Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (79)
Minä ja tuleva vaimoni harrastamme seksiä joskus enemmänkin, kuin kaksi kertaa viikossa. Onneksi molemmilla on kovat halut. Edellinen naisystäväni oli tuollainen kuiva korppu. Seksiä kerran kuukaudessa ehkä. Nyt olen tyytyväinen ja tyydytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Sehän se juttu onkin, että seksin ei pitäisi olla palvelus vaan yhteinen mukava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.
Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?
Ja sitä toiset täällä tuomitsee ku käy välillä vieraissa, eivätkö ne tajua ett on kyse vain seksistä ei elämästä?!
Saamalla orgasmin. Ukon pitää antaa se, muuten siltä loppuu saaminen. Ettekö ole tätä äijällenne opettaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä työtä se haarojen avaaminen sulta vaatii? Sen kun makaat siinä
Sitä että joku käsittelee ja pitää tunti maata siinä hierottavana ja jyystettävänä. Nautin seksistä mutta en jaksa että sama jantteri tulee aina hinkuttamaan
Hommaa oma bangbus. Aina on eri jantterit jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että keskustelussa on paljon seksiä vihaavia. Toiset siitä sattuu tykkäämään ja jos satut tykkäämään, niin alapeukkua tulee niin hitokseen.
En sanonut ettenkö tykkäisi seksistä, se on kivaa JOSKUS. Parisuhteen edellytys tuntuu olevan että sitä on koko ajan, monta kertaa viikossa, eli se on pakollinen suoritus, eikä vain se että harrastaa kun himottaa. Tulee velvollisuus jos on suhteessa. Se vie tykkäämisen pois.
Jos ei edes haluta "montaa kertaa" viikossa, niin enpä sellaisessa suhteessa haluaisi olla. Toivottavasti libidot kohtaisi ihmisillä jotka parisuhteissa ovat. Meillä onneksi kohtaa, eikä tietenkään suhteessa muuten oltaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D
Vierailija kirjoitti:
Ihana elellä yksikseen. Saan yöni nukkua rauhassa, kun erosin jatkuvasti seksiä vaativasta miehestä. Kotityöt, perheen elatukseen ja lasten kasvattamiseen mies taas ei halunnut osallistua. Semmonen setti.
Tämä. Saan nukkua yöni rauhassa. Parasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja aina kyllä sinänsä pitänyt seksistä, saan itse ja annan mielelläni ja monipuolisesti.
Mutta koen kyllä rasittavana myöskin sen että monta kertaa viikossa pitäisi sitä harrastaa kun olisi muutakin elämää ja tekemistä. Just se että oli mitä muuta tahansa ja olet kuinka väsynyt hyvänsä, aina pitäisi jaksaa sekstailla.
Mieheni oli vieläpä sellainen joka oli periaatteessa ihan hyvä sängyssä ja ihan kelpo mies muutenkin, mutta sitä sextouhua ja eri asentoja piti aina harrastella tuntitolkulla (helposti 1-3 tuntia joka kerta) niin että lopulta paikat olivat jo ihan tunnottomia. Edes joskus olisi ollut kiva ottaa ihan tavalliset pikapanot, tuntuikin paremmalta. Väsyin tuohon parisuhteeseen just sen seksin määrän takia. Liika vaan on liikaa.
TÄMÄ!!! Ei se aina katso onko hyvä mies, jos se seksin haluaminen on jatkuvaa ja liiallista itselle, niin ei vaan jaksa, vaikka olis kuinka hyvin muutoin kaikki. Liika on tosiaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.
Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?
Ja sitä toiset täällä tuomitsee ku käy välillä vieraissa, eivätkö ne tajua ett on kyse vain seksistä ei elämästä?!
Ei kukaan tuomitse, jos olette sopineet puolison kanssa, että se on ok. Seksi on merkittävä osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se juttu onkin, että seksin ei pitäisi olla palvelus vaan yhteinen mukava juttu.
Nimenomaan yhteinen, ei niin että toinen on koko ajan haluamassa ja sitten pitää jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Juuri tämä. Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.
Aika jännä, kun toiset naiset naiset kehuvat parhaaksi seksikumppanikseen ja janoavat minua (ja minä heitä) kyltymättömästi ja toisten kanssa se tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa, ainakin itselleni. Kaikkien kanssa ei vain natsaa halut ja hajut.
Parisuhteen tärkeimpiä etujahan on se, että saa harrastaa seksiä montakertaa viikossa matalalla kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösissä suhteissa missä eletään pihtarin kanssa, niin pitäisi olla kyllä lupa käydä vieraissa.
No pyydä lupa. Ei me voida sitä sinulle antaa.
Meillä auttoi puhe. Kun vaimo oli kiinnostunut seksistä noin kerran kuukaudessa ja minä monesti viikossa, niin hän kertoi että oli nuorempana harrastanut niin paljon seksiä monien kanssa pävittäin ja monest päivässäkin monien kanssa, niin ei enää kolmekymppisenä voisi kiinnostaa niin usein. Puhuminen auttoi. Minä kerroin että koska hän on ensimmäiseni, niin minua kiinnostaa siksi seksi usein ja vähintään kerran viikossa, vaikka kolmestikin olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Juuri tämä. Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.
Mun mielestä tässä on kaksi ulottuvuutta:
1. Miehen taidot seksissä.
2. Miehen rooli parisuhteessa.
Näistä kakkonen on se, joka määrittää koko jutun. Luukut menevät kiinni, jos mies on itsekäs vapaamakustaja. Ykköstä voi aina parantaa, ellei mies ole täysin puupää. Tätä eivät miehet valitettavasti ymmärrä.
Se on aika oleellinen asia, että suhteessa ei halut ole ihan eri tasoa. Jos on, niin sitten ei auta kuin sopia joku kompromissi.
Voi myös ruveta harrastamaan muita asioita sen puolisonsa kanssa, ettei aina ole seksi mielessä.
No kyllä sen miehenkin halut vuosien myötä vähenee. Aika aikaa kutakin. Nautin nuorena kun seksiä oli paljon, nyt en enää ihan fyysisesti pystyisi siihen (N45), paikat ei kestä. Alkaa ärsyttää jo sekin jos yksi krt kestää liian kauan. Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan, mutta seksuaalisuus on muutakin
Olen nainen ja aina kyllä sinänsä pitänyt seksistä, saan itse ja annan mielelläni ja monipuolisesti.
Mutta koen kyllä rasittavana myöskin sen että monta kertaa viikossa pitäisi sitä harrastaa kun olisi muutakin elämää ja tekemistä. Just se että oli mitä muuta tahansa ja olet kuinka väsynyt hyvänsä, aina pitäisi jaksaa sekstailla.
Mieheni oli vieläpä sellainen joka oli periaatteessa ihan hyvä sängyssä ja ihan kelpo mies muutenkin, mutta sitä sextouhua ja eri asentoja piti aina harrastella tuntitolkulla (helposti 1-3 tuntia joka kerta) niin että lopulta paikat olivat jo ihan tunnottomia. Edes joskus olisi ollut kiva ottaa ihan tavalliset pikapanot, tuntuikin paremmalta. Väsyin tuohon parisuhteeseen just sen seksin määrän takia. Liika vaan on liikaa.