Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
28.07.2026 |

Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.

Kommentit (309)

Vierailija
81/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monenlaista holismia, myös seksi holismia. Holismi tarkoittaa kokonaisvaltaista. Siksi seksiholististille se on aina mielessä.

Mun mielestä tasapainoisessa parisuhteessa tehdään muutakin, eikä elämä pyöri yhden asian ympärillä.

Ei elämä seksin ympärillä pyöri vaikka sitä olisi joka päivä. Se on vaan normaali osa päivää. Ihan kuin pesulla käynti ja syöminenkin tai vaikka liikunta.

Vierailija
82/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on hyvää, sitä harrastaa mielellään. Huonoa seksiä ei tee mieli, eihän siitä saa yhtään mitään ja sitä harrastaessa on kyllä harvinaisen typerä olo, jos jossain, kun mikä tahansa kiinnostaisi enemmän.

Ei se ole siitäkään kiinni. Seksi on hyvää mutta silti se tuntuu jotenkin itsestäni turhalta. Sitä samaa, aina, vaikka olis hyvääkin, eikö kyllästytä

Hyviä asioita haluaa usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on semmoisia pareja, joiden ainoat yhdessä tekemiset vaikuttaa olevan syöminen, saunominen ja naiminen. Kannattaisiko niinkuin ruveta keksimään jotain muutakin puuhaa siinä suhteessa, jos kerran tämä tyyli tympäisee. Tehän siitä suhteesta teette sellaisen, mikä se on.

Vierailija
84/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan koska mies on ihana.

Vierailija
85/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaahan se on kun mies haluaa. Silloin herää itselläkin halut. Meillä seksiä n. joka toinen ilta ollut jo kymmenen vuotta.

Eikö teillä ole mitään muita menoja? Tekemisiä? Oletteko aina kaksin illat kotona jotta on aina aikaa touhuta?

Meinaatko, että ihmiset harrastaa seksiä 16.00-22.00 välisen ajan niin töiden jälkeen ei muuta kerkiä. 😄 Vaikka käyttäisi tunnin seksiin niin silti päivässä kerkiää muuta. Tunnissa kerkiää jo touhuta ja leikkiä vaikka leluillakin. Puolikin tuntia riittää hyvään seksiin. 

Eri

Vierailija
86/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halut on kovin eri tasoa, voi sopia vaikka avoimesta suhteesta niin aktiivisempi saa tarpeensa tyydytettyä myös.

Vierailija
87/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.

Vierailija
88/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa. 

Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.

Juuri tämä. Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä. 

Mun mielestä tässä on kaksi ulottuvuutta:

1. Miehen taidot seksissä.

2. Miehen rooli parisuhteessa.

Näistä kakkonen on se, joka määrittää koko jutun. Luukut menevät kiinni, jos mies on itsekäs vapaamakustaja. Ykköstä voi aina parantaa, ellei mies ole täysin puupää. Tätä eivät miehet valitettavasti ymmärrä.

Klassinen "pese pyykkiä, tee ruokaa, tiskaa niin nainen on kuumana sängyssä" -hevonpaskavale.

Naismaisesti kotiapulaisena hyörivä cuck ei kyllä kenenkään pöksyjä kostuta, vaikka kuinka hyödyllinen ja mukava olisikin.

Sekoitat kaksi asiaa joilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
89/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuotta sitä, nyt alkaa kyllästyttää jo, varsinkin kun nykyinen aina samalla tavoin ...

Siis MITÄ? Minkä ikäinen sinä oikein jo olet? Vieläkin seksiä? Oh hoh.

Vierailija
90/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.

Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?

Miksi joku nauttii vaikka hieronnasta aina uudestaan ja uudestaan tai hyvästä ruuasta? Voi seksissä tehdä vaihteluakin hommaan eikä tarvi kumppania vaihtaa. Välillä leluja, joskus herkempää ja joskus rajumpaa ym.

Vierailija
91/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa. 

Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.

Juuri tämä. Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä. 

Juu juu, taas on kaikki vika vain miehissä! Naiset toki ovat täydellisiä (Hah!)

Vierailija
92/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä työtä se haarojen avaaminen sulta vaatii? Sen kun makaat siinä 

Sitä että joku käsittelee ja pitää tunti maata siinä hierottavana ja jyystettävänä. Nautin seksistä mutta en jaksa että sama jantteri tulee aina hinkuttamaan

Ja isoin ongelmahan on se, että sen saman jantterin kanssa tietää etukäteen, miten juttu menee. Jos olisikin joku ihan uus kiinnostava tyyppi, josta ei tietäisi mitään, niin voisi haluttaakin.

Vierailija
93/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on historiassa päättynyt suhde muuten aivan hyvän miehen kanssa, kun s-halut ei kohdanneet. Hänelle olisi sopinut kerta viikkoon, kahteen, itse haluan noin joka toinen päivä. 

Vierailija
94/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 vuotta sitä, nyt alkaa kyllästyttää jo, varsinkin kun nykyinen aina samalla tavoin ...

Tätä ihmettelen, että miten te jaksatte vuosikymmenestä toiseen. Se seksi nyt ei siitä niin kummene. Samaa alapäiden hieromista eri tavoin.

Mielestäsi seksi ei siitä niin kummene. Tietäisitpäs... Reilu 40 vuotta "alapäiden hieromista eri tavoin" ja kyllä, edelleen se vaan jaksaa kiehtoa ja kiinnostaa.  Nam.

Vierailija
95/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D

Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä. 

Vierailija
96/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se juttu onkin, että seksin ei pitäisi olla palvelus vaan yhteinen mukava juttu.

Nimenomaan yhteinen, ei niin että toinen on koko ajan haluamassa ja sitten pitää jaksaa.

Niin, teillä ei tuossa tilanteessa ole seksi yhteisenä juttuna. Yhteistä mukavaa asiaa molemmat haluasi tehdä. Vika on siinä, että toinen haluaisi sen olevan yhteinen mukava asia ja toinen haluaa vältellä sitä. 

Vierailija
97/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin raskasta ole, kun oppii nauttimaan seksistä. Ennen minäkin inhosin seksiä. Se on kuitenkin opittavissa oleva taito.

Vierailija
98/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen tärkeimpiä etujahan on se, että saa harrastaa seksiä montakertaa viikossa matalalla kynnyksellä.

Juuri sinun kaltaisesi on niitä kuvottavimpia. Teillä se kynnys on todella matalalla kuten esim toisen nukkuessa. Ei ole ällöttävämpää tapaa herätä kuin tuohon. 🤮

Onneksi on jo mennyttä elämää suhde tollasen sian kanssa ja saan elää elämäni rauhassa.  

Vierailija
99/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista seksiä kannata harrastaa, joka tuntuu palvelusten antamiselta. Vaadi itsekin niitä palveluksia niin tuntuu tasapuolisemmalta. Ja mitään ei ole pakko tehdä, mikä ei tunnu kivalta. 

Vierailija
100/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on toisinpäin eli en jaksa muuta kuin seksiä. Ihmisten kanssa on tympeää olla muuten kuin nussiessa.