Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
28.07.2026 |

Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.

Kommentit (309)

Vierailija
121/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen tärkeimpiä etujahan on se, että saa harrastaa seksiä montakertaa viikossa matalalla kynnyksellä.

Juuri sinun kaltaisesi on niitä kuvottavimpia. Teillä se kynnys on todella matalalla kuten esim toisen nukkuessa. Ei ole ällöttävämpää tapaa herätä kuin tuohon. 🤮

Onneksi on jo mennyttä elämää suhde tollasen sian kanssa ja saan elää elämäni rauhassa.  

Itse voisin milloin vaan herättää miehen seksiä harrastamaan ja hän olisi ilahtunut. Parisuhteita ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut on oikeasti seksuaalisia.

Haloo! Herättäminen on eri asia kuin r**skaus. 

Niinhän juuri sanoin, että suhteita ja ihmisiä on erilaisia. Kyllä voisin suoraan sujauttaa vehkeen sisääni ja mies heräilee jossain vaiheessa. Ei haittaisi sekään.

Vierailija
122/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pitää? Sehän on vaan kivaa ja nautin aina itsekin. Orgasmi tuo päivään tai iltaan vaan hyvää oloa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituiksen kaltaiset aseksuaaliset naiset haluavat parisuhteeseen?

Tämän takia avioero-tilastot ovat korkeat.

Vierailija
124/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen tärkeimpiä etujahan on se, että saa harrastaa seksiä montakertaa viikossa matalalla kynnyksellä.

Juuri sinun kaltaisesi on niitä kuvottavimpia. Teillä se kynnys on todella matalalla kuten esim toisen nukkuessa. Ei ole ällöttävämpää tapaa herätä kuin tuohon. 🤮

Onneksi on jo mennyttä elämää suhde tollasen sian kanssa ja saan elää elämäni rauhassa.  

No sulla lienee hiekkaa muissakin rattaissa kuin vaginassa. Miten ihmeessä viestistäni edes teit tuollaisia päätelmiä. Lisäksi olet kyllä kielenkäytöltäsi ja sitä myöten sielultaan varsinaisen hapan ja ilkeä. Ehkä läheiset ihmissuhteet ei ole sun juttu kun muita kohtelet noin ja pidät epämiellyttävinä.

Mutta itse asiassa kaksi kumppania on halunnut että herätän seksillä, ovat pitäneet sitä ihanana. Että kai tässä edelleen on vaan kyse siitä, että jokainen löytää itselleen sopivan parin joiden mieltymykset mätsää.

Vierailija
125/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on semmoisia pareja, joiden ainoat yhdessä tekemiset vaikuttaa olevan syöminen, saunominen ja naiminen. Kannattaisiko niinkuin ruveta keksimään jotain muutakin puuhaa siinä suhteessa, jos kerran tämä tyyli tympäisee. Tehän siitä suhteesta teette sellaisen, mikä se on.

Meillä yhteisiä tekemisiä esim pyöräily, lenkkeily, punttisali, remontointi, autojen laittelu, syöminen, saunominen, uiminen, kainalokkain nukkuminen, suihku, ruuanlaitto, ulkona syöminen, kaupassa käynti ja seksi. Seksiä on joka päivä ja se ei mitenkään rajoita muuta tekemistä. Tehdään melkein kaikki yhdessä paitsi työt.

Teillä ollaan sitten ehkä liikaakin yhdessä. Olet aina saatavilla. Ehkä teidän tapauksessanne on sitten hajuraon saaminen tarpeellisempi toimi. Keksikää omilla tahollainne jotain puuhaa ilman sitä toista, jos liki kaikki aika kuluu yhdessä ja joka mahdollisessa välissä pääsee naimaan.

Meinaatko, että sinun mielipide on se mikä ratkaisee onko liikaa tai ei? 😄 Jos me miehen kanssa molemmat halutaan tehdä näin paljon asioita yhdessä niin ei pitäisi olla keltään pois ja se juuri hauskaa onkin, että seksiä voi harrastaa usein melkeinpä heti, kun halu herää.

Enkä ole aina saatavilla edes. välillä teen kaverien kanssa jotain. Käyn urheilemassa, kahvilla, syömässä, kaupoilla tms. En kuitenkaan tarvitse sellaista sosiaalista olemista joka päivä vaan nautin mieheni seurasta. Välillä meidän seurassa on myös jomman kumman kavereita vaikka autohommien tai urheilun merkeissä.

En näe yhtäkään syytä miksi tarvitsisi kehittää hajurakoa tai vaikeuttaa seksin harrastamista ja läheisyyttä. Päivän parhaita hetkiä on, kun makaan mieheni paljaan rinnan päällä ja hän pitää minua otteessaan jutellessamme milloin mistäkin.

Vierailija
126/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos halut on kovin eri tasoa, voi sopia vaikka avoimesta suhteesta niin aktiivisempi saa tarpeensa tyydytettyä myös.

Mikä pointti olla suhteessa?

Yllättävän moni haluaa. Jos et itse keksi syitä niin et sinä vastauksiakaan ymmärrä joten turha jatkaa enempää asiasta. 

Vierailija
127/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D

Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä. 

Silloin ei tarvitse olla seksiä jos kumpikaan ei halua sitä.

Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa. 

Ei niin. Silloin toisen pitää saada käydä vieraissa.

Vierailija
128/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D

Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä. 

Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa. 

Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.

Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla. 

Hieroa ei tietty ole pakko, eikä sinne lenkille lähteä. 

Toista ei hyväksikäytetä. Ei seksissä, eikä kodin hoidossa. 

Vierailija
129/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin milloin vaan herättää miehen seksiä harrastamaan ja hän olisi ilahtunut. Parisuhteita ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut on oikeasti seksuaalisia.

Haloo! Herättäminen on eri asia kuin r**skaus. 

Aivan. Se ei ole rai kaus jos vakituisessa parisuhteessa sovitusti ja yhteisellä hyväksynnällä aloittaa seksin toisen nukkuessa tämän kanssa ja tämä siihen sitten ehkä herää. 

Vierailija
130/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä saada jos se toinen ei siihen suostu. Jos parisuhteen molemmat puolet eivät pääse sopimukseen siitä minkälaisessa suhteessa haluavat olla, niin sitten otetaan ero. 

Parisuhteen sääntöjen pitää sopia molemmille. 

Vierailija
131/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Kuitenkin itselläni ainakin on käynyt niin että kaikki se läheisyys, koskettelu, halailu, pussailu ja silittely on lopulta alkanut vain tuntua kidutukselta, kun suhteessa ei ole seksiä. Silloin sitä kaikkea muutakin läheisyyttä alkaa vältellä. 

Sellaisia me monet ollaan. Aika lailla keskeneräisiä ja viallisia. Harva meistä on täydellinen. 

Vierailija
132/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä saada jos se toinen ei siihen suostu. Jos parisuhteen molemmat puolet eivät pääse sopimukseen siitä minkälaisessa suhteessa haluavat olla, niin sitten otetaan ero. 

Itsestäänselvyys jota on turha edes erikseen mainita.

Vierailija
133/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.

Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?

Ja sitä toiset täällä tuomitsee ku käy välillä vieraissa, eivätkö ne tajua ett on kyse vain seksistä ei elämästä?!

"Ja sitä toiset täällä tuomitsee ku käy välillä vieraissa, eivätkö ne tajua ett on kyse vain seksistä ei elämästä?!"

Sanoo se, jonka aivot roikkuu nahkapussissa jalkovälissään. Ja äly ei riitä edes syy-seuraussuhteiden ymmärtämiseen. Hyvä syy "tuomita" on vaikka se, että seksi vaatii rentoutumista, jos haluaa nauttia. Rentous ei ole mahdollista, jos ei koskaan tiedä, mitä tauteja tai kirppuja se mies laahaa mukanaan kotisänkyyn. Seuraus voi olla mitä vaan ikävän, kipeän ja tappavan välillä. Kyllä siinä halut kuolee kokonaan toiselta osapuolelta, ja vaikkei kokonaan, niin itsesuojeluvaisto vie voiton silti. Usein parisuhteessa ei käytetä kondomia. Pääsääntöisesti miesten itsensä toivomuksesta.

Vierailija
134/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan naisena toivoisin seksin sujuvan lyhyen kaavan mukaan: mies lämmittelisi ensin lyhyellä intiimihieronnalla, sitten lähetyssaarnaajaa tarvittava aika. Siis tämä menettely, jos seksiä pitäisi olla paljon. Kuvaamallani menettelyllä asia hoituisi 15-20 minuutissa. 

Vierailija
135/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.

Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla. 

Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.

Vierailija
136/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa jaksoin itsekin. Mutta kyllä siihen seksiin ja jyystämiseen menee jossain kohtaa maku, vaikka se olis kuinka hyvää. Nykyään onnellinen sinkku.

Eli naiset kyllästyvät parisuhteessa myös hyvään seksiin. Olipa yllätys. Ainahan hyvää seksiä haluaa on ollut täällä yleinen mantra kun mies on valittanut naisen haluttomuudesta.

Vierailija
137/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä se haarojen avaaminen sulta vaatii? Sen kun makaat siinä 

Täytyy siinä olla jollain tapaa olla läsnä ja näytellä mukana. 
Vähän sama fiilis niinku odottais bussipysäkillä bussia tunnin ja pitäis jaksaa esittää kauheen innostunutta asiasta.

Vierailija
138/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa. 

Jos vaimoni ei pidä seksistä kanssani eikä tuo sitä ilmi katson asian petokseksi. En tahdo hukata elämääni naisen kanssa, joka ei halua minua seksuaalisesti. Etsiköön kämppiksen muualta.

Vierailija
139/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin mutta mies on korvannut mut pokella.

Vierailija
140/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.

Toi on kyllä paskamaisin tapa väistellä velvollisuuksiaan, ”tehköön se, jota asia eniten haittaa”.

Tuolla on hyvä siirtää lasten- ja kodinhoito ja lopulta kaikki vastuullisemmalle osapuolelle, jota todellakin haittaa sotkuinen koti, hoitamattomat asiat, maksamattomat laskut ja nälkäänsä huutavat lapset.

Jokaisen täytyy osansa huolehtia, vaikka ei niin haittaisi. Kun asiat ja pölyt alkavat kasaantua, niin pian ne ovat ongelma.