
7/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mieheni pituus on 23cm. Juuri sopiva.

Todella poikkeuksellisen pieni mies. Mistä löysit hänet? Käveleekö hän itse?

8/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies nyt on niin nolon näköinen.

Vierailija
9/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan paremman näkönen, ei kai sillä sen kummempaa tarkoitusta ole. Samoin miehet yleensä haluaa itseään pienikokoisemman naisen, pitävät sitä viehättävämpänä ja naisellisempana.

Vierailija
10/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Tähän riskiin naisen tosiaan kannattaa varautua hankkimalla itselleen mies. Vai hankkisiko sittenkin mieluummin käsiaseen?

Vierailija
11/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan paremman näkönen, ei kai sillä sen kummempaa tarkoitusta ole. Samoin miehet yleensä haluaa itseään pienikokoisemman naisen, pitävät sitä viehättävämpänä ja naisellisempana.

Millä lailla on paremman näköinen?

Vierailija
12/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet miehet on ilkeitä ja agressiivisia. Ei niitä enää muuten olisi.

Vierailija
13/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet miehet on ilkeitä ja agressiivisia. Ei niitä enää muuten olisi.

Eikö ole mitään muita kuin pitkiä ja lyhyitä miehiä? Ovatko keskipituiset miehet kadonneet jonnekin?

Vierailija
14/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nimenomaan tykkään itseni (168 cm) pituisista, lyhyemmistä ja vähän pidemmistä miehistä enemmän kuin paljon pidemmistä

Vierailija
15/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehen tarvitse olla tavallista pidempi tai edes ihan tavallisen pituinen. Kyllä naiset oikeasti kiinnittää positiivisesti huomiota ja viehättyy varmasti enemmän mm. leveistä hartioista. Hartianleveyttä vaan harvemmin mittaillaan tai varsinkaan kenestäkään päältäpäin pystyy yhtä tarkasti arvelemaan kuin pituutta. Tunnetustihan palstau lisijat kaipaa erilaisia mittareita, millä taulukoida tasot yms. Mut valitettavasti hartianleveys, se indikoivimpia miehen fyysisen vetovoiman mittareita, on niin pirun vaikea heille pistää sinne taulukkoon, joten unohdetaan se. Jankataan vain tästä pituudesta.

Vierailija
16/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Koska se nyt vaan on niin että alle 185cm en tee mitään.

Itse olen korkkarit jalassa pitempi kuin sä.

Pidempi kuin kuka?

Vierailija
17/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa. 

Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.

Vierailija
18/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa. 

Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.

Mieshän on yleensä se suurin riski naisen turvallisuudelle. Parisuhteessa yhteenotot voivat kärjistyä fyysisiksi ja pariskunnan pienikokoisempi osapuoli on silloin helisemässä.

Vierailija
19/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat huomattavasti naisia useammin väkivallan kohteiksi. Miehillä todellakin on kokemusta turvattomuudesta, et vain tajua sitä koska mies ei saa osoittaa heikkoutta myöntämällä sitä.

Tilanne jossa naiset ovat pahemmassa vaarassa, on parisuhde. Ja siksi miehen pitää olla iso ja roteva...eiku siis hetkinen...

Vierailija
20/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Tähän riskiin naisen tosiaan kannattaa varautua hankkimalla itselleen mies. Vai hankkisiko sittenkin mieluummin käsiaseen?

Käsiaseella ei muuten pysäytetä karhua. Kiväärilläkään harva osuu hyökkäävään karhuun.

Ehkä pitkän miehen sijasta kannattaisi olla kuitenkin rohkea mies, jos karhu pitäisi karkottaa. ;)